- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (197 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (259 opinii)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (47 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (142 opinie)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (40 opinii)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
Agresywne pitbule zaatakowały psa
Właściciela agresywnych pitbulli udało się zidentyfikować już w godzinę po opbulikowaniu tego nagrania.
We wtorek, 19 grudnia, ok. godz. 13 w lesie, przy ul. Dolne Migowo, dwa puszczone samopas pitbulle zaatakowały i próbowały rozszarpać suczkę rasy border collie. W obronie natychmiast stanął jej właściciel. Niestety walka ta skończyła się dla niego urazami dłoni, kolana oraz stopy. Właściciel agresywnych zwierząt podczas ataku nie interweniował, a tuż po nim oddalił się z miejsca zdarzenia.
- Wraz z grupką znajomych postanowiliśmy ewakuować cały miot - relacjonował Michał Czerkas, właściciel Lilly, na portalu zrzutka.pl zbierając pieniądze na kosztowne leczenie, kiedy u suczki wykryto agresywnie postępującego mięsaka. - Udało się znaleźć wszystkim psiakom wspaniałych właścicieli, którzy do dziś rekompensują im ten horror z "dzieciństwa". Psiaki z młodszego miotu miały tylko 5 tygodni, a czekała je 7-dniowa przeprawa do Polski.
Atak agresywnych pitbulli
Lilly znalazła kochający dom u pana Michała. We wtorek, 19 grudnia, przed godz. 13 mężczyzna wybrał się z psiakiem na rutynowy spacer po lesie w okolicy ul. Dolne Migowo, gdzie zostali zaatakowani przez dwa agresywne pitbulle.
- Wyprowadziłem Lilly na spacer. Była na smyczy - relacjonuje pan Michał. - Chwilę porozmawiałem z właścicielką innego, małego borderka i udałem się w stronę górki. Kiedy byłem na szczycie, dobiegły do nas dwa pitbulle i zaczęły atakować mi psa. Rzuciły się na Lilly, próbowały ją dusić i szarpać, więc robiłem, co mogłem, żeby ją uwolnić.
Uwaga na puszczone luzem pitbulle Gdańsk Morena (63 opinie)
Uważajcie na siebie. Jeśli macie jakąkolwiek informację prośba o kontakt z poszkodowanym (ma połamane palce): https://www.instagram.com/reel/C1CRbkvIagy/
Uważajcie na siebie. Jeśli macie jakąkolwiek informację prośba o kontakt z poszkodowanym (ma połamane palce): https://www.instagram.com/reel/C1CRbkvIagy/
Co mogło spowodować atak?
Pan Michał odniósł wrażenie, że atak nie był wywołany przypływem agresji.
- To nie wyglądało jak agresja ze strony psa - komentuje zaatakowany mężczyzna. - Te pitbulle nie wydawały z siebie dźwięku. Nie było żadnego szczekania czy warczenia. Po prostu rzuciły się na mojego psa.
Cała akcja trwała ok. 3 minuty. W końcu Lilly udało się oderwać od agresorów.
- Podniosłem ją wysoko do góry i ułożyłem na barku, więc te psy teraz już atakowały tylko mnie - opowiada dalej pan Michał. - W tym samym czasie zjawił się właściciel pitbulli. Nawoływał psy, ale one nie reagowały na jego wezwanie. W końcu udało mu się złapać jednego, chwilę później drugiego, po czym po prostu odszedł. Krzyczałem do niego, ale nie reagował. Nawet się nie odwrócił. Wtedy, trzymając cały czas psa na barku, zdecydowałem się nagrać film, aby następnie wrzucić go do sieci i zidentyfikować tego człowieka.
To nie wina psów, a ich właściciela i on powinien ponieść konsekwencje
Po zdarzeniu pan Michał niezwłocznie zabrał swoją suczkę do kliniki weterynaryjnej, gdzie udzielono jej pierwszej pomocy i zlecono kolejne badania. Potem sam pojechał do szpitala się przebadać - okazało się, że ma uszkodzoną lewą dłoń, lewe kolano oraz prawą stopę.
Film ze zdarzenia błyskawicznie rozprzestrzenił się po sieci, dzięki czemu udało się ustalić tożsamość właściciela agresywnych psów. Wiele osób skarżyło się też, że miało z nimi w przeszłości podobne doświadczenia, dlatego pan Michał nie zamierza zamiatać sprawy pod dywan.
- Z pomocą adwokata planuję złożyć zgłoszenie w tej sprawie do prokuratury - puentuje. - Tym razem to byłem ja - dobrze zbudowany, silny mężczyzna. Następnym razem to może być filigranowa kobieta bądź dziecko. Nie winię psów, bo to nie ich wina, że mają nieodpowiedzialnego właściciela. To on powinien ponieść srogie konsekwencje.
Opinie wybrane
-
2023-12-21 13:45
3 minuty.. (26)
Po 3 minutach ataku 2 psów... Tu chyba był cud, że człowiek i pies przezyl... generalnie współczuję, sam nie chciałbym się znaleźć w takiej akcji, nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić takiego ataku, szacun za zimna Krew
- 794 3
-
2023-12-21 20:31
to powinien byc cud ze ten tępy polski drech z pitbulami przeżył
powinien być palowany przez policje przez 6 godzin a psy przerobione na karme dla innych psów
- 11 1
-
2023-12-21 17:10
Dlatego każdy obywatel powinien nosić przy sobie broń i takie zwierzaki i ich właściela odstrzeliwać na miejscu!!!!
- 10 6
-
2023-12-21 16:28
(2)
Kiedy w końcu wejdzie bezwzględny nakaz noszenia kagańców na psy ras agresywnych.To powinien być piorytet.Idziesz do lasu z dziećmi czy sam i nie wiesz czy z tego lasu wrócisz żywy i zdrowy.Bezwzględny nakaz inaczej solidne kary od 10tys wzwyż .No i oczywiście kontrolę w lasach a przeganianie staruszków co sprzedają coś z działki żeby przeżyć.Chcę
Kiedy w końcu wejdzie bezwzględny nakaz noszenia kagańców na psy ras agresywnych.To powinien być piorytet.Idziesz do lasu z dziećmi czy sam i nie wiesz czy z tego lasu wrócisz żywy i zdrowy.Bezwzględny nakaz inaczej solidne kary od 10tys wzwyż .No i oczywiście kontrolę w lasach a przeganianie staruszków co sprzedają coś z działki żeby przeżyć.Chcę być wolnym i iść do lasu pooddychać nacieszyć oczy zielenią,a nie bać się o zdrowie i życie rozglądając się do okoła jak na wojnie.Ludzie trzeba pisać petycję ,bo tych psychicznie chorych puszczających swoje kundle bez nadzoru coraz więcej.
- 51 6
-
2023-12-21 19:54
Taki nakaz istnieje. I cóż z tego...
- 2 1
-
2023-12-21 17:14
Rasowy
Tylko ze zakaz czy nakaz bedzie dotyczył psa rasowego. A kundla pitbullo czy amstafo podobnego już nie. Jak poprzednicy do lasu nóż gaz itp.
- 14 4
-
2023-12-21 14:51
Do lasu to się zbiera gaz, nóż i apteczkę. (2)
Wtedy nie tylko masz szansę na obronę ale także na uratowanie sobie lub komuś z rodziny życia.
- 25 12
-
2023-12-21 20:33
i polską flage
- 5 2
-
2023-12-21 16:37
Ja mam na wszelkiej maści kundle mocny paralizator i ostry nóż.Niech tylko któryś mnie zaczepi ,to właściciel takiego spuszczonego agresywnego kundla nigdy już go nie zobaczy na Ziemi.
- 12 10
-
2023-12-21 14:48
Dlatego nosi się gaz (17)
i jak widzi się nabiegającego psa to się go używa, nie wazne czy "chce się bawić" czy faktycznie atakuje.
Czasem zanim ocenisz może być za późno.- 69 11
-
2023-12-22 10:05
Jak by mojego zaatakowały to bym, zastrzelił jak ten dziadek kiedyś w Sopocie
- 1 0
-
2023-12-21 17:57
Szybciej broń czarnoprochową (2)
Skuteczna na psa.
A masz prawo posiadać ją bez zezwolenia i użyć gdy zagrożone jest Twoje życie lub zdrowie.- 6 4
-
2023-12-21 19:14
nie masz takiego prawa (1)
nie masz prawa nosić załadowanej broni - niestety...
ale możesz nosić broń i magazynek (szybkoładowarkę) oddzielnie :)- 5 1
-
2023-12-22 00:08
Pozniej ladowal przez 5 min aby okazalo sie, ze kapiszon ci spadl i nie mozesz go znalezc, hahaha
- 3 1
-
2023-12-21 16:33
(1)
Ja zawsze mam w garści przygotowane 30cm ostrze noża traperskiego.I to nie żart.Zawsze daje mi to nadzieję że w przypadku ataku kundla trafię go w szyję i nie zostanę sam trupem ani oszpeconym kaleką .I obojętnie jakiej wielkości kundel mnie zaatakuje urzyję mojego ostrza.Trudno wszyscy puszczją bezprawnie kundle w lesie ,ale trzeba dbać o siebie.
- 22 23
-
2023-12-21 19:53
Wpierw "urzyj" słownika. A zaraz potem mózgu - o ile go posiadasz Rambo.
- 19 2
-
2023-12-21 15:46
Takie psy nie reagują na gaz musisz (10)
O tym wiedzieć zanim się zdziwisz
- 20 23
-
2023-12-21 15:59
Każdy pies reaguje (9)
Ja mam zawsze do tego nóż gdyby nie pomogło,na takie psy powinien być zakaz trzymania w miastach.
- 36 17
-
2023-12-21 17:40
Dla tobie podobnie myślących powinien być zakaz mieszkania w miastach ty świrze
- 5 22
-
2023-12-21 16:46
(2)
Nożykiem go
- 5 4
-
2023-12-21 20:32
dokladnie nie ma co sie z polactwem w drechach cyrtolić (1)
- 6 1
-
2023-12-22 10:12
To był Niemiec bardzo opalony
- 0 1
-
2023-12-21 16:32
nie te psy, na necie są filmiki jak pitbule atakuja inne psy (4)
te psy były traktowane gazem i nic
były kopane ociągane, duszone, a i tak nie puściły ofiary- 9 9
-
2023-12-21 16:58
Wystarczy jeden celny cios pałką w tył głowy takiego atakującego kundla (3)
Jak trzyma i zagryza innego psa to jest idealnie wystawiony na taki strzał. Przerywa mu to rdzeń kręgowy i po problemie
- 22 8
-
2023-12-21 20:31
a drugi strzał w tępego drecha (1)
- 6 3
-
2023-12-22 10:11
W obronie własnej zabijamy psy.
- 2 1
-
2023-12-21 19:41
Tak bo każdy ma przy sobie pałkę
- 15 0
-
2023-12-21 13:38
ile razy biegając po lesie czy chodząc po plaży słyszę ... (27)
on nie gryzie, jest łagodny ... a na prośbę o smycz od razu atak ...
w sytuacji tego Pana osobiście zgłosiłbym sprawę i sądownie ścigał właściciela o odszkodowanie dla psa i dla siebie- 716 12
-
2023-12-22 06:04
Dlatego ja biegając mam gaz żelowy w kaburze przy pasku. Jak trzeba będzie walnę nim w durnego kundla i w równie tępego właściciela. Na pół godziny delikwent i pchlarz zneutralizowani. Sam gaz przy pasku zaskakująco dobrze działa odstraszająco.
- 2 1
-
2023-12-22 01:43
Haha (1)
A one pogryzły psa i jego?Facet jest potuczony, pitbulle go skopały. Jak by faktycznie te psy ich zatakowały to Lili została by rozszarpana po 3 min. Psy pewnie TYLKO podbiegły A ten wpład w panike, pewnie zaczął psa brać na ręce na siłę, pies się szamotał i od te uszkodzenia jego i psa!!
- 1 17
-
2023-12-24 13:02
Jesteś głąbem potwierdzającym regułę, ale trafisz kiedyś na swojego pitbula
- 1 0
-
2023-12-21 23:25
robić foty i wysyłać na straż miejską
dostaną kilka mandatów, może się nauczą życia wśród ludzi.
- 3 2
-
2023-12-21 17:46
Parę razy tak słyszałem (1)
Musiałem użyć glanów, a innym razem z pięści w nos i pitbull padł oszołomiony.
- 12 1
-
2024-02-03 19:22
Potem się obudziłeś.
- 0 0
-
2023-12-21 17:28
Dziś ide chodnikiem, z naprzeciwka idzie koleś z psem na smyczy. (1)
Niby ok, ale pies go ciągnie w moją stronę, ewidentnie silniejszy od pana, klasyk. Jakiś pitbull czy inny amstaff. Niemniej pies dresiarski z ryja. Zabierając mi przestrzeń, ten psiak, zmusił mnie do zejścia na ulice i okrążenie go szerokim łukiem. Tylko dlatego, że w najlepszym razie nie chciałem być obwąchany i pobrudzony łapskami przez skakanie mi do tułowia. Pytam. Czy to jest normalne??
- 41 3
-
2023-12-21 21:20
Gaz
Ot przydatna zabawka.
- 7 0
-
2023-12-21 14:03
najlepiej psa zabić a właściciela pobić (18)
inaczej się nie nauczą - właściciele kundli to zazwyczaj ludzie egoistyczni i pozbawieni empatii.
- 78 47
-
2023-12-21 19:59
To jest nawoływanie do przestępstwa (1)
Czytam te twoje ciągłe sfrustrowane wypociny i coraz bardziej mnie to wk..wia. Napisz jeszcze raz coś takiego, to wyślę ci zaproszenie na przesłuchanie i przedstawienie zarzutów. Nie myśl, że jesteś anonimowy. Uwierz mi, że nie jesteś.
- 6 3
-
2023-12-22 07:33
A to przesłuchanie to u Ciebie?
Coś trzeba przynieść ze sobą, czy Ty stawiasz, skoro zapraszasz?
- 2 0
-
2023-12-21 16:38
Przeważnie najwięksi id....i chodzą z tymi agresywnymi rasami
- 25 2
-
2023-12-21 15:25
Ciebie powinni uśpić, bo na miano człowieka nie zasługujesz. (2)
- 17 29
-
2023-12-21 16:43
(1)
A taka paniusia czy paniuś puszczająca agresywnego psa czy prowadząc go luźno na smyczy po mieście to jak go nazwać.Po prostu id.....Bezwzględny nakaz noszenia kagańca ,i wtedy nikt nic nie ma do psa.Właściciele przeważnie id.....z tekstem piesek jest łagodny i nie gryzie
- 28 3
-
2023-12-22 11:54
niektórzy też powinni być z kagańcem
- 0 0
-
2023-12-21 15:24
(11)
Zi0m, opanuj się proszę, co się tutaj pojawia artykuł o psach to wypisujesz posty o używaniu przemocy -zabij, pobij, strychnina w kiełbasie... nie wszystkie psy, to psy agresywne i zgadzam się co do bezwzględnego chodzenia psów na smyczy i w przypadku ras agresywnych, kagańcu. Uważam też, że pitbulle są z natury agresywne i jako takie nie powinny
Zi0m, opanuj się proszę, co się tutaj pojawia artykuł o psach to wypisujesz posty o używaniu przemocy -zabij, pobij, strychnina w kiełbasie... nie wszystkie psy, to psy agresywne i zgadzam się co do bezwzględnego chodzenia psów na smyczy i w przypadku ras agresywnych, kagańcu. Uważam też, że pitbulle są z natury agresywne i jako takie nie powinny być psami domowymi. Natomiast nazywanie wszystkich 'psiarzy' pozbawionymi empatii i jednocześnie nawołując do zabijania lub pobicia, jest naprawdę godne pożałowania.
- 39 22
-
2024-02-03 19:21
Co poradzisz, gość nigdy przez 40 lat nie tknął kobiety to fustracja rośnie.
- 0 0
-
2023-12-22 06:05
(1)
Pies to pies - dzikie zwierzę dlatego zawsze mam przy sobie gaz gotowy do użycia.
- 1 1
-
2023-12-22 13:20
Ja wolę 9x19 Luger
- 0 0
-
2023-12-21 16:48
Bo widocznie jest problem rozpasania i bezkarności psiarzy, dlatego tak pisze.
- 22 0
-
2023-12-21 16:34
pitbulle nie są z "natury " agresywne (3)
sa zawzięte, sa uparte, lubią mocniejsza zabawę
a to zasadnicza różnica
żaden pies nie rodzi się agresywny
to nieodpowiedzialność właściciela doprowadza do tragedii- 14 40
-
2023-12-22 13:19
Taa, jasne, wszystkie są łagodne jak baranki i zostałyby niechybnie weganami
gdyby tylko zły człowiek nie dawał im mięsa na obiadek
- 0 0
-
2023-12-21 17:37
Większych głupot
Nigdy nie słyszałem.
To pies z rasy agresywnych a co za tym stoi to agresja i nieobliczalność.
Ludzie są głupi uważając że ich pies nie gryzie bo każdy może zaatakować.
Kiedyś widziałem jak szkolony pies pewnych służb z nie nacka zaatakował osobę więc oszczędźcie sobie takie głupoty że pies nie gryzie itd.
Bo to zwierzę.- 25 6
-
2023-12-21 16:54
Są agresywne. Były w przeszłości używane do 'bull baiting', a później do walk psów. Ludzie hodowali je, wybierając najbardziej agresywne psy. To są tej rasy uwarunkowania genetyczne. Kolejnym przykładem jest American Bully, który od stycznia będzie zakazany w UK. Oczywiście, na pewno nie pomaga właściciel wywodzący się z patologii.
- 42 2
-
2023-12-21 15:34
Gdy władza jest bezsilna to ludzie (2)
sami powinni brać sprawy w swoje ręce. Mówicie że przemoc zła - to jaki sposób proponujecie? Jak na razie chyba tylko ja zabijam psy a reszta patrzy i nic nie robi.
- 17 14
-
2023-12-21 18:24
Powinno sie w takich sytuacjach postępować po gestapowsku
- 2 2
-
2023-12-21 17:40
Władza bezsilna?! ale nie do nachapania się przy korycie!
To dlatego że wybieracie ciągle tych samych od wielu lat i pozwalacie im wracać co jest niedopuszczalne! Jedna kadencja i żegnamy inaczej nigdy nic się nie zmieni!
- 8 7
-
2023-12-21 13:56
Pitbule (19)
Ostatnio pojawiło się na Pieckach Migowie duzo pitbuli. Ludzie je kupują a nie potrafią się nimi opiekować. Spuszczać psy można tylko na wybiegu. WTrojmiejskim Parku Krajobrazowym mieszkaj sarny i inne dzikie zwierzęta .
- 613 7
-
2023-12-22 03:48
Powinien być całkowity zakaz ich hodowli i sprzedaży (1)
Nie ma potrzeby, żeby taka rasa istniała czy była posiadana przez kogokolwiek
- 16 0
-
2023-12-22 08:50
jeśli masz na myśli dresiarnie
to jestem za
- 2 0
-
2023-12-22 03:39
One sa tu sprowadzane na walki.
Trzeba tylko namierzyc gdzie i kto je organzuje. Niestety takich mieszkancow sie nasprowadzalo to naszego niegdys miasta. Ale wladzemiasta widac nadal w rekach mafii i deweloperow.
- 6 0
-
2023-12-21 20:39
Dlatego zawsze jak idę z psem mam paralizator i pałkę teleskopowa
- 11 0
-
2023-12-21 20:30
dresiarnia w czapeczce pitbull
to chyba pomiot tych psów... poziom iq ten sam...
- 18 1
-
2023-12-21 19:04
Stare Miasto
Na Starym mieście od ponad roku wysyp pit bulli przechadzających się z ukrainkami z porobionymi ustami, jakaś plaga. Oczywiście puszczają je luzem na wszystkich żulo skwerkach i trzeba ja od razu sprowadzać do parteru, żeby natychmiast założyły smycz. Za każdym razem są strasznie zdziwione, że nie można luzem. Już niedługo wychodzenie z psem to będzie katorga i zza każdego winkla będzie wyskakiwał pit bull
- 19 0
-
2023-12-21 18:25
Ta rasa psów Pitbul jest ulubiona przez kastratów. W ten sposób chcą się dowartościować o po utracie swoich klejnotów
- 33 0
-
2023-12-21 16:44
Sarny sarnami a jak taki kundel wpadnie w dziecko na spacerze.
- 20 4
-
2023-12-21 15:41
To mieszańce czyli jeszcze gorsze pittbuli
z rodowodem w Polsce jest może ze sto to bardzo drogie psy.
- 27 1
-
2023-12-21 15:38
Potwierdzam,że tych psów jest tam coraz więcej i w,łaściciele nie reagują na prośby o trzymanie psa zwłaszcza tej rasy na smyczy.
- 34 0
-
2023-12-21 15:21
w tych czasach strach wejść do lasu, nawet na obrzeżach miast (2)
już wiele razy widziałem pit bulle czy rottweilery biegające bez smyczy, a właściciel dobre kilkaset metrów od nich, o ile w ogóle go widać. Zero odpowiedzialności za życie innych ludzi.
- 58 1
-
2023-12-21 15:43
(1)
po co mieszasz do tego rottweilery,pewnie jesteś nieukiem
- 1 43
-
2023-12-21 17:47
Fakt. Rottweiler to waga ciężka. Pitbulle to średnia.
- 10 1
-
2023-12-21 14:52
A w puszczy żubry i jelenie
- 0 40
-
2023-12-21 14:53
a lie jest ich w schronisku dla zwierząt. Najpierw cacy, a potem chyba sami się ich boją i wypad.
- 44 1
-
2023-12-21 14:29
PItbull Królewskie Wzgórze (3)
To prawda. Przedwczoraj pitbul zaatakował naszego psa na osiedlu przy Królewskim Wzgórzu na Morenie. Pani puściła go bez smyczy...
- 55 3
-
2023-12-21 19:00
Biały pitbull na Myśliwska Park!
- 7 0
-
2023-12-21 16:45
(1)
Za takie coś od razu powinien być mandat i to 10tys najmniej.To by coś nauczyło
- 52 1
-
2023-12-21 20:42
To powinno być traktowane jak by właściciel napad on jest odpowiedzialny jak by parę osób miało sprawy karne to by zmądrzeli
- 18 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.