- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (82 opinie)
- 2 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (87 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (18 opinii)
- 4 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (67 opinii)
- 6 Masz interes? Zostaw kartkę (143 opinie)
Apel o tęczowe flagi na gdańskim urzędzie. Miasto odmawia
Przedstawiciele trójmiejskich organizacji lewicowych apelują do władz Gdańska, by na Urzędzie Miejskim w Gdańsku oraz w innych miejscach publicznych zawisły tęczowe flagi. Miałby to być gest solidarności ze społecznością osób LGBT+. Miasto odmawia, argumentując, że "woli czyny, zamiast gestów". W magistracie złożono petycję w tej sprawie, licząc na to, że urzędnicy zmienią zdanie.
Czytaj też: W Gdańsku protestowali przeciwko przemocy wobec osób LGBT
- Dostaliśmy odpowiedź odmowną. W swojej odpowiedzi wiceprezydent Gdańska Piotr Kowalczuk napisał, że Gdańsk woli czyny zamiast gestów. Zgadzamy się, że czyny są ważne. Ale zdarza się - i tak jest w tej chwili - że gesty są wymowniejsze i dają nadzieję tu, teraz wszystkim osobom, które jej potrzebują - poinformowali przedstawiciele partii Razem - Kiedy, jak nie teraz, jest czas na wsparcie naszych sióstr i braci, które są upokarzane i brutalnie atakowane?
"Manifestowanie poparcia w tak sprecyzowanej formie dla jednej grupy byłoby zaprzeczeniem równego traktowania"
Wiceprezydent Piotr Kowalczuk podkreśla, że Gdańsk konsekwentnie realizuje Model na Rzecz Równego Traktowania.
- Nie ma naszej zgody na sytuację, w której człowiek ze względu na płeć, rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną jest traktowany mniej korzystnie, niż byłby traktowany inny człowiek w porównywalnej sytuacji - mówi nam Kowalczuk - Gdańsk dla Wszystkich, to nie tylko gesty, ale realna codzienna praca. By była ona skuteczna, musi łączyć, a nie dzielić. Manifestowanie poparcia w tak sprecyzowanej formie dla jednej grupy, byłoby zaprzeczeniem równego traktowania. Pod gdańską flagą jest miejsce dla każdej i każdego, kto szanuje prawo na rzecz dobra całej Wspólnoty - tłumaczy szerzej swoją decyzję o odmowie powieszenia tęczowych flag na magistracie.
Petycja ws. tęczowych flag złożona w magistracie
Do magistratu trafiła już natomiast petycja Feministycznej Brygady Rewolucyjnej FeBRa pod hasłem "Gdańsk Miastem Wolności i Tolerancji", pod którą popisało się ponad 300 osób. Autorzy petycji proszą w niej o wywieszenie na terenie Miasta Gdańska tęczowych flag, czyli symbolu ruchu na rzecz równouprawnienia osób LGBTQ+.
Nadal trwa zbiórka podpisów pod elektroniczną wersją petycji.
Organizacje pozarządowe w Trójmieście
- Uważamy, że w odpowiedzi na szykany i represje wobec społeczności LGBTQ+, a w szczególności na wydarzenia ostatnich dni, należy reagować i aktywnie się im przeciwstawiać. Nie ma lepszego sposobu na okazanie wsparcia niż umieszczenie symbolu ruchu LGBTQ+ w postaci tęczowej flagi w przestrzeniach publicznych Miasta Gdańska. Wspieramy naszą drużynę piłkarską, dekorując całe miasto na zielono i biało. Teraz należy wesprzeć prześladowaną mniejszość i reagować, gdy dzieje się zło - na każdym gdańskim maszcie powinna pojawić się tęczowa flaga - napisano w petycji.
Miejsca
Opinie (862) ponad 300 zablokowanych
-
2020-08-17 22:08
Opinia wyróżniona
flaga fladze nie równa (29)
w sumie trochę dziwne, że tęczowa flaga nie może czasowo na 1 lub 2 dni zawisnąć w ramach jednorazowej akcji, za to kilkanaście razy w roku biało zielone flagi mogą swobodnie powiewać i nikogo to obraża. Dziwią mnie te komentarze w stylu na budynku urzędu tylko flagi miasta, województwa, kraju i UE, choć wielokrotnie wywieszane były też inne flagi np. euro2012 i coś się stało? Kibice koszykówki i siatkówki bili pianę z tego powodu?
- 133 906
-
2020-08-20 08:42
Pozostaje pytanie
Czego Wy właściwie chcecie?
Jeśli nie będziecie agresywni, napastliwi, uznacie się za mniejszość zgodnie z faktem, więc nie możecie na większości oczekiwać tolerancji tzw. pozytywnej, macie natomiast zagwarantowaną w naszym społeczeństwie tolerancję tzw. negatywną, czyli taką w której my uznajemy Waszą odmienną obecność wCzego Wy właściwie chcecie?
Jeśli nie będziecie agresywni, napastliwi, uznacie się za mniejszość zgodnie z faktem, więc nie możecie na większości oczekiwać tolerancji tzw. pozytywnej, macie natomiast zagwarantowaną w naszym społeczeństwie tolerancję tzw. negatywną, czyli taką w której my uznajemy Waszą odmienną obecność w społeczeństwie, i współżyjemy społecznie na równi ale w oparciu o prawa człowieka, natomiast nie przyjmujemy Waszej ideologi jako tożsamej z naszą i nie przechodzimy na Waszą stronę stając się jak Wy nienormatywni. I tutaj mamy zgodę. Ale jeśli chcecie wprowadzać swoją tolerancję represywną i w godzić świadomie w wymyślony konflikt niewiadomo o co to wiedzcie, że idziecie na wojnę z dużą grupą społeczną ludzi, którzy szukają spokoju na co dzień bo mają swoje sprawy, biznesy (a pieniądze lubią ciszę), bo chcą budować coś pożytecznego dla dalszych pokoleń, gdyż nasz byt na ziemi ma swój jeden główny cel. Także bądźcie kim chcecie natomiast nie wymagające od nas tego byśmy byli tacy jak Wy.- 5 0
-
2020-08-20 08:32
i już na koniec
kwestie związane prawem do majątku partnera (nie mylić z tzw. dziedziczeniem, które jest zastrzeżone dla praw rodziny) można sobie spokojnie u notariusza załatwić, tak samo jak prawo do informacji poufnej w szpitalu, urzędzie, uczelni czy innej organizacji, która ma obowiązek chronić informacje o stanie zdrowia i inne uważane za wrażliwe dane. Także macie prawo jak inne związki heteroseksualne nie będące sformalizowane przez ślub.
- 4 0
-
2020-08-20 08:26
Rodzi na
Nawet w swej istocie rodzina to słowo o podstawie słowotwórczej rodzić, czyli ewidentnie musi być to w źródle aktu między kobietą a mężczyzną. Aż się dziwię, że muszę to tłumaczyć! Także kochani nienormatywni - bądźcie kim chcecie być natomiast z powodów obiektywnych nie możecie dostać takich praw w społeczeństwie jakie ma rodzina - po prostu rodzina to rodzina. Możecie dostać prawa związku partnerskiego, jeśli ramy takiego związku zostaną ukonstytuowane i lgbtq+++ zostaną wpisane w taki zbiór.
- 5 0
-
2020-08-19 14:47
może inne flagi nie wywołują
tyle emocji?
- 1 1
-
2020-08-19 13:42
nie sobie każdy na balkonie powiesi - producent flag będzie bardzo wdzięczny
- 4 0
-
2020-08-18 14:53
porównujesz sprawy seksualne do sportu?
trochę przyzwoitości.
- 3 7
-
2020-08-18 13:39
(1)
Te komentarze "tylko flagi urzędu" powodowane są softhomofobią. Daleko nam do krajów cywilizowanych.
- 5 29
-
2020-08-18 14:14
Jak Ci tak daleko do krajów cywilizowanych
To sobie pojedź do Arabii Saudyjskiej, Emiratów Arabskich albo Czeczeni i zacznij wrzeszczeć że jesteś gejem to zaraz za Polską zatęsknisz
- 29 3
-
2020-08-18 13:20
Nie może bo nikomu to do szczęścia nie jest potrzebne poza garstką ludzi (1)
Którzy rozdmuchali drobną aferę do kosmicznych rozmiarów. Na mecze chodzą tysiące ludzi, na samą Lechię potrafiło przyjść prawie 40 tys. ludzi gdy przyjechała Legia. Wy zgromadziliście o wiele mniej ludzi, głównie dzieci z gimnazjum albo LO bo mieli akurat wakacje. Do tego sądzę władze się nie zgodziły za to że wciągnęliście Dulkiewicz rok temu w
Którzy rozdmuchali drobną aferę do kosmicznych rozmiarów. Na mecze chodzą tysiące ludzi, na samą Lechię potrafiło przyjść prawie 40 tys. ludzi gdy przyjechała Legia. Wy zgromadziliście o wiele mniej ludzi, głównie dzieci z gimnazjum albo LO bo mieli akurat wakacje. Do tego sądzę władze się nie zgodziły za to że wciągnęliście Dulkiewicz rok temu w uczestniczenie w parodii mszy świętej i procesji z hostią i waginą. Nie jestem ani wyznawcą Dulkiewicz ani pobożnym katolikiem ale sami sobie jesteście winni. Dulkiewicz zrozumiała że została w to wplątana, skompromitowała się przez to i nic dziwnego że po Majchrowskim z Krakowa nie chce być wciągana w wasze awantury
- 29 2
-
2020-08-18 14:01
Troglodyci są w dzikich krajach w większości. Nihil novi.
- 1 12
-
2020-08-18 12:03
To nic nowego ze kłamiesz bo nigdy tak nie bylo
Oni samo sobie zaprzeczają najpierw twierdzą, że nie maja ideologii, a potem ja prezentują i pokazują ze maja własną flagę która jest ich symbolem sztandarem
- 28 1
-
2020-08-18 11:15
flagi elgebetostwa obrażałyby uczucia Polaków, Gdańszczan, katolików
nie ma zgody na wywieszanie symboli neomarksistowskich i lewackich
- 47 6
-
2020-08-18 10:57
Ja
Nie ma czegoś takiego jak tęczowa flaga. Zrozumiał!?
- 35 4
-
2020-08-18 08:23
co za bełkot, flaga państwowa jest najwyższa i najwazniejsza, (11)
mamy flagi harleyowców wieszać albo flagę zlotu kotów rasowych, bo jeden z nich skakał na radiowozie i został skazany, to teraz na sejmie i na urzędach miast mają wisieć ich flagi, co za bzdura
- 79 5
-
2020-08-18 10:47
Marksistom przewraca się chyba w d*pie i co jeszcze ? (10)
Skąd to wypełzło i rości sobie prawo do wyrażania poglądów wbrew naturze.
- 54 5
-
2020-08-19 12:18
tak się dzieje jak mózg miesza się z tym, co z tylu wychodzi
- 5 0
-
2020-08-18 11:44
(8)
Paulinka powinna chyba wrócić do szkoły na lekcje biologii
- 5 31
-
2020-08-18 12:20
A dlaczego powinna ? (7)
Coś źle napisała ?
Związki jednej płci są zgodne z prawem natury ? Nie są. Tak jak nie jest pedofilia, zoofilia i nekrofilia- 33 4
-
2020-08-18 14:39
Poczytaj trochę, (6)
związki jedno-płciowe zdarzają się też u innych zwierząt niż ludzie.
- 5 29
-
2020-08-23 12:52
Bzdura
Zwierzęta zawsze łączą się w pary dwupłciowe. Późniejsze wychowanie potomstwa może odbywać się w grupie samic (jak u słoni), ale w naturze nie zdarza się, żeby potmstwo wychowywala para samców. Eksperyment dotyczący takiego przypadku odbywał się w ZOO i miał dokładnie tyle wspólnego z naturalnym zachowaniem, co życie rodzinne z więzieniem.
- 0 1
-
2020-08-18 22:53
Moze u takich zwierząt jak ty
- 5 0
-
2020-08-18 15:38
Tak, zdarzają się... (3)
ale jest to wybryk natury!
- 22 6
-
2020-08-18 17:41
(2)
Wybryk, nie wybryk, niemniej zdarzają się. To i u ludzi się zdarzają. Więc z naturą Pan będziesz walczył?
- 1 18
-
2020-08-20 14:14
Dokładnie tak!
To są dewiacje, a z nimi zawsze trzeba walczyć. Idąc Twoim tokiem myślenia - kanibalizm i zabijanie słabszych zdarza się wśród zwierząt. To znaczy, że to jest dobre, i człowiek, który zabija słabszego człowieka czyni dobro, bo w końcu jest to zgodne z "prawami natury"?
- 2 0
-
2020-08-18 19:28
No i co w związku z tym?
- 9 1
-
2020-08-18 06:17
(3)
Relatywistyczny bełkot
- 78 13
-
2020-08-18 07:03
(2)
lepiej sprawdź w słowniku, co znaczy relatywistyczny
- 14 51
-
2020-08-18 14:00
On nie ma słownika.
- 2 8
-
2020-08-18 13:00
Nie dość że relatywistyczny, ......to jeszcze bełkot
Szach mat- 19 3
-
2020-08-17 17:21
Opinia wyróżniona
niech każdy zawiesza sobie swoje flagi przy swoich domach, mieszkaniach. nikt nikomu nie broni. (19)
ale nikt też nie powinien ich niszczyć. wolnoć Tomku w swoim domku.
miasto powinno być neutralne "flagowo", acz tolerancyjne dla wszystkich ludzi. w mieście powinny wisieć flagi miasta i tyle.
sama jestem osobą biseksualną, w związku z kobietą.
trochę mam już dość tej całej nagonki, ciągłych informacji na temat manifestacji.
rozwiń...ale nikt też nie powinien ich niszczyć. wolnoć Tomku w swoim domku.
miasto powinno być neutralne "flagowo", acz tolerancyjne dla wszystkich ludzi. w mieście powinny wisieć flagi miasta i tyle.
sama jestem osobą biseksualną, w związku z kobietą.
trochę mam już dość tej całej nagonki, ciągłych informacji na temat manifestacji.
po co tworzyć kolejne konflikty?
ludzie! niech każdy żyje swoim życiem. nie róbmy drugiemu człowiekowi krzywdy ani bijąc chłopaczka za to, że wygląda na homo, ani za to, że ktoś nie chce kolorowej flagi na pomniku papieża. dajcie spokój.
są ważniejsze sprawy. np. obecna sytuacja gospodarcza.- 634 34
-
2020-08-21 15:51
Nikt Cię nie pyta czy jesteś biseksualna
W mieście powinny wisieć flagi narodowe i miasta
Jeżeli zawisłyby tęczowe to obok powinny być ONR.- 0 0
-
2020-08-19 13:45
nie jestem pewien, czy każdy może sobie wywieszać na swoim domu
flagi, hasła, symbole, jakie tylko chce... Nie jestem nawet pewien, czy polską flagę mogę wieszać przez cały rok.
- 2 1
-
2020-08-19 07:58
(1)
Moja droga, gdyby w XIX i na początku XX wieku kobiety masowo nie wychodziły na ulice i nie domagały się, czasem brutalnie, swoich praw, dzisiaj nie mogłabyś wypisywać komentarzy w internecie. Wtedy też wiele kobiet mówiło, że nie ma o co robić hałasu, po co nam prawa wyborcze, kiedyś będzie lepiej. Jeśli ktoś nie podniesie głosu, to nikt się nie
Moja droga, gdyby w XIX i na początku XX wieku kobiety masowo nie wychodziły na ulice i nie domagały się, czasem brutalnie, swoich praw, dzisiaj nie mogłabyś wypisywać komentarzy w internecie. Wtedy też wiele kobiet mówiło, że nie ma o co robić hałasu, po co nam prawa wyborcze, kiedyś będzie lepiej. Jeśli ktoś nie podniesie głosu, to nikt się nie będzie domyślał, że coś jest nie tak. Może masz szczęście mieszkać w tolerancyjnym miejscu, dużym mieście, ale pomyśl o ludziach, którzy tego szczęścia nie mają i to dla nich powinniśmy głośno o tym mówić, "robić konflikty", jak to nazywasz.
- 1 8
-
2020-08-19 13:50
tyle że kobietom należały się od zawsze te same prawa, co mężczyznom,
natomiast lgbt nie należą się dokładnie te same prawa, co innym. Zresztą większość praw i tak mają.
- 6 0
-
2020-08-18 13:40
(3)
Po co kłamiesz? Jesteś LGBT+, ale jesteś przeciw prawom mniejszości? Poczekajmy, aż ciebie ktoś pobije, może wtedy rozum i przyzwoitośc wrócą...
- 0 35
-
2020-08-18 14:51
nie jestem przeciw prawom mniejszości. jestem przeciw głupiemu zachowaniu aktywistów
żyjmy wszyscy w zgodzie, róbmy dobre rzeczy, myślmy o innych, o uczuciach każdego człowieka.
po co sprawy seksualne są wywlekane?
szczerze? nigdy w Trójmieście nie miałam problemu z tym, żeby przytulić się do swojej kobiety na mieście, żeby iść za rękę.
oczywiście, są sytuacje, kiedy jest inaczej, np. kibole w tramwaju, ale oniżyjmy wszyscy w zgodzie, róbmy dobre rzeczy, myślmy o innych, o uczuciach każdego człowieka.
po co sprawy seksualne są wywlekane?
szczerze? nigdy w Trójmieście nie miałam problemu z tym, żeby przytulić się do swojej kobiety na mieście, żeby iść za rękę.
oczywiście, są sytuacje, kiedy jest inaczej, np. kibole w tramwaju, ale oni akurat czepiają się niemal każdego, kto im się nie spodoba, nieważne, czy ktoś jest czarny, czy ja trzymam swoją laskę za rękę, czy starszy pan sapie nad nimi.
dajmy sobie żyć. ja nikomu nic nie zabraniam. i niech mi nikt niczego nie zabrania.
a;e sytuacje, kiedy przeradza się to w niezdrowe żądania wywieszania flag na budynku urzędu? no to już przesada. jak będzie dzień papieski to wywieszą flagi papieskie, jak będzie dzień LGBT+ to wywieszą flagi LGBT+.
przez to co się teraz dzieje, tą całą nagonkę, zbytnie zainteresowanie, moja kobieta obawia się, że ktoś ją zaczepi, kiedy ją obejmę. to już nie jest fajne. a było normalnie.
dajcie spokój.- 21 0
-
2020-08-18 14:46
Życzysz komuś, w dodatku kobiecie, aby została pobita bo co? Bo nie zgadzasz się z jej poglądami? I tak ma wyglądać tolerancja według was? Niczym nie różnisz się od faszystów, którzy z powodu innych poglądów gotowi byli zabić innych ludzi.
- 4 6
-
2020-08-18 14:11
Nie musi kłamać aby być przeciwko krzykliwym, obrażającym innych organizacjom tęczowym
Dużo homo i biseksualistów ma w nosie tzw. prawa mniejszości i jakieś tam lgbt nkwd, manify i obrażanie heteroseksualistów, polaków, katolików, ogłupianie młodzieży i dzieci. Żyją sobie po swojemu, nikomu nie wadząc i nie prezentując w krzykliwy i wulgarny sposób swojej orientacji i są szczęśliwi, do tego na pewno akceptowani przez rodzinę i
Dużo homo i biseksualistów ma w nosie tzw. prawa mniejszości i jakieś tam lgbt nkwd, manify i obrażanie heteroseksualistów, polaków, katolików, ogłupianie młodzieży i dzieci. Żyją sobie po swojemu, nikomu nie wadząc i nie prezentując w krzykliwy i wulgarny sposób swojej orientacji i są szczęśliwi, do tego na pewno akceptowani przez rodzinę i znajomych. Znam takiego homoseksualistę który uważa że Ci wszyscy krzykacze z manif LGBT to wariaci i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Zapewniam Ciebie że dużo takich osób jest.
- 27 0
-
2020-08-18 13:24
Pięknie napisane
Niestety właśnie te zwariowane organizacje zamiast rzeczywiście Was bronić generują tylko konflikt obrażając polaków, katolików (sam jestem ateistą), a wam szkodząc i na was napuszczając chociaż wy chce żyć spokojnie nikomu się ze swoją orientacją w przestrzeni publicznej nie narzucając. Zgadzam się ze problemy gospodarcze są najważniejsze ale właśnie po to ten konflikt się nakręca aby ludzi od ważniejszych problemów odciągać w celu kumulowania energii wokół spraw obyczajowych
- 26 0
-
2020-08-18 08:44
Mniejszość próbuje na siłę narzucić swoje ideologie i to powoduje agresję nie chce flagi na Giewoncie pomnikach ani urzedzie miasta a lgbt przez swoje głupie akcje zyskują tylko przeciwników
- 48 2
-
2020-08-18 05:29
W końcu...
Nareszcie normalna les !!!
- 10 8
-
2020-08-17 23:46
Ideologia homofobi (3)
Jednak się nie zgodzę ideologia homofobi zabrania a nawet ludzie związani z tym poglądem biją innych za noszenie lub wywieszanie tęczy
- 2 37
-
2020-08-18 11:34
homofobia to normalność, zdrowy odruch na niezdrowe poglądy i praktykę
- 24 5
-
2020-08-18 08:32
Kogo pobito? Bo jakoś media milczą, no chyba że mówisz o rozpędzeniu tego bydła, które blokowało aresztowanie "Margot".
- 36 4
-
2020-08-18 01:57
Do Moskwy i Arabii Saudyjskiej pojedź z tymi chorymi bredniami to zrozumiesz co to jest tolerancja
- 52 2
-
2020-08-17 17:24
Niech spróbują powiesić na meczecie. Jeśli nie, ja to zrobię. (1)
- 49 5
-
2020-08-19 00:12
nono oni aż tak odważni nie są bo wiedzą, że wtedy by z nimi była niezła jesień średniowiecza.
- 6 0
-
2020-08-17 17:22
no ale to Duda w kampanii wywołał problem (1)
- 7 56
-
2020-08-17 17:29
wywołał. to prawda
dlatego takie sprawy trzeba rozwiązywać prawnie. wprowadzić odpowiednie prawa, aby takie słowa się nie pojawiały.
- 16 31
-
2020-08-17 18:09
Opinia wyróżniona
Budynek Urzędu Miejskiego ....a dlaczego? (8)
To miejsce przynależne wszystkim Obywatelom ..bez względu na wiek, poglądy i preferencje . Wywieszone na nim flagi Narodowa - Polska i Miasta Gdańska w zupełności wystarczy. Wszak wszyscy! chcemy się czuć przede wszystkim Polakami i Gdańszczanami.
- 672 11
-
2020-08-19 12:12
Skoro tak..
to ja się domagam zaprzestania wywieszania flag papieskich i krzyży w urzędach. Jeśli ma być dla wszystkich obywateli, to poproszę konsekwentnie, nie każdy jest katolikiem i fanem poddaństwa Watykanowi. Zmasakrowanych zwłok na narzędziu tortur też nie powinno być w przestrzeni publicznej.
- 2 1
-
2020-08-18 19:30
mogli w kościele - miłosierdzie, wiara, każdego tolerujecie....
- 1 0
-
2020-08-18 17:47
Dzisiaj na urzędzie flagi LGBT a jutro ONR.
- 4 1
-
2020-08-18 14:02
Nie tylko obywatelom lecz wszystkim mieszkańcom
Są tam sprawy do załatwienia cudzoziemcom również
- 1 0
-
2020-08-18 05:53
Gdańszczanami tak (1)
Polakami niekoniecznie
- 6 19
-
2020-08-18 19:38
A kim jesteś potomku przesiedleńca zza Buga? Rosjaninem?
- 4 3
-
2020-08-18 00:29
(1)
Niech zawisną wszystkie flagi mniejszości i większości od tych z 39' wiadomo jakiej potem tej z 45 'wiadono jakiej przecież zapewne są takie miejszości!!!nie zakłucajcie tradycyjnego schematu rodziny.żyjcie ale sobie we własnym gronie!!!!bo nawet ludzie z tej waszej rewolucji tęczowej o tym mówią!!!!i jeszcze jedna rzecz dlaczego zaj..cie tęczy 6 kolorów!!!!
- 26 2
-
2020-08-18 19:31
spadaj ze swoją wiara i wartościami więc do kościoła, nie na ulicy łazicie z symbolem rzezi i mordowania -kkrzyżem
- 2 11
Wszystkie opinie
-
2023-08-17 12:07
precz
- 1 0
-
2023-08-17 11:15
mam żal do Hitlera
- 0 0
-
2020-10-04 08:57
Tęczowe barwy
Może by tak w jedną niedzielę m-ca duchowni odprawiający mszę, ubrali się w tęczowe kiecki na znak solidarności że środowiskiem LGBT, byłoby to bardzo wymowne
- 0 8
-
2020-10-04 08:52
Flaga
Proponuję krzyż i matkę boską...
ludzie już całkiem zidiocieli w tym kraju....- 1 7
-
2020-09-14 22:38
Niech sobie ją w toalecie powiesz. !
- 6 0
-
2020-09-11 16:03
Miejsce obiektywnej prawdy zajmują: post-prawda, relatywizm, kłamstwo i fake-newsy. W zaistniałej pustce duchowej ludzie stają się zupełnie bezbronni wobec ideologii wyrastających - jak bolszewizm - z korzeni marksistowskich, podważających instytucje małżeństwa i rodziny, i tworzących programy, których celem jest moralna deprawacja dzieci i młodzieży. Człowieczeństwo ludzi, które przecież nie może istnieć i rozwijać się bez prawdy, dobra i piękna, jest już w samych swych fundamentach zagrożone. Miejsce humanizmu chce zająć antyhumanizm, miejsce obiektywnych i trwałych wartości - nihilizm, miejsce osoby ludzkiej - dziwna istota pozbawiona tożsamości, wydana na łup złudnym i krótkotrwałym przyjemnościom zmysłowym.
Następna sprawa. Nie wolno nam pozwolić zawłaszczać przestrzeni językowej i totalitarnej cenzury pojęć. To nie my jesteśmy homofobami. To oni są mormalnofobami, dewiantami. To nie my jesteśmy anti-choice. My jesteśmy pro-life, a oni pro-death, mordercy nienarodzonych dzieci. To nie oni są tolerancyjni, uśmiechnięci i kochający, tylko my, wciąż pozwalając im na terror światopoglądowy, który uprawiają od lat. Oni są totalitarystami, o gębach wykrzywionych nienawiścią. To takie oczywiste i trzeba wojnę w sferze pojęć z nimi podjąć i wygrać. Inaczej dorastające pokolenie jest stracone i wkrótce nas pozamyka do homofobicznych gett, potem eksterminuje (ekonomicznie, eutanazyjnie)- 9 0
-
2020-08-28 00:38
spalić te kolorowe flagi i będzie po patologicznym ideologicznym problemie :)
- 9 0
-
2020-08-24 12:37
Tęcza? Tak! Ale, ta 7 barwna - znak przymierza z Bogiem
Gdzie 7 barw odpowiada 7 prawom dzieci Noego, w tym:
Zakaz niemoralnych stosunków seksualnych (Gilui arajot)- 10 1
-
2020-08-23 16:25
Marksizm kulturowy, anarchizacja i wpaczenia oraz w niektórych przypadkach choroba psychiczna
Generalnie niedoklepanie mózgowe.
- 11 1
-
2020-08-17 22:08
Opinia wyróżniona
flaga fladze nie równa (29)
w sumie trochę dziwne, że tęczowa flaga nie może czasowo na 1 lub 2 dni zawisnąć w ramach jednorazowej akcji, za to kilkanaście razy w roku biało zielone flagi mogą swobodnie powiewać i nikogo to obraża. Dziwią mnie te komentarze w stylu na budynku urzędu tylko flagi miasta, województwa, kraju i UE, choć wielokrotnie wywieszane były też inne flagi np. euro2012 i coś się stało? Kibice koszykówki i siatkówki bili pianę z tego powodu?
- 133 906
-
2020-08-18 08:23
co za bełkot, flaga państwowa jest najwyższa i najwazniejsza, (11)
mamy flagi harleyowców wieszać albo flagę zlotu kotów rasowych, bo jeden z nich skakał na radiowozie i został skazany, to teraz na sejmie i na urzędach miast mają wisieć ich flagi, co za bzdura
- 79 5
-
2020-08-18 10:47
Marksistom przewraca się chyba w d*pie i co jeszcze ? (10)
Skąd to wypełzło i rości sobie prawo do wyrażania poglądów wbrew naturze.
- 54 5
-
2020-08-18 11:44
(8)
Paulinka powinna chyba wrócić do szkoły na lekcje biologii
- 5 31
-
2020-08-18 12:20
A dlaczego powinna ? (7)
Coś źle napisała ?
Związki jednej płci są zgodne z prawem natury ? Nie są. Tak jak nie jest pedofilia, zoofilia i nekrofilia- 33 4
-
2020-08-18 14:39
Poczytaj trochę, (6)
związki jedno-płciowe zdarzają się też u innych zwierząt niż ludzie.
- 5 29
-
2020-08-23 12:52
Bzdura
Zwierzęta zawsze łączą się w pary dwupłciowe. Późniejsze wychowanie potomstwa może odbywać się w grupie samic (jak u słoni), ale w naturze nie zdarza się, żeby potmstwo wychowywala para samców. Eksperyment dotyczący takiego przypadku odbywał się w ZOO i miał dokładnie tyle wspólnego z naturalnym zachowaniem, co życie rodzinne z więzieniem.
- 0 1
-
2020-08-18 15:38
Tak, zdarzają się... (3)
ale jest to wybryk natury!
- 22 6
-
2020-08-18 17:41
(2)
Wybryk, nie wybryk, niemniej zdarzają się. To i u ludzi się zdarzają. Więc z naturą Pan będziesz walczył?
- 1 18
-
2020-08-20 14:14
Dokładnie tak!
To są dewiacje, a z nimi zawsze trzeba walczyć. Idąc Twoim tokiem myślenia - kanibalizm i zabijanie słabszych zdarza się wśród zwierząt. To znaczy, że to jest dobre, i człowiek, który zabija słabszego człowieka czyni dobro, bo w końcu jest to zgodne z "prawami natury"?
- 2 0
-
2020-08-18 19:28
No i co w związku z tym?
- 9 1
-
2020-08-18 22:53
Moze u takich zwierząt jak ty
- 5 0
-
2020-08-19 12:18
tak się dzieje jak mózg miesza się z tym, co z tylu wychodzi
- 5 0
-
2020-08-20 08:42
Pozostaje pytanie
Czego Wy właściwie chcecie?
Jeśli nie będziecie agresywni, napastliwi, uznacie się za mniejszość zgodnie z faktem, więc nie możecie na większości oczekiwać tolerancji tzw. pozytywnej, macie natomiast zagwarantowaną w naszym społeczeństwie tolerancję tzw. negatywną, czyli taką w której my uznajemy Waszą odmienną obecność w społeczeństwie, i współżyjemy społecznie na równi ale w oparciu o prawa człowieka, natomiast nie przyjmujemy Waszej ideologi jako tożsamej z naszą i nie przechodzimy na Waszą stronę stając się jak Wy nienormatywni. I tutaj mamy zgodę. Ale jeśli chcecie wprowadzać swoją tolerancję represywną i w godzić świadomie w wymyślony konflikt niewiadomo o co to wiedzcie, że idziecie na wojnę z dużą grupą społeczną ludzi, którzy szukają spokoju na co dzień bo mają swoje sprawy, biznesy (a pieniądze lubią ciszę), bo chcą budować coś pożytecznego dla dalszych pokoleń, gdyż nasz byt na ziemi ma swój jeden główny cel. Także bądźcie kim chcecie natomiast nie wymagające od nas tego byśmy byli tacy jak Wy.- 5 0
-
2020-08-20 08:32
i już na koniec
kwestie związane prawem do majątku partnera (nie mylić z tzw. dziedziczeniem, które jest zastrzeżone dla praw rodziny) można sobie spokojnie u notariusza załatwić, tak samo jak prawo do informacji poufnej w szpitalu, urzędzie, uczelni czy innej organizacji, która ma obowiązek chronić informacje o stanie zdrowia i inne uważane za wrażliwe dane. Także macie prawo jak inne związki heteroseksualne nie będące sformalizowane przez ślub.
- 4 0
-
2020-08-20 08:26
Rodzi na
Nawet w swej istocie rodzina to słowo o podstawie słowotwórczej rodzić, czyli ewidentnie musi być to w źródle aktu między kobietą a mężczyzną. Aż się dziwię, że muszę to tłumaczyć! Także kochani nienormatywni - bądźcie kim chcecie być natomiast z powodów obiektywnych nie możecie dostać takich praw w społeczeństwie jakie ma rodzina - po prostu rodzina to rodzina. Możecie dostać prawa związku partnerskiego, jeśli ramy takiego związku zostaną ukonstytuowane i lgbtq+++ zostaną wpisane w taki zbiór.
- 5 0
-
2020-08-19 14:47
może inne flagi nie wywołują
tyle emocji?
- 1 1
-
2020-08-19 13:42
nie sobie każdy na balkonie powiesi - producent flag będzie bardzo wdzięczny
- 4 0
-
2020-08-18 14:53
porównujesz sprawy seksualne do sportu?
trochę przyzwoitości.
- 3 7
-
2020-08-18 13:39
(1)
Te komentarze "tylko flagi urzędu" powodowane są softhomofobią. Daleko nam do krajów cywilizowanych.
- 5 29
-
2020-08-18 14:14
Jak Ci tak daleko do krajów cywilizowanych
To sobie pojedź do Arabii Saudyjskiej, Emiratów Arabskich albo Czeczeni i zacznij wrzeszczeć że jesteś gejem to zaraz za Polską zatęsknisz
- 29 3
-
2020-08-18 13:20
Nie może bo nikomu to do szczęścia nie jest potrzebne poza garstką ludzi (1)
Którzy rozdmuchali drobną aferę do kosmicznych rozmiarów. Na mecze chodzą tysiące ludzi, na samą Lechię potrafiło przyjść prawie 40 tys. ludzi gdy przyjechała Legia. Wy zgromadziliście o wiele mniej ludzi, głównie dzieci z gimnazjum albo LO bo mieli akurat wakacje. Do tego sądzę władze się nie zgodziły za to że wciągnęliście Dulkiewicz rok temu w uczestniczenie w parodii mszy świętej i procesji z hostią i waginą. Nie jestem ani wyznawcą Dulkiewicz ani pobożnym katolikiem ale sami sobie jesteście winni. Dulkiewicz zrozumiała że została w to wplątana, skompromitowała się przez to i nic dziwnego że po Majchrowskim z Krakowa nie chce być wciągana w wasze awantury
- 29 2
-
2020-08-18 14:01
Troglodyci są w dzikich krajach w większości. Nihil novi.
- 1 12
-
2020-08-18 06:17
(3)
Relatywistyczny bełkot
- 78 13
-
2020-08-18 07:03
(2)
lepiej sprawdź w słowniku, co znaczy relatywistyczny
- 14 51
-
2020-08-18 14:00
On nie ma słownika.
- 2 8
-
2020-08-18 13:00
Nie dość że relatywistyczny, ......to jeszcze bełkot
Szach mat- 19 3
-
2020-08-18 12:03
To nic nowego ze kłamiesz bo nigdy tak nie bylo
Oni samo sobie zaprzeczają najpierw twierdzą, że nie maja ideologii, a potem ja prezentują i pokazują ze maja własną flagę która jest ich symbolem sztandarem
- 28 1
-
2020-08-18 11:15
flagi elgebetostwa obrażałyby uczucia Polaków, Gdańszczan, katolików
nie ma zgody na wywieszanie symboli neomarksistowskich i lewackich
- 47 6
-
2020-08-18 10:57
Ja
Nie ma czegoś takiego jak tęczowa flaga. Zrozumiał!?
- 35 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.