- 1 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (184 opinie)
- 2 Kradli klocki LEGO. Hurtowo (23 opinie)
- 3 Coraz więcej domów pływających na wodzie (46 opinii)
- 4 Prawie 50 miejsc parkingowych przy Parku Oruńskim (49 opinii)
- 5 Tylko w 7 dzielnicach Gdyni wybrano radnych (62 opinie)
- 6 Powinny być alerty RCB o sinicach? (45 opinii)
Automaty SKM zawyżały cenę biletu za psa
Według cennika SKM przewóz psa kosztuje 1 zł, według automatów z biletami... 2,5 zł. Kilka godzin po naszej interwencji przedstawiciele SKM poinformowali nas, że problem został usunięty.
- Dlaczego władze trójmiejskiej SKM-ki wprowadzają ludzi w błąd? Osoby mniej zainteresowane na pewno nie raz przepłacały i za swojego pupila płaciły 2,50 zł. A jeżeli ktoś nawet był dobrze poinformowany, to, chcąc uniknąć dopłaty u kierownika pociągu, wolał zapłacić te 2,50 zł niż później mieć problemy przy zakupie u kierownika pociągu biletu za złotówkę - mówi pan Łukasz, czytelnik Trojmiasto.pl.
W poniedziałek rano skierowaliśmy pytanie w tej sprawie do przedstawicieli SKM. Przyznali, że problem znają, gdyż z przerwami pojawiał się on od marca br. Po kilku godzinach poinformowali nas, że problem został rozwiązany.
- Mimo naszych licznych interwencji, dostawca oprogramowania do automatów dopiero w dniu dzisiejszym dostarczył wersję z prawidłową ceną, dotyczącą opłaty za przewóz psa. Prawidłowa wersja została wgrywana wcześniej kilkukrotnie, jednak wciąż znajdowaliśmy w niej błędy - mówi Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży SKM.
Zaznacza też, że większość biletów na przewóz psa sprzedawana była w ostatnim czasie w kasach i u kierowników pociągów. - Mimo to chciałbym za zaistniałą sytuację przeprosić wszystkich podróżnych i oczywiście zapewnić, że zwrócimy naszym klientom pieniądze za źle naliczone bilety. Podstawą będzie wysłanie do nas takiego biletu - deklaruje Głuszek.
- Przypomnę, że bardzo duża operacja logistyczna, przeprowadzona przez nas w nocy z 31 grudnia 2010 na 1 stycznia 2011, związana ze zmianą cen, wejściem nowych ulg ustawowych i stawką podatku VAT, przebiegła absolutnie bez żadnych zakłóceń. Finalne prace legislacyjne nad tymi przepisami dokonały się w samym końcu grudnia i z tego powodu, tak jak inni przedsiębiorcy, mieliśmy bardzo krótki czas na wprowadzenie i przetestowanie wersji oprogramowania. Niektóre firmy nie rozpoczęły działalności z powodu nieprzystosowania urządzeń fiskalnych do nowych przepisów, PKP SKM z oczywistych względów nie mogła sobie na to pozwolić - kończy.
Miejsca
Opinie (94) 3 zablokowane
-
2011-06-07 09:05
(1)
ja jezdze z psem kolejka skm ale nie kupuje biletu poniewaz w kasie panienka powiedziala ze pies jest maly i nie trzeba
- 2 2
-
2011-06-07 09:29
Mam jamnika miniaturke
I tez mi powiedzieli w kasie w Redzie ze za takiego malego psa sie nie placi. Do czasu... kiedy dostalem mandat za brak biletu za psa. Napisalem odwolanie na kasjerki za podawanie zlych informacji do skm i skarge do renomy . Mandat odwolali.
- 1 0
-
2011-06-07 09:23
123
A jak w automacie miały być ceny promocyjne do Pruszcza to przedstawiciele SKM mówili, iż to jest duży problem by to zmienić w systemie. A tu widać jednak, że nie.
- 2 2
-
2011-06-07 08:31
Coś słabiutkie tłumaczenie (1)
Nagle, dzisiaj dostawca przysłał dobrą wersję oprogramowania? Akurat dzisiaj. wcześniejsze były rzekomo poprawione, ale mimo to nie działało. A kabonga leciała do kieszeni...
- 11 1
-
2011-06-07 09:16
sprawa nie rozbija się o oprogramowanie
bo nie znam kretyna, który by ceny wkompilował na stałe w oprogramowanie. Ceny i reguły są zapewne trzymane w pliku XML - przygotowanie go trwa 5 minut i można to zrobić za pomocą dowolnego edytora tekstu.
- 1 0
-
2011-06-07 09:15
to niech teraz oddadzą..
a za oszukiwanie wysoka kara. prawo równe dla wszystkich.
- 4 0
-
2011-06-07 08:37
"Automaty SKM zawyżały cenę biletu za psa"
biedna policja, w SKM też ich nie lubią
- 8 0
-
2011-06-07 08:31
Prawidłowa wersja została wgrywana wcześniej kilkukrotnie, jednak wciąż znajdowaliśmy w niej błędy
Skoro posiadała błędy to chyba jednak nie prawidłowa...
- 11 0
-
2011-06-07 08:20
i hate SKM
Tez już dziękuje SKM, na pewno nie mam zamiaru korzystać z tego chlewu za ta kasę...
- 5 0
-
2011-06-07 07:52
SKM jest ŚMIESZNA!!! (1)
Przez kilka miesięcy nie dało się nic z tym problemem zrobić, a tu nagle po rozdmuchaniu sprawy wszystko załatwione...
I jeszcze "zwrócimy naszym klientom pieniądze za źle naliczone bilety. Podstawą będzie wysłanie do nas takiego biletu" - no, to już kpina!! Kto trzyma zużyte bilety przez kilka miesięcy??
Oj, panie Głuszek, nieładnie!!- 48 1
-
2011-06-07 07:54
Aha.. i jeszcze "wysłanie biletu"
Na samą wysyłkę wyda się tą różnicę, więc nic się nie odzyska
- 14 0
-
2011-06-07 07:51
SKM
Lepiej jezdzic autobusem-pies za darmo i nie orzna
- 13 5
-
2011-06-07 07:44
Wszędzie trzeba uważać,
żeby człowieka nie orżnęli. Co to za kraj?
- 29 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.