• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Basen czynny, choć zaplecze w remoncie

Tomasz
7 czerwca 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • - Przebieralnie były nieczynne, na miejscu walały się narzędzia - opisuje czytelnik.
  • Ciśnienie wody było praktycznie zerowe.
  • Niezabezpieczony pozostawał także sufit.
  • Front przebieralni.

W piątek na basenie w budynku Hotelu Mercure w Gdyni wciąż trwał jeszcze remont. Mimo to korzystały już z niego m.in. szkółki pływackie z dziećmi. - Rodziców nie wpuszczano poza recepcję, bo nie zadbano o ochronne obuwie, większość obsługi była w odzieży roboczej, w prysznicach nie było ciśnienia. Nie rozumiem, dlaczego dopuszczono go do użytku, gdy trwały jeszcze prace - opowiada pan Tomasz, świadek sytuacji.



Oto jego relacja z piątkowej wizyty na basenie:

Jak oceniasz postawę rodzica?

Z radością przyjąłem informację, że basen został ponownie oddany do użytku po remoncie, bo w związku z jego remontem zajęcia w szkółce, do której uczęszcza moja córka, przez ten czas nie odbywały się. Niestety, w piątek okazało się, że prace wcale się nie zakończyły i były nadal prowadzone, co znacznie skomplikowało sytuację rodziców i zestresowało dzieci.

Robotnicy w butach, rodzice nie mogą bez ochraniaczy

Już w recepcji, przy wejściu pojawiły się problemy. Okazało się, że część z nas - rodziców, nie może wejść z dziećmi pomóc im się przebrać, ponieważ w trakcie remontu zlikwidowano automat z foliowymi ochraniaczami na buty. Pani w recepcji wręcz przepędzała rodziców z terenu szatni, zabraniając wchodzić bez ochraniaczy czy klapków basenowych.

Nie przeszkadzało to jednak chodzić ekipie budowlanej w obuwiu roboczym, roznosząc pył po całej szatni. Zresztą większość personelu wydawała się być zaangażowana w remont, o czym świadczyła robocza odzież i obuwie - prace trwały w najlepsze. Dzięki temu, że zawsze zabieram ze sobą klapki, udało mi się wejść i mogłem pomóc kilku chłopcom w szykowaniu się na zajęcia.

Prysznic jest, ale nie działa...

Szybko okazało się, że to nie koniec kłopotów. W szatni panował harmider i hałas. W przejściach leżały narzędzia, do których dostępu broniły wątpliwej jakości zabezpieczenia (np. mała ławeczka), ze ścian i sufitu wystawały kable, przy ścianach stały drabiny. Zupełnie nie można było skorzystać z przebieralni. Dzieci musiały przebierać się więc w biegu, na ławeczkach przy szafkach.

Pani z recepcji informowała nas przy wejściu, że prysznice mają słabe ciśnienie, nie ma ścianek działowych i sugeruje, by dzieci po basenie umyły się w domu. Sugerowała też, by zamiast z przebieralni, skorzystać z pomieszczenia sauny. Jednej dla całej grupy dzieci i rodziców...

Okazało się, że rzeczywiście miejsca z natryskami nie były zabezpieczone przed obserwatorami przesłonami i - co najgorsze - ciśnienie w prysznicach było bliskie zeru. W efekcie dzieci nie mogły się po pływaniu wykąpać. Dodatkowo zostały zdemontowane suszarki, więc dzieci opuszczały pływalnię z mokrymi włosami i chlorem na ciele. Nie każdy miał w planach bezpośrednie kierowanie się po basenie do własnej łazienki.

Niezadowoleni byli również inni, dorośli goście basenu. Jedna pani miała własną suszarkę i użyczyła jej innej zdegustowanej sytuacją kobiecie. Jednak brak wody w prysznicu i miejsca do przebrania się przeszkadzał właściwie każdemu dorosłemu klientowi basenu, co było słychać w niewybrednych komentarzach.

Na szczęście mamy ciepłą końcówkę wiosny, ale uważam, że nie może być to żadnym usprawiedliwieniem dla takich zaniedbań. Panował chaos i dezinformacja. Można było przecież poczekać kilka dni z pełnym otwarciem obiektu i myślę, że nikt nie miałby pretensji, a tak pozostał spory niesmak w stosunku do właściciela hotelowej pływalni.

W szatniach basenowych trwały prace remontowe



Odpowiedź przedstawicieli Hotelu Mercure Gdynia Centrum

Jest nam niezmiernie przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań czytelnika, co do jakości usług oferowanych przez Punkt Rekreacji znajdujący się w Hotelu Mercure Gdynia Centrum, proszę zatem przekazać z tego powodu nasze najszczersze przeprosiny.

W ramach Mercure, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić każdemu gościowi usługi najwyższej jakości, dlatego też przedstawione przez czytelnika opinie są dla nas niezwykle ważne.

Remont przeprowadzony w Punkcie Rekreacji obejmował całą cześć szatni, pryszniców, toalet tzn. całkowitą wymianę podłóg, sufitów, pokrycia ścian, zabudowy stolarskiej oraz wymianę całości wypełnienia kafli w niecce basenu i częściową wymianę kafli na plaży basenowej.

W piątkowe popołudnie trwało zakończenie instalacji przebieralni, część szatni, którą obejmowały prace remontowe, była ogrodzona od reszty pomieszczenia, a obiekt był udostępniony tylko dla grup ze szkoły, dla których było wyznaczone osobne pomieszczenie do przebierania łącznie z prysznicem, o czym informowani byli rodzice.

Rodzice na terenie szatni przebywali w tej sytuacji wyjątkowo w butach, ale na teren niecki basenu, gdzie wszystko funkcjonowało już normalnie, nie wpuszczano w obuwiu. Dzieci, które korzystały w tym dniu z basenu uczęszczają od wielu lat na basen, który świetnie znają i nie chcąc tworzyć zaległości w zajęciach z powodu remontu właściciel zgodził się na przeprowadzenie tych zajęć.

Właściciel Punktu Rekreacji przewidywał jego otwarcie na piątek 3 czerwca, o czym z dużym wyprzedzeniem informował swoich klientów. Niestety z powodu nieprzewidzianych komplikacji, basen dla użytkowników z zewnątrz został otwarty w sobotę. Docierały do nas uwagi, że klienci są tym jednodniowym opóźnieniem zawiedzeni, jednakże ze względów bezpieczeństwa musieliśmy ich prosić o dodatkowy dzień cierpliwości i wyrozumiałości.

Rozumiemy rozgoryczenie czytelnika, jednakże czasami takie opóźnienia się zdarzają, za co jeszcze raz przepraszamy. Miło jest nam jednak poinformować, iż prace na terenie Punktu Rekreacji zostały ostatecznie zakończone i obiekt jest w pełni bezpieczny. W związku z tym serdecznie zapraszamy wszystkich dotychczasowych oraz nowych klientów, aby poznali jego nowe oblicze, które mamy nadzieję, wynagrodzi im ten miesiąc czekania i spotka się z ich uznaniem.

Marta Gostkowska, asystentka dyrektora Hotelu Mercure Gdynia Centrum
Tomasz

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

Opinie (69)

  • do RODZICÓW - pieniaczy ..... WYCHOWUJCIE dzieci a nie tylko chowajcie

    DZIECI SIĘ wychowuje a nie chowa , jak widzę te matki i babcie noszące plecaki dzieci , a dziecko idzie przed i kopie wszystko co jest po drodze - tak wychowujecie tępe internetowe społeczeństwo - zero samodzielności , służalczość , konsumpcjonizm, podwożenie do szkoły samochodem :) takie hodowanie tępego pokolenia nieudaczników - zero myślenia i samodzielności kupujcie jeszcze najlepiej drony na przyjęcia .... albo samochody

    • 16 2

  • Straszne rzeczy

    W szatni panował hałas i harmider. Tak się buduje napięcie w mrożącej krew w żyłach historii..

    • 4 3

  • Remont ??? Jaki remont ? ja się pytam....

    Cały hotel się sypie nie tylko basen ! Ten remont to fikcja ! Wszystkie instalacje w hotelu zostały stare,przykryte tylko nowymi ściankami...ile razy już rury pękały ??? Gruba kasa wydana,a elewacja potrafi odpaść...okna nie otworzysz bo wstawiono takie pod klimę której brak nie licząc dwóch pięter w pokojach +30...a Przeor tak hucznie go otwierał ! Pełna ściema ! Tam remont będzie trwał jeszcze wiele lat ....

    • 3 2

  • ale o co chodzi .......

    • 1 1

  • Pani z recepcji

    Ta Pani z recepcji to jakiś relikt z prlu chyba. Te kapcie to jej konik, miałem z nią kiedyś przejścia bo przynosiłem swoje buty na zmianę (nie pływałem tylko czekałem na dziecko), a ona specjalnie dolewała wody w brodziku przejściowym i poskarżyła na mnie ratownikowi. efekt - więcej tam nie pójdę.
    Remont dla Pani z recepcji też by się przydał

    • 2 2

  • A Sanepid dokonał odbioru? Pozwolił na otwarcie ?

    Czy to nie należy do Sanepidu czy ktoś dostał w łapę czy ktoś byl na tyle głupi ,że zwyczajnie nie wiedział o takiej konieczności ?

    • 0 0

  • Artykuł na życzenie :)

    Właśnie zastanawiałam się czy warto wykupić karnet na portalu zakupowym. Wiedziałam ,że jest remont a nie wiedziałam kiedy się skończy. Teraz już wiem , dzięki :)

    • 0 0

  • stały klient...

    Witam,
    jako stały bywalec pływalni w hotelu ciesze się ze w końcu remont został przeprowadzony. Została całkowicie wyremontowana ta "gorsza" cześć punktu rekreacji. Bylem mile zaskoczony efektami pracy będąc na basenie w niedziele.
    Wiadomo jak to z remontami- nie wszystko było jeszcze skończone, ale zdecydowanie wygląda to super w porównaniu z tym co było wcześniej.
    Wiele basenów odwiedzalem mi akurat ten przypadł do gustu...miła obsługa- nie licząca czasu co do minuty , możliwość wchodzenia o każdej porze a nie w wyznaczonych godzinach jak to ma miejsce na większości basenow...
    Po co pisać takie komentarze...jak komuś nie pasuje - niech idzie na inne pływanie. Ja zdecydowanie polecam ten basen....

    • 5 1

  • Typowo polskie

    Byle szybko, byle jak a kasa przecież musi wpływać do kieszeni jak najszybciej. Janusze biznesu...

    • 1 2

  • W Gdansku brakuje z 50 basenow !!!!

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane