- 1 Weszły do sklepu i ukradły towar za 1650 zł (74 opinie)
- 2 30 lat od tragedii autobusowej w Kokoszkach (96 opinii)
- 3 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (130 opinii)
- 4 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (124 opinie)
- 5 Remont przed budową Drogi Zielonej (163 opinie)
- 6 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (361 opinii)
Blisko 1 mln zł za projekty remontów przystanków SKM
Pięć firm zgłosiło chęć opracowania projektów modernizacji przystanków SKM Gdynia Stocznia i Gdańsk Stocznia, ale tylko jedna oferta mieści się w budżecie. Jeśli wykonawca zostanie wybrany, to dokumentacja będzie gotowa za niespełna rok.
Tym razem ofert było pięć, a budżet SKM się nie zmienił i nadal wynosił:
Zadanie 1: SKM Gdynia Stocznia - 492 tys. zł
Zadanie 2: SKM Gdańsk Stocznia - 492 tys. zł
Oferty na modernizację przystanków SKM Gdynia Stocznia i Gdańsk Stocznia:
YLE Inżynierowie z Warszawy
- zadanie 1 - 489,5 tys. zł
- zadanie 2 - 489,5 tys. zł
- termin - 11 miesięcy
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego z Gdańska
- zadanie 1 - 538 tys. zł
- zadanie 2 - 538 tys. zł
- termin - 10 miesięcy
AN Arch Group z Gliwic
- zadanie 1 - 549,8 tys. zł
- zadanie 2 - 549,8 tys. zł
- termin - 11 miesięcy
Highway z Gdańska
- zadanie 1 - 581,5 tys. zł
- zadanie 2 - 581,5 tys. zł
- termin - 10 miesięcy
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu
- zadanie 1 - 1,255 mln zł
- zadanie 2 - 1,382 mln zł
- termin - 11 miesięcy
To oznacza, że tylko pierwsza oferta mieści się w budżecie zakładanym przez Szybką Kolej Miejską.
Modernizacja peronów SKM Gdynia Stocznia i Gdańsk Stocznia zaplanowana jest na lata 2021-2022. Jeśli umowa z wykonawcą zostanie podpisana, to dokumentacja będzie gotowa w przyszłym roku przed wakacjami.
Zakres prac projektowych jest podobny i obejmuje:
- budowę nowych peronów o długości co najmniej 200 m i 96 cm wysokości
- montaż nowych wiat niemal na całej długości peronów
- wymianę szyn wzdłuż peronów
- montaż wind przy kładkach prowadzących na perony
- elementy małej architektury:
- wiatrołapy - min. 2 szt. o powierzchni około 15 m kw. każdy
- ławki w wiatrołapach - ławka jednostronna, mogąca pomieścić minimum cztery osoby,
- ławki - min. 5 szt. na peronie, każda ławka dwustronna, mogąca łącznie pomieścić min. 6 osób
- kosze - min. 9 szt. na peronie, kosz do selekcji odpadów - jeden zestaw
- zasilanie urządzeń, które są przewidziane do zabudowy w późniejszych działaniach: głośniki, zegary, wyświetlacze LCD, CCTV, słupek INFO/SOS
- zasilanie do automatów biletowych (przewidzianych do zabudowy w późniejszych działaniach)
Opinie (75) 9 zablokowanych
-
2020-06-10 18:41
Czekamy na Nowe Szkoty i Nowy Port Adrian.
- 5 4
-
2020-06-10 18:15
Prace projektowe są za bardzo drogie. (1)
Wykonawcy robią to z pomocą programów komputerowych.
- 4 4
-
2020-06-10 18:24
To się zatrudnij i zobacz jak to wygląda od wewnątrz. Sam projekt trwa może miesiąc z tych 10, reszta to narady, spotkania, uzgodnienia z 50 instytucjami które nie mają pojęcia o tym co uzgadniają (np. Orange często nie wie czy kable w ziemi są ich). W innych miastach projekty można zrobić taniej, bo nie ma tyle urzędów do uzgadniania.
- 2 2
-
2020-06-10 18:15
Nowy Port
czekamy !!!!
- 9 1
-
2020-06-10 17:49
to są koszty tylko projektu, a nie budowy, więc strasznie drogo
- 11 3
-
2020-06-10 17:22
Pięknie zabawa trwa w najlepsze
- 5 0
-
2020-06-10 16:41
Troche drogie te projekty... (2)
.. ?
- 32 8
-
2020-06-10 17:13
Tak
- 2 2
-
2020-06-10 17:05
Trzeba bylo starrowac w przetargu skoro robisz za pol ceny
- 11 8
-
2020-06-10 16:58
Czyżby jednak dobra wycena urzędników?
Można nie zmieniać budżetu i nagle firmy dają rozsądne oferty, jednej się zapomniało i zaszaleli z tymi dwiema bańkami.
- 7 3
-
2020-06-10 16:52
Prędzej zobaczymy wyremontowany przystanek SKM Gdynia Stocznia niż wspólny bilet.
Nie kończąca się opowieść o jednym bilecie w Gdyni.
- 20 4
-
2020-06-10 16:45
I dobrze moi drodzy,te niektóre perony wyglądają jak za króla ćwieczka.Czuway!
- 5 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.