- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (401 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (273 opinie)
- 3 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (51 opinii)
- 4 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (110 opinii)
- 5 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (325 opinii)
- 6 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (125 opinii)
Chylonia: od dwóch tygodni mieszkańcy nie mają gazu
75 rodzin z bloku przy ul. Chylońskiej w Gdyni nie ma gazu od prawie dwóch tygodni. I nie wiadomo, czy do Wielkanocy się to zmieni. Administrator wini mieszkańców, którzy mają nie stosować się do zaleceń gazowników, a lokatorzy zarządcę budynku, który ma ich zbywać kolejnymi wymówkami.
Mieszkańcy: dziwne wymówki zarządcy
Jak relacjonują mieszkańcy, kontakty z zarządcą budynku - firmą Irenal okazały się bezowocne.
- Jesteśmy zbywani wymówkami, że firma nie może odnaleźć dokumentacji, że nie ma wszystkich lokatorów w mieszkaniach, by otworzyć kurki z gazem lub że nie ma funduszy na naprawę w sobotę - denerwuje się pan Mariusz, jeden z lokatorów bloku.
Przedstawiciele zarządcy budynku przekonują, że próbują uporać się z problemem. Jako jeden z powodów, dla których się to jeszcze nie udało, podają wersję prezentowaną lokatorom, o tym, że niektórzy mieszkańcy nie dopuszczają gazowników do przeprowadzenia testów instalacji.
Zarządca: robimy co możemy
- Rozszczelnienie zostało zlokalizowane w piwnicy. Dwa razy w ciągu tego czasu byli na miejscu gazownicy, by przeprowadzić próbę szczelności instalacji i napełnić przewody gazem. By próba była pozytywna wszyscy mieszkańcy muszą mieć zakręcone kurki. A to okazuje się nie takie proste. Trzeba teraz wejść do każdego mieszkania i sprawdzić, w którym z nich jest problem - opowiada jedna z pracownic firmy Irenal.
Przedstawiciele zarządu, nie chcą ryzykować tym, by gaz popłynął do mieszkań, bez dokładnego sprawdzenia instalacji.
- Wszyscy się denerwujemy, rozumiem stres mieszkańców, ale nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy gaz zostanie przywrócony. Na pewno jesteśmy w kontakcie z gazownią i robimy wszystko, by ulżyć mieszkańcom - zapewniają pracownicy firmy Irenal.
Miejsca
Opinie (183) 10 zablokowanych
-
2018-03-28 12:15
Z gazem to żartów nie ma... (3)
W tej akurat opisanej sytuacji to trochę dziwna jest ta nieudolność. Jak wynika z informacji to naprawiano odcinek instalacji gazowej w ...piwnicy budynku. Po zakończeniu wymiany /naprawy - dokonuje się sprawdzenia wykonanej pracy/(próbę szczelności)/ danego odcinka- detektorem gazu. Jeżeli chodzi o coroczne sprawdzenie instalacji u pojedynczych odbiorców lub takie w związku z podejrzeniem,że tam również mogą być nieszczelności, to wywiesza się informację kilka dni wcześniej. Sprawdzenia należy dokonywać w porach dnia w których jest prawdopodobieństwo 90-98% obecności lokatorów, a więc od godziny 9:00 16:00, i od 17;00 do godziny 20:00. Inne wspólnoty nie mają takich problemów jak tu opisany. To samo z przeglądami kominiarskimi. Informacja jest ze dwa tygodnie wcześniej, a ewentualnie jeszcze po terminie w godzinach wieczornych panowie kominiarze przyjadą. Ktoś tu dobrze "kręci".....
- 4 0
-
2018-04-04 11:12
Gaz
Próbę robi się tzw u-rurka Annie detektorem
- 0 0
-
2018-03-28 21:32
Nigdzie nie jest napisane, że instalacja w piwnicy była naprawiana. Tam jedynie zlokalizowano wyciek.
Po drugie detektor gazu nie służy do wykonywania prób szczelności instalacji gazowych. Sprawdzenie szczelności i próba szczelności instalacji gazowej to dwie różne rzeczy.
Nie znasz się to się nie wypowiadaj- 1 0
-
2018-03-28 13:33
Całkowicie się z Tobą zgadzam
- 1 0
-
2018-03-28 06:16
I tak w tej okolicy wszyscy są w niezłym gazie... (6)
- 29 12
-
2018-03-28 09:18
Jestem w zarządzie wspólnoty (3)
i już dawno stwierdzone zostało, że 1/4 sąsiadów do prymitywy jakby z lasu się przeprowadzili.
- 9 5
-
2018-03-30 09:06
Jestę w zarządzie
Przeczytaj dokładnie tłuku bez szkoły,
Skoro jesteś w niby zarządzie wspólnoty i g*wno w niej robisz to uwierz, że jeszcze trochę tylko będziesz w zarządzie. Obrażasz starszych ludzi ale widać prymityw może tylko tak robić. Siedzisz w niby-zarządzie od jakichś 2 lat, g*wno wiesz o mieszkańcach, mieszkanie kupiłeś taniej 3 lata temu po znajomości z pewną panią z twojej klatki i rżniesz kozaka a w rzeczywistości łazisz wieczorami z psem i pytasz mieszkańców kiedy będzie gaz!!! To Ty ciołku jesteś w zarządzie i powinieneś wiedzieć takie rzeczy a nie pytać mieszańców!!! Od tego jesteś kmiocie. Mieszkańcy powinni zarząd wyje**ć w kosmos bo g*wno robią. A Ciebie ciołku skontruję przy najbliższej okazji na spotkaniu.- 1 0
-
2018-03-29 10:17
Posłuchaj palancie z zarządu
z tego co mnie pamięć nie myli od początku nie mieszkasz w tym bloku kozaku internetowy. A kto stwierdził, że 1/4 sąsiadów to prymitywy? Były jakieś badania na ten temat? Obrażać starych mieszkańców tego bloku może tylko jakiś prymityw który tyłek paprocią za stodołą wycierał jeszcze 3-4 lata temu. Dobrze, że ujawnił się pan chociaż wiemy kto reprezentuje wspólnotę mieszkaniową.
- 2 0
-
2018-03-29 08:35
Jestem w zarządzie wspólnoty
Drogi zarządco wspólnoty !!!! skoro lokatorzy bloku to same prymitywy z lasu to po jaki h.. tu mieszkasz co ? po jaką cholerę jesteś w zarządzie wspólnoty? Rozumiem,że od niedawna jesteś ,,zarządcą’’ we wspólnocie ul Chylońskiej 135 i co zrobiłeś ? nic, jedynie umiesz się upominać o wynagrodzenie dla zarządcy jak to miało miejsce na ostatnim zebraniu,od wielu lat były w zarządzie naszej wspólnoty dwie Panie, ale NIE PAMIĘTAM by przez te wszystkie lata upomiały się o podwyżkę wynagrodzenia tak jak Ty….,,Drogi Zarządco’’,oczywiście wiele by było do życzenia…jeśli chodzi o mieszkańców naszego bloku ale nie każdego się mierzy taką samą miarą !!! Spójrz na siebie a potem się wypowiadaj o prymitywach z lasu,bo te ,, prymitywy z lasu’’Ciebie wybrały do zarządu wspólnoty byś się czymś dobrym wykazał a nie obrażał mieszkańców bloku w którym sam mieszkasz.
- 2 1
-
2018-03-28 12:38
jak w kazdej innej, kraj pijakow
- 2 2
-
2018-03-28 12:01
Nie ma to jak po kilku wybrykach natury oceniać wszystkich lokatorów. Good job my friend :P
- 1 1
-
2018-03-29 11:36
Co to za niespotykana sytuacja. Do tej pory zeby nie zalatwic takiego powaznego problemu a jeszcze zeby mieszkancy nie mieli gazu na swieta.To jest sytuacja nie zrozumiala.A co nato prezydent miasta?
- 0 0
-
2018-03-28 06:13
Zarządca ma rację!!! (9)
Mieszkańcy maja prawo do posiadania gazu ale tez maja obowiązki wynikające z tego posiadania. Dlatego powinni zmusić opornych obecności w domu i do wykonania poleceń gazowników. to jest w interesie i bezpieczeństwie wszystkich.
- 170 9
-
2018-03-29 09:56
Nie zły debil z Ciebie
- 0 2
-
2018-03-28 17:11
Sęk w tym, że nie było informacji jak postępować a jak nie. Pierwsza informacja pojawiła się po chybionej próbie po tygodniu od odcięcia gazu.... Więc coś tu nie gra....
- 3 0
-
2018-03-28 07:11
I bardzo dobrze, że nie mają gazu!! (3)
Zawsze w bloku znajdzie się jakiś cymbał, który nie potrafi zrozumieć prostej rzeczy! Chcą gaz to niech się ogarną i pozakręcają zawory! Tym bardziej nie rozumiem po co mają je odkręcone skoro nie ma gazu...
A administrator... wiadomo, że się boi. Blok wyleci w powietrze i mają pozamiatane!- 58 6
-
2018-03-28 11:31
Mieszkaniec (2)
Jestem mieszkańcem tego bloku, spójrzcie na to z naszej strony. Gazownicy przyjeżdżają w godzinach porannych i nie wiadomo nawet w który dzień przyjadą. A ludzie pracują w godzinach zazwyczaj 8-16 lub 9-17. To jak ktoś ma być w domu? Wzięcia wolnego nie ma możliwości bo nawet nie ma żadnej informacji kiedy mają gazownicy przyjechać. Mam siedzieć cały tydzień w domu i czekać aż łaskawie ktoś przyjedzie? Firma "Irenal" wraz z zarządcą powinni podać mieszkańcom dokładniejszą informację. Na szczęście dzisiaj w bloku pojawiła się również telewizja i dzwonili do wyżej wymienionej firmy, może wreszcie coś ruszy się do przodu.
- 13 4
-
2018-03-28 11:40
(1)
Proszę Pana, a od czego jest pomoc sąsiedzka lub znajomych z osiedla. Ja miałam karteczkę od kominiarza, musiałam poprosić znajoma z osiedla, dałam klucz, załatwione. Innych opornych czekały kary. Dało się to zrobić, bo wspólnota presjonowala. Tak to wygląda, jak ludzie nie współpracują ze sobą, zaufania zero.
- 7 3
-
2018-03-28 11:52
Akurat ja mam to z głowy, u mnie gazownicy już byli, ja pracuję w różnych godzinach na dodatek dwa dni w tygodniu mam wolne, więc ja sobie jak i lokatorom ze swojego piętra nic do zarzucenia nie mam. Owszem zgodzę się że nie którym ludziom ciężko wbić do głowy że kurki z gazem jak i zawór w mieszkaniu powinien być zamknięty (wisi informacja tylko o kurkach). Ale gazownia powinna dokładniejszą informację wywieszać kiedy i o której zamierzają być. Brak zaufania? Niestety żyjemy w smutnych czasach kiedy nawet rodzinie nie można ufać, od tak ode mnie, a propo współpracy i zaufania ;)
- 10 1
-
2018-03-28 11:10
zmusić opornych obecności w domu
areszt domowy bo gaz, to moze ty idz do pracy za lokatora
- 1 1
-
2018-03-28 09:20
(1)
Rozumiem ze zarzadca placi wlascicielom za wziecie dnia wolnego w prwcy?
- 3 22
-
2018-03-28 09:39
A dlaczego miałby? To w ich własnym interesie.
- 23 2
-
2018-03-28 06:58
odciąć gaz tym, co są oporni. liczniki zdjąć zakręcić kurki. (2)
skoto ocj nie ma, to nie stata.
- 13 3
-
2018-03-28 07:54
(1)
W tych blokach nie ma takiej możliwości - rury biegną w pionach w kuchni i gazomierze są też w kuchni. Jeśli lokator nie wpuści gazowników do mieszkania, to nic nie zrobią...
- 7 0
-
2018-03-29 08:58
odciąć gaz tym, co są oporni. liczniki zdjąć zakręcić kurki.
jak Ty masz licznik od gazu w kuchni to zamknij się ,nie masz co gadać skoro nawet nie wiesz gdzie masz licznik,w kuchni nie ma żadnych liczników
- 0 0
-
2018-03-29 00:27
Ciekawe jak to jest nie ma gazu a polowa na gazie
- 0 0
-
2018-03-28 06:09
on (27)
wyprowadziłem się z gdyni do Redy i mam spokój ze spółdzielnią . czynsz mam owiele tanszy zima płace 300 a nie 700-800zl miesiecznie
- 70 24
-
2018-03-28 09:56
(3)
W Redzie śmierdzi
- 9 3
-
2018-03-28 23:26
smierdzi jak sie nie podmyjesz
- 0 0
-
2018-03-28 16:55
Chyba ci z paszcy,jak przyjedziesz!!!
- 2 1
-
2018-03-28 13:51
Następnym razem wymyj się gdy będziesz gdzieś jechał...
- 4 0
-
2018-03-28 21:33
Nie przesadzaj ,45 metrów na Chylońskiej średnia na miesiąc 360 zł a ty wyskakujesz z 800 zł,to nie Działki leśne
- 0 0
-
2018-03-28 07:04
Zastanawiam się tylko dlaczego zaglądasz na ten portal, skoro nie jest on już skierowany do ciebie? (11)
- 43 32
-
2018-03-28 16:52
Wielki szu bujaj sie!!!! (1)
Mieszkałem na Cisowej,i nigdy do Gdyni nie wróce.To co kolega pisze to prawda,300zł w zimie w Redzie,nowe mieszkanie prawie70m2
- 3 3
-
2018-03-28 19:31
jedyny powód, że mieszkasz w Redzie jest taki, że mieszkania są tańsze
i tylko tam mogłeś kupić,
proste, sam bym tak zrobił- 2 0
-
2018-03-28 08:59
Wieśniak nie ma takiego portalu to zagląda. (2)
- 14 14
-
2018-03-28 13:00
Uhuhu miastowy z Gdyni się odezwał (1)
- 5 5
-
2018-03-28 13:50
Taki miastowy od jednego pokolenia
A tata obornik przerzuca w Pcimiu Dolnym...
- 3 2
-
2018-03-28 07:11
Bo mogę (5)
- 38 18
-
2018-03-28 07:12
(1)
Pewnie, że możesz... tylko po co? Skoro nie ma tu nic dla ciebie :D
- 31 26
-
2018-03-28 13:00
Skoro mieszka w Redzie to chyba nie ma zakazu wjazdu do Trójmiasta
i może poczytać o wydarzeniach kulturalnych, koncertach, zamkniętych ulicach itp. To, że "zdradził" twoje miasteczko nie oznacza, że nie może np. w nim pracować.
- 14 3
-
2018-03-28 09:01
Idź na waszawski portal i też pisz "A bo w Redzie to jest taniej" :D (2)
Nie macie jakiegoś prawietrojmiasto.pl czy czegoś takiego?
- 20 18
-
2018-03-28 11:35
(1)
A co cię obchodzi, czy ktoś tu coś czyta. Kto powiedział, kto ma to czytać. Szufladkować to możesz swoje brudne ciuchy a nie ludzi. Piszesz jak menda.
- 9 6
-
2018-03-28 12:52
przeciez
". gaz nie potrzebny.pierwotni ludzie na ognisku gotuja.
- 2 1
-
2018-03-28 15:58
(1)
Reda to GWE na blachach. Nie, dziekuje
- 1 2
-
2018-03-28 16:22
A ja mam blachy GWE i mieszkam na Grabówku.
Za ubezpieczenie płacę mniej o 320 zł. Warto mieć blachy GWE i im podobne.
- 2 1
-
2018-03-28 12:29
Przecież to portalowy troll, a nie żaden mieszkaniec Redy. Zobaczcie na godzinę komentarza 6:09.
On od 6:01 komentuje ten artykuł i inne na portalu. Raz jest mieszkańcem Gdyni, raz Redy, innym razem Gdańska.
- 5 1
-
2018-03-28 12:27
a jeszcze pochwal się ile godzin w korkach stoisz.
- 4 0
-
2018-03-28 07:41
to nie spółdzielnia tylko wspólnota (2)
zarządzaniem tego budynku zajmuje się wspólnota nie spółdzielnia,
- 18 4
-
2018-03-28 09:02
No ale on z Redy, to czytać ze zrozumieniem nie musi. (1)
- 11 10
-
2018-03-28 11:36
Ty za to jesteś z typowego dziadowa intelektualnego.
- 3 4
-
2018-03-28 10:33
To poczekaj na remont bloku
Też tak się cieszyłem że mały czynsz. Jak wspólnota do pupy zarządza i nie zbiera na naprawy to jak trzeba za 10lat odmalowac elewację to nie ma komu zapłacić z góry po 2-3tys na mieszkanie. Koniec pięknego bloku i żyjesz w slumsach.
- 9 2
-
2018-03-28 08:32
dede
wyprowadziłeś sie do Redy i teraz spędzasz czas w korkach
- 13 4
-
2018-03-28 07:17
Mieszkańcy budynku przy Chylońskiej 135
Też mają spokój ze spółdzielnią. Czytaj zanim coś palniesz.
- 17 4
-
2018-03-28 23:01
biedni mieszkańcy
szczerze współczuję
- 0 0
-
2018-03-28 07:16
(6)
Nakaz sądowy musi być dla tego betonu chyba bo nie rozumieją przywilejów i obowiązków zycia we wspólnocie mieszkaniowej bie chcą dać przeprowadzić testu szczelności ? Nie wpuszczają gazowników ? Odciąć mieszkania tych ludzi zawór zaślepka plomba i nastepny reszcie która rozumie problem włączyć gaz a ci niechętni niech bulą później z własnej kieszeni za ponowne podłączenie i test szczelności
- 16 8
-
2018-03-28 08:08
(4)
totalne bzdury najpierw nich zarządca wymusi poprzez zapis w umowie odpowiednie godziny kontroli na naszym osiedlu kontrola była przeprowadzana do godziny 16 ja na pewno nie będę brał urlopu w tym celu. Dopiero po dużej awanturze w pionie technicznym obrażony pracownik tejże firmy pojawił się po 18. Co niektórzy zarządcy zapominają że mieszkańcy także pracują
- 5 4
-
2018-03-28 09:24
(3)
Co niektórzy mieszkańcy zapominają, że "gazownicy" to równiez pracownicy. Ty nie będziesz brał urlopu w pracy, a "gazownik" nie będzie pracował po godzinach bo nikt mu za to nie zapłaci. Uprzedzam tych, którzy zaraz napiszą o pogotowiu gazowym. Owszem istnieje, ale pogotowie przyjedzie, wyłączy całkowicie gaz i odjedzie, naprawiać nie będzie od razu bo nie jest od tego.
Poza tym przeczytaj raz jeszcze co jest napisane. Chcą pomóc i naprawić. Jak mają to jednak zrobić skoro mieszkańcy nie chcą wpuścić gazowników do mieszkań?- 7 2
-
2018-03-28 19:04
(1)
usługi dla mieszkańców powinny odbywać się w godzinach obecności mieszkańców tyle i tylko tyle
umowa z serwisem powinna być właśnie tak skonstruowana a nie wedle widzi mi się - tak to jest w pewnych zawodach że nie da się od 8 do 16- 0 0
-
2018-03-28 21:14
Teoretycznie masz rację, ale za wykonanie usługi w godzinach dogodnych dla klienta trzeba odpowiednio więcej zapłacić. Ty zapłacisz, dziesięciu Twoich sąsiadów nie bo ich nie stać.
- 0 0
-
2018-03-28 13:17
To niech podadzą Dzień i godzinę w który mają przyjechać. Takiej informacji nie ma. A ja nie zamierzam brać tygodnia urlopu aby zaczekać aż ktoś łaskawie przyjedzie. Jeden dzień wolny mogę wziąć Ale nie cały tydzień. Chcą pomoc? To niech podadzą dokładną informację A nie zrzucają wine na lokatorów. Pani z firmy Irenal zapytana dlaczego nie wywiesza informacji o wizycie gazownikow. Nie powiedziała nic tylko się rozlaczyla.
- 3 1
-
2018-03-28 07:57
Wszystko cacy, ale żeby to zrobić, to lokator musi wpuścić gazowników do mieszkania, bo tam są rury z gazem i gazomierz.
- 5 0
-
2018-03-28 21:08
Nie bój, nie bój! Wyłączą ci...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.