• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk?

km
8 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Gdy powstawał ten artykuł, w plebiscycie prowadziła "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście". Gdy powstawał ten artykuł, w plebiscycie prowadziła "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście".

Który z gdańskich produktów turystycznych najlepiej przysłużył się miastu? Bitwa Morska, "Love tour" czy może "Gdański szlak bursztynowy"? Wszystkie są w gronie ośmiu produktów, które walczą w plebiscycie na najlepszy "Gdański Produkt Turystyczny 2012". Internauci na swojego faworyta mogą głosować do 18 lutego.



Która z propozycji jest najbardziej atrakcyjna?

Czwarta edycja konkursu na "Gdański produkt turystyczny" ruszyła pełną parą. Siedmioosobowa kapituła właśnie oceniła i zakwalifikowała zgłoszenia ofert startujących w plebiscycie, a teraz swoje głosy mogą oddawać internauci.

- W ubiegłym roku zwycięzca konkursu na Gdański Produkt Turystyczny nie został wyłoniony, przede wszystkim wynikało to z mniejszej kreatywności otrzymanych ofert. W porównaniu z rokiem bieżącym IV edycja konkursu zaprezentowała wiele ciekawych propozycji produktów turystycznych - wyjaśnia Izabela Koch z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

W trwającym już głosowaniu prowadzi "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście", czyli inscenizacja historyczna bitwy morskiej przy twierdzy, w której w minionym roku wzięło udział 100 rekonstruktorów z całego kraju i dwa galeony.

Bitwa rywalizuje m.in. z projektem "Rozkoszuj się miłością w Gdańsku", czyli ofertą skierowaną do par chcących spędzić weekend we dwoje w Gdańsku. Podczas przejażdżki dorożką po Starym i Głównym Mieście oraz lotu balonem poznają zabytki miasta.

Jest też oferta "Szlakiem bursztynu", czyli trzydniowy pobyt w Gdańsku, który obejmuje m.in. spacer z przewodnikiem, bursztynowy seans filmowy, voucher na bursztynową herbatę. Z kolei "Sobieszewska wyspa skarbów" to jednodniowa wycieczka, podczas której poznaje się walory przyrodnicze tego miejsca. "Love tour" to 1,5-godzinna wycieczka, podczas której odwiedza się 15 miejsc związanych z wydarzeniami miłosnymi.

Głosować i resztę ofert można poznać do 18 lutego na stronie GOT. Ogłoszenie wyników nastąpi 24 lutego. Produkt, który uzyska największe uznanie internautów otrzyma tytuł "Gdański Produkt Turystyczny 2012 - nagroda internautów", którym będzie mógł się posługiwać do 31 stycznia 2013. Dodatkową nagrodą będzie kampania promocyjna
km

Miejsca

Opinie (145) 10 zablokowanych

  • gdańsk oferuje turystom syf i patologię, gwarantuje kradzieże i bijatyki.

    • 10 2

  • .... z SKM - to sie wszystko robi celowo ! - sie czeka, aż bedzie sie nadawało do wpisania na liste światowego dziedzictwa

    UNESCO :) siema!

    • 3 0

  • Wysokie ceny...

    taka to atrakcja...

    • 9 0

  • Nic nie ma ,przed 2 wojną to miasto było ładne i miało swój styl a teraz to II liga turystyczna w Polsce przegrywająca z (1)

    Krakowem i Warszawą oraz górami nie mówiąc o Europie bo byle małe miasto we Francji ma więcej do zaooferowania turystom niż Gdansk

    • 19 3

    • i to byle miasto we francji jest co roku odwiedzane przez miliony

      jasne. Spadaj do swojej metropolii północnej czcić słońce skweru

      • 2 4

  • Basila Kerskiego i ECS.

    • 4 0

  • (NOWY)STARY PORT co w nim nowego.

    • 5 0

  • Plac pod ECS (1)

    • 5 1

    • Basila Kerskiego i ECS

      • 0 0

  • popisy doborowej jednostki Renomy w akcji

    • 4 0

  • Mamy świetne hotele

    i restauracje, inne miasta mogą nam pozazdrościć.

    • 1 4

  • Stara Oliwa i Stare Miasto, 1000 letnie miasto ma co pokazać. (2)

    jw

    • 7 4

    • 1000 letnie. Zabawne ahahaha (1)

      zabytek muhahaa

      • 1 2

      • już jesteś zesrany z nerwów przed powrotem do gimnazjum?

        nie?, a powinieneś!

        • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane