- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (134 opinie)
- 2 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (84 opinie)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (62 opinie)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (105 opinii)
- 5 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (228 opinii)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (403 opinie)
Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk?
Który z gdańskich produktów turystycznych najlepiej przysłużył się miastu? Bitwa Morska, "Love tour" czy może "Gdański szlak bursztynowy"? Wszystkie są w gronie ośmiu produktów, które walczą w plebiscycie na najlepszy "Gdański Produkt Turystyczny 2012". Internauci na swojego faworyta mogą głosować do 18 lutego.
- W ubiegłym roku zwycięzca konkursu na Gdański Produkt Turystyczny nie został wyłoniony, przede wszystkim wynikało to z mniejszej kreatywności otrzymanych ofert. W porównaniu z rokiem bieżącym IV edycja konkursu zaprezentowała wiele ciekawych propozycji produktów turystycznych - wyjaśnia Izabela Koch z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
W trwającym już głosowaniu prowadzi "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście", czyli inscenizacja historyczna bitwy morskiej przy twierdzy, w której w minionym roku wzięło udział 100 rekonstruktorów z całego kraju i dwa galeony.
Bitwa rywalizuje m.in. z projektem "Rozkoszuj się miłością w Gdańsku", czyli ofertą skierowaną do par chcących spędzić weekend we dwoje w Gdańsku. Podczas przejażdżki dorożką po Starym i Głównym Mieście oraz lotu balonem poznają zabytki miasta.
Jest też oferta "Szlakiem bursztynu", czyli trzydniowy pobyt w Gdańsku, który obejmuje m.in. spacer z przewodnikiem, bursztynowy seans filmowy, voucher na bursztynową herbatę. Z kolei "Sobieszewska wyspa skarbów" to jednodniowa wycieczka, podczas której poznaje się walory przyrodnicze tego miejsca. "Love tour" to 1,5-godzinna wycieczka, podczas której odwiedza się 15 miejsc związanych z wydarzeniami miłosnymi.
Głosować i resztę ofert można poznać do 18 lutego na stronie GOT. Ogłoszenie wyników nastąpi 24 lutego. Produkt, który uzyska największe uznanie internautów otrzyma tytuł "Gdański Produkt Turystyczny 2012 - nagroda internautów", którym będzie mógł się posługiwać do 31 stycznia 2013. Dodatkową nagrodą będzie kampania promocyjna
Miejsca
Opinie (145) 10 zablokowanych
-
2012-02-08 13:18
gdańsk oferuje turystom syf i patologię, gwarantuje kradzieże i bijatyki.
- 10 2
-
2012-02-08 13:18
.... z SKM - to sie wszystko robi celowo ! - sie czeka, aż bedzie sie nadawało do wpisania na liste światowego dziedzictwa
UNESCO :) siema!
- 3 0
-
2012-02-08 13:25
Wysokie ceny...
taka to atrakcja...
- 9 0
-
2012-02-08 13:26
Nic nie ma ,przed 2 wojną to miasto było ładne i miało swój styl a teraz to II liga turystyczna w Polsce przegrywająca z (1)
Krakowem i Warszawą oraz górami nie mówiąc o Europie bo byle małe miasto we Francji ma więcej do zaooferowania turystom niż Gdansk
- 19 3
-
2012-02-08 13:29
i to byle miasto we francji jest co roku odwiedzane przez miliony
jasne. Spadaj do swojej metropolii północnej czcić słońce skweru
- 2 4
-
2012-02-08 13:26
Basila Kerskiego i ECS.
- 4 0
-
2012-02-08 13:27
(NOWY)STARY PORT co w nim nowego.
- 5 0
-
2012-02-08 13:29
Plac pod ECS (1)
- 5 1
-
2012-02-08 16:10
Basila Kerskiego i ECS
- 0 0
-
2012-02-08 13:34
popisy doborowej jednostki Renomy w akcji
- 4 0
-
2012-02-08 13:34
Mamy świetne hotele
i restauracje, inne miasta mogą nam pozazdrościć.
- 1 4
-
2012-02-08 13:35
Stara Oliwa i Stare Miasto, 1000 letnie miasto ma co pokazać. (2)
jw
- 7 4
-
2012-02-08 13:54
1000 letnie. Zabawne ahahaha (1)
zabytek muhahaa
- 1 2
-
2012-02-08 14:23
już jesteś zesrany z nerwów przed powrotem do gimnazjum?
nie?, a powinieneś!
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.