- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (134 opinie)
- 2 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (91 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (62 opinie)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (107 opinii)
- 5 Reforma ortografii wymusi zmiany w miastach (229 opinii)
- 6 Wojsko oferuje 6 tys. zł za wspólne wakacje (405 opinii)
Co najlepszego turystom oferuje Gdańsk?
Który z gdańskich produktów turystycznych najlepiej przysłużył się miastu? Bitwa Morska, "Love tour" czy może "Gdański szlak bursztynowy"? Wszystkie są w gronie ośmiu produktów, które walczą w plebiscycie na najlepszy "Gdański Produkt Turystyczny 2012". Internauci na swojego faworyta mogą głosować do 18 lutego.
- W ubiegłym roku zwycięzca konkursu na Gdański Produkt Turystyczny nie został wyłoniony, przede wszystkim wynikało to z mniejszej kreatywności otrzymanych ofert. W porównaniu z rokiem bieżącym IV edycja konkursu zaprezentowała wiele ciekawych propozycji produktów turystycznych - wyjaśnia Izabela Koch z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
W trwającym już głosowaniu prowadzi "Bitwa morska - oblężenie Twierdzy Wisłoujście", czyli inscenizacja historyczna bitwy morskiej przy twierdzy, w której w minionym roku wzięło udział 100 rekonstruktorów z całego kraju i dwa galeony.
Bitwa rywalizuje m.in. z projektem "Rozkoszuj się miłością w Gdańsku", czyli ofertą skierowaną do par chcących spędzić weekend we dwoje w Gdańsku. Podczas przejażdżki dorożką po Starym i Głównym Mieście oraz lotu balonem poznają zabytki miasta.
Jest też oferta "Szlakiem bursztynu", czyli trzydniowy pobyt w Gdańsku, który obejmuje m.in. spacer z przewodnikiem, bursztynowy seans filmowy, voucher na bursztynową herbatę. Z kolei "Sobieszewska wyspa skarbów" to jednodniowa wycieczka, podczas której poznaje się walory przyrodnicze tego miejsca. "Love tour" to 1,5-godzinna wycieczka, podczas której odwiedza się 15 miejsc związanych z wydarzeniami miłosnymi.
Głosować i resztę ofert można poznać do 18 lutego na stronie GOT. Ogłoszenie wyników nastąpi 24 lutego. Produkt, który uzyska największe uznanie internautów otrzyma tytuł "Gdański Produkt Turystyczny 2012 - nagroda internautów", którym będzie mógł się posługiwać do 31 stycznia 2013. Dodatkową nagrodą będzie kampania promocyjna
Miejsca
Opinie (145) 10 zablokowanych
-
2012-02-09 07:58
Zapraszamy na wycieczkę po Dolnym Mieście !!!!!!!
Ruiny (kiedyś pięknych) budynków podparte drewnianymi konstrukcjami, z oknami zabitymi blachą :(((, dziurawe chodniki, zdewastowane jezdnie, umierająca Aleja Jarzębinowa, ruiny Blaszanki (może jakiś surviwal??? po ruinach Dolnego Miasta?) Zajezdnia, która może służyć za plan filmu grozy, Fabryka Karabinów , która mogłaby być pięknym obiektem muzealnym - a straszy opuszczona, skandalicznie zaniedbana..... Dolna Brama - zabytek klasy "0"... WKROTCE ZAWALI SIĘ - JAK BASZTA ŁABĘDŻ!!! Oto nasze atrakcje turystyczne!!!
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.