• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Doraźne naprawy na przystankach SKM w Gdyni

Krzysztof Koprowski
16 czerwca 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.
  • Stan krawędzi peronowych na przystanku SKM Gdynia Stocznia.

Przystanki SKM Gdynia Stocznia zobacz na mapie Gdyni oraz Gdynia Grabówek zobacz na mapie Gdyni przejdą naprawę krawędzi peronowych. Te doraźne prace mają poprawić komfort oraz bezpieczeństwo przy wsiadaniu i wysiadaniu z pociągów. Kompleksowy remont przystanków zaplanowano do roku 2023.



Czy zdarzyło ci się wywrócić, wsiadając lub wysiadając z pociągu SKM?

Gdyńskie przystanki Grabówek i Stocznia należą do jednych z najbardziej zdegradowanych na trójmiejskim odcinku Szybkiej Kolei Miejskiej. Od lat czekają na remont, ale w ramach doraźnych napraw przejdą wkrótce naprawę i wymianę krawędzi peronowych, czyli nawierzchni peronów najbliżej torów kolejowych.

- Remont krawędzi peronowych wynika z potrzeby poprawy ich stanu technicznego i przedłużenia żywotności do najbliższej modernizacji przystanków. Obecnie krawędzie na tych przystankach są już w znacznym stopniu wyeksploatowane, co daje się we znaki zwłaszcza w okresie złych warunków atmosferycznych - wyjaśnia Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży PKP SKM w Trójmieście.
Zwycięzca ogłoszonego przez kolejarzy przetargu (decyduje w 100 proc. kryterium najniższej ceny) będzie musiał wykonać prace budowlane w terminie do 15 października, przy czym roboty wymagające zamknięć torowych będą prowadzone przypuszczalnie w weekendy po wakacjach.

Kompleksowy remont przystanków Gdynia Stocznia, Grabówek oraz także Redłowo zobacz na mapie Gdyni, Orłowo zobacz na mapie Gdyni, Leszczynki zobacz na mapie Gdyni, Chylonia zobacz na mapie GdyniRumia Janowo zobacz na mapie Gdyni zaplanowano w ramach szerszego projektu "budowa zintegrowanego systemu monitorowania bezpieczeństwa oraz zarządzania informacją na linii kolejowej nr 250 wraz z modernizacją budynku Dworca Podmiejskiego w Gdyni Głównej oraz peronów na linii kolejowej nr 250", którego realizację przewidziano na lata 2014-2023.

Miejsca

Opinie (104) 1 zablokowana

  • Jakie ten Głuszek musi mieć układy w województwie, (2)

    że już nie raz kontrole wykazały katastrofalny stan gdyńskich peronów , o estetyce, bezpieczeństwie nie wspominając do tego wiaty czy pomieszczenia urągające jakiejkolwiek kulturze nawet III świata. To wielki skandal, że ten człowiek ma się dobrze to świadczy tylko o sile w pomorskim jakimi dysponuje PO.
    Nawet oddawane nowe "PO remoncie " nie były one dostatecznie przygotowane pod względem funkcjonalno -ergonomicznym, estetycznym, bylejakości i niskiej jakości użytych tam materiałów. Już obserwujemy zapadnięcia nawierzchni często wypełnionych kałużami a zimą lodem, niebezpieczne poślizgowe, wyrwy na krawędziach peronów, uszkodzenia płytek chodnikowych, wystające krawędzie. Wczoraj w TVG pokazywano jeden z takich urągających w Chyloni gdzie niepełnosprawni nie mogą dostać się do kolejki.

    A przecież nie raz Pan G. zakłamywał rzeczywistość w tej sprawie - także na forum trojmiasta.pl i jak to na remonty obiektów SKM planowano i przeznaczano środki finansowe i "na pewno z uwagi, że są zabezpieczone" choć może zapewniające, bo takie mogą tylko z decyzjami ręcznymi marszałka powinny być tylko dla Sopotu i Gdańska.

    Tymczasem Marszałek w PKM wybudował wypasione a od grudnia b.r. z uwagi na planowane uruchomienie przyspieszonych PO tej linii kolejek ominą kilka z nich, które będą służyły jako POmniki głupoty i rozrzutności, a ludzie w Gdyni dalej będą wpadać pod kolejki, ponieważ tłoczno na peronach, mała częstotliwość odjazdów, przepełnione kolejki, no i jakość odbiegająca od nawet fundamentalnej normy. O podstawowej wygodzie trudno tu nawet mówić.

    • 10 5

    • Może CBA coś wyjaśni w tej sprawie ? (1)

      Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego, weszli do urzędu marszałkowskiego w Gdańsku - zobaczymy ?

      • 1 0

      • powimmi duzo wczesiej

        to coś mozma y uratować

        • 1 0

  • Szczurek tak nie wygląda Dubaj. (30)

    Trzeci świat ale zaraz powiesz, że ty przecież nic nie możesz, nie da rady, nie lubią mnie.

    • 70 25

    • kolejny odlot Szczurka, jak sprytnie tłumaczy odpływ ludności, lotnisko, brak inwestycji... (7)

      http://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/90-urodziny-gdyni-wojciech-szczurek-o-fenomenie-miasta-i-przyszlych-wyzwaniach/3ky87w

      pytanie dlaczego nikt z trójmiejskich dziennikarzy nie zadaje mu takich pytań????

      • 8 4

      • Zastanawia mnie odpowiedź na pytanie o największy sukces. (2)

        Pan Szczurek odpowiada, że największy sukces jest jeszcze przed nim ....
        Przepraszam bardzo, po prawie 20 latach rządzenia nie ma przekonywującego konkretu ? Doczekamy ? Ile jeszcze czasu ? Ktoś ma chyba nas za debili. Tak w ogóle, dlaczego o 90-leciu Gdyni w czerwcu ? Każda okazja dobra na lans osobisty ?

        • 4 1

        • Siejesz ferment, siejesz, ale pokazuje to tylko twój stan umysłu. Fobia na temat Szczurka. (1)

          • 0 2

          • Pewnie głupku ona siedzi i rzuca lotki do portretu twojego pracodawcy :)?

            Coraz więcej osób widzi co dzieje się w naszym mieście.

            • 1 0

      • Naprawdę masz fobię Szczurka. Musisz mieć parcie na przejęcie władzy, że tak się starasz w komentarzach. (3)

        • 3 5

        • raczej jak każdy gdynianin chciałbym aby moje miasto zmieniało się na lepsze. (2)

          • 4 0

          • Zdefiniuj lepsze? I kto to lepsze wykona/zapewni? (1)

            Jeśli nie masz konkretnych odpowiedzi na te pytania, to zostaje ci, to co masz.

            • 0 2

            • Totalna szczuro głupawka

              • 1 0

    • Przecież PKP i Skarb Państwa są największymi udziuałowcami SKM. Są też władze SKM. (5)

      To władze SKM decydują, co ma być remontowane. Ale ty jako troll musisz wszystko na Szczurka zwalić.

      • 2 8

      • No nie do konca (4)

        Gdansk np. zbudowal nowy przystanek przekazujac na ten cel konkretne pieniadze.

        Jesli sie nie myle, to przez taki zabieg Gdansk zwiekszyl udzial w spolce SKM.

        Co innego, ze Gdynia w Trojmiescie raczej coraz bardziej jest na doczepke. Ze wszsytkiego chetnie korzysta, ale wziac na siebie czesc finansowych zobowiazan, to nie.

        • 11 2

        • Jak Gdynia będzie miała potrzebę zbudowania nowego przystanku, to pewnie da pieniądze. (3)

          Chodzi o to, że są władze SKM, które decydują o remontach, modernizacjach itp. sprawach i to one ponoszą odpowiedzialność za to. A ty mieszasz w to samorząd, jakby miał on coś do gadania.

          • 3 8

          • (2)

            lepiej nie odpowiadaj temu trollowi on niedawno wyszedł ze srebrzyska. Za wszystko wini Szczurka. Jak dzisiaj Polska przegra z Niemcami to jego pierwszy post będzie, że to wina Szczurka.

            • 1 6

            • ale sapanie trolla. ile dostajesz za wpis do miasta??? (1)

              • 4 0

              • "za wpis do miasta"?? Hahahhaha.... co za baran. Nawet zdania nie potrafi złożyć.

                • 0 2

    • (11)

      Co ma Szczurek do SKM, które jest własnością Skarbu Państwa?

      • 22 16

      • (1)

        Ale co ty tłumaczysz cepom pisowskim takie proste sprawy?

        • 3 8

        • Zdecydujcie się pracownicy UM

          Czy Słońce Bulwaru to jest prześladowane przez trolle z PO czy przez trolle z PiS.

          • 4 2

      • (4)

        Stara śpiewka :). Nic nie ma, siedzi na tronie i dowodzi wami, to wystarczy.

        • 17 10

        • (3)

          jednym z udziałowców skm jest miasto Gdynia którego prezydentem jest właśnie pan szczurek, siedziba tej spółki również mieści się właśnie w Gdyni

          • 16 3

          • Większość w SKM ma PKP, Skarb Państwa i marszałek województwa Struk z PO. (2)

            Proszę z pretensjami do nich. Miasto Gdynia jest także udziałowcem Portu Lotniczego w Gdańsku i czy decyduje o zadaniach portu? Więc z SKM jest podobnie.

            • 5 10

            • (1)

              haha troll już działa od samego rana. Na twoje nieszczęście muszę ci powiedzieć, że Szczurek cały czas ma około 90% poparcia mieszkańców. A wiesz dlaczego. Bo nikt nie chce takich POparańców jak ty i podobnych pieniaczy co tylko robią szum. Szczurek pewnie będzie znowu wybrany prezydentem i twoje komentarze nic nie zmienią bo nikt normalny nie bierze ich pod uwagę.

              • 3 8

              • poważnie, z kim nie rozmawiam mówi inaczej niż ty. pozbawisz ich głosu urzędasie:)?

                • 3 2

      • Gdynia i inne miasta w aglomeracji mają swoje udziały w PKP SKM

        • 8 0

      • własność SKM a Prezydent Miasta Gdyni (1)

        Gmina Miasta Gdyni ma niewiele ponad 3% udziałów (Gdańsk 13%). To jest swego rodzaju wstyd - 10 przystanków na terenie miasta, a martwi niech się kto inny. Tak więc Pan Prezydent mógłby się tym zająć - dokapitalizować spółkę (obejmując więcej udziałów) z zastrzeżeniem, że pieniądze mają iść na remont przystanków.
        PS. wspomniany przez Ciebie Skarb Państwa: 18%, PKP SA: 50%, UMWP: 10%, zatem trzecim co do liczby udziałów właścicielem jest Miasto Gdańsk.

        • 12 4

        • Panie Prezydencie Szczurek

          jako mieszkańcy b.prosimy o wycofanie 2% udziałów i pozostawienie 1% z tych pieniędzy bardzo prosimy o rozwijanie i udoskonalanie przystanków autobusowo-trolejbusowych.

          To co jest obecnie w Gdyni przekazane ze Skarbu Państwa z komuny to się jeszcze pogorszyło i przynosi Gdyni WSTYD !!!

          Wymusić na operatorze na wystawieniu obowiązkowych tabliczek wielkości podobnej do tych "wykonano z funduszy UE...." PRAWDZIWE POINFORMOWANIE podróżujących i turystów jak to właściwie jest, bo nawet tu "rozwinięci inaczej" tego widać nie wiedzą:)))

          • 5 7

      • To jak to jest, że inni mają ładniejsze przystanki, perony, dworce itd. ?

        Może są bardziej rozgarnięci ? Wy jesteście zwykłymi ściemniaczami i leserami.

        • 10 5

    • de Bilu (3)

      a przypadkiem Szczurek nie jest odpowiedzialny, że żona przesoliła ci obiad, masz brudne myśli pod sufitem o innych nie wspomnę ?

      • 5 14

      • zapomniałeś miejski trollu napisać de bilu pisowski (2)

        • 3 1

        • (1)

          jest odpowiedzialny za każde niepowodzenie tego trolla. On nawet myśli, że za dzisiejszą kiepską pogodę odpowiedzialny jest Szczurek. Podobno tego trolla niedawno wypuścili ze Srebrzyska po 3 latach....

          • 4 3

          • trollu z urzędu miasta to, że po znajomości pracujesz w urzędzie miasta, nie zwalnie cię z myslenia.

            zresztą do roboty a nie siedzisz i bełkoszczesz.

            • 3 3

  • Kiedy kolejka podziemna (9)

    łączącą Gdynię Północ pod kanałem następnie Śródmieście Morskie z Gdynią Główną - > pod TPK aż do Wiczlina ? Mamy dziś dużo prostsze TBM-y kombajny umożliwiające wykonywanie
    Praktycznie wszystkich czynności związanych z prostym drążeniem tuneli odbywa się wręcz automatycznie poprzez wirującą tarczę czołową o różnej średnicy np. dostosowanej na początek do jednego toru , a nawet od metrowego dodatkowego tzw. tunelu bezpieczeństwa, na której instalowane są specjalne twarde noże tnące skałę za nią pozostawia urobek i grunt do przestrzeni . To wszystko sprawdzają i kontrolują czujniki jak; badają nacisk górotworu, sprawdzają rodzaj drążonego podłoża, precyzyjnie kontrolują kierunek wiercenia oraz stan noży tnących. Tuż za tarczą umieszczony jest przenośnik ślimakowy, który transportuje do tyłu urobek maszyny. Część przednia maszyny zamknięta jest w wielkiej puszce, która wypełnia
    cały przekrój tunelu, stanowiąc jakby pierwotną obudowę zapobiegającą
    osiadaniu gruntu i drganiom. Za nią trwa usytuowanie sekcji, tworzących obudowę tunelu, gdzie następuje natryskiwanie ściany tunelu specjalnymi wiążącymi mieszankami wstawianych uzbrojeń betonu, które poprawiają stabilność ścian oraz dalsze układanie zbrojenia i materiałów izolacyjnych i dylatacyjnych. Układane są pierścienie zabezpieczające, wykonane ze zbrojonych elementów , stanowiące zasadnicze wzmocnienie tunelu. Przy np. przejściu pod wodom kanału portowego na dużej głębokości i w trudnym,
    pracującym podłożu pierścienie te nie są pełne, pozostawia się dwie-trzy kilkunasto-, kilkudziesięciocentymetrowe luki na całym obwodzie, które stanowią tam rezerwę na osiadanie górotworu.

    Dzięki dzisiejszej technice laserowej można bardzo precyzyjnie drążyć nawet z dwóch stron i tym sposobom w momencie połączenia drążonej z obu stron wschodniej(Oksywia) i zachodniej (Wiczlina) nitki tunelu się idealnie zejdą. To wszystko dziś jest nie za drogie i rewelacyjne.

    Niemniej miasto z możliwością wykorzystania w 85% środków unijnych powinno dokładnie przygotować się przed przystąpieniem do drążenia, musi być analiza geologiczna oraz prognoza dotycząca przewidywanego tempa i charakteru pracy całej maszynerii oraz rozbudowanych przystanków, wentylacji, systemów monitorowanych itd. To wszystko daje możliwość niezwykle
    precyzyjnej pracy dzięki temu czas powstawania budowli wydatnie się skraca, gdyż istnieje możliwość drążenia tunelu z dwóch stron jednocześnie, a nawet w przypadku najdłuższych tuneli takich, między gęstszymi stacjami można dopasować i podzielić prace na mniejsze odcinki.

    Gdynia tak c zy owak musi zdobyć doświadczenie w nowej szczytowej inżynierii tunelowania bo jest to przyszłość i doskonałe prognozy dla np.MTM.
    Oprócz wysokiej skuteczności (nawet kilkadziesiąt metrów tunelu dziennie) i szerokiej gamy zastosowań (tunele płytkie i głębokie, zróżnicowane podłoże) urządzenia te maksymalizują też bezpieczeństwo podczas powstawania podziemnych budowli, których w Gdyni mieliśmy już dużo przed wojną i duży wzrost w czasie II Woj.Światowej.
    Dzisiejsze infrastruktury będą coraz to w większym stopniu korzystały z wydrążenia tuneli i to będzie dopiero połowa sukcesu. Żeby spełniały one swoje transportowe i bezpieczne funkcje, trzeba jeszcze je odpowiednio wyposażyć w całą dodatkową np.infrastrukturę kolejową.

    Życzę powodzenia Gdyni przed nowym zadaniem.

    • 8 3

    • mądrego zawsze warto posłuchać tylko, że taki jesteś mądry człowiek a nie wziąłeś pod uwagę jednego: (2)

      jesteś w GDYNI, Szczurkowej Gdyni, gdzie panuje powszechny marazm i zastów, gdzie nic się NIE DA!!!

      • 4 1

      • nie zaklinaj, bo faktycznie się nie DA :)) (1)

        Liczą się chęci i ciężka praca, a to nie wszystkim odpowiada. Nowoczesne tunele kolejowe to konstrukcje b.bezpieczne, ale przede wszystkim wysoce wydajne i wygodne. Dzięki łatwiejszej trasie, omijającej powierzchniowe przeszkody, których w Gdyni mamy b.wiele oszczędzamy się czas, nerwy,
        energię, zmniejsza się wpływ na środowisko naturalne i otoczenie estetyczne mieszkańca naszego miasta. To wszystko przekłada się też na
        wymiernie na koszty. Wiedzą o tym już prawie wszystkie kraje UE a obecnie Szwajcarzy i wiele, wiele innych, od dziesięcioleci odważnie inwestujący w kolejowe systemy tunelowe mamy ostatnią perspektywę unijną, TYLKO CZY SAMI POTRAFIMY A INNI DADZĄ NAM SKORZYSTAĆ ??, odważnie i stanowczo chowający pod ziemią tory przebiegające przez tereny zurbanizowane i nie patrzmy na wstecznictwo politycznie zawieszonego Głuszka. Jeśli Gdyńska infrastruktura kolejkowa ma stanowić istotne ogniwo na miejskim szlaku,
        nie możemy poprzestać na otrzymanym w spadku torze łączącym obecnie i całkowicie zdewastowanych przystankach i obiecankach cacankach !
        A koszty? Jeśli tak dokładnie policzymy wszystko - zwłaszcza w eksploatacji, może wyjść wiele taniej niż za zwykłe pudrowanie trupa, naziemne tory i te wszystkie obiecanki i kłamstwa wojewódzkie.
        Gdynia do dzieła !!!!

        • 3 1

        • tunele w skale buduje się łatwiej niż w ruchomych piaskach polodowcowych

          ten twój tekst to tylko by nie zakłócać warunków jazdy jaśnie panów kierowców, którzy deklarują, że w życiu się na transport zbiorowy nie przesiądą.

          Skończmy najpierw budowę przystanków PKM, pociągnijmy PKM na Oksywie, zbudujmy podstawową sieć dróg dla pieszych i rowerzystów, w tym zwodzoną kładkę pieszo - rowerową z Oksywia do placu Gombrowicza, a później dopiero zacznijmy rozważać tunelowanie miasta - za koszt jednego kilometra tunelu można by przypuszczalnie stworzyć wszystkie elementy systemu wymienione na początku tego akapitu.

          • 1 0

    • Nowy Marych?

      Tylko jeszcze bardziej bez leków.

      • 0 3

    • Proponuję poćwiczyć nad stylem, szczególnie nad składnią zdań, bo ciężko zrozumieć. (1)

      Wypowiedź wygląda trochę, na napisaną w innym języku, która została przepuszczona przez jakiś translator ( Bezstronny lub podobny ).

      Przykładowe, pojedyncze zdanie :

      " ... TBM-y kombajny umożliwiające wykonywanie ... wszystkich czynności ... odbywa się wręcz automatycznie poprzez wirującą tarczę ...na której instalowane są ... noże tnące skałę za nią pozostawia urobek i grunt do przestrzeni . "

      • 2 4

      • nie jestem dziennikarzem, nie mam też korektora

        piszę to co czuje z emocji i marszu, ponieważ nie mam czasu na poprawianie i cyzelowanie słówek i stylu. Dobrze, że są od tego inni. To tak jakby księgowy zarządzał firmą :))

        • 2 1

    • Trochę przydługi komentarz :(

      • 2 0

    • Bezstronny vel Marych aka Q-bit?

      bo bełkot i wizje na podobnym poziomie...

      • 3 5

    • ... się zejdą. I jak je wyciągniesz? TBM nie może się cofać.

      • 3 3

  • Pewien ojciec rodziny mowil,do swoich dzieci,ze jestesmy za biedni aby kupowac tanie rzeczy,ktore i tak pozniej beda nas drozej kosztowaly.Jesli dla pana Gluszca i calej SKMowskiej ekipy najwazniejsze jest kryterium ceny,to widac,ze to zli gospodarze.Tania rzecz szybko sie zepsujei i bedzie potrzebna nastepna naprawa i pozniej nastepna.Ludzie z SKM maja ciagle mentalnosc komunistyczna,odwalaja prowizorki,bledy wolajace o pomste do nieba, nie zwracaj uwagi na ich zdaniem szczegoly typu dziura miedzy wagonem i peronem,choc istnieja tylko dwie mozliwosci,albo dopasowuje sie wagon do peronu albo peron do wagonu,zla,niechlujna informacja itp itd.To sa standarty.Totalny brak zwyklej ludzkiej logiki i wyobrazni praktycznej. Wszystko robia jak ludzie przyspawani do stolka.Nie potrafili zdobyc z Unii dotacji na zakup nowych wagonow jak to uczynili poznaniacy,wroclawianie czy warszawiacy.Wstyd,ze jeszcze taki postkomunistyczny skansen u nas istnieje.Jak sie nie znaja to niech szukaja fachowcow w Niemczech,gdzie takie banalne problemy rozwiazywano skutecznie juz 90 lat temu.

    • 1 0

  • (5)

    Któregoś dnia poszłam do miejscowej gdyńskiej Księgarni i ujrzałam naklejkę na zderzak z napisem: "ZATRĄB, JEŚLI KOCHASZ GDYNIE I PREZ. SZCZURKA, NAPRZÓD, GDYNIO". Akurat byłam w szczególnym nastroju, ponieważ właśnie wróciłam ze wstrząsającego występu chóru im Prez. Szczurka w naszym nowym pięknym Infoboksie im Prezydenta Szczurka, po którym odbyły się gromkie, wspólne modlitwy o długie życie naszego kochanego PRezydenta Tysiąclecia- więc kupiłam naklejkę i założyłam na zderzak. Jak dobrze, że to zrobiłam!!! Co za podniosłe doświadczenie nastąpiło później! Zatrzymałam się na czerwonych światłach na zatłoczonym skrzyżowaniu 10 lutego i Władysława IV i pogrążyłam się w myślach o PRezydencie i o tym, jaki jest dobry... Nie zauważyłam, że światła się zmieniły. Jak to dobrze, że ktoś również kocha PRezydenta, bo gdyby nie zatrąbił, nie zauważyłabym... a tak odkryłam, że MNÓSTWO ludzi GO kocha! Więc gdy tam siedziałam, gość za mną zaczął trąbić, jak oszalały, potem otworzył okno i krzyknął: "Na miłość Boską! Naprzód! Naprzód! Naprzód!" Jakimże oddanym chwalcą PRezydenta był ten człowiek! Potem każdy zaczął trąbić! Wychyliłam się przez okno i zaczęłam machać i uśmiechać się do tych wszystkich, pełnych miłości ludzi. Sama też kilkakrotnie nacisnęłam klakson, by dzielić z nimi tę miłość! Gdzieś z tyłu musiał być jakiś miłośnik Prezydenta z Florydy, bo usłyszałam, jak krzyczał coś o "sunny beach". Ujrzałam innego człowieka, który w zabawny sposób wymachiwał dłonią, ze środkowym palcem uniesionym do góry. Gdy zapytałam nastoletniego wnuka, siedzącego z tyłu, co to może znaczyć, odpowiedział, że to chyba jest jakiś starogdyński znak na szczęście, czy coś takiego. No cóż, ucieszyło mnie to, więc wychyliłam się z okna i też pokazałam mu ten gdyński znak na szczęście. Wnuk wybuchnął śmiechem... Nawet jemu podobało się to doświadczenie! Paru ludzi było tak ujętych moją miłością do PRezydenta i radością tej chwili, że wysiedli z samochodów i zaczęli iść w moim kierunku. Z pewnością chcieli się wspólnie cieszyć, lub może zapytać jak można Prezydentowi Szczurkowi okazać cześć i uwielbienie, ale właśnie zobaczyłam, że mam zielone światła. Pomachałam więc do wszystkich sióstr i braci Gdynian z miłym uśmiechem, po czym przejechałam przez skrzyżowanie. Zauważyłam, że tylko mój samochód zdążył to zrobić, bo znowu zmieniły się światła - i poczułam smutek, że muszę już opuścić tych ludzi, po okazaniu sobie nawzajem tak pięknej miłości; otworzyłam więc okno i po raz ostatni pokazałam im wszystkim gdyński znak na szczęście, a potem odjechałam. Niech Bogu będzie chwała za tych cudownych ludzi z Gdyni wielbiących naszego PRezydenta!!!

    • 13 5

    • Bomba:). Dawaj częściej. Nie boisz się, że będą mówić, że jesteś z pis? (4)

      Trolle u urzędu mają jeden argument i stygmatyzuja ludzi. Nie potrafią pojąć, że każdy ma prawo popierać partię którą chcę. Pis po Kukiz nowoczesna i inni, jest demokracja.

      • 5 2

      • Mogą też mówić że jest z PO

        Słońce Bulwaru z każdej strony prześladowane.

        • 2 0

      • (2)

        Jakich partii??! Gdynia to miasto z najmądżejszym i najwspanialszym w Polsce, a może i na świecie Prezydentem - co prawda nenkanymi, ale dającymi radę. Dzięki Niemu Gdynianie mogą przecież wybierać nie partyjne upodlenie i mobbing myślowo-nakazowy, a naprawdę realizowanych siebie i swoja rodzinę na terenie niepowtarzalnego miasta, Twojego Miasta, Panie Prezydencie, nie zawaham się napisać- Prezydencie Tysiąclecia!!!

        • 4 2

        • dlaczego tylko tysiąclecia? to jest prezydent milionlecia i śmiem twierdzić, że nigdzie na calutkim świecie (1)

          w żadnym zakątku świata i wszechświata, nie było nikogo wspanialszego!!!!

          • 4 1

          • Brawo!Panie Prezydencie p. Szczurek Infobox czy Lotnisko sprawią, że jeszcze bardziej Cię kochamy i zawsze klękniemy przed Tobą wielbiąc Cię za trwanie po stronie prawdy i dynamizmu naszego najpiękniejszego miasta z mażeń. Nie tylko dlatego, że jesteśmy bardziej świadomymi ludźmi trwającymi przy Tobie murem!

            • 4 1

  • (2)

    PKP ma to gdzieś. Jak rzadzilo PO to przynajmniej Gdańsk dostał kasę na kilka peronow - chociaż niestety nie wszystkie :/

    • 2 4

    • Ty patrz

      A teraz rządzi PiS a w Mieście Słońca Bulwaru stara bida. Może to nie we władzach centralnych jest problem.

      • 2 0

    • Gospodarz ma to gdzieś!

      • 0 0

  • PKP powinna zainwestować kasę w przystanki - nie tylko w Gdyni (2)

    • 1 9

    • (1)

      Mogłaby gdyby gospodarz miasta się postarał.

      • 7 2

      • To tak nie działa :) wiem coś o tym

        • 0 3

  • Gdynia (9)

    Gdynia pod rządami Szczurka stacza się po równi pochyłej!

    • 57 38

    • odp. (1)

      chciałbym normalnie wskoczyć do to tej kolejki ale kto mi zagwarantuje że dożyje roku 2023 ?

      • 3 0

      • odp

        zapomniałem dopisać "w tym G...."

        • 2 0

    • http://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/90-urodziny-gdyni-wojciech-szczurek-o-fenomenie-miasta-i-przyszlych-wyzwaniach/3ky87w

      • 2 0

    • (2)

      Niestety Gdynia nie jest właścicielem przystanków PKP, a dotychczasowe władze PO nie chętnie przeznaczały pieniądze na przystanki nie będące w zasięgu ich władzy.... tak to działa. Obecni pewnie też nic nie dadzą, ale ci to się mogą cmoknąć.

      • 11 12

      • Po wcześniej było SLD jest pis będą kody i nikt nie dostrzega potrzeb? ?? (1)

        Chyba nie tu tkwi problem.

        • 9 2

        • Problem tkwi raczej w twojej głowie i w sposobie myślenia.

          • 2 2

    • Na szczęście jesteś odosobniony w swoim trollowaniu.

      • 0 4

    • Sii, zaraz trolle z PiS'u powiedzą, że musisz być z UM

      Reszta przecież nie ma swojego zdania.

      • 5 7

    • Siii, zaraz trolle z urzędu miasta powiedzą, że musisz być zalogowany pis.

      Reszta przecież nie ma swojego zdania.

      • 19 9

  • (3)

    Pamiętam jak w 1979 ,jeżdziłem do szkoły do Sopotu z przystanku Leszczynki,mineło tyle lat ja już jestem teraz jedną nogą w grobie, a dla przystanku GD LESZCZYNKI czas stanął w miejscu.On nic się nie zmienił ani nie zestarzał.Żeby tak człowiek mógł jak ten przystanek

    • 59 1

    • Może trzeba było zamieszkać...

      na tym przystanku, to może też byś się nie zestarzał ..:-))

      • 0 0

    • Fakt przystanek Leszczynki to" trzeci świat" (1)

      Dotrzec na góre po tych schodach z wózkiem,na wózku nie ma jak a że obskurny to inna sprawa.

      • 17 1

      • Bo co by tam nie zrobili to po tygodniu patole wszystko by rozkradły

        • 6 1

  • dobra decyzja (3)

    Grabówek, Orłowo i Stocznia ,to faktycznie tragedia. Ale po co Redłowo tam był remont kilka lat temu, chyba że p. Głuszek chce zlikwidować pseudoartystyczne bohomazy w koszmarnych kolorach, którymi pomalowano przystanek. SKM wydało na to 40 tys. zł.

    • 17 12

    • (1)

      przystanek redłowo też wiele mówi o gdyńskiej władzy wszak mim o iż są tam schody do nieba to nie ma windy... "dizajn" rządzi... i nic ponadto

      • 11 1

      • Za to twoje mieszanie władz miasta do spraw SKM wiele mówi o twoim intelekcie lub jego braku.

        • 0 7

    • Orłowo..

      .....przecież wyremontowano. Tyle tylko, że peron dalekobieżny, przy którym nie zatrzymuje się prawie żaden pociąg !!! Ale peron piękny. A ten SKM-owy, z którego korzysta wielu ludzi to istotnie obraz nędzy i rozpaczy. O Grabówku nawet nie warto wspominać - dla mnie to nr 1 wśród trójmiejskich przystanków SKM :-((

      • 10 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane