- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (99 opinii)
- 2 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (313 opinii)
- 3 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (17 opinii)
- 4 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (45 opinii)
- 5 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (49 opinii)
- 6 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (66 opinii)
Duńczycy nie mają wątpliwości: na promie Stena Spirit nie doszło do wypadku
Szef duńskiej komisji ds. wypadków morskich, badającej przyczyny i okoliczności śmierci 36-letniej kobiety i jej 7-letniego syna, nie ma wątpliwości: - Jasne jest, że to nie był wypadek. Wręcz przeciwnie, to było celowe działanie - powiedział Oessur Jarleivson Hilduberg w wywiadzie dla stacji radiowej P4 Blekinge.
Jej szef Oessur Jarleivson Hilduberg w wywiadzie dla stacji radiowej P4 Blekinge przyznał, że po zapoznaniu się z dowodami w sprawie, przede wszystkim zapisem z kamer monitoringu znajdującego się na pokładzie promu, prowadzona przez niego komisja nie ma wątpliwości, że na statku doszło do zabójstwa.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania blisko trójmiejskich plaż
Z tego powodu komisja zakończyła już swoje czynności i przekazała sprawę szwedzkiej prokuraturze.
Osobne postępowanie w tej sprawie prowadzi polska prokuratura. Jeszcze w sobotę, a więc dwa dni po dramatycznych wydarzeniach na Bałtyku, Grażyna Wawryniuk z Prokuratury Okręgowej w Gdańsku poinformowała, że po czynnościach, które zostały wykonane, zapadła decyzja o zmianie kierunku prowadzonego postępowania z art. 155 Kodeksu karnego, czyli nieumyślnego spowodowania śmierci, na artykuł dotyczący zabójstwa dziecka i targnięcia się na życie matki.
Jak poinformowała we wtorek Gazeta Wyborcza, ciało kobiety i jej syna wciąż przebywa na terenie Szwecji. Tam też ma zostać przeprowadzona sekcja zwłok.
Nurkowie z Gdyni odnaleźli koło z promu Stena Spirit
Tymczasem członkowie centrum nurkowania Baltictech z Gdyni poinformowali w mediach społecznościowych o odnalezieniu koła ratunkowego z promu Stena Spirit. Koło prawdopodobnie zostało użyte podczas akcji ratunkowej i dryfowało ok. 52 mile morskie na północ od Łeby.
Nocna ewakuacja medyczna z promu
Po powrocie do Polski prom Stena Spirit wznowił kursowanie do Karlskrony. W nocy z poniedziałku na wtorek na pokładzie doszło do ewakuacji medycznej jednego z pasażerów. Jak poinformowała Gdyńska Brygada Lotnictwa Marynarki Wojennej, załoga dyżurna SAR z 43. Bazy Lotnictwa Morskiego w Gdyni Babich Dołach ruszyła na pomoc jednemu z pasażerów z objawami obrzęku płuc. Mężczyzna został przewieziony śmigłowcem na stały ląd.
- W chwili podjęcia poszkodowanego prom znajdował się ok. 50 mil morskich na północ od Ustki. Była to 20. akcja ratownicza przeprowadzona przez lotników SAR z BLMW w tym roku - poinformowali ratownicy.
Nocna akcja ratunkowa na promie Stena Spirit (25 opinii)
Na stały ląd ewakuowano pasażera z objawami obrzęku płuc. W chwili podjęcia poszkodowanego prom znajdował się ok 50 mil morskich na północ od Ustki. Była to 20 akcja ratownicza przeprowadzona przez lotników SAR z BLMW w tym roku. Zobacz więcej
Na stały ląd ewakuowano pasażera z objawami obrzęku płuc. W chwili podjęcia poszkodowanego prom znajdował się ok 50 mil morskich na północ od Ustki. Była to 20 akcja ratownicza przeprowadzona przez lotników SAR z BLMW w tym roku. Zobacz więcej
Gdzie szukać pomocy?
Jeśli dzieje się coś złego i wiesz, że życie i zdrowie tej osoby jest zagrożone, zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postaraj się przekazać służbom lokalizację miejsca, w którym znajduje się ktoś potrzebujący pomocy. Pamiętaj, w takich sytuacjach ogromne znaczenie ma czas.
Korzystaj z bezpłatnych telefonów pomocowych, takich jak m.in.:
- 116 123 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dorosłych, czynny 7 dni w tygodniu od 14:00 do 22:00,
- 800 70 2222: całodobowe centrum wsparcia dla osób dorosłych w kryzysie psychicznym,
- 116 111 - bezpłatny kryzysowy telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- 800 12 12 12 - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka, czynny 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-07-04 11:05
Matka skazana na życie z niepełnosprawnym dzieckiem (91)
Nie mówię że to co zrobiła było dobre - wręcz przeciwnie, ale z drugiej strony rozumiem desperację osoby samotnie wychowującej niepełnosprawne dziecko w tym kraju.
- 478 99
-
2023-07-07 09:11
Nie rozumiesz co to znaczy kochać własne dziecko
nigdy nie zabija się własnego dziecka nawet jak jest niepełnosprawwne, kochasz je jeszcze bardziej dajesz z siebie więcej niż matka pełnosprawnych dzieci. Tulisz dajesz z siebie miłość i bezpieczeństwo a dziecko to czuje....w tym przypadku tej miłości zabrakło. Pojawił się egoizm tak jak u ciebie myślisz o sobie...
- 0 0
-
2023-07-05 00:44
"W tym kraju". Słabo brzmisz.
- 2 0
-
2023-07-04 23:56
"W tym kraju" i już wiemy wszystko o tobie.
- 3 0
-
2023-07-04 21:04
Aha czyli rozumiesz Adolfa Hitlera że gazowal niepełnosprawnych w Dachau. Gratuluję super poglądy
- 2 2
-
2023-07-04 15:23
Aha, zabójstwo OK, bo miała ciężko w życiu... Lecz się "człowieku"! (1)
- 5 2
-
2023-07-04 16:34
Umiesz czytać?
"Nie mówię że to co zrobiła było dobre - wręcz przeciwnie"
"wręcz przeciwnie"
już?- 3 3
-
2023-07-04 15:17
Co to ma znaczyć w "tym kraju"
Nikt ciebie nie trzyma w tym kraju ruszaaj na Białoruś do swoich troli
- 6 2
-
2023-07-04 14:28
mamy juz wysyp postów skrajnie lewackich szkodników społecznych wybielających te zwyrodniała matkę. (2)
a jednoczesnie widac jak farma trolu nawalili plusów sobie .to są te same ruskie trole które co dzioennie hektują wpisami anty polskimi
- 7 8
-
2023-07-04 17:33
Boli was prawda, co?
- 2 2
-
2023-07-04 14:53
byle co jesz i głupoty wypisujesz
- 3 6
-
2023-07-04 13:44
Kobiety w ciazy powinny mieć wybór (4)
- 9 4
-
2023-07-04 14:33
(3)
Maja gdy zachodzą w ciąże !
- 7 11
-
2023-07-04 17:32
(2)
A same w nią zachodzą? Do tanga trzeba dwojga, jak nie poradzisz sobie z wychowaniem dziecka to się do prokreacji nie zabieraj
- 6 3
-
2023-07-04 18:20
Wychowywać zdrowe a wychowywać chore jest różnica (1)
Wychowywać ze wsparciem ojca a samemu jest różnica. Dostęp do antykoncepcji i aborcji powinien być legalny i bezplatny
- 5 3
-
2023-07-04 19:27
Co jeszcze powinno być darmowe, bo cię d swędzi?
- 3 3
-
2023-07-04 13:05
twój kraj to Rosja - onooco
- 1 9
-
2023-07-04 13:05
A może dziecko skazane na chora psychicznie matkę?!
- 8 3
-
2023-07-04 12:25
I oczywiście ojca brak, bo przecież niepełnosprawne dziecko to za dużo dla silnego mężczyzny... (14)
- 36 12
-
2023-07-04 12:32
(13)
Masz wyżej czarno na białym, kim była matka dziecka. A ty dalej wycierasz sobie twarz dzieckiem niepełnosprawnym. Ona za to była silna i niezależna kobieta ? Po raz kolejny używacie dramatu do swojej walki z mężczyznami i kij wie o co !?
- 13 16
-
2023-07-04 12:43
(12)
No kim była?
- 4 8
-
2023-07-04 12:52
(2)
Normalna nie była !
- 6 7
-
2023-07-05 00:20
... (1)
A Ty jesteś "normalny"? Nigdy nie wiesz, co się może stać z Twoją psychiką pod wpływem traum i skrajnych sytuacji. Tak czasem działa umysł i to nie jest kwestia jakiegoś przystawania do norm. Wtedy takie stygmatyzowanie osób chorych na pewno Ci nie pomoże, bo sam staniesz się "szaleńcem".
- 3 1
-
2023-07-05 02:02
Masz traumy i problemy z funkcjonowaniem w społeczeństwie? To przegadaj to z psychologiem, albo z przyjaciółmi. Problem polega na tym, ze wy nawet przyjaciół nie macie, bo jestescie tak zakłamani, ze już wam nikt nie ufa. Nawet jak powiecie ze trawa jest zielona, to wam nikt nie uwierzy. Cwani pozerzy z miodem w uszach. Niestety jest takich osób
Masz traumy i problemy z funkcjonowaniem w społeczeństwie? To przegadaj to z psychologiem, albo z przyjaciółmi. Problem polega na tym, ze wy nawet przyjaciół nie macie, bo jestescie tak zakłamani, ze już wam nikt nie ufa. Nawet jak powiecie ze trawa jest zielona, to wam nikt nie uwierzy. Cwani pozerzy z miodem w uszach. Niestety jest takich osób coraz więcej, którym się wydaje, bo sobie wmawiają, ze maja kontrole nad swoim sztucznym życiem. A jak dojdzie do tragedii, to robicie dramat z wszystkiego. To nie jest normalne! Więcej medialnego ścieku typu, feministyczno patologiczne poglady, mogę co chce itd. Życie to nie bajka, a wasze wyobrażenia są jak bańka, która z czasem pęknie. Sami się pchacie w dół . Taki paradoks życia.
- 0 2
-
2023-07-04 12:47
(8)
morderczynią
- 8 14
-
2023-07-04 13:06
a gdzie tatuś? (7)
z powietrza ani przydziału tego dziecka nie miała, ciekawe gdzie był ojciec dzieciaka w momencie gdy doszło do takiej tragedii?!
- 14 9
-
2023-07-04 13:15
(6)
Nie jego weekend ! Takie czasy. Może weźcie w końcu odpowiedzialność za własne czyny i słowa kobiety ! Bo wam się w główkach pi****i od tego medialnego ścieku. Silne i niezależne, bo potrafią zadbać o paznokcie i zwalać winne na innych jak dzieci w przedszkolu xd tyle potraficie ! O drugiego człowieka to już za wiele dla waszej inteligencji. Chciałyście tak, to macie prawdziwe życie.
- 14 14
-
2023-07-04 13:45
No ciebie swietne tatuś wychował - zero odpowiedzialności za swoje czyny (5)
kolejny biedny uciśniony. Robić dzieci jak najbardziej, ale wziąć za dzieciaka współodpowiedzialność to już cieżko. Rozstajecie sie z kobietą - ojcem jest się do końca życia, taka prawda. I nie ma co zwalać winy na matki, bo jak beznadziejne by nie były, do stworzenia dziecka sa zwykle jednak potrzebne dwie osoby. I nie, że jak się na was krzywo spojrzy to uciekacie od własnego potomstwa.
- 14 9
-
2023-07-04 14:23
(4)
O czym ty piszesz? Tutaj akurat opieka i odpowiedzialność spada na matkę. To był jej czas. Nooo, chyba ze ty za swoim byłym latasz i pilnujesz własnego dziecka biorąc pełna odpowiedzialność za nie. Ty wiesz co piszesz? Te wkręty zostaw dla naiwnych. Po rozwodzie, eks żona mnie g obchodzi, a jak robi problemy żebym brał udziel w wychowywaniu
O czym ty piszesz? Tutaj akurat opieka i odpowiedzialność spada na matkę. To był jej czas. Nooo, chyba ze ty za swoim byłym latasz i pilnujesz własnego dziecka biorąc pełna odpowiedzialność za nie. Ty wiesz co piszesz? Te wkręty zostaw dla naiwnych. Po rozwodzie, eks żona mnie g obchodzi, a jak robi problemy żebym brał udziel w wychowywaniu dziecka, to niech sobie wychowuje jak chce. Bo królowej się wydaje ze po rozwodzie, to ojciec będzie może ja prosił o widzenie z dzieckiem xd jeszcze te wasze konfabulacje i oskarżanie. Każdy wie jak powinno to wyglądać z obu stron !
- 5 12
-
2023-07-04 14:43
kolejny tatuś roku... (3)
jak wywiozła je za granice bez zgody to jest porwanie i takie rzeczy się zgłasza. A jak się ojciec zgodził mimo choroby matki- a zdrowa nie była - to słaby z niego ojciec. Wam się zdaje ze swiat będzie wam wszystko na tacy podawał- robi się dzieciaki fajnie ale jak się potem trzeba wysilic to cięzko nie? bo eks żona krzywo spojrzała to uciekacie.
- 8 6
-
2023-07-04 15:11
(2)
Haha sam fakt, ze zwalacie winę na niepełnosprawne dziecko świadczy o was. Słuchaj brajan, tata nas zostawił, bo urodziłeś się niepełnosprawny. Czuj się winny brajan! Napisz mi jaka s**ą trzeba być zeby wycierać sobie twarz własnym dzieckiem nawet? Tutaj wasze głupie spojrzenia nie maja znaczenia, tylko to kim jestescie. Potraficie tylko wypierać prawdę i konfabulowac na wasza korzyść. Moje dzieci są bezpieczne i ja sie nie martwię o nie, tak damo o ich matke. Jest normalna.
- 6 7
-
2023-07-04 17:31
(1)
U, widzę że strzał trafny;)) jakim trzeba być zwyrolem żeby własne dziecko zostawiać z chorą psychicznie matką? Ta tragedia to idealny na to dowód.
- 3 3
-
2023-07-04 18:00
Uuuu. I dalej to robisz xd kto z wami wytrzyma? Problem są sądy, które przyznają z marszu, po wielu waszych manipulacjach, robiąc z siebie ofiarę, prawa do opieki nad dzieckiem. Według mnie, taka ofiara losu nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa dziecku i prawidłowej opieki rodzicielskiej.
- 2 4
-
2023-07-04 11:57
a ojciec gdzie? (5)
- 10 6
-
2023-07-04 14:50
większość tatusiów wieje jak rodzą się dzieci upośledzone
- 12 6
-
2023-07-04 12:57
Teraz już w innej parafii (1)
- 7 4
-
2023-07-04 23:53
O twojego nikt nie pyta!
- 1 1
-
2023-07-04 12:24
W pracy, musi zarabiać na rozdawnictwo rządu.
- 11 9
-
2023-07-04 12:19
A gdzie ma być? Byłabyś z taką psychicznie chorą matką ?
- 6 18
-
2023-07-04 11:39
(2)
Matka nie może pracować. Jak ma zapłacić za czynsz, jedzenie, lekarstwa. Nie mogę sobie nawet tego wyobrazić przez co przechodziła. Nawet ze zdrowym dzieckiem jest trudno go wychować samodzielnie, nie mówiąc o chorym. Straszna sprawa. To są te rządy PiS. I dodatkowy podatek na zbiórki. Tfu państwo powinno otoczyć opieka takie rodziny, stworzyc im warunki. Jakieś domy samotnej matki i wszystkie dzieci tam są pod opieką a matki pracują
- 53 15
-
2023-07-04 11:57
nie do końca (1)
Nie zgodzę się, mam w rodzinie dziecko z porażeniem mózgowym, jest zasiłek- może suma nie powala ale to ok 2500 zł, te 500+, mimo że kuzyn nie jest w ogóle samodzielny to do ok 24 lat miał zapewnioną szkołę odbierali i przywozili, także ciocia miała kilka godzin w ciągu dnia dla siebie. Jest w fundacji gdzie co roku wyjeżdżają na turnusy
Nie zgodzę się, mam w rodzinie dziecko z porażeniem mózgowym, jest zasiłek- może suma nie powala ale to ok 2500 zł, te 500+, mimo że kuzyn nie jest w ogóle samodzielny to do ok 24 lat miał zapewnioną szkołę odbierali i przywozili, także ciocia miała kilka godzin w ciągu dnia dla siebie. Jest w fundacji gdzie co roku wyjeżdżają na turnusy rehabilitacyjne, są różne stowarzyszenia itp. Fakt nie jest samotną matką bo wujek nie okazał się złamasem i nie zostawił ich, ale znam kilka rodzin z dziećmi niepełnosprawnymi i uważam, że trzeba też wyjść i po tę pomoc chcieć sięgnąć. Nie oceniam tej matki, bo różne rzeczy mogły się przyczynić do tego co zrobiła, nie znam jej historii i tylko współczuję, że jedyne wyjście jakie znalazła to takie. Faktem jest, że rodzice dzieci niepełnosprawnych zwłaszcza Ci samodzielni mają dużo ciężej, ale nie to też zależy od człowieka, jaką ma psychikę i jakie chce znaleźć rozwiązanie sprawy.
- 20 8
-
2023-07-04 14:50
a jak matka zemrze co będzie z dzieckiem , na ulicę ,co
- 6 5
-
2023-07-04 11:28
Skąd ty takie bzdurne treści bierzesz? (24)
Jakoś ja mam niepełnosprawne dziecko i nie mogę powiedzieć niczego negatywnego w zakresie udzielanej pomocy.
Oczywiście mając na uwadze fakt, że niektórzy to najchętniej przytulali by kasę i niczego przy swoim dziecku nie musieli wykonywać, bo ci którzy ciągle krzyczą że "nie ma pomocy" to być może takie oczekiwania mają.
JeśliJakoś ja mam niepełnosprawne dziecko i nie mogę powiedzieć niczego negatywnego w zakresie udzielanej pomocy.
Oczywiście mając na uwadze fakt, że niektórzy to najchętniej przytulali by kasę i niczego przy swoim dziecku nie musieli wykonywać, bo ci którzy ciągle krzyczą że "nie ma pomocy" to być może takie oczekiwania mają.
Jeśli kochasz własne dziecko, to nie ma znaczenia ile wkładu i wysiłku kosztuje opieka nad nim. Miłość, ta szczera i prawdziwa, nie stawia warunków, nie posiada ograniczeń.
Jeśli pragniesz mieć dziecko lecz urodzi się ono niepełnosprawne, nie upatruj w nim wyłącznie jego dysfunkcji, postaraj się na nie spojrzeć z miłością, wesprzeć je, a zobaczysz, że to dziecko posiada swoją wielką wartość, której nie sposób przeskalować i wyznaczyć wartość.
Nie wszystko na tym świecie można przeliczyć na pieniądze, czy na inne dobra materialne.
Gdyby wartościować wszystko w życiu wyłącznie przez pryzmat dóbr doczesnych, to życie nasze było by próżne, płytkie i nie przedstawiało by większej wartości niżeli życie chwastów w ogrodzie których pozbywamy się bez cienia wątpliwości.- 50 84
-
2023-07-05 19:08
Piękny elaborat ale silnie demagogiczny. Troll PiSowski w akcji.
- 0 1
-
2023-07-04 14:12
Czytam i nie wierzę (1)
Twoje dziecko ma chyba łagodną lub "łatwą w obsłudze" fizycznej i psychicznej niepełnosprawność. Miłość to jedno, a skrajne fizyczne, emocjonalne, psychiczne i finansowe wyczerpanie to zupełnie inna rzecz. Będąc opiekunem osoby z niepełnosprawnością dostajesz 2450 zł na dziecko ( i na siebie zarazem) ponieważ nie możesz podjąć pracy gdyż odbiorą Ci
Twoje dziecko ma chyba łagodną lub "łatwą w obsłudze" fizycznej i psychicznej niepełnosprawność. Miłość to jedno, a skrajne fizyczne, emocjonalne, psychiczne i finansowe wyczerpanie to zupełnie inna rzecz. Będąc opiekunem osoby z niepełnosprawnością dostajesz 2450 zł na dziecko ( i na siebie zarazem) ponieważ nie możesz podjąć pracy gdyż odbiorą Ci świadczenie. Uważasz sero, że to dużo? Wynajęcie kawalerki w Gdańsku tyle kosztuje. A gdzie opłaty? Za co jeść? Za co rehabilitacja? Może te przyznane przez Państwo godziny, których potrzeba wielokrotnie więcej żeby osiągnąć minimalne efekty, a resztę prywatnie trzeba. O życiu na godnym poziomie nawet nie wspominam. Niestety, ale to łatwe życie opiekuna i osoby niepełnosprawnej to chyba Ci się przyśniło. Albo masz dobrze zarabiającego partnera i sporą pomoc rodziny albo po prostu piszesz bzdury.
- 32 5
-
2023-07-05 19:14
Po co to wszystko, przecież tylko miłość wystarczy - nie narzekajcie .
- 0 0
-
2023-07-04 13:47
Fajnie, że tobie się uklada, ale tych którym jest bardzo ciężko jest więcej!
To że Ty nie narzekasz i nie masz problemów nie oznacza, że inni ich nie mają. Jest wręcz przeciwnie! Rodziców dzieci niepełnosprawnych i w ogóle opiekunów osób z niepełnosprawnościami, chorych, którzy sypią się psychicznie i fizycznie jest w naszym kraju MASA. System jest słaby, niewydolny, opóźniony. Przestań patrzeć tylko na czubek własnego nosa!
- 18 5
-
2023-07-04 13:23
Osoba, która naprawdę ma dziecko z niepełnosprawnością
w życiu nie napisałaby komentarza, że nie ma niczego złego do powiedzenia w zakresie udzielanej pomocy. To nie o kwestię miłości do dziecka tutaj chodzi, tylko o brak wsparcia, gdy poświęca się opiece całe życie.
- 38 7
-
2023-07-04 13:09
Nie każdy jest kuzynem Daniela z Pcimia i fuchę w SSP, albo trzy jak jego konkubina.
- 7 9
-
2023-07-04 13:00
Pierdoły
jak z telewizji śniadaniowej.
- 2 4
-
2023-07-04 11:34
(10)
" Jeśli pragniesz mieć dziecko lecz urodzi się ono niepełnosprawne ( ...)" taaaa, gorzej jak w ogóle nie chcesz żadnego a juz wiadomo ze bedzie niepełnosprawne. co teraz? robić za chodąacy inkubator i ryzykowac własnym życiem? nie, dziekuje.
- 41 17
-
2023-07-04 12:17
(9)
Wiatropylna jesteś ? Xd
- 14 31
-
2023-07-04 12:41
(4)
świetny komentarz- naprawdę. To idealne potwierdzenie tego że brakuje w Pl rzetelnej edukacji seksualnej. Do tego trochę ogłady żeby nie traktowac kobiet przedmiotowo i może wyjdziemy kiedyś na prostą
- 15 8
-
2023-07-05 00:25
Me too też w Polsce. Zarzuty Polańskiemu też w Polsce?
- 0 1
-
2023-07-04 14:47
klechom wiernych ubywa i inkubatory kobiece są potrzebne ,a in vitro nie , bo z niego rodzą się
dzieci inteligentne ,a takimi już nie bardzo się steruje dla forsy ,oni myślą .
- 4 9
-
2023-07-04 14:19
(1)
póki będzie polsko-katolicka szkoła traktowania kobiet wg tego co nakazuje religia z bliskiego wschodu to nie. Poza tym chamstwo i prostactwo to niektórzy z mlekiem matki wyssali i prędzej świnie nauczysz języka migowego niż część tego "narodu" kultury.
- 9 10
-
2023-07-04 14:34
tez prawda
- 2 5
-
2023-07-04 12:23
Dlaczego traktujesz kobiety jak inkubator? (3)
Matka musi być z ciebie dumna.
- 20 10
-
2023-07-04 15:31
(2)
Wy się same tak traktujecie, co świadczy wpis wyżej. Nie odwracaj kota ogonem. Mamusia i żona jest dumna.
- 4 5
-
2023-07-04 17:27
(1)
To politycy i to w większości mężczyzni traktują kobiety jak chodzące inkubatory - najważniejsze donosić - to wasze chore pomysły. Tak was świetnie wychowano
- 8 5
-
2023-07-04 22:48
Politycy i mężczyźni sterują twoim życiem ? Wow
- 2 3
-
2023-07-04 11:32
To jesteś Ty i Twoja opinia. (5)
Nie brakuje świadectw ludzi "przeczołganych" takim obowiązkiem troszczenia się o chore dziecko.
Nie każdy jest w stanie to udźwignąć. Fajnie że Ty masz siłę, ale nie mierz wszystkich swoją miarą i okaż trochę zrozumienia. Życie nie jest po to, aby cierpieć - nawet dla kogoś.- 84 16
-
2023-07-04 12:53
(4)
te przeczołgane to zawsze w gazecie wyborczej, cóż za zbieg okoliczności
- 14 24
-
2023-07-04 13:10
Ćpaj więcej propagandy TVPutin. (3)
- 15 15
-
2023-07-04 16:39
Prawda etapu się zmienia (1)
Kiedyś "zoologiczni anykomuniści", "rusofoby" a teraz nagle TVPutin. Nie sądzę, żeby myślący ludzie dawali się na taką zmianę narracji nabrać.
- 4 1
-
2023-07-04 20:52
TVPutin i myślący ludzie?
Buhahahahahahaha...
- 0 1
-
2023-07-04 14:02
Ale dlaczego TVPutin skoro to "kolega" Donalda ?
- 14 4
-
2023-07-04 11:11
Przecież ona była z duni (3)
Napisane w artykule
- 12 40
-
2023-07-04 11:48
(1)
gdzie to jest napisane?
- 12 2
-
2023-07-04 12:04
Na pasku w TVPutin.
- 20 12
-
2023-07-04 11:13
Dunia to chory kraj tylko czytać Polaki nie potrafią
- 6 14
-
2023-07-04 11:10
Szczególnie w tym kraju. Tak źle to chyba nigdzie nie ma jeśli chodzi o pomoc osobom wychowującym dzieci z różnymi dysfunkcjami.
- 73 24
-
2023-07-04 11:08
To zawsze pozostaje inny kraj. (19)
- 23 140
-
2023-07-04 13:04
jaki co za brednie piszesz , w Polsce jest rejestr ciąż Pis to załatwił
- 12 9
-
2023-07-04 12:03
Po co? Przecież Polska to kraina mlekiem i miodem płynąca, TVP dezInfo nie oglądasz? (7)
- 41 20
-
2023-07-04 15:17
A twn (1)
Tylko wciaz trabi jak to w Polsce jest zle. I tak ci w głowie zostało. Ja osobiście wychodząc na ulicę tego nie widzę. Sklepy mimo drożyzny pelne. Galerie i restauracje pelne ludzi. No i mój status społeczny jakby nie patrzeć też się poprawił.
- 11 29
-
2023-07-04 20:51
Nooo.. przecież nam Niemcy dobrobytu zazdroszczą, sam czytałem na pasku TVPutin.
- 5 5
-
2023-07-04 12:15
(4)
Ktoś, kiedys obiecywał Irlandię drugą ;)
- 23 12
-
2023-07-04 12:57
Gnom mówi że Japonią jesteśmy (2)
- 15 6
-
2023-07-04 20:27
Boleck?
- 2 4
-
2023-07-04 19:58
O Japonii to OTUA mowil, jeszcze zanim cesarzem chciał zostać.
- 3 3
-
2023-07-04 12:22
A mamy drugą Białoruś.
- 27 16
-
2023-07-04 11:27
Nie dopłynęła.
- 2 9
-
2023-07-04 11:21
To nie światło w łazience, że robisz pstryk i jest.
- 21 4
-
2023-07-04 11:10
(7)
Dla Ciebie niestety nie, pozostaje tylko pierdzielenie farmazonów w komentarzach na podrzędnym portalu.
- 100 16
-
2023-07-04 11:51
No i dobrze bo jeszcze by głosowała za niemiecka partia (6)
- 11 59
-
2023-07-05 09:41
puknij się w łeb i zastanów co napisałeś
- 1 0
-
2023-07-04 13:16
weź sie rozpędź w walnij łbem w mur
- 6 4
-
2023-07-04 12:05
(2)
Aleś Ty głupi / a, że szkoda słów.
- 20 7
-
2023-07-04 12:22
Głupszym od wyborców Prawa i ZPRawiedliwości się nie da być. (1)
- 46 24
-
2023-07-04 13:08
Jest jeszcze Suski, ale on głupszy od zepsutego radia.
- 17 12
-
2023-07-04 12:04
Lepiej głosować na kacapów PiSowskich?
- 42 25
-
2023-07-04 15:12
za parenaście lat Polska dzięki pseudo obrońcom życia ,czyli Godek , kler , Rydzyk , Pis , Konfa, będzie krajem (1)
pełzających po ulicach miast na czworaka ludzi potwornie cierpiących , samotnych ,bez żadnych środków do życia ,bo młodzi zwieją za granicę i nie będą chcieli ich utrzymywać
- 11 9
-
2023-07-04 15:22
popieram tę opinię
- 2 3
-
2023-07-04 12:44
Samobójstw, w tym rozszerzonych, będzie coraz więcej... (15)
Ogólna kondycja psychiczna społeczeństwa jest coraz słabsza i jest to wina tempa życia, postępu, czy coraz słabszych genów...a covid tylko dołożył swoje...te wszystkie zakazy wejścia do lasu, parku, czy na siłownię, zdalne lekcje, zdalna opieka lekarska...to wszystko zbiera teraz krwawe żniwo...
- 137 47
-
2023-07-05 00:34
I co jeszcze?
- 0 0
-
2023-07-04 18:47
A co ma covid do tego, że ktoś nie ogarnia? Ja np. wolę zdalną opiekę medyczną czy zdalną pracę, bo dzięki temu nie muszę spotykać się z niektórymi durniami.
- 3 1
-
2023-07-04 17:11
Nie wiadomo, gdzie ostatnie 15 miesięcy spędziła z tym dzieckiem ta kobieta. To się celowo w "polskich" mediach zataja (2)
Ale jeśli w Polsce, to ciekawe, jakie pieniądze mając do dyspozycji. Takie, jak liczni \kraincy dostający tu dużo za nic, czy mniej?
- 2 4
-
2023-07-04 18:48
(1)
Każdy ma do dyspozycji takie pieniądze na jakie sobie zapracuje, zapamiętaj to sobie. Domaganie się jakichkolwiek pieniędzy od kogokolwiek (np. od państwa) to jest dopiero patologia.
- 5 3
-
2023-07-04 18:55
Miliony uk r ów dostały tu wiele, za wiele. Bez pytania nas, Polaków o zdanie
A rok temu wiele osób, "naszych", dostawało pomoc socjalną znacznie niższą od tych obcych. Na dorosłego Polaka (co tu nieraz niemało lat przepracował) dawano mniej niż na dziecko obcych. Zapamiętaj to sobie.
- 4 2
-
2023-07-04 13:42
I matki są zmuszane do rodzenia chorych dzieci
- 7 6
-
2023-07-04 13:32
Może uda mi się to Tobie zobrazować, ale pomyśl, że człowiek, który ma depresję może czuć się jak w tych lockdownach w czasie pandemii cały czas, czy szaleje jakiś wirus czy nie. Sam się zamykasz w permanentnym stanie oblężenia od naporów wszystkiego z zewnątrz. Ale to nie jest kwestia genów czy postępu - mnie (tak dla przykładu) to tempo życia, te
Może uda mi się to Tobie zobrazować, ale pomyśl, że człowiek, który ma depresję może czuć się jak w tych lockdownach w czasie pandemii cały czas, czy szaleje jakiś wirus czy nie. Sam się zamykasz w permanentnym stanie oblężenia od naporów wszystkiego z zewnątrz. Ale to nie jest kwestia genów czy postępu - mnie (tak dla przykładu) to tempo życia, te zasady i nakazywanie życia wg ustalonych odgórnie schematów (czy ci się to podoba czy nie) skutecznie przykuwało mnie do łóżka. Wszystko jest tak skonstruowane, że jak tylko jeden trybik przestaje działać, to cała maszyna wali ci się na łeb i przygniata. Oczywiście to nie jedyny powód aby popaść w depresję, można po prostu mieć predyspozycję do tego, albo nie otrzymać pomocy na jakimś etapie życia i potem to samo się rozwija, a choremu zdarza się nawet nieświadomie pielęgnować ten stan. Podstawą która powinna być zapewniona to dostęp do specjalistów i dojrzałość społeczeństwa, że jak ktoś idzie do psychiatry to nie jest czubkiem, albo że branie antydepresantów leczy niczym antybiotyk, a depresja to fanaberia albo chwilowy smuteczek. Także nie musi być tego coraz więcej (samobójstw), po prostu wystarczy mieć świadomość problemu i trochę zrozumienia, a rodzice mogliby pod tym kątem też poprzyglądać się swoim dzieciom... no ale kiedy, skoro pracują całe dnie? I koło się zamyka, tak jak najwyraźniej ktoś to zaplanował.
- 4 3
-
2023-07-04 13:30
W głównej mierze jest to wina plandemii i ludzi którzy stoją za tym 'great resetem' (1)
Oni się w ogóle z tym nie kryją, a media (takie jak ten portal) dalej milczą. Tu nie chodzi o kłamstwa które sprzedają wam dzień w dzień, tylko o to o czym milczą jak covidowe groby. 41 mld dolarów, i pewnie z 20-30 mln trupów, wszystko "legalnie" w białych rękawiczkach.
- 7 12
-
2023-07-04 16:17
Czekaj, czekaj, wielki ogólnoświatowy spisek żeby zarobić mniej niż PiS przewalił na 500+? :D
- 1 3
-
2023-07-04 12:52
Jeśli chodzi o covida, to przeciwnie- my z żoną np. mieliśmy więcej czasu dla dzieci i dla siebie samych wzajemnie, (2)
trzeba było tylko się postarać i dobrze go zagospodarować.
- 24 6
-
2023-07-04 14:58
Ja też nie narzekałem
Na samo wspomnienie lockdown-ów aż mi się tęskni do tamtego czasu.
- 10 1
-
2023-07-04 13:07
no pewnie, jak zamkneli wszystkich z rodzinami w domach to nie mieliście wyjscia
- 3 15
-
2023-07-04 12:49
Bo lepiej dać dwa miliardy siedemset milionów złotych (2 700 000 000PLN) rocznie na propagandowe TVP dezInfo, niż na
- 18 13
-
2023-07-04 12:49
(1)
Nie zwalaj na covida
- 13 12
-
2023-07-04 16:51
Dlaczego tzw wolny sąd nie odebrał jej praw
- 2 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.