• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Elektryczne i elektryzujące. Zobacz nowe e-rowery w Wysepce

10 lipca 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce. Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.

Rower elektryczny to coraz częstszy widok na ulicach i w lasach Trójmiasta. Wygodny i szybki jednoślad umożliwia efektywne przemieszczanie się i wspomaga rowerzystę tam, gdzie jest taka potrzeba. Dotąd wielu zarzucało "elektrykom" toporny wygląd, ale ta era właśnie dobiega końca. W gdańskiej Wysepce pojawił się rower elektryczny, który jest nie tylko efektywny, lecz także efektowny. Limitowane edycje Specialized Turbo Como 4.0 i Specialized Turbo VadoST, jak i inne rowery elektryczne ze sklepu, dostępne są w sprzedaży także w dogodnych ratach 0 proc.



Rowery elektryczne z roku na rok zdobywają coraz większą popularność. Nic dziwnego - trudno wyobrazić sobie szybszy i bardziej komfortowy wariant poruszania się po mieście niż jednoślad z elektrycznym wspomaganiem. Silnik o mocy 250 W znacząco wspiera pedałowanie, co przydaje się zwłaszcza na wzniesieniach - a tych przecież w okolicy nie brakuje. Wbrew obiegowej, choć już niezbyt powszechnej opinii nie jest to rower, który całkowicie zdejmuje z użytkownika konieczność użycia siły mięśni. Zabawa i uczucie wolności jest na nim takie samo... albo nawet większe!

Tym, co odróżnia ten typ roweru od innych, jest obecność akumulatora i silnika. Widać je dopiero przy bliższym przypatrzeniu się maszynom, bowiem w wyrazie są to tak samo eleganckie, dostojne rowery jak standardowe, niewspomagane elektrycznie rowery. Mają prawdziwy pazur i pozwalają na dynamiczną jazdę, którą ogranicza tylko wyobraźnia.

Rowery jedyne w Polsce



Do gdańskiej Wysepki przyjechały niedawno Specialized Como 4.0 i Specialized Vado 4.0 ST w wersjach limitowanych. Nigdzie indziej w całej Polsce nie da się kupić pierwszego z wymienionych modeli. A warto! To rower miejski, którego zalet nie sposób zlekceważyć - jest jednocześnie szybki i niezwykle wygodny. Jego grube opony z agresywnym bieżnikiem pozwolą zjechać z asfaltu czy ścieżki rowerowej do lasu, będzie więc świetnym towarzyszem wycieczek rowerowych po bezdrożach. Amortyzowana sztyca sprawi, że nawet taka jazda będzie dla nas komfortowa. Czy to nie brzmi jak uniwersalny rower i najlepszy towarzysz wszelkiego rodzaju wycieczek?

Podgląd danych na liczniku "elektryka" jest dostępny na bieżąco na przewodowym wyświetlaczu Turbo Connect (TCD-w). Dzięki temu mamy dostęp do danych, takich jak: moc kolarza, odległość czy poziom baterii. Za pomocą aplikacji jesteśmy w stanie również dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, wczytywać trasy i... wykonać podstawową diagnostykę roweru.

  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.
  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.
  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.
  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.
  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.
  • Szybkość, komfort, elegancja - to cechy charakterystyczne nowych "elektryków" dostępnych w Wysepce.

Atrakcyjne finansowanie - raty 0 proc.



Wszystkie rowery elektryczne w Wysepce są dostępne również w atrakcyjnych ratach 0 proc. Do wyboru jest opcja 10, 20 lub 30 rat, dzięki czemu nie trzeba martwić się o dostępność gotówki w momencie zakupu. Nie ma na co czekać - lato nie potrwa wiecznie!

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru, modelu, a nawet typu roweru warto wybrać się do sklepu przy al. Grunwaldzkiej 470 (w Hali Olivia). Sprzedawcy, będący pasjonatami dwóch kółek, z chęcią doradzą i pomogą skompletować najlepszy sprzęt dla najbardziej wymagających rowerzystów.

  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.
  • Nowe rowery elektryczne Specialized są nie tylko efektywne, ale i efektowne.

Pełną ofertę rowerów elektrycznych z Wysepki można zobaczyć tutaj.

Aby być na bieżąco z nowościami w sklepie, warto zaglądać także na profil na Facebooku i Instagramie.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (72) 4 zablokowane

  • nie rower (1)

    szczerze to tylko moje zdanie, elektryczny rower to juz nie rower :( wszyscy robia sie tacy leniwi ze juz popedalowac nie mozna wszystko trzeba wspomagac? a gdzie uczucie bezproblemowego podjazdu pod jakas znaczna gorke gdy na poczatku sezonu mialo sie z nia problem?

    • 14 7

    • Tylko E-Bike

      Widać że nigdy nie jechałeś na takim rowerze a on ci tylko pomaga przy pedałowaniu . Oczywiście mowa o oryginalnych rowerach nie jakiś przeróbkach.

      • 0 0

  • to nie rower

    Rower tylko z tradycyjnym napędem !

    • 13 8

  • Mam Levo Expert 2019 (9)

    Zrobiłem na nim ponad 4 tys km w 13 miesięcy jeżdżąc tylko w wolnym czsie.
    Pomimo elektryka schudłem 6 kg.
    Jeżdżąc na elektryku z tym samym wysiłkiem co na normalnym rowerze, pokonuje w tym samym czsie podwójną odległość.
    Pozdrawiam
    Dugi

    • 11 11

    • Policzmy trochę (2)

      Przeliczając Twoje dane mamy 0.5 kg na miesiąc i około 12 km dziennie.
      To nie rzuca na kolana.
      Prawda jest taka że 12 km dziennie na elektryku nie zapewni żadnej utraty wagi.

      Ja na zwykłym rowerze jeżdżąc godzinę dziennie ale po górkach redukuje 1 kg miesięcznie robiąc 400 km miesięcznie 16 km dziennie.

      • 2 1

      • Teoretycznie masz racje... (1)

        ...ale praktycznie wyglada to inaczej. Nie jeżdżę codziennie, jak jeżdżę to od razu pokonuje trasy 80-100 km i oczywiście po górkach robiąc łącznie między 500- 1000m n.p.m. z przeciętną prędkością 20-25 km/h z najmniejszym wspomaganiem około 35%.
        Średnie wzniesienia 65% a dopiero bardzo strome 100% co jest rzadko lub tylko chwilowo. Co do wagi to muszę się przyznać odstawiłem browar w październiku i do tej pory ani kropli.

        • 1 1

        • Dugi i jak bez browara ????????
          chłopie nie rob tego ....browar ma wit C :P

          • 0 0

    • jeśli elektryk jest oszukany (5)

      Zgodnie z prawem wspomaganie jest dozwolone do 25 km/h. Czyli prędkością nadganiasz tylko pod górkę, a na płaskim zostajesz w tyle. A dwukrotna przebitka średniej prędkości to w ogóle nierealna. Licząc nawet te górki, nie przekroczysz średniej 35km/h, a jazda ze średnią poniżej 18 na klasycznym rowerze to jednak bardzo słabo.

      • 1 1

      • Prawda (4)

        Jest wszystko legalnie i tak zostanie, nie tylko z powodu gwarancj.
        po prostej do 25km/h przyspieszam w max. 1sec, masa systemu jest w ruchu, przy 25km/ odłącza się motor (Brose Motor), bez oporu motoru jadę dalej ponad 25 km/h na prostej, pod górę przy 25 km/h włancza się wspomaganie, a z góry już nie raz miałem 65km/h na liczniku.
        Moje trasy są w 80 % w terenie

        • 0 1

        • wg przepisów moc takiego roweru nie może przekraczać 250W

          a żeby w 1s przyspieszyć 100kg do prędkości 25km/h w próżni, potrzeba 2,5kW. Przyspieszenie 25/3,6=7m/s^2 to raczej do ducati pasuje.

          • 1 0

        • włancza?

          • 1 1

        • sec?

          Symbolem sekundy w systemie SI jest "s"

          • 1 1

        • jechałeś rowerem ponad 65 km/h

          Na Kaszubach są ze 3 takie górki, z których można się rozpędzić bez pedałowania powyżej 60km/h, ale w dolnym chwycie na szosówce. Jakie masz przełożenia? Zapewne z przodu 53, albo 56 :)

          • 0 0

  • Dlaczgo Wysepka nie na wysepce

    Tylko w hali

    • 6 1

  • Rower elektryczny to nieporozumienie (3)

    Taki rowerek elektryczny postoi przez 2 czy 3 zimy bez ładowania, akumulatory padną i będzie problem.
    Awaria akumulatora może wywołać pożar. Były już wybuchające akumulatory w smartfonach, zdarzają się pożary hulajnug i samochodów.
    Do tego jest problem gdzie ciężkiego klamota trzymać.
    Nie jest ekologiczny.
    Zasadniczo same wady.

    Zwykły rower może stać kilka lat i nic mu się nie stanie do tego może wisieć na ścianie czy pod sufitem ale najważniejsze jest że zastępuje fitness klub i jest ekologiczny.
    Same zalety.

    Naprawdę warto przed zakupem się zastanowić

    • 12 6

    • Zgadzam się, że zwykły lepszy (1)

      Ale ani takoego, ani takiego bym sobie nie sprawiał, żeby kilka lat stał.

      • 1 0

      • A u większości stoi kilka lat lub dłużej a jak dobrze pójdzie to jest używany raz czy dwa w sezonie.

        • 0 0

    • Czp sie tramwaja

      • 0 0

  • Romet ma fajne elektryki (1)

    Z ładniejszymi ramami.
    Tylko tak szczerze to rower z wolnobiegiem jest 2x lżejszy. Brak sensu. Może dla listonosza czy kuriera elektryk jest przydatny tylko... Na tych bateryjkach to można przejechać krótką trasę np z Orunii na Chełm czy z Kartuskiej Łostowicką i bez pedałowania bateria wyczerpana.
    Do tego na elektrykach dzieciaki pod auta wpadaja bo chca przeskoczyc przejście.

    • 2 6

    • Romet to chińska tandeta

      • 1 1

  • A co dalej z MEVO?

    Szybko sie pojawilo i szybko zniknelo. Ciekawe kto na tym zarobil?

    • 8 0

  • Elektryczny rower to niedaleka przyszłość efektywnej komunikacji (1)

    Jedzie prawie jak skuter, ale możesz używać dróg rowerowych a nie robić slalom między smierdzacymi samochodami w korku. Ja się przyczajam na Van Moofa, kosztuje tyle co nowy motór 125, nie tak źle.

    • 2 4

    • Ok
      Niech jest
      Ale po co nazywać to rower?
      Dodatkowo należy zmienić przepisy pod to coś

      • 2 1

  • Albo rower...

    ...albo elektryczne . Nie idę na rower bo bateria padła...Żenada.

    • 5 1

  • Poproszę o informację o ciężarze (1)

    • 3 0

    • 2 razy większy ciężar niż tradycyjny, czyli ok. 35 kg

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane