• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Florecistka zachwala łososia, żeglarz zaprasza do apartamentu

Wioletta Kakowska-Mehring
29 czerwca 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Sylwia Gruchała od niedawna promuje pomorską markę Almar. Sylwia Gruchała od niedawna promuje pomorską markę Almar.

Pomorskie marki promowane przez pomorskich celebrytów? Czemu nie. Zwłaszcza jeśli dzięki temu taka marka zaistnieje w kontekście Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Od niedawna do kosztowania łososia z pomorskiej firmy zachęca gdańska florecistka, Sylwia Gruchała.



Almar to rodzinne przedsiębiorstwo z Kartuz. Na rynku jest od 1990 roku, a w 1994 r. jako pierwsza w Polsce rozpoczęła duży import łososi norweskich i produkcję norweskiego łososia wędzonego. Dziś współpracuje ze wszystkimi znaczącymi sieciami sprzedaży i... z Sylwią Gruchałą.

Słynna florecistka wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej markę, a firmowe logo będzie towarzyszyło jej podczas zawodów sportowych, przed i po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie (choć podczas samych IO sportowcy nie mogą reklamować swoich sponsorów). Do tego powstał profil na facebooku "Lubię Łososia", na którym pojawią się przepisy na sałatki i inne przystawki z łososiem w roli głównej. "Zdrowy styl życia, elitarność, doskonała jakość i renoma sprawiają, że zarówno firma Almar oraz Sylwia Gruchała są medalistami w swojej dziedzinie" - poinformowała w komunikacie firma z Kartuz.

To nie pierwszy flirt pomorskiej postaci z pierwszych stron gazet z pomorską firmą lub marką. Na alians ze sportowcem postawił też deweloper osiedla Neptun Park w Gdańsku, czyli spółka Qualia Development. Na bilbordach, w reklamach prasowych i firmowej infolinii żeglarz Mateusz Kusznierewicz zachęca do zamieszkania w apartamentach, których cena za metr waha się od 11 do 20 tys. zł.

Z kolei jego kolega Piotr Myszka, mistrz Europy i wicemistrz świata w windsurfigowej klasie RS:X 2011 r. i najlepszy pomorski sportowiec minionego roku, zdecydował się na promowanie Renault dla trójmiejskiego przedstawiciela tej marki.

Tę samą markę już wcześniej promował gdański aktor Mirosław Baka. Na magię kina i telewizji liczy też lokalny dealer mercedesa, firmy Witman. Dlatego aktorka Anna Przybylska , która wcześniej brała udział w kampanii promującej Gdynię, zachęca ostatnio kierowców do kupowania aut z gwiazdą na masce.

Zobacz także

Opinie (76) 4 zablokowane

  • Renault TAK, ale nie od ZDUNKA

    fatalny serwis to największa wada tej firmy.
    Przygody z czerownym Traffikiem który nie zmieścił się na lawecie pod wiaduktem, później został sprzedany jako nowy idealny itp, zna cała polska, za sprawą TVN Turbo , oraz procesu w sądzie, który firma Zdunek przegrała.
    Jak serwis Renault to w Starogardzie Gdańskim

    • 8 0

  • 4 (1)

    t0 te biedne psełdo gwiazdy w reklamach muszą dorabiać ??????? toż to chańba dla zawodu aktora !!!!!!!!!

    • 3 2

    • "chańba" to raczej dla twoich rodziców i nauczycieli...

      ...że takiego matoła wychowali który nawet ojczystego języka nie ogarnia.

      • 0 0

  • Sylwia słabo wyszła (1)

    lepiej wygląda jak na codzień, wtedy jest sexy

    • 6 3

    • Nadużywają tego fotoszopa

      Naturalne piękno jest lepsze, nawet ze zmarszczką tu i ówdzie,

      • 2 1

  • Te osoby reklamujące to z łapanki (1)

    a nie jakas przemyslana strategia - niby dlaczego Przybylska ma podniesc poziom sprzedazy Mercedesa, a co Gruchała z łososiem? Moim zdaniem zwykła amatorszczyzna i naiwnosc firm krajowych

    • 3 0

    • łosoś

      Inna firma z 3city ma kucharza jako ambasadora i to bardziej z sensem, Gruchała nijak pasuje, popieram amatorszczyzna po całości!

      • 0 0

  • Mateusz ok

    co jak co, ale reklama Mateusza - najfajniejsza, widac ze ma klase gosc
    mam nadzieje ze wyplywa medal w tym Londynie,

    • 3 1

  • Żałosne

    a kto jest "celebrytą'? Jaka jest definicja tego slowa? Dlaczego my się na to godzimy zamiast ich ośmieszać? - robią to dla kasiory, po wielokrotnej obrobce zdjęć swej facjatki w fotoshopie.

    • 2 0

  • JA reklamuje swoje apartamenty ;)

    za 79zl .doba ;) ciekawe czy pan K wiedzial ze takie sa w ogole.... i ze mozna zarabiac 1500zl

    • 1 1

  • kazdy sie sprzedaje jak moze,,

    • 2 0

  • Olać ich

    każdy może to robić. Dziwić się wypada tylko naiwności tych firm które ich - powiedzmy "zatrudniają".

    • 2 1

  • wiesniacka reklama z florecistką (2)

    jakby miała byc taka bardzo ekskluzywna to ja bym kawałek tego łososia w postaci kwadraciku 2 na 2 cm nabił na koniec szpady. A nie dyszące jeszcze truchło 50 cm długosci. Pomyslunku troche życze...

    • 7 1

    • Fakt, lub jakieś gustowne danie, a nie kawał mięcha, dobrze, że głowę ucięli.

      • 0 0

    • Życzę nauczyć sie stawiać znaki interpunkcyjne.

      Co do reklamy , to takie ujęcie , o którym Pan wspomniał też jest.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane