- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (233 opinie)
- 2 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (261 opinii)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (51 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (145 opinii)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (47 opinii)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
Gdańsk: autobus potrącił kobietę z dzieckiem
Kierowca autobusu nie ustąpił pierwszeństwa i potrącił przechodzącą przejściem dla pieszych kobietę z dzieckiem. Do zdarzenia doszło w środę, 31 lipca, w okolicy ul. Nowe Ogrody i Powstańców Warszawskich w Gdańsku. Najprawdopodobniej poszkodowanym nic poważnego się nie stało.
Aktualizacja, 12:45: W sprawie poprosiliśmy o komentarz w ZTM. Sebastian Zomkowski, p.o. dyrektora ZTM poinformował, że powołana zostanie komisja wewnętrzna w spółce, która zbada dokładne przyczyny wypadku.
- W zależności od wyniku ustaleń komisji, będą wyciągnięte konsekwencje - mówi Sebastian Zomkowski.
O zdarzeniu poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
PILNE! Gdańsk: autobus potrącił pieszą z dzieckiem (59 opinii)
- Autobus potrącił panią z małym dzieckiem. Pani miała zielone światło, autobus najwyraźniej nie zauważył pani - wskazuje czytelniczka.
Informację o zdarzeniu drogowym potwierdza policja. Magdalena Ciska z gdańskiej drogówki poinformowała, że informację o wypadku otrzymali około godz. ósmej rano.
- Ze wstępnych informacji wynika, że kierujący autobusem, jadąc ul. Nowe Ogrody, od strony Huciska, podczas skrętu w prawo, w ul. Powstańców Warszawskich, nie ustąpił pierwszeństwa kobiecie z dzieckiem, którzy byli na przejściu dla pieszych i potrącił kobietę, która trzymała dziecko na ręku - mówi policjantka.
Na miejscu trwają czynności funkcjonariuszy, oznacza to, że ruch w rejonie skrętu z Nowych Ogrodów w Powstańców Warszawskich jest ograniczony.
Zobacz więcej
- Autobus potrącił panią z małym dzieckiem. Pani miała zielone światło, autobus najwyraźniej nie zauważył pani - wskazuje czytelniczka.
Informację o zdarzeniu drogowym potwierdza policja. Magdalena Ciska z gdańskiej drogówki poinformowała, że informację o wypadku otrzymali około godz. ósmej rano.
- Ze wstępnych informacji wynika, że kierujący autobusem, jadąc ul. Nowe Ogrody, od strony Huciska, podczas skrętu w prawo, w ul. Powstańców Warszawskich, nie ustąpił pierwszeństwa kobiecie z dzieckiem, którzy byli na przejściu dla pieszych i potrącił kobietę, która trzymała dziecko na ręku - mówi policjantka.
Na miejscu trwają czynności funkcjonariuszy, oznacza to, że ruch w rejonie skrętu z Nowych Ogrodów w Powstańców Warszawskich jest ograniczony.
Zobacz więcej
Informację potwierdza policja.
- Ze wstępnych informacji wynika, że kierujący autobusem, jadąc ul. Nowe Ogrody, od strony Huciska, podczas skrętu w prawo, w ul. Powstańców Warszawskich, nie ustąpił pierwszeństwa kobiecie z dzieckiem, którzy byli na przejściu dla pieszych i potrącił kobietę, która trzymała dziecko na ręku - mówi Magdalena Ciska z gdańskiej drogówki.
Na miejscu trwają czynności funkcjonariuszy, oznacza to, że ruch w rejonie skrętu z Nowych Ogrodów w Powstańców Warszawskich jest ograniczony.
Z relacji świadków zdarzenia wynika, że kobiecie i czteroletniemu dziecku nic poważnego się nie stało.
- Wstępnie można powiedzieć, że nie są to obrażenia zagrażające życiu - mówi policjantka.
Kierowca autobusu był trzeźwy.
Opinie (337) ponad 10 zablokowanych
-
2019-07-31 11:04
Kierowcy nie zwalniają przed przejściem dla pieszych! (1)
Zacznijmy może od tego, że kierowcy nie zwalniają przed przejściem dla pieszych (bez względu czy jest sygnalizacja czy jej nie ma), a o zatrzymaniu się i przepuszczeniu dla świętego spokoju, by mieć pewność , że taki pieszy nie wtargnie nam nagle na pasach przed samochód, to rzadkość!!!! Ile razy miałem taką sytuację (a sam jestem kierowcą), że stałem z dziećmi przed przejściem dla pieszych i samochód widząc nas z daleka nie raczył nas przepuścić a wręcz śmiem twierdzić, że nawet przyśpieszał! Zawsze trzymam dzieci na rękę przed przejściem (obojętnie czy z sygnalizacją czy bez), ale głupota co niektórych kierowców jest tak ogromna, że aż mam ciarki na plecach! Co by było gdyby dziecko nagle puściło moją rękę i weszło na pasy? Przecież tacy wariaci nie mają wyobraźni. Jadąc sam samochodem z daleka widząc osoby zbliżające się do przejścia z dużym zapasem 2-3 metrów zatrzymuję samochód by bezpiecznie mogły przejść przez pasy ale są i tacy, którzy jadą z przeciwka i widzą, że ustępuję pieszym a oni nawet nie myślą się zatrzymać. Dla mnie te 3-5 minut to jest nic w porównaniu z życiem ludzkim i późniejszym zastanawianiem się dlaczego, co by było gdyby , po co ta śmierć lub kalectwo innej osoby!!!!! Ludzie siedzicie na d*psku w samochodzie z klimatyzacją, i żal wam kilku minut na zatrzymanie się by mogli bezpiecznie przejść przez pasy!?
- 11 3
-
2019-08-01 09:55
takie są u nas przepisy. Pieszy ma pierwszeństwo dopiero jak jest na pasach. Jak jest na chodniku to nie.
- 0 0
-
2019-07-31 10:40
Należałoby zmienić przepis nakazujący zatrzymanie się (5)
tak aby zatrzymanie następowało bezpośrednio przed przejściem dla pieszych, a nie przed sygnalizatorem, skąd w większości przypadków zupełnie nic nie widać. To rozwiązałoby wszystkie problemy związane ze "strzałką".
- 4 1
-
2019-08-01 09:53
przecież w Polsce nikt się nie zatrzymuje. Ostatnio zostałem prawie staranowany przez radiowóz bo czerwone+zielona strzałka oznaczało dla nich JEDŹ
- 0 0
-
2019-07-31 10:43
(1)
jest taki nakaz przed sygnalizatorem. Zatrzymuje się ktoś? No właśnie
- 2 1
-
2019-07-31 11:50
Nikt się nie zatrzymuje bo nie ma to najmniejszego sensu.
Skoro i tak nic nie widać. To jak ze znakami STOP umieszczonymi tak, że stojąc przy wyznaczonej linii widzimy ścianę z jednej i krzak z drugiej strony.
- 1 0
-
2019-07-31 10:44
(1)
Sygnalizator zazwyczaj stoi przed a nie za?
- 2 1
-
2019-07-31 11:49
Chodzi o przejście
po skręcie, na którym piesi mogą mieć zielone.
- 1 0
-
2019-07-31 12:39
meejg (1)
Jak można nie zauważyć? Musi kierowca przejść badanie wzroku albo poziomu agresji, A poza tym - jak się powtarza 3 razy tę samą wiadomość, to można sobie nabić wierszówki!!!
- 5 6
-
2019-08-01 09:51
wsiądź za kółko autobusu i pojedź na to skrzyżowanie.
- 0 0
-
2019-07-31 18:15
(1)
nikogo nie chcę bronić ale jaśnie państwo kierowcy naprawdę kiedyś byli konkretnie kontrolowani?
nagminne ruszanie z przystanków bez sygnalizacji prędkość buractwo i zamykanie ludziom drzwi przed nosem jazda z ludzmi jak z kartoflami...- 3 3
-
2019-08-01 09:46
zamykanie drzwi przed nosem? ten pasażer jest już pasażerem następnego autobusu
- 0 0
-
2019-07-31 17:47
(1)
Dla kierowców ZTM zawsze jest "zielone". Dlaczego policja nie reaguje?
- 3 1
-
2019-08-01 09:45
ZTM niema kierowców bo nie jest przewoźnikiem
- 0 0
-
2019-07-31 09:06
Praca kierowcy to bardzo ciężko kawałek chleba (16)
Nie dość, że musi się użerać z pasażerami to inni kierowcy mają ich w .... Najważniejsze: ich wypłata jest niewspółmierna do i ch pracy. Kurde szkoda mi kierowców komunikacji
- 150 51
-
2019-07-31 10:16
(3)
Uzerac sie??? Od tego jest aby byc uprzejmym i bezpiecznie przewiezc ludzi. Jak tego nie rozumieja zawsze mozna pracowac w transporcie towarowym.
- 7 12
-
2019-07-31 10:49
Prostak z ciebie (2)
Prostaku, on nie jest od tego żeby być dla Ciebie uprzejmy, on Cię wozi biedo A Ty powinieneś być mu za to wdzięczny.
- 12 9
-
2019-07-31 13:16
Nieprawda. (1)
Nieprawda. Ma byc uprzejmy jak i ja mam byc uprzejma. Tez tak zjadasz ludzi w pracy? Tacy jak ty tworza to wredne spoleczenstwo, brak ludzkich odruchow, usmiechu. Kqzdy pracuje i ma zachowywac jakis poziom do ludzi.
- 5 3
-
2019-08-01 07:57
ale nie kazdy TAK pracuje. niektorzy maja duzo latwiejsza prace. co nie zmienia faktu, ze kierowca powinien byc uprzejmy i pasazer rowniez. ale o czym my gadamy, to Polska wlasnie, tu nie ma zabaw w jakies uprzejmosci
- 0 2
-
2019-07-31 09:14
(3)
Jak u większości zawodów i to nie tłumaczy tego co zrobił.
- 22 8
-
2019-07-31 19:01
Nie przesadzaj z innymi zawodami (1)
No może saper czy gliniarze mają gorzej, a kierowcy teraz do wyjaśnienia ma zabrane prawko czyli jest pozbawiony zarobkowania i jeszcze stresy. Ci co nie jeżdżą jako kierowcy nic nie wiedzą. W sklepie jak coś zmajstrujesz to najwyżej nadplacisz manko a nawet jak Ciebie zwolnia to pójdziesz do drugiego. Kierowca bez prawka już nie ma takiej szansy, zwłaszcza w takim wieku. i**otyczne jest, że kierowcy po 60. muszą jeździć w komunikacji, powinni mieć prawo iść na emeryturę od 69 dla bezpieczeństwa innych i swojego. To ogromna odpowiedzialność i dużo do stracenia w przypadku "potknięcia" a pieniądze śmieszne i niewspółmierne do stresów w ciągłym ruchu miejskim i przełożonych podkręcających śrubę.
- 3 0
-
2019-08-01 07:56
zgadzam sie, to musi byc ciezka praca i powinna byc wyjatkowo platna. i ze wczesniejsza emerytura. to nie jest to co iles lat temu kiedy ruch byl mniejszy, teraz jest to duzo bardziej stresujace i odpowiedzialne.
- 0 0
-
2019-07-31 09:33
Zmęczenie i przepracowanie jest wytłumaczeniem
dla człowieka znającego miłosierdzie.
- 8 9
-
2019-07-31 13:47
Kierowca (3)
Zgadzam się, trudna praca.Jednak pracując w tym zawodzie należy wiedziec,być wyszkolonym jak redagować!!!
Pozdrawiam kierowców którzy szanują pieszych i pasażerów.- 4 0
-
2019-07-31 14:48
(1)
Być wyszkolonym ... o czym ty piszesz? Uważasz że ten kierowca nie szanuje pieszych? Wiesz co to jest słabszy dzień, zmęczenie, chwila nieuwagi? Każdego z nas to dotyka... może akurat w danej chwili dotyczyło to tego kierowcy... jesteśmy tylko ludźmi i na szczęście w tym wszystkim nic poważnego się nie stało
- 4 2
-
2019-07-31 14:50
Nie zapomnij o tym ze ostatnio mamy wydluzany czas pracy nawet do 5 dni i tylko 1 dzien wonego
- 5 0
-
2019-07-31 14:06
A myslisz ze sa jakies szkolenia z zakladu pracy jak reagowac czy cos w tym stylu? Nie nie. Zdales prawko jedz
- 4 0
-
2019-07-31 11:11
Piniądź ok (2)
Nie zarabiają tak źle. Poczytaj.
- 2 4
-
2019-07-31 12:02
tez bym sie dowiedzial ile to nie jest tak zle zarabiac w gait ?
- 5 0
-
2019-07-31 11:58
Czyli ile? Ile to jest nie tak źle? A jeśli chodzi o artykuł to kierowca nie potrącił specjalnie pani z dzieckiem z powodu niskich zarobków ... więc Twój komentarz jest od czapy:(
- 4 0
-
2019-07-31 10:41
Komoruski powiedziałby: zmień zawód
- 9 2
-
2019-07-31 09:00
(12)
Jak dla mnie to mega wymuszają kierowcy autobusów, oraz mega królowie szos....
- 127 67
-
2019-07-31 13:00
Kiedyś kierowca śmignął przegubowym autobusem 10 cm od mojego roweru. (1)
Zbyt wczesne odbijanie do krawędzi przy wyprzedzaniu rowerzystów to kolejny problem.
- 2 3
-
2019-08-01 07:54
co? a sciezki rowerowej nie bylo?
- 0 1
-
2019-07-31 09:50
(5)
Jakby nie było tylu blachosmrodziarzy to nie było by problemu. Ale po co tam się martwić lepiej wszystko zakorkować. A kolizje i wypadki blachosmrodow to znowu biją rekordy.
- 11 6
-
2019-07-31 10:15
(4)
Rowerak i jego madrosci...tfu!!!
- 7 7
-
2019-07-31 10:39
to są fakty. Z faktami się nie dyskutuje. (3)
problemem może być tylko język; ale znam pewną panią filozof, która również używa sformułowania "bloachosmrody" chociaż sama takim czymś jeździ.
- 4 1
-
2019-07-31 15:17
ped**arze ciągle sflustrowani (1)
JA wole autem przynajmniej nie jestem frustratem. I inne grupy społeczne mnie lubią. A rowerzystów i taksówkarzy nie lubi nikt.
- 3 2
-
2019-08-01 07:53
ale pitolisz. jezdzij wszedzie a niedlugo twoj ptaszek bedzie mial jeszcze wiekszy daszek. teraz pewnie i tak go ledwo widac
- 0 0
-
2019-07-31 13:15
Jak zmywasz podłogę to możesz bez skrępowania nazywać to tym, czy jest - pełnieniem funkcji sprzątacza/sprzątaczki. I pani filozof się nie kryguje. Tylko relikty poprzedniego ustroju, utożsamiające samochód z jakimkolwiek synonimem bogactwa, będą używały górnolotnych zwrotów. Tak samo jak i w procesie sprzątania - można to nazwać konserwacją powierzchni płaskich. A w praktyce posiadanie wielu samochodów zazwyczaj świadczy po prostu, że nie stać kogoś na lokal w dobrej lokalizacji.
- 1 1
-
2019-08-01 07:52
najlepsze sa jednak tiry i psychopaci w nich. oni zasuwaja jak tylko moga. ja sie zastanawiam, czy tiry sa niewidoczne dla policji?
- 1 0
-
2019-07-31 10:43
Mega znawca.... taki znawca
- 5 1
-
2019-07-31 10:01
mega to są waty
- 1 1
-
2019-07-31 09:12
to mega
- 3 1
-
2019-08-01 07:47
Skończyć z największym rozpraszaczem kierowców- sprzedażą biletów.
Nie może być tak, że kierowca robi dodatkowo za sprzedawcę, informację turystyczną, ratownika medycznego( defibrylatory). Potem wychodzą takie kwiatki.
- 4 1
-
2019-07-31 16:06
Porządek (3)
Ktos powinien sie wziąść za kierowców autobusów i tramwajarzy poniewasz widze co odwalaja za kierownica gadaja przez telefony pisza smsy jedza popijaja kawke rozmowy ze znajomymi to juz normalka i jak wtedy ma sie skupic na jezdzie i na tym ci sie dzieje na ulicy sa kamery zamontowane ktos powinien tobsorawdzac co robia kierowcy
- 6 6
-
2019-08-01 07:43
A może skończmy ze sprzedażą biletów w autobusie. To jest dopiero rozpraszacz.
- 1 0
-
2019-08-01 00:06
Powinieneś się
,,wziąść" za słownik ortograficzny.
- 1 1
-
2019-07-31 21:39
I tak i nie
Zgadza się, że oczami pasażerów źle to wygląda jak kierowca je czy pije prowadząc pojazd. Ale jest to spowodowane brakiem przepisowych przerw w pracy. Nie mają kiedy zjeść! System. System szwankuje.
- 1 0
-
2019-07-31 23:31
w/e
co mnie to
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.