• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk zamawia tysiące gadżetów promocyjnych

Michał Brancewicz
4 sierpnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów. O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów.

7 tys. koszulek, 2 tys. pluszowych lwów, 30 tys. długopisów ze słomy pszenicznej, 25 tys. smyczy, po 500 sztuk parasolek i parasoli, 2 tys. czapek z daszkiem oraz torby materiałowe i papierowe, notesy i długopisy - Gdańsk szuka wykonawców gadżetów promocyjnych.



Miasta powinny wydawać pieniądze na takie gadżety?

Gdańsk, podobnie jak inne miasta, regularnie zamawia gadżety promocyjne. Są one wykorzystywane podczas różnego rodzaju festynów, wydarzeń sportowych, konferencji oraz innych działań skierowanych do mieszkańców i osób spoza Gdańska.

- Ostatni przetarg został zorganizowany w 2019 roku. Wówczas miasto wydało na ten cel ok. 360 tys. zł - informuje Izabela Kozicka-Prus z referatu prasowego Biura Prezydenta Gdańska. - Zamawiane rokrocznie gadżety wystarczają minimum na rok.
Czytaj też: Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

Teraz przyszedł czas na kolejne zamówienie. Przetarg podzielony został na trzy części, chętni mogą zgłaszać swoje oferty do 11 sierpnia. O wyborze decydować będzie w 60 proc. cena, a w 40 proc. jakość materiałów. W każdym przypadku na realizację zadania będzie 48 dni.

Lista gadżetów jest imponująca.

Gadżety promocyjne

  • 6 tys. koszulek t-shirt w kolorach białym, czarnym i czerwonym z nadrukiem herbu Gdańska.
  • 1 tys. koszulek t-shirt w kolorze białym z kieszonką
  • 2 tys. pluszowych lwów z chustą w kolorze jasnobrązowym z napisem Gdańsk
  • 20 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i czarnym z napisem Gdańsk (niebieski wkład)
  • 10 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i niebieskim z logotypem "Gdańsk bez plastiku" (niebieski wkład)
  • 10 tys. ołówków z kolorze surowego drewna z logotypem "Gdańsk bez plastiku"
  • 10 tys. toreb materiałowych, bawełnianych z granatowym nadrukiem Gdańsk bez plastiku
  • 2 tys. czapek z daszkiem z białym przodem, czarną siatką z tyłu i czarnym daszkiem oraz czerwonym nadrukiem
  • 2 tys. toreb materiałowych z czerwonym nadrukiem
  • 500 parasolek składanych w etui i 500 parasoli w kolorze granatowym
  • 5 tys. worków bawełnianych dla uczniów z nadrukiem w kolorze czerwonym
  • 2 tys. kubków porcelanowych z nadrukiem
  • 25 tys. smyczy reklamowych z karabińczykiem
  • 5 tys. przewieszek do kluczy w kolorze niebieskim

Notesy

  • 15 tys. bloków A4
  • 10 tys. notesów A5 z herbem i napisem Gdańsk
  • 5 tys. notesów A5 z dwukolorowym nadrukiem
  • 10 tys. notesów A6

Zobacz też: Ponad 100 tys. zł na promocję graficzną BO
Torby papierowe

  • 20 tys. toreb reklamowych, papierowych, z herbem i napisem Gdańsk
  • 10 tys. toreb papierowych z nadrukiem Gdańsk bez plastiku

Opinie (398) ponad 50 zablokowanych

  • pytam w Poznaniu z czym im się kojarzy Gdańsk (3)

    odpowiedzi : Wałęsa,Tusk,Adamowicz,AmberGold,Nowak,Motława. Żle się tego słuchało. Mieszkam w Gdańsku pół wieku. Mieszkańcy przepraszają Polskę za Gdańsk.

    • 12 4

    • dokładnie tak jest. a o historii tego miasta nic, no chyba że "złe słowo przeciw słowu".

      że też mieszkańcy tego nie widzą. gdzie tradycje, gdzie historia,gdzie wartości. zero wiedzy zero twórczości ze strony władz miasta,ale co się dziwić jak tam jest same PO.Patrzą tylko na swoje interesy.

      • 0 1

    • Mów za siebie!!!! Ja jestem dumna z Gdańska!!!!!

      • 1 4

    • Miasto słupów...standarty PO

      • 4 0

  • Znajomi królika rozbiorą

    A potem czapki i koszulki wylądują na Allegro.

    • 3 0

  • f

    Smycze to już przeżytek , szkoda kasy też na czapeczki , może długopisy, koszulki to się przydadzą jeśli są jakościowo dobre , ale lepszy jest na pewno jakiś trwalszy prezent promocyjny : album o gdańsku , książka . Na to akurat nigdy nie szkoda pieniędzy i tak urzędnicy powinni postrzegać promocję miasta .

    • 2 0

  • i tak to tylko dla urzednikow i ich rodzin

    • 3 0

  • buczycie Pisurki ,ze to duży wydatek ale teraz nasze miliony dostanie od prezydenta Kurski i Rydzyk (2)

    a będzie to rewanż za manipulację obu durnych i cienkich telewizji disco polo ,bo u nich nic nie robi się za darmo ,

    • 7 44

    • Oj tam, oj tam towarzyszu...

      przestańcie już szarpać za nogawkę i ujadać kwadratowo.

      • 0 0

    • A to Rydzyk tych długopisów i breloczków

      w imieniu pani Prezydentki nakupował?

      • 0 0

  • (1)

    Akcja ok tylko te gadżety sa brzydkie. Z żaglówkami kojarzą się Mazury a z zaglowcami Gdynia. Bez sensu mieszać symbole. Marketingowy kanibalizm.

    • 15 2

    • Za ten projekt ktoś też przytulił kasę

      Możesz sobie sprawdzić na stronie urzędu

      • 0 0

  • Gadżety? (1)

    Co za bezguście. Czyje to projekty? To ma być reklama Gdańska?

    • 23 5

    • Za te projekty też zapłaciliście!

      JA też ;/

      • 0 0

  • Podoba mi się ta koszulka. Szkoda, że nie można kupić w jakimś sklepiku przy Urzędzie Miasta lub interenetowo. (1)

    • 4 25

    • Weżmiesz sobie z magazynu :)

      • 0 0

  • Zmiana (2)

    a może czas na zmianę władzy w Gdańsku która na to pozwala?

    • 35 7

    • (1)

      Kto pozwala na zamawianie materiałów promocyjnych? Zamawiane są co roku.

      • 1 2

      • Ale w tym roku nas nie stać....

        • 0 0

  • (4)

    Czytam komentarze i widzę ze mieszkańcy Gdańska zatrzymali się mentalnie w XIX wieku i promocja miasta to dla nich zbędny luksus. Gratuluję zacofania.

    • 10 53

    • to nie mieszkańcy Gdańska tylko płatne Pisuary z pampersem w kroku (3)

      a poziom ich komentarzy jest zerowy tak jak na wsi gdzie ich wyborcy

      • 3 22

      • I to nie jest mowa nienawiści, z czym niby walczy trojmiasto.pl? (2)

        ?

        • 17 1

        • (1)

          Nie, nie jest, to stwierdzanie mentalności tych, którzy piszą takie głupie komentarze jakby długopisy były luksusem, a nie standardową promocją miast na świecie.

          • 4 11

          • A to myśmy nie mieli oszczędzać

            bo koronawirus?

            • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane