• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Inspekcja Transportu Drogowego wyłapuje kierowców Ubera

Maciej Korolczuk
17 października 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Kierowca został ukarany przez ITD mandatem w wysokości 8 tys. zł. Kierowca został ukarany przez ITD mandatem w wysokości 8 tys. zł.

Znów posypały się wysokie mandaty za nielegalny przewóz osób. Inspektorzy z gdańskiego oddziału Inspekcji Transportu Drogowego zatrzymali dwóch kierowców Ubera, którzy przewozili pasażerów bez licencji transportowej. Każdy z nich będzie musiał zapłacić mandat w wysokości 8 tys. zł.



Czym kierujesz się zamawiając taksówkę lub inny pojazd świadczący tego typu usługi?

To nie pierwsze tego typu kontrole w Trójmieście. W lipcu kontrolerzy zatrzymali kierowcę audi, który wykonywał usługę bez jakichkolwiek dokumentów transportowych, nie miał też zgłoszonej działalności gospodarczej.

- Opłata za transport była pobierana na podstawie wskazań przebytej drogi według aplikacji zainstalowanej na smartfonie. Tak jak w poprzednich przypadkach, po przeprowadzeniu czynności na miejscu inspektorzy wszczęli postępowanie administracyjne, by ukarać kierującego karą 8 tys. zł - mówi Janusz Staniszewski, zastępca Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.
W piątek akcję powtórzono, a tym razem inspektorów ITD powiadomili członkowie nieformalnej "grupy antyprzewozowej GAP" oraz związkowcy z Samorządnego Związku Zawodowego Taksówkarzy RP.

- Funkcjonariusze ITD zostali powiadomieni przez nas. Skontrolowali dwóch kierowców, którzy wykonywali usługę przewozu osób. W trakcie kontroli stwierdzono m.in. brak licencji i inne niezgodności wobec Ustawy o Transporcie Drogowym. Kontrola odbyła się na Ołowiance tuż przy Filharmonii Bałtyckiej oraz na ul. Bytowskiej w Oliwie. Wobec kierowców wszczęto postępowanie administracyjne, będą musieli zapłacić mandaty w wysokości 8 tys. zł każdy - mówi jeden z członków GAP, biorących udział w akcji.
Inspektorzy ITD przypominają, że w przypadku przewozu osób bez licencji całkowitą odpowiedzialność administracyjną ponoszą kierowcy. Inspektorzy ITD przypominają, że w przypadku przewozu osób bez licencji całkowitą odpowiedzialność administracyjną ponoszą kierowcy.
Jak przebiegała kontrola? Inspektorzy pytali wysiadających z samochodu pasażerów, czy właśnie jechali z kierowcą Ubera. Mimo że ci to potwierdzili, to jeden z kierowców próbował jeszcze przekonywać, że wiózł znajomych, a kurs odbył się bez opłat. Inspektorów to jednak nie przekonało.

Tym razem obyło się bez tłumaczeń, że kierowca wcale nie wiózł pasażera, lecz jego... telefon komórkowy (to jedna z najczęściej stosowanych wersji, bo na przewóz rzeczy do 3,5 tony licencja nie jest konieczna), czy próby wpłynięcia na kontrolerów poprzez... modlitwę.

- Jeden z kierowców nie posiadał zarejestrowanej działalności gospodarczej i nie posiadał kwalifikacji stanu zdrowia. Wszczęto wobec niego postępowanie i nałożono dodatkowy mandat w wysokości 2 tys. zł - wyjaśnia Janusz Staniszewski z ITD w Gdańsku.
Jak tłumaczy Staniszewski, według ustawy o transporcie drogowym, każdy kto wykonuje usługę przewozu osób odpłatnie, musi posiadać licencję transportową. W przypadku Ubera i innych przewoźników niezrzeszonych np. w korporacji taksówkarskiej to kierowcy, a nie "firma" ponoszą całkowitą odpowiedzialność administracyjną.

Kontrole ITD dotyczą nie tylko kierowców Ubera. Wspólnie z Inspekcją Handlową pracownicy ITD regularnie sprawdzają też korporacje taksówkarskie. Szczególną uwagę przykładają do wydawania przez kierowców paragonów, legalizacji kas fiskalnych i taksometrów, a także ważności dokumentów oraz stanu technicznego samych pojazdów.

Miejsca

Opinie (587) 9 zablokowanych

  • Dobrze! (7)

    Powinni kontynuowac az ostatni oszust uberowiec pojdzie z torbami.

    • 119 540

    • Taxi a Uber

      Uber nie jest taksówka. Dlatego nie ma koguta, kasy i innych rzeczy.Nie stoi na miejscach przeznaczonych dla taxi.Znam kilku taksiarzy którzy jeżdzą równolegle w Uberze i mają licencję i to wszystko co kierowcy taksówek.Czy jest wtedy ok - to pytanie do tych taksiarzy którzy bezmyslnie próbują udowodnic cos czego nie ma. Wiem ze odpowiedz ze tez jest zle. Ci co najwięcej "kabluja" i są tacy prawoworządni nie powiedzą czy nabijają na kasę pieniądze od panienek do których wożą klientów? Nie jest to streczycielstwo?Uważam ze wszystkie bzdurne licencje /równiez/ dla taxi winny byc zniesione a kandydaci do tej pracy powinni miec najwyzsze kwalifikacje zeby zapewnic bezpieczenstwo.Spełnic to mogą tylko ludzie zawodowi kierowcy z prawem jazdy B,C,D.W tej chwili 99% taksiarzy to byli milicjanci i ludzie nie związani zawodowo z samochodem.

      • 0 0

    • Złotówka

      Kolego, zacznij jeździć jako klient to zmienisz zdanie.

      zapraszam do Warszawy gdzie cena za km przejechany w taksówce jest o 50% niższa niż w 3city. Taksówek jest 3 x więcej i każdy zasuwa.

      Stoisz na słupku dzięki temu ze masz wysokie ego i ceny. Obniż cenę i zacznij pracować a nie ludzi p************ i ganiać.

      M.

      • 5 0

    • ITD może w d.... (2)

      Mam licencję na przewóz osob i kurs kwalifikacyjny do przewozu osob. Wszystko poprawnie zarejestrowane

      • 21 6

      • Uwaga oszust !!! (1)

        • 3 7

        • złotówy to oszuści i tyle w temacie

          zdarzają się miłe wyjątki,np na wschodzie Polski(połowa populacji Trójmiejskiej mogłaby się uczyć od ludzi ze wschodu serdeczności,życzliwości i uprzejmości),ale w większości to wulgarne stare dziadki,zdarzają się przecież też taryfiarze po wyrokach-mój kolega sam opowiadał,że u nich w dzielnicy jest taryfiarz,który odsiedział wyrok za zabójstwo.

          • 11 2

    • milcz tępy januszu ze zdezelowanego paserati w tedeji (1)

      • 79 17

      • oj

        a ty dziwczynko pod kościół po lizaka

        • 5 20

  • Staniszewski, przepracowałeś w psiarni długie lata

    W Wydziale Ruchu Drogowego, więc nigdy się nie przepracowałeś i nigdy nie naraziłeś na jakiekolwiek niebezpieczeństwo. Nawet nie wiesz jak prawdziwa robota psa wygląda. Doczekałeś się emeryturki, która pewnie z 7 tysi jest warta. W WITD dorabiasz i też pewnie z 5 tysi przytulasz. Dla ciebie 8 tysięcy to pikuś, ale dla tych ukaranych, to pewnie wartość ich samochodu. Nie wystarczy karać max 1000 zł ? Przecież wiadomym, że to "akcja na wyniszczenie konkurencji", a nie jakieś tam dbanie o porządek prawny! Ci "kowalscy" chcący dorobić sobie parę groszy, są najmniej winni. Kara osiem tysięcy..., gdzie średnia płaca w tej kolonii gospodarczej UE wynosi 2000 zł . Piz...nij się Staniszewski w ten swój chory nieprzepracowany łeb.

    • 4 1

  • Podsumowanie

    Czas na podliczenie tej "pyskówki". I powiem Wam tak: może i nie wszyscy kierowcy Uber płacą podatki, co może wynikać celowo z zaniechania lub najzwyczajniej z braku odpowiedniej wiedzy. Nie mnie to oceniać. Licencja jest tylko kwitem, który w ostateczności każdy może sobie wyrobić - podobnie jak badania psychotechniczne. Robimy tą samą robotę Panowie! Jednak jest jedna ale bardzo istotna różnica, otóż w Uber zapewne nie wszystko jest tak, jak powinno do końca być. Nadchodzi jednak wizja e-paragonów, co może radykalnie dużo zmienić. Natomiast co do taksówkarzy (również nie wszystkich) - przestańcie stosować pompki, dopalacze i inne tego typu urządzenia, zacznijcie być ludźmi. W Uber jeśli ktoś zapłaci więcej niż powinien, to nigdy nie jest to wina kierowcy, a aplikacji. I jeżeli tylko się odwoła na podstawie otrzymanego mailem rozliczenia, to sprawa zostanie rozpatrzona i w większości przypadków Klient tego samego dnia może spodziewać się zwrotu nadpłaconych pieniędzy. To, że nawet pośród Was są tacy, którzy nie mają licencji już pomijam. U Was (nawet w korporacjach) kierowcy oszukują kilkukrotnie, bo nie dość że nie rozliczają się ze wszystkich przejazdów waląc Urzędy Skarbowe w rogi, to pompując kilometry elektronicznie lub obwożąc ludzi po całym mieście (albo jedno i drugie) robią w wała swojego Klienta!! Kto z nas w tej sytuacji okrada społeczeństwo na każdej płaszczyźnie? Zapamiętajcie sobie jedno - żeby cokolwiek komuś wypominać, trzeba być najpierw samemu OK pod każdym względem. Chcecie nas uczyć praworządności? Najpierw nauczcie się jej sami. Pozdrawiam.

    • 2 1

  • przecież też mogą tak świat idzie do przodu powinni zrobić konkurencje spuścić z ceny i polepszyć jakość no ale jak się chce żeby się nie narobić i zarobić to raczej ciężko

    • 0 0

  • (32)

    Ja tam korzystam z ubera i sobie chwalę - szybko, tanio, czyste auta. Za kurs z Gdańska do Sopotu 25 PLN. Mi dwie taksówki odmówiły mimo, że proponowałem 50 PLN - o cenach kursów z lotniska nawet nie wspominam.
    Zdarzyło mi się na jednego taksówkarza złożyć skargę w wydziale komunikacji urzędu miasta - skończyło się odebraniem licencji. Pan postanowił pojechać na około, zawsze to kilka zł więcej w portfelu, z tym, że trafił na Gdańszczanina a nie turystę. Pech.
    Ostatni raz w taksówce tydzień temu - również kurs dłuższy od standardowej drogi o jakiś kilometr, może dwa. Dopóki samo środowisko złotów się nie oczyści z tej patologii nigdy więcej nie skorzystam z ich usług - niech żyją wolne przewozy!!

    p.s. zmienię zdanie, jak zostanie wprowadzony jednolity standard - jeden model auta, pomalowany na żółto, z jedną ceną dla wszystkich.

    • 797 56

    • Dlaczego tak się podniecasz ? Możesz zostać przy swoim zdaniu i nikt Cię nie zmusza do wsiadania do taksówki ,Polska to wolny kraj.I tylko taksówkarze Cię denerwują a sprzedawcy marchewki już nie?Pozdrawiam.

      • 0 0

    • Zartownis

      a uber jest w jednym kolorze? bo nie wiem co to ma do rzeczy?
      podziekujcie poslance gdanskiej za uwolnienie licencji taxi i stad taki balagan bo chciala swoje peugeoty wprowadzic na rynek i niestety nie wyszedl pomysl
      Byly licencje,byly jednakowe stawki i byl porzadek a co wazne taksowkarze wspolpracowali ze soba a nie konkurowali
      Dla klienta zawsze tanszy transport byl w postaci komunikacji miejskiej
      Nielegalny przewoz trzeba tepic i podobnie emerytury tzn chcesz pracowac plac pelen ZUS. Podobnie ze standardem - powinny byc zaostrzone np max 8lat auto a nie 20letnie trupy jezdza jak w skorpionie bo niby nieco taniej a wcale tak nie jest. I gwarancje bankowe wprowadzic dla firm z czego klient by korzystal skladajac reklamacje uzasadnione oczywiscie i nie bedzie zadnych oszustw itd

      • 1 1

    • Głupota (1)

      Kolego, jak widzę to Ty taksówkami w ogóle nie jeździsz, zamów w nocy taksówkę do Osowy, Banina czy Chwaszczyna to przyjedzie tylko HALLO TAXI a reszta ma to w D..... Tylko opłacalne kursy a na dodatek drożej jak Taxi. Nie daj się w konia robić.

      • 2 1

      • AS TAXI też przyjedzie

        • 1 0

    • no to spróbuj mytaxi lub itaxi - idea aplikacji bardzo podobna (9)

      a przyjeżdżają licencjonowane taksówki z uprzejmymi taksówkarzami. wykonałem za pomocą obydwu aplikacji już ponad 100 kursów w Trójmieście i Warszawie i nie ma na co narzekać. Wszystko zgodnie z prawem.

      To tylko i wyłącznie wina tych kierowców ubera, że jeżdżą bez dokumentów - powinni założyć działalność i uzyskać licencję (zniesiono limit ilości wydawanych licencji) jak każdy inny kierowca. Takie są przepisy i kropka.

      • 16 19

      • (5)

        Zapomniałeś dodać, że przejazdy z wyżej wymienionych aplikacji są sporo droższe od Ubera

        • 19 3

        • (3)

          Na FB jest taki fajny blog prowadzony przez teraz juz byłego kierowce ubera który w ostatnim wpisie porównuje ceny Ubera z cenami tradycyjnych taksówek ;))))

          Skoro to kierowca Ubera to chyba osoba ktora dla ciebie bedzie wiarygodna ;)))

          • 5 1

          • lol (2)

            a skąd można wiedzieć, czy to rzeczywiście kierowca ubera, nie taksiarz zwykły? bo on tak pisze?

            • 6 0

            • łeeeeh, na Uberze możesz sobie sprawdzić ceny podając start-stop,

              wychodzi niestety drożej niż duży kogut. Naprawdę. Nie jeżdżę Uberem, mega rzadko zwykłym TAXI, ale tak jest - Uber jest droższy. Nie wierzysz to sprawdź.

              • 1 1

            • Poczytaj jego blog to sobie sam odpowiesz ;D

              • 1 1

        • i różnią się ceną

          również od kalkulacji w aplikacji.

          • 3 0

      • (2)

        100 kursòw? Kup se lepiej auto.

        • 4 4

        • 100 kursów

          to między 2k a 10k- nie powiedział w jak długim okresie czasu, ale zapewne min. 1 rok- nie opłaca się, jeśli nie czujesz potrzeby samodzielnego dojeżdżania/ nie masz innych potrzeb związanych z samochodem.
          za tą kwotę nie kupisz sprawnego samochodu i nie utrzymasz go. nawet takich zdezelowanych jak większość taksówek (z paroma wyjątkami zapewne)

          • 8 0

        • A moze nie moze bo ma wadę wzroku, albo padaczkę. Czemu od razu oceniasz.

          • 13 0

    • (2)

      Wystarczy zamówić i nie masz problemu jak wiesz że cię oszukał bierzesz zapamietujesz nr taxi i dzwoń do korporacji a jak bierzesz małego koguta prywaciarza to licz się z tym że zrobi cię w przysłowiowego uja i tak z tym nic nie zrobisz trzeba myśleć a przy okazji jak Uber będzie działał legalnie to wtedy nie beda płacić kar proste.

      • 8 21

      • niekoniecznie tylko male koguty musza naciagac klientow.
        Czesto jezdze duzym kogutem - Neptunem - na lotnisko i z powrotem i moze 3-4 razy na 20 przejazdow w roku odleglosc na paragonie zgadza sie. Dystans pokazany wg map 7.3km potrafi zamienic sie w 8.7km (zawsze ta sama trasa). Czesto tez zlotowy narzekaja, ze dlugo czekal na parkingu przy lotnisku i na drugi raz zeby zamawiac takiego, ktory dojedzie z poza kolejki (bo tym czekajacym bardziej oplaca sie zlapac i ogolc frajera na dluzszym dystansie jak domniemam).
        Czesto kierowcy sa nieuprzejmi niestety plus ich opowiesci jak im to zle sie dzieje i za jakie psie pieniadze robia - mnie jako klienta to nie interesuje - zmien robote.
        Co do ich stylu jazdy mysle, ze gdy Uber stanie sie tak popularny jak inne taxi, i oni nabiora specjalnych umiejetnosci drogowych (zajezdzanie drogi, wpychanie sie, brak kierunkow...)
        Samochody w Uber to loteria, ale taka sama sytuacja jest u konkurencji.
        Ja wybieram Ubera. Jest taniej a cel ten sam osiagne.

        ps. A jak juz widze w okolicach Dlugoej te niezrzeszone cwaniaczkowate zlotowy za 5zl / km co kasuja nieswiadomych turystow to juz mnie h. strzela. Moze czas za tych sie wziac.

        • 9 1

      • Standard powinien być

        malowanie na różowo. Żółtych trochę jest prywatnych pojazdów

        • 10 3

    • 25 zł z Sopot do Gdańska - żadna rewelacja (1)

      Tyle również kosztuje przejazd taxi w dzień, Zadzwoń po taxi, dostaniesz 20% rabatu i cena będzie taka sama.

      • 4 5

      • no nie wiem

        zapłaciłam ostatnio 23 zł za kurs Siedlce - Targi Gdańskie na Żaglowej. Eco-taxi. A do Sopotu to jeszcze by było drugie tyle.
        Generalnie wolę jeździć swoim, akurat na parę dni był unieruchomiony.

        • 6 1

    • (1)

      proponuję jeżdzić z jedną firmą baranku a jak wchodzisz do taxi i jesteś z gdańska to mów jaką drogą chcesz jechać!

      • 2 11

      • dokładnie

        • 2 3

    • Kłamca (1)

      piszesz ze korzystasz z ,Ubera a jeździsz z Taxi? to się kupy nie trzyma.

      • 14 42

      • nie potrafisz czytać ze zrozumieniem ,,nieuku,,

        • 21 4

    • jeden kolor ? (1)

      A kto za to zapłaci ? Jak chcesz mieć standard jak na zachodzie, to płać stawki zachodnie

      • 3 9

      • berlin

        cena za trzaśniecie drzwiami- 15 zł
        za kilometr 7-9zł
        zgoda.
        ale stan techniczny- najprościej powiedzieć, ze spora cześć naszych 'lepszych' taksówek to taksówki 'zużyte' w niemczech:)
        do tego ich koszty są znacznie wyższe niż u nas (koszt samochodów, utrzymania, licencje), a ceny w porównaniu do zarobków społeczeństwa i cen większości produktów 2x wyższe. to jest problem. u nich komunikacja miejska kosztuje 8-14zł za bilet jednorazowy...
        w skrócie: u nich koszt taksówki to na nasze 1,5 do max 2zł za kilometr i 3-4 zł a trzaśniecie.
        ny- 8-9 zł za trzaśniecie, 3zł/km + obowiązkowy napiwek, fakt. nadal cena porównywalna z naszą.
        taksówkarze są na całym świecie słabo zarabiającą grupą, tylko u nas w prl wykształciło się przekonanie, że to luksus, za który trzeba słono płacić.

        • 5 2

    • Pojechał kilka kilometrów więcej, bo może wiedział, że są korki, i albo będziesz stać w korku albo pojedziesz dookoła i będziesz szybciej. polakowi to nie dogodzisz jednak. Jakby władował się taksiarz w korek, to byś napisał że specjalnie to zrobił, żeby licznik był.

      • 3 10

    • taxi sku*syny milicjanci

      Uwaga
      chyba rekord:

      Znajomego Norwega do mnie na Dąbrówkę z lotniska złotówa wiózł UWAGA słowackiego do grunwaldzkiej , potem przez gdańsk ,sopot , gdynię i wielkopolską na dąbrówkę.

      • 28 0

    • podobna sytuacja,ale jaja lepsze. rok temu z sopotu na przymorze gdanskie ide do jednego zlotowy pytam ile kurs na przymorze mowi mi 42 mowie drogo i patrze podjezdza inny zlotowa pytam to samo mowi mi 30zl no ten pierwszy sobie mocno zawyzyl cene a z malej tryfy bezparagonowej 20zl brali.

      • 5 0

    • tak tak

      na żółto to sobie pomaluj ten pusty łeb

      • 4 8

    • Jak ty zaczniesz wygladac

      Jak czlowiek

      • 2 0

    • czyli jak uber to na 100% uczciwy?

      to moze ich w politykie poslac?

      • 22 28

    • 100% racji

      • 47 7

  • Dość tego!! (7)

    Starałem się być w miarę grzeczny w swoich wypowiedziach, jednak widzę że zupełnie niepotrzebnie. Posłuchajcie no ZŁOTÓWY!! Kawa na ławę - ile dostajecie za podwiezienie klientów do agencji towarzyskich - rozliczacie się z tego pijawy?? Pomijam fakt, że najczęściej już "ugotowane" towarzystwo, które wozicie po trójmieście jakby było wielkości Los Angeles i jakby tego było mało - taki mały układzik z agencjami - po 2x już skrojonego klienta wracacie skroić go 3ci raz!! W jaki sposób przez lata wykazywaliście przychód w Urzędzie Skarbowym - ten na deklaracji w stosunku do realnego?!! Ilu macie na swoim koncie naciągniętych klientów, którym po pijaku włączaliście 2 albo i 3cią taryfę nie będąc poza 1 strefą - głównie pijanych lub obcokrajowców?!! WY macie czelność nas pouczać i wypominać jakiekolwiek łamanie przepisów? Śmieszni jesteście i ten Wasz lament płaczącej matki nad z******ym dzieckiem też. Wiecie dlaczego jest pomiędzy nami taka różnica? Nie? To już Was uświadamiam - my w większości jeździmy, żeby dorobić do pensji. Możemy to robić, ale nie musimy. A Wy nie macie innej opcji, Wy w większości przypadków nic innego po prostu nie potraficie, a patrząc na niektóre Wasze wpisy odnoszę wrażenie, że edukacja nie miała na niektórych z Was większego wpływu.Mało tego - kiedyś korzystając z usług taxi i rozmawiając z "panem taksówkarzem", słuchając jego "mądrości" też miałem takie samo wrażenie. Mamusia z tatusiem autko kupili, do korpo wkręcili, żeby darmozjada w domu nie trzymać do emerytury, to synalek jeździ. Zapomnieliście już, jak kilka lat temu głośno się przeciwstawialiście wprowadzeniu kas fiskalnych? Ciekawe, dlaczego...? No ale nie dało rady. I tu Was zasmucę - tym razem także się nie uda. Zraziliście do siebie wielu klientów, którzy Was zamawiali, bo nie mieli alternatywy. To na szczęście jest już przeszłość.

    • 18 5

    • Ty Uberek (3)

      Sam sobie odpowiedziałeś , wprowadźcie u siebie w Uberze kasy fiskalne , zapłacicie od tego podatek i do Agentury pojedziecie bo też jeździcie i wtedy jak wszyscy Polacy podatki zapłacicie .

      • 1 5

      • (2)

        Owszem, zawozimy naszych Klientów - tylko nie wchodzimy do środka żebrać o jałmużnę albo od czasu do czasu na darmowe bzykanko, dostrzegasz różnicę? Oj - nikt nie wiedział, prawda? Żony niektórych z Was też nie - jak mi przykro... A podatki płacimy, niekiedy nawet wyższe, niż Wy geniuszu.

        • 4 0

        • (1)

          To widzisz skoro płacisz podatk i to nie musisz sie obawiać kontroli ITD i urzędu skarbowego, a w agenturach lecicie po kase jak rolnik po dotacje , no oczywiście oprócz ciebie , bu ha ha

          • 0 0

          • Jesteś naprawdę prymitywny i irytujący

            Na taryfa. info zobacz sobie Waszą gazetkę. Wasze żale rozbawiły mnie do łez :D Ale zobacz, jakie "instytucje" haha są jej głównym reklamodawcą. Nie wiesz czasami dlaczego? :P Jest tam też list Waszego kolegi, który dobrze Wam radzi - polecam przeczytać "do poduszki". I wybacz, że tak długo nie odpisywałem - mam wiele ciekawszych zajęć, niż wymiana zdań, której nie warto dalej kontynuować.

            • 0 0

    • Nastsł koniec (1)

      Nastał koniec i zapadła ciemność dla taxi.

      • 3 2

      • Nieświadomy

        Przepraszam, ale dotąd nie byłem świadomy, jaka to banda oszustów...

        • 1 0

    • naga prawda

      • 4 1

  • (1)

    Jak głupi musi być kierowca ubera żeby tyle ryzykować, a w dodatku tak mało zarabiać. Ciekawi mnie amortyzacja samochodu.

    • 2 8

    • Najgorsza głupota jak kot wyzywa kota!!

      A jeśli ciekawi Cię amortyzacja samochodu, to najpierw musisz na taki zamienić swój d*powóz - wtedy poznasz koszty amortyzacji.

      • 0 0

  • co za kraj

    licencje,pozwolenia,akcyzy, rźygać sie chce, złodziejski kraj,kasy fiskalne, itp, porażka, co za czasy przyszły, a emerytury z tego i tak nie bedzie,kasa w bloto

    • 2 0

  • zlotowy

    najlepsi są 'vip taksi' z chmielnej. Za kurs spod chinskiej restauracji na suchanino naciągneli obcokrajowca na 100 zł, wciskając mu kit, ze to: VIP taksi (smiech na sali, starę rupiecie od szwagra spod Dortmundu). No i ten numer z donoszeniem. Banda konfidentow!

    • 1 0

  • Zasadnicze pytanie. Jeżeli zawrę znajomosć z przewożonymi osobami to już nie przeworzę przypadkowych pasażerów. (1)

    A jeżeli oni dobrowolnie są w stanie mi zapłacić za poświęcony im czas to w czym problem. Przecież nie sprzedaje usługi tylko pomagam znajomym ?

    • 4 2

    • kurka jaki Ty glupi jesteś uberowcu2

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane