- 1 Dachowanie przy dworcu w Gdańsku (98 opinii)
- 2 Kandydat na prezydenta Gdańska odchodzi z partii Hołowni (122 opinie)
- 3 B. prezes SM "Ujeścisko" wyszedł z aresztu (138 opinii)
- 4 Policjant stanął na rękach. Co w tym złego? (412 opinii)
- 5 Złodziej zatrzymany w skradzionym jeepie (83 opinie)
- 6 Remont Grunwaldzkiej do stycznia 2025 (112 opinii)
Jerzy Owsiak honorowym obywatelem Gdańska
Pochodzący z Gdańska Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, 18 stycznia został honorowym obywatelem miasta. Tytuł ten przyznała mu Rada Miasta. Decyzja nie była jednogłośna.
Uchwałę w tej sprawie poparło 21 radnych KO i WdG. Przeciwko głosowało 12 radnych PiS.
- Ta uchwała to wyraz szacunku i podziwu, jakie wyrażamy dla Jurka Owsiaka. Jest on osobą, która urzeczywistnia ideały naszego miasta: działa bez strachu, ale z rozwagą - powiedział Cezary Śpiewak-Dowbór, szef Klubu KO.
"Jest bez wątpienia wzorem do naśladowania"
Z inicjatywą uhonorowania Owsiaka wyszła Agnieszka Owczarczak, przewodnicząca Rady Miasta Gdańska.
Jak czytamy w uzasadnieniu uchwały, "działalność Jerzego Owsiaka, z urodzenia gdańszczanina, niewątpliwie wpisuje się w przesłania płynące z Gdańska o solidarności, obywatelskości, poszanowaniu różnorodności i wolności. Jest bez wątpienia wzorem do naśladowania".
Radni PiS nie poparli tej kandydatury
- Specjaliści ocenili tę sylwetkę, my natomiast pamiętamy, co Owsiak mówił o żołnierzach, jak pejoratywnie wypowiadał się o politykach i wyborcach PiS. Ostatnia bilboardowa akcja wyborcza WOŚP, była manipulacją, a manipulacja jest przemocą. Papier wszystko przyjmie, ale my tej kandydatury nie popieramy i robimy to w poczuciu dojrzałości i odpowiedzialności - stwierdził Kazimierz Koralewski, szef Klubu PiS.
Uroczyste wręczenie tytułu Jerzemu Owsiakowi na nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Gdańska ma się odbyć w marcu.
Niebawem kolejny finał WOŚP
Tegoroczny 32. finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia. Pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do leczenia chorób płuc.
W ciągu 31 finałów WOŚP zebrała blisko 2 mld zł i kupiła 71,5 tys. urządzeń medycznych.
WOŚP - znasz odpowiedzi na wszystkie pytania?
Rozpocznij quizMiejsca
Wydarzenia
Opinie wybrane
-
2024-01-18 10:55
(101)
Mówcie co chcecie, ale gdy moje dziecko walczyło o życie to sprzęt ratujący był od niego. Ciekawe czy ten co mówi że to złodziej odmówiłby honorowo ratowania swojego dziecka takim sprzętem bo to od złodzieja. Nawet jeśli brałby jakieś pieniądze dla siebie to i tak robi kawał dobrej roboty.
- 214 483
-
2024-01-19 22:23
Szanowny Panie lekarze ratują życie, a nie sprzęt od biznesmena pośrednika dobrowolnego datku.
Natomiast zbiórka biznesmena Owsiaka to 0,02% budżetu państwa na służbę zdrowia jak informowało TVN24.
- 2 1
-
2024-01-19 11:37
To bardzo chory pomysł.
- 0 0
-
2024-01-19 07:58
To nie jest od niego tylko od darowizn
- 2 1
-
2024-01-18 22:16
Widziałem tez naklejki serduszka na autobusach miejskich to według POkemów Wosp tez autobusy miejskie kupił :) (1)
- 5 1
-
2024-01-19 10:48
a ty jesteś taki głupi czy tylko udajesz by ludzie się nad tobą litowali ?
- 0 0
-
2024-01-18 20:59
Od niego ? czy od ludzi dobrej woli?
Żadnej zasługi jego
- 1 1
-
2024-01-18 20:50
Niech Owsiak kupi ziemię, zbuduje szpital od podstaw, wyposaży we wszystko i utrzymuje wszystko, zatrudnia cały personel. Zobaczymy jak długo pociągnie i czy spiął by mu się budżet. Ja bym się w jego szpitalu nie położył, bo on po prostu by nie istniał...
Ja będąc w szpitalu bardziej wdzięczny jestem pani sprzątającej na oddziale.Niech Owsiak kupi ziemię, zbuduje szpital od podstaw, wyposaży we wszystko i utrzymuje wszystko, zatrudnia cały personel. Zobaczymy jak długo pociągnie i czy spiął by mu się budżet. Ja bym się w jego szpitalu nie położył, bo on po prostu by nie istniał...
Ja będąc w szpitalu bardziej wdzięczny jestem pani sprzątającej na oddziale. Nawet jak leżę na łóżku zakupionym z dobrowolnych datków przekazanych przez Polaków, w trakcie zbiórki finansowanej zorganizowanej ze środków samorządów i hojnych fundatorów, na którym przyklejono jakąś naklejkę pośrednika zgarniającego prowizję.- 4 0
-
2024-01-18 18:29
Może miało naklejkę na sprzęcie a sprzęt był własnością szpitala?
- 1 1
-
2024-01-18 18:28
Jego żebry doprowadziły do usunięcia Adamowicza... Jesteście nienormalni.
- 4 1
-
2024-01-18 16:27
Bolszewia
Faszyści i bolszewicy w natarciu.
- 1 1
-
2024-01-18 15:20
Za PO wosp miał najwieksza popularnosc i wsparcie mediów pasntwowych i samorzadow Mogli podniesc skladke zdrowotna ale wtedy
ze podnosi znowu podatki na wszystko wiec trzeba było stworzyc szopke by ludzie zwłasnej kasy dali pieniadze na szpitale i jeszcze podziękowali.Skro niebyło wolnych mediów to zostaly w całej Polsce na koszt podatników i mieszkancow organizowane te imprezy !!Nikt tam za darmo nie pracował mało tego artysci wystepujacy w tych imprezach zarabiali
ze podnosi znowu podatki na wszystko wiec trzeba było stworzyc szopke by ludzie zwłasnej kasy dali pieniadze na szpitale i jeszcze podziękowali.Skro niebyło wolnych mediów to zostaly w całej Polsce na koszt podatników i mieszkancow organizowane te imprezy !!Nikt tam za darmo nie pracował mało tego artysci wystepujacy w tych imprezach zarabiali wiecej niz normalnie wszystko było oplacane z kasy pastwa!!
Dlatego koszty organizowania WOSP co roku Były coraz wyższe!!wiecej niz to co uzbierali z puszek!!
Taki przekret jest tylko w POlsce mozliwy !!Wszyscy dalismy sie wkrecic bo wszystcy głosowalismy wtedy na PO i dawalismy kase do Puszek wosp !!Bo niebyło wtedy wolnych mediów tak jak juz teraz praktycznie niema ponownie !!!!
Róznica taka ze inteligentni jak ujawniono te przekręty przestali na POwskich złodziejow głosowac i dawac do puszki na te fundacje a zostali tylko ci bezrozumni .A jak wiadomo glupich zawsze jest wiecej .
Tal samo jak w skrajnie głupią propagande ze w szpitalu to 90% sprzetu to jest od tej fundacji tylko z ilorazem inteligencji 0 moze przyjmowac za prawde taka propagande .- 8 2
-
2024-01-18 15:14
Pieniądze nie są Owsiaka a ludzi którzy wsparli WOŚP. (1)
Możesz sobie pisać co chcesz.
Czy Owsiak wykonał wyrok sądu?
No właśnie.- 9 1
-
2024-01-19 10:48
pieniadze nie są rydzyka a stoczni gdańskiej , i kościoła który niby on reprezentuje
- 0 0
-
2024-01-18 15:08
Mówcie co chcecie
ale jego orkiestra g by zebrała, gdyby nie darmowe reklamy w TV, darmowe korzystanie ze sprzętu wojska, policji, straży pożarnej itp
- 12 1
-
2024-01-18 14:31
Tylko że Owsiak przyklejał naklejki WOŚP na państwowym szpitalnym sprzęcie. (1)
- 10 2
-
2024-01-19 10:49
jak można być taka ku..ą społeczną wytłumacz mi - byś nigdy tego sprzętu nie poTRZEBował , życze ci , bo na sorze człowiek rozumu dostaje - zwłaszcza tacy jak ty, a to trochę późno
- 0 0
-
2024-01-18 13:54
Skąd to podejrzenie, że sprzęt ochodzi ze srodkow WOŚP (4)
Serduszka naklejano nawet na starych szafkach przy łożkowych
- 16 3
-
2024-01-18 14:07
Może WOŚP kupił stare ze złomowca. (3)
- 3 5
-
2024-01-19 10:51
karma wraca - UFFF
a nie od handlarza bronią ? wg was złodziejstwo szumowskiego metoda na respiratory jest cacy a zbiórka na sprzęt który widać jest be ?? kto was tak wysterował barany ? co wy za guano w głowie zamiast mózgu nosicie ?
- 0 0
-
2024-01-18 14:38
Wystarczy że serduszko przykleił... (1)
- 8 2
-
2024-01-19 10:52
...tobie na tyłku i teraz wszyscy korzystają
- 0 0
-
2024-01-18 13:15
Taka Prawda
Gość wykorzystuje to ze nasz rzad jest tak złodziejski i takie osoby jak chore dzieci , dorośli maja głeboko w d....ie Taka jest prawda . Nie popieram Owsiaka . Pienadzę na takie choroby śmiertelne , dla dzieciaków musza być z podatków a nie z zbieraniny . Ale nasz rząd woli dac ok 400 mil Tadziowi bo po co kupowac karetki , po co ratowac dzieciaki jak wyborcy , głosy się liczą bardziej niż pomoc dzieciakom .
- 15 4
-
2024-01-18 12:54
Nie było by sprzętu z WOŚP to byłby z min. Zdrowia. No chyba żeby pan Arłukowicz by ten szpital zdążył zlikwidować.
- 15 4
-
2024-01-18 12:32
A nie było to tak, że dziecko zostało uratowane przez lekarzy, którzy otrzymują wynagrodzenie i szkolenie z naszych podatków? (1)
Chyba, ze bystry dzieciak sam sobie sprzęt obsługiwał.
- 14 3
-
2024-01-18 19:11
Czasem lekarz bez odpowiedniego sprzętu jest bezradny
- 2 1
-
2024-01-18 12:27
bzdury pleciesz (1)
był kupiony z naszych podatków
- 16 4
-
2024-01-18 12:38
lekarz też, łącznie z wykształceniem
- 13 1
-
2024-01-18 12:11
Oczywiście że bierze (2)
Każda fundacja i tym podobne biorą procent od tego co uzbierają. Tak to działa. Nie rozumiem zdziwienia ludzi. Chociaż wielu woli gadać zamiast poczytać jak wyglądają takie biznesy. Mało kto robi non profit, bo logiczne, że nie mógłby robić za darmo i żyć.
- 8 15
-
2024-01-18 13:05
"Każda fundacja i tym podobne biorą procent od tego co uzbierają." Owsiakowie bardzo sobie to cenią. (1)
1% od 2 miliardów zebranych w 31 finałach to kwota 20 milionów zł, 650 tyś zł rocznie. Biorę taką robotę. To jest 650 tyś średnio przez 31 lat. Również w czasach gdy za premiera z Sopotu pracowało się za 1 zł a jak ktoś miał szczęście to dostał 2,50 zł na godzinę.
- 17 1
-
2024-01-18 22:49
jaki on z Sopotu, tylko tam mieszka
- 3 0
-
2024-01-18 11:48
No to zacznijcie używać mózgów podczas wyborów i zastanów się dlaczego musi być zbierana kasa przez WOŚP albo siepomaga.pl itd. (1)
Trzeba rozwiązać problem, a nie go pudrować! Potrzeba totalnych reform!
- 25 3
-
2024-01-18 12:58
Kasa przez WOŚP musi być zbierana wyłącznie po to by państwo Owsiakowie żyli dostatnio.
Na sytuację pacjentów nie ma żadnego znaczenia.
- 16 3
-
2024-01-18 11:43
Jeśli wcześniaka ratowano w 1959r., w inkubatorze, w nowym szpitalu położniczym kilka lat wcześniej wybudowanym (1)
To wg ciebie 0wsiak i tamten szpital wybudował i kupił inkubator?? 65 lat temu za wczesnego Gomułki ?
- 24 3
-
2024-01-18 13:19
Jakoś szkoda, że to państwo nie dba samo tak o Polaków, za to o inne nacje to już tak.
- 4 7
-
2024-01-18 11:34
od niego?
On nie dokłada do zakupów tylko wyciąga kasę przy pomocy kilku spółek w których siedzą jego rodzina i znajomi.
Z tej kasy organizuje też te poland rocki czy woodstocki - nie wiem czy wszyscy wrzucający kasę do puszek "na chore dzieci" zdają sobie sprawę że finansują też te imprezy (żeby było jasne, nie mam nic do samej imprezy tylko doOn nie dokłada do zakupów tylko wyciąga kasę przy pomocy kilku spółek w których siedzą jego rodzina i znajomi.
Z tej kasy organizuje też te poland rocki czy woodstocki - nie wiem czy wszyscy wrzucający kasę do puszek "na chore dzieci" zdają sobie sprawę że finansują też te imprezy (żeby było jasne, nie mam nic do samej imprezy tylko do sposobu jej finansowania)
Poza tym poza mową miłosci i serdecznością jaką na codzień sprzedaje w mediach parę razy Jurek tak trysnął jadem, że mam powazne zastrzeżenia co do tej jego wspaniałej postawy życiowej.- 38 6
-
2024-01-18 11:31
Owsiak
Polityk (bo miesza się) nie jest honorowym obywatelem. Możecie nadać mu milion odznaczeń i to nic nie zmieni. Hanukowa hańba...
- 44 8
-
2024-01-18 11:29
chcesz mi powiedziec, że gdyby nie juras, to twoje dziecko by nie przeżyło???
to jakieś abstrakcyjne myślenie
- 48 8
-
2024-01-18 11:13
(6)
Szacun dla Owsiaka i WOŚP !!!
- 17 61
-
2024-01-18 19:15
Fundacja Pana Władka z NP czyni wiele dobrego, nie szuka poklasku.
A ja przyznałabym takie odznaczenie panu Władkowi z Nowego Portu.
- 6 0
-
2024-01-18 13:18
W początkach WOŚP w latach dziewięćdziesiątych urzędnicy celowo zmniejszali zamówienia do sprzętu do szpitali. (4)
Po to by stworzyć mit często tu powtarzany że bez WOŚP służba zdrowia by nie istniała.
To nie prawda bez WOŚP istnieje służba zdrowia w Niemczech, Francji i reszcie krajów UE. a sprzęt jest kupowany.
Przy budżecie min. Zdrowia dotacje z WOŚP to z roku na rok coraz mniejszy procent kompletnie bez znaczenia.
A koszt wszystkichPo to by stworzyć mit często tu powtarzany że bez WOŚP służba zdrowia by nie istniała.
To nie prawda bez WOŚP istnieje służba zdrowia w Niemczech, Francji i reszcie krajów UE. a sprzęt jest kupowany.
Przy budżecie min. Zdrowia dotacje z WOŚP to z roku na rok coraz mniejszy procent kompletnie bez znaczenia.
A koszt wszystkich imprez związanych z finałami WOŚP ponoszone przez samorządy oraz za rządów PO i przez ministerstwa równają się albo i przewyższają sumę zbiórek.
Ostatnio portal Onet podał że godzina lotu F16 kosztuje 70 milionów zł a w 2012 roku Jurek w dniu finału przeleciał się F16 przez całą Polskę !!!! WOŚP za to przecież nie zapłacił tylko podatnicy.
Policjanci i strażacy są wtedy w pracy też płaci im się jak za pracę w niedzielę to też jest chętnie przemilczany koszt zbierania.- 29 4
-
2024-01-18 14:30
I czemu kłamiesz? (3)
Nie 70 milionów, a 70 tysięcy. Mniej niż premia Morawieckiego.
- 3 16
-
2024-01-18 18:19
W zasadzie coś koło 7 tysięcy
70 mln to na wybory kopertowe poszło
- 2 3
-
2024-01-18 14:50
ryski trolu ty nawet niewiesz jakie klamstwa wypisujesz bo publikujesz brednie z TVnu za marne kilka kopiejek od Donalda
- 11 1
-
2024-01-18 14:46
Ile by nie było WOŚP za to nie płacił tylko podatnicy. To są ukryte koszty zbiórek WOŚP w każdym samorządzie takie są.
- 15 1
-
2024-01-18 11:12
Ale to nie Owsiak sponsoruje sprzęt, tylko wpłacający na konto WOŚP, on nic swojego nie daje. (12)
Co gorsza, Owsiak sprzęt szpitalom wypożycza - bo szpitale czasami odsprzedawały urządzenia i tu takie rozwiązanie byłoby OK jakby było za przysłowiową złotówkę - ale wypożycza ten sprzęt za konkretną kasę.
- 63 6
-
2024-01-18 11:35
A ta kasa to 0zł :) (11)
Śmiesznie się czyta takie wypociny, kiedy wszyscy wiedzą, że sprawozdania finansowe są jawne i były kontrolowane przez państwo.
- 7 39
-
2024-01-18 18:38
On rozlicza zebrane środki co do złotówki
Wałek polega na tym że przez 7 lat 400 000 000 zebrane leżą na lokacie w Banku i same odsetki to 25 000 000 zysku, którego nie rozlicza. I kupuje sobie dom na Florydzie, samochód za 600 000...
- 8 0
-
2024-01-18 11:52
"sprawozdania finansowe są jawne". Ale czyje sprawozdania finansowe ??? (7)
Bo sądowym sporze z Piotrem Wielguckim to pan Owsiak wolał przegrać w sądzie byle tylko nie ujawnić przepływów finansowych między WOŚP a swoimi firmami. w wośp owsiak pracuje za darmo, Ale WOŚP finansuje złote melony i inne złote mrówki całe i nie całe a te firmy już sowicie wieloma milionami opłacają nie tylko Jurasa ale całą jego rodzinę.
Bo sądowym sporze z Piotrem Wielguckim to pan Owsiak wolał przegrać w sądzie byle tylko nie ujawnić przepływów finansowych między WOŚP a swoimi firmami. w wośp owsiak pracuje za darmo, Ale WOŚP finansuje złote melony i inne złote mrówki całe i nie całe a te firmy już sowicie wieloma milionami opłacają nie tylko Jurasa ale całą jego rodzinę.
Ujawnienia tych przepływów Owsiakowie boją się jak diabeł św. wody bo wtedy wszyscy dowiedzieli by się co do złotówki ile z corocznych zbiórek Bierze pan Owsiak i jego rodzina do prywatnej kieszeni.
A dobrze poinformowane "wiewiórki" szepczą że Pan Obajek przy rodzinie Owsiaków to ubogi krewny krezusów od złotych melonów.- 51 3
-
2024-01-18 13:06
Wy chyba żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. (6)
"Wczoraj we Wrocławiu zapadł prawomocny wyrok uznający blogera i felietonistę Gazety Polskiej Piotra Wielguckiego winnym naruszenia dobrego imienia wolontariusza WOŚP Radosława Iwickiego."
- 2 22
-
2024-01-18 14:03
Tych procesów między panem Owsiakiem i panem Wielguckim było kilka. (5)
Ja pisałem o tym który Owsiak przegrał bo nie zgodził się ujawnić przepływów finansowych między swoimi Złotymi melonami mimo żądania sądu. Lepiej było przegrać sprawę niż ujawnić prawdę.
- 19 1
-
2024-01-18 14:29
Nie było takiego procesu, Wielgucki przegrał je wszystkie. (4)
- 1 18
-
2024-01-18 18:08
(2)
Nie było takiego procesu? No chłopie, ale masz odjazd, a wraz z tym zarzucasz, komuś, że żyje w alternatywnej rzeczywistości? xD Palisz frana bo ci za to płaca, czy masz jakieś defekty umysłowe od urodzenia?
- 9 2
-
2024-01-18 18:42
Nie daje Owsiak owi (1)
- 10 0
-
2024-01-18 19:11
Ja też nie daję.
Pieniądze które zbiera Owsiak są wykładnikiem zamożności sPOłeczeństwa. Każdy jaki by nie był rząd widząc to, dochodzi do wniosku, że jeszcze nie jest tak żle skoro ludzie dają. A jak dają to trzeba dokręcić im śrubkę. Jak przestaną dawać, to znaczy że jest już dobrze.
- 9 0
-
2024-01-18 14:47
To jest właśnie rzeczywistość alternatywna wykreowana w partyjnej TVN.
- 15 2
-
2024-01-18 11:48
Czemu nie pokazał w sądzie tych sprawozdan (1)
Jakie firmy zewnętrzne obsługują WOŚP? Tak ciężko sprawdzić?
- 38 5
-
2024-01-18 18:40
To WOŚP wymyśliły służby PRLu jak była zapaść po upadku komuny i uratowali D.
Później było tyle że doplacali do emerytur sbeckich. Dziś to chyba do PO dopłaca i KoDziarzy
- 10 1
-
2024-01-18 11:03
Meduzo umysłowa sprzet od tej fundacji to tylko tysięczna procenta tego co co roku kupuje państwo dla szpitali (9)
ale ty najwyrazniej powielasz te brednie od lat i pewnie nawet dzieci nie masz.
A pieniadze to nie sa jego tylko ludzie dawali !!
Ale zgadza sie skandalem jest ze sprzet nie został podarowany szpitalom tylko jest wypożyczony jest wpisany jako własność fundacji!!
I z kasy która dostaje na sprzet finansuje tez festiwale muzyczne to kolejny skandal bo otym tacy jak ty tez niewiedza- 91 25
-
2024-01-18 18:01
może jakieś dane skąd szpitale pożyczają sprzęt na ile czasu za jaką kwote itd...
- 2 0
-
2024-01-18 14:57
Meduzo umysłowa. (2)
Twierdzisz ze sprzęt z WOŚP to tysięczną procenta tego co kupuje państwo do szpitali? Więc teraz udowodnię twój meduzizm umysłowy niech WOŚP wyda na sprzęt powiedzmy 50 mln pln skoro twierdzisz ze to tysięczna procenta z tego co kupuje państwo więc budżet na sam sprzęt to 50 mln x 100000 a to się równa jakieś 5 bilionów pln czyli jakieś 10 rocznych
Twierdzisz ze sprzęt z WOŚP to tysięczną procenta tego co kupuje państwo do szpitali? Więc teraz udowodnię twój meduzizm umysłowy niech WOŚP wyda na sprzęt powiedzmy 50 mln pln skoro twierdzisz ze to tysięczna procenta z tego co kupuje państwo więc budżet na sam sprzęt to 50 mln x 100000 a to się równa jakieś 5 bilionów pln czyli jakieś 10 rocznych budżetów państwa polskiego więc nie wiem co tam w Polsce mają w tych szpitalach platynowe igły jednorazowe w strzykawkach rękawiczki jednorazowe wysadzane brylantami czy nie wiem co
- 3 17
-
2024-01-18 21:02
Roczny budżet NFZ to 100 MLD złotych
naprawdę, 50 milionów to wręcz pomijalna kwota; owsiak robi dużo szumu, a wkład jest symboliczny
- 8 1
-
2024-01-18 16:28
Wdzialem naklejki tego cwaniackiego przedsiewziecia dla frajerow przyklejone na kiblach, czy Owsiak tez je kupuje?
- 14 4
-
2024-01-18 13:08
(2)
Jest wypożyczony,żeby żaden komornik nie mógł go zabrać meduzo umysłowa.
- 11 17
-
2024-01-18 15:06
Pokemon gdybys miał mózg to bys wiedział ze zaden komornik niema prawa zabrac sprzetu ze szpitala a długi szpitala
musi spłacac rzad !!Ale najpierw musiał bys miec mózg
- 19 1
-
2024-01-18 14:52
Co więcej
Dzięki temu szpital nie może świadczyć usługi odpłatnie na WOŚPowym sprzęcie - a to kusi, prywatnie, bez kolejki, 200zl, ale badanie musi być prowadzone na sprzęcie należącym do szpitala - w przeciwnym wypadku łamią umowę
- 1 9
-
2024-01-18 11:46
Zobaczy naklejkę i myśli że Owsiak kupil (1)
Naklejek faktycznie kupuje mnóstwo
- 50 5
-
2024-01-18 18:35
Po ile w tym roku naklejka. Produkowana w Hamburgu.
- 7 1
-
2024-01-18 11:05
(1)
Nie zrozumie ten kto niebył w Twojej sytuacji...pozdrawiam
- 15 42
-
2024-01-18 12:30
Ale po czym sądzisz
Czy jak na produkcie jest naklejka UE to czy znaczy że za to ze swoich pieniędzy zapłacił któryś z europosłów? Nie. Zapłaciliśmy my, bo do eurokołchozu trzeba jeszcze dopłacać. Tylko się stosuje narrację, że to dzięki nim i od nich. Mieszanie.
- 26 4
-
2024-01-18 11:06
Jurek z Kartuskiej pochodzi, pozdro mordo (1)
- 9 43
-
2024-01-18 12:00
a nie z Kurkowej przypadkiem? ;)
- 30 5
-
2024-01-18 10:56
Nie był od niego tylko od zwykłych ludzi. (29)
- 151 18
-
2024-01-18 19:05
Tak masz rację źle ująłem. Z datków od ludzi biorących udział w WOŚP której przewodzi p. Owsiak.
- 2 0
-
2024-01-18 11:39
To czemu (27)
Nie był od państwa????
- 34 52
-
2024-01-18 18:30
Naklejali naklejki na wszystkim co popadnie na Zaspie w Szpitalu
On żyje z odsetek od 400 00 000 które trzyma w mBanku. Ale kto zabroni głupiemu dawać?
- 13 1
-
2024-01-18 12:28
Bo lekarze nie wykorzystują dzieci do zbierania pieniędzy na mrozie (2)
Mam czasem uwagi do ich pracy, ale wykorzystywania nieletnich im nie mogę zarzucić.
- 26 5
-
2024-01-18 14:35
Bo to dzieci zbierają na Owsiaka. (1)
- 22 1
-
2024-01-18 20:35
No a kto
Przecież nie ludzie 90+.
- 2 1
-
2024-01-18 11:45
Naklejka była od niego (22)
Sprzęt w szpitalach pochodzi z budżetu państwa. Te 0,002 % co kupuje i wypożycza Owsiak to najczęściej stoi w magazynie bo szpitale zwyczajnie nie potrzebują. Oczywiście Owsiak kupuje po rocznym opóźnieniu i to wychodzi jakieś 10 mln dla mrówki całej. Kto by tam sprawdzał sprawozdanie jak nawet sąd nie może się doprosić. Najważniejsze że Owsiak wspiera platformę i jest nasz
- 115 23
-
2024-01-18 18:31
Na Zaspie stoją w magazynie z 2014 roku nikomu nie potrzebne łóżka
- 8 1
-
2024-01-18 18:12
Trep
Ciebie to nieźle łeb boli
- 3 0
-
2024-01-18 17:59
(2)
ta jasne szpitale są tak bogate że trzymają niepotrzebny sprzęt
- 1 8
-
2024-01-19 01:23
Niestety tak bywało. Kupiony na siłę sprzęt stał nieużywany w magazynach. A długi szpitali rosły.
- 3 1
-
2024-01-18 18:34
Są
A on sprzęt urzycza a nie daje koszty obsługi obciąża szpitale
- 8 1
-
2024-01-18 15:35
Potwierdzam. Jak ostatnio wychodziłem ze szpitala i poszedłem się przebrać w cywilne ciuchy..
Zdejmuję szpitalne wdzianko i widzę, że mi naklejkę nawet na ptaka Owsiak nakleił.
- 16 6
-
2024-01-18 14:28
(6)
Powiadasz że WOŚP to 0,002% sprzętu na oddziałach szpitalnych więc ciekawi mnie skąd masz takie dane może podasz źródło? Bo moim skromnym zdaniem po obserwacjach naocznych są oddziały dziecięce gdzie sprzęt zakupiony przed WOŚP to grubo ponad 90% dla przykładu pobyt mojego dziecka na oddziale szpitalnym i jaki widok? Nawet łóżko oklejone
Powiadasz że WOŚP to 0,002% sprzętu na oddziałach szpitalnych więc ciekawi mnie skąd masz takie dane może podasz źródło? Bo moim skromnym zdaniem po obserwacjach naocznych są oddziały dziecięce gdzie sprzęt zakupiony przed WOŚP to grubo ponad 90% dla przykładu pobyt mojego dziecka na oddziale szpitalnym i jaki widok? Nawet łóżko oklejone serduszkiem nie wspomnę o kardio monitorze 4 pompach infuzyjnych sprzęt diagnostyczny typu USG tomograf EKG również jakoś posiada naklejki WOŚP więc chyba został zakupiony przez fundacje. Śmiem sądzić iż gdyby nie WOŚP to tego oddziału by nie było bo by nie było na czym i czym leczyć.
- 8 36
-
2024-01-19 01:10
Zaczekaj aż Grodzki i Arłukowicz zlikwidują większość szpitali zgodnie z obietnicą.
- 5 1
-
2024-01-18 20:26
Kupienie sprzętu to najmniejszy koszt funkcjonowania oddziału... ale z naklejkami i odpowiednim logo najbardziej zauważalne dla gawiedzi.
Roczne utrzymanie oddziału i wynagrodzenie dla wszystkich pracowników od sprzątaczki po lekarza, wielokrotnie przekracza to co PT Owsiak jednokrotnie temu oddziałowi jednokrotnie dał, który to PTKupienie sprzętu to najmniejszy koszt funkcjonowania oddziału... ale z naklejkami i odpowiednim logo najbardziej zauważalne dla gawiedzi.
Roczne utrzymanie oddziału i wynagrodzenie dla wszystkich pracowników od sprzątaczki po lekarza, wielokrotnie przekracza to co PT Owsiak jednokrotnie temu oddziałowi jednokrotnie dał, który to PT Owśiak jeszcze obdarowuje niepytawszy wcześniej czy coś jest potrzebne czy nie. Wiadomo, że każdy szpital przygarnie wszystko co może dostać nie ważne czy potrzebne czy nie, czy ma pracowników i kontrakt by to wykorzystać czy nie. Zawsze kasy zostanie na coś innego.
Ten koszt funkcjonowania całości ponosi rząd centralny i samorząd lokalny. Nie ważne która siła polityczna, w którym miejscu i momencie jest ale to ich decyzjami i za pieniądze z naszych podatków jakoś się to kręci.
Gdyby nie Owsiak to samorządy i rząd (via Ministerstwo Zdrowia) musiałby przeznaczać więcej środków na wyposażenie, ale po co jak jest mało kasy na wszystko, a by było więcej trzeba podnieść podatek, lub większy % przeznaczyć na ochronę zdrowia. A kto będzie głosować na tych co podatki zwiększają? Lepiej to finansować przez dobrowlony "datek/podatek" orkiestrowy. Wszyscy zadowoleni.
Nie wiadomo gdzie jest początek spirali tej patologii...- 8 0
-
2024-01-18 15:42
Naklejki powiadasz?
Jaki to problem przykleić naklejkę?
- 16 5
-
2024-01-18 15:10
Gdybys dzbanku pusty miał mózg to bys rozumiał co czytasz a informacje sa dostepne w ministerstwie zdrowia i sa publikowane (1)
trzeba byc naprawnie calkowitym dzbanem by wypisywac brednie ze 90% sprzetu w szpitalach to sprzet od Fundacji!!
Kolejny przykład skrajnej głupoty i taki ma prawa wyborcze!!- 39 3
-
2024-01-18 18:33
Jaki wstyd... On?
Przez jego żebracką imprezę zginął człowiek. No to czekam może dożyje ulicy Hitlera
- 12 1
-
2024-01-18 14:34
Żyj w błogiej nieświadomości. Oni chcą właśnie żeby bezmózgie Yeti widziało naklejki i myślało że to z WOŚP.
Dlaczego uciszali tych którzy o tym głośno mówili?
- 39 5
-
2024-01-18 11:48
Tak, tak, chodzą z Tuskiem, jeden przykleja nalepki na państwowy sprzęt, a drugi markerem podnosi ceny... (8)
- 12 58
-
2024-01-19 22:25
Oni mają te naklejki na kurtkach,, to oznacza że Owsiak je kupił.
- 1 0
-
2024-01-18 19:11
Nalepki na laptopy dla uczniów to nie ten rząd nakleił.Czy wreszcie zapłacono za nie?
- 3 5
-
2024-01-18 15:11
Pokemon sam widziałem jak personel medyczny nakleja na kazdy sprzet nalepki !
- 17 3
-
2024-01-18 11:51
Ma od tego dzieci i takich jak ty (4)
Wystarczy że rozda naklejki
- 62 6
-
2024-01-18 15:17
kolejne "rozdawnictwo" - kiedy z tym skończymy?!!!
Owsiak przytuli "prowizję" a POkemony myślą że ratuje całą służbę zdrowia :)))))
- 31 2
-
2024-01-18 13:05
Mówisz że dzieci chodzą po szpitalach i naklejają naklejki na sprzęt? (2)
Coraz lepsze jazdy :D
- 10 41
-
2024-01-18 18:31
Żebracy
- 7 1
-
2024-01-18 15:40
Tak jest.
- 13 1
-
2024-01-18 21:01
niesłusznie (5)
popieram akcję zbiórki,nawet jeśli część pieniędzy jest rozkradana,ale na honorowego mieszkańca największego i napiękniejszego miasta na świecie nie zasłużył,mimo,że niby stąd pochodzi;
- 55 24
-
2024-01-19 13:58
Tylko za czasów po
Zabito oryginalnego prezydenta Miasta Gdańsk, zastąpiono go bezmózgim zwanym dulkiewicz. Czym zabłysnęła, rozkradaniem budżetu. Dlaczego dostała tę posadę? Bo była kobietą... Mamy tuska który ma wadę wymowy, jest przedstawicielem wszystkich i**otów, czym zabłysnął? Spier... Do Niemiec ,nie znając angielskiego ani niemieckiego i sepleniąc po polsku.
Gratuluję.- 3 1
-
2024-01-18 22:48
Oczywiście że niesłusznie
To polityk ,zamiast wolontariat robi spędy polityczne ,wstyd że taki gość podszywa się pod wolontariat.
- 8 2
-
2024-01-18 21:23
Rozkradana? Pis mając sądy w kieszeni przez 8 lat niczego takiego nie wykrył (2)
- 4 12
-
2024-01-18 22:11
A to ciekawe Pokemon wykrył ale Polskie sady przeciez swoich nie ukaraja
- 8 4
-
2024-01-18 22:11
wykryl
tylko zostawili to z powodu piskow. Chcieli zajac sie wazniejszymi sprawami i sie zajeli. Gospodarke zostawili w co najmniejj dobrym+ stanie. Na miesiac przed wyborami bylo tu mnostwo ekspertow od zanizania cen paliwa, cen ktore podskaczą zaraz po wyborach. 3 miesiace po wyborach ceny paliwa są niższe niz przed wyborami. GDZIE są ci eksperci.
tylko zostawili to z powodu piskow. Chcieli zajac sie wazniejszymi sprawami i sie zajeli. Gospodarke zostawili w co najmniejj dobrym+ stanie. Na miesiac przed wyborami bylo tu mnostwo ekspertow od zanizania cen paliwa, cen ktore podskaczą zaraz po wyborach. 3 miesiace po wyborach ceny paliwa są niższe niz przed wyborami. GDZIE są ci eksperci. zrobiliscie Polsce wiele złego, gdzie bedziecie za 3 lata jak bedziemy dostawac po głowie. A ta Oleksy to taka politruczka trojmiejska, nie byloby zakoczenia gdyby to jakas dalsza rodzina Oleksego.
- 2 8
-
2024-01-18 11:01
(27)
Przy ostatnim poście dotyczącym tego, że mają taki zamiar wypowiedziałam się średnio pochlebnie. Nie wiedziałam, że jest on z Gdańska, to zmienia postać rzeczy. Uważam, że wiele zrobił dla społeczeństwa - mimo, że naszymi rękami ale jednak. Śmiesznie się porównuje go do teraz modnego buddy który rozdał tyle samochodów a zarobił jeszcze więcej. Moim zdaniem ktoś kto wpadł na pomysł, buja ten wózek ma prawo do zarobku.
- 51 293
-
2024-01-22 10:28
WOŚP to kalka imprezy rodem z III Rzeszy a nie jakiegoś Owsiaka, syna milicjantów z PRL
- 0 0
-
2024-01-18 16:53
To pospolity zlodziej
Tak samo jak mordercy z wolontariatu robiący karierę przy facecie bez honoru
- 4 2
-
2024-01-18 14:04
Wyeb głową w sciane
Budda zainwestował swoją kasę! Zarobił na tym szacun. Kupiłaś los twój wybór. a owsikowy? Go rozliczenie! Mimo że robi dobrze dla "społeczeństwa"
- 2 1
-
2024-01-18 11:26
Owsiak całymi latami miał darmową promocję w mediach. A Caritas 100 razy mniejszą. Słyszałaś, aby Wojsko Polskie (10)
dało Caritasowi do wylicytowania dla chętnego rejs na okręcie podwodnym podczas rejsu szkoleniowego? A Owsiakowi dano, aby i na tym się utuczył. Z 10-12 lat temu te stare okręciki jeszcze "działały".
- 27 3
-
2024-01-18 13:40
W jednym z finałów Owsiak przeleciał się nad Polską F16. (1)
Ostatnio portal Onet przekazał że godzina lotu tego samolotu kosztuje 70 milionów zł.
A suma kosztów ponoszonych przez podatników dniu każdego finału jest wielokrotnie wyższa przecież WOŚP nie płaci za udział Policji, Wojska, jednostek samorządowych i wielu służb które wtedy są w pracy.
Tego typu akcje jak lot F16 to też koszt dla podatników nie dla WOŚP czy państwa Owsiaków.- 9 3
-
2024-01-18 14:32
I czemu kłamiesz?
Godzina lotu jest ponad tysiąc razy tańsza.
- 3 4
-
2024-01-18 11:49
Przepraszam, CO? (1)
Caritas ma za sobą całą machinę propagandową kościoła.
A to, że na ich cele nie idzie nawet 0.01%, to wie każdy.- 4 23
-
2024-01-18 14:17
Pomyliłeś Caritas z WOŚP i jego przybocznymi złotymi melonami.
- 4 2
-
2024-01-18 11:45
(5)
pytanie czy zazdrościsz tego w jaki sposób potrafił to rozpromować? dla mnie to imponujące
- 5 21
-
2024-01-18 12:07
dzieci resortowe mają po prostu w RP o wiele łatwiej niż zwykli szarzy ludzie, więc przestań już te brednie wypisywać! (4)
no chyba, że jesteś od owsików?
- 21 3
-
2024-01-18 13:12
(1)
A co z Kaczyńskimi, tatuś dostał wille na Żoliborzu.
- 3 9
-
2024-01-18 14:03
zanim zaczniesz komentować, to sprawdź.
Willi na Żoliborzu nie dostał tatuś Kaczyńskich, tylko mama od swojego wujka jako mienie przesiedleńcze z Rosji. Zanim zaczniesz komentować, to się upewnij o temacie.
- 1 1
-
2024-01-18 12:16
ewidentnie zazdrościsz, że nie jesteś dziedzicem czegokolwiek... słabe (1)
- 2 13
-
2024-01-18 14:16
Zazdrościć bycia resortowym dzieckiem ?!? To był resort który mordował ludzi wyrywał paznokcie torturował i wybijał zęby.
Naprawdę uważasz że dzieciom tego resortu należy się coś więcej w Polsce? Moim zdaniem nie ma czego zazdrościć.
Ja się brzydzę resortowych dzieci i ich przywilejów.- 7 1
-
2024-01-18 11:10
przecież nie za darmo (12)
są znane oficjalne przepływy i wbrew temu jako show odstawił z szukaniem słoika, to cała jego rodzina i trochę znajomych wyciąga ładne kwoty z interesu - wystarczy sprawdzić: mrówka cała, pół mrówki, jasna sprawa, złoty melon, tabasco, boscata itd... przecież każdy płaci składki NFZ, każdy płaci podatki do gminy a z tych podatków są opłacane
są znane oficjalne przepływy i wbrew temu jako show odstawił z szukaniem słoika, to cała jego rodzina i trochę znajomych wyciąga ładne kwoty z interesu - wystarczy sprawdzić: mrówka cała, pół mrówki, jasna sprawa, złoty melon, tabasco, boscata itd... przecież każdy płaci składki NFZ, każdy płaci podatki do gminy a z tych podatków są opłacane koncerty, zabezpieczenie straży, policji, pogotowia, fajerwerki, koszty sprzątania po tej imprezie, woda i prąd i wiele innych - każdy się do tego dokłada czy chce czy nie, tylko gdyby bezpośrednio wpłacić swoje pieniążki na zakup sprzętu to do ww firm nic by się nie przykleiło... i do tego kilkanaście wyroków za nieprzejrzystą księgowość fundacji
- 34 3
-
2024-01-18 13:22
(2)
A dlaczego ma to robić za darmo.
- 2 9
-
2024-01-18 16:56
Nie za darmo tylko honorowo
Podróże to za swoje pieniądze i to uczciwie zarobione nie na lichwie
- 2 1
-
2024-01-18 14:13
bo samo powiedział
że robi to za darmo
- 7 0
-
2024-01-18 12:14
Takie instytucje (1)
Jak fundacje itp. Zawsze biorą procent. Tak jest nawet w przepisach prawa xD Ty byś robił za darmo swoją robotę ? Robi show, zbiera kasę i czerpie z tego profit. Tak wygląda życie. Witam Cię w świecie dorosłych ludzi :]
- 4 15
-
2024-01-18 13:38
nie - ja bym się przyznał otwarcie
pewnie gdyby powiedział "ja i moja rodzina od spółek powiązanych z WOSP otrzymałem .... milionów PLN" to by było OK - ale wolał, kręcić, mataczyć, robić uniki z szukaniem słoika z pieniędzmi a nawet przegrać sprawy w sądzie, byle nie dostarczyć rzeczywistej listy przepływów finansowych do oceny sądu
- 8 2
-
2024-01-18 11:51
(6)
myślę, że opcja za darmo wygasła bardzo dawno. albo może inaczej, nie jeżeli mówimy tu o pełnowymiarowej pracy czasem powyżej etatu. Swoje w życiu zrobił, porównujemy często obecne zbiórki jednak proszę przypomnieć sobie jak to wyglądało 30 lat temu z jednym biurem i jednym biurkiem. Mimo tego nie poddał się jak 80 % społeczeństwa kiedy jest
myślę, że opcja za darmo wygasła bardzo dawno. albo może inaczej, nie jeżeli mówimy tu o pełnowymiarowej pracy czasem powyżej etatu. Swoje w życiu zrobił, porównujemy często obecne zbiórki jednak proszę przypomnieć sobie jak to wyglądało 30 lat temu z jednym biurem i jednym biurkiem. Mimo tego nie poddał się jak 80 % społeczeństwa kiedy jest trudniej. Dzięki jego charyzmie i nosa do interesów kręci tym od tylu lat - to jest imponujące. Uważam też, że nie ma osób krystalicznych jednak co zebrał i przekazał to jego zasługa a nie moja czy Twoja. Wiele osób potrzebujących miało sprzęt nie dzięki NFZ i naszym składkom społecznym tylko właśnie za tą złotówkę za serduszko
- 5 20
-
2024-01-18 12:05
to nie żaden nos do interesów naiwna babo! on jest po prostu dzieckiem resortowym!!! (5)
- 30 6
-
2024-01-18 13:27
Resortowy Złoty Melon. Zawsze dogadany z tymi co przy korycie.
- 14 1
-
2024-01-18 13:11
(1)
Kaczyński też jest dzieckiem resortowym.
- 7 11
-
2024-01-18 14:12
Ale resort go nie polubił tak jak polubił Milera, Cimoszewicza, Rosatiego i wielu działaczy PZPR dziś w PO
Nawet Jerzy Urban uważał PO za najlepszą partę. Jego mocodawcy jaruzel i kiszczak też. Swojska ta wasza partia.
- 9 1
-
2024-01-18 12:15
babę to masz w nosie (1)
- 3 20
-
2024-01-18 13:35
" Moim zdaniem ktoś kto wpadł na pomysł, buja ten wózek ma prawo do zarobku." Też tak myślę ale ...
... Ale nie mogę zrozumieć dlaczego twierdzi że nic na tym nie zarabia i że w WOŚP nie pobiera bezpośrednio pieniędzy.
Ale przepływów między swoimi Złotymi melonami to nawet w sądzie ujawnić nie chciał. Wolał przegrać sprawę z panem Wielguckim niż ujawnić te przepływy. Spółki jego i rodziny działają i są sowicie przez WOŚP zaopatrywane w pieniądze.
A za tą babę w nosie głębokie ukłony :) .... moja Mama też mnie tak strofowała. Za młodu. Jak mi się darzyło ....- 11 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.