- 1 Wyprosił z autobusu dzieci z hulajnogami (676 opinii)
- 2 Protest na ul. Boh. Getta Warszawskiego (273 opinie)
- 3 Pierwsze spotkanie trzech prezydentek (237 opinii)
- 4 15-latek autem na minuty uciekał policji (103 opinie)
- 5 Dwa dni zwężenia estakady Kwiatkowskiego (12 opinii)
- 6 Dziki parking taksówek przy stacji PKM (133 opinie)
Jerzy Owsiak honorowym obywatelem Gdańska
Pochodzący z Gdańska Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, 18 stycznia został honorowym obywatelem miasta. Tytuł ten przyznała mu Rada Miasta. Decyzja nie była jednogłośna.
Uchwałę w tej sprawie poparło 21 radnych KO i WdG. Przeciwko głosowało 12 radnych PiS.
- Ta uchwała to wyraz szacunku i podziwu, jakie wyrażamy dla Jurka Owsiaka. Jest on osobą, która urzeczywistnia ideały naszego miasta: działa bez strachu, ale z rozwagą - powiedział Cezary Śpiewak-Dowbór, szef Klubu KO.
"Jest bez wątpienia wzorem do naśladowania"
Z inicjatywą uhonorowania Owsiaka wyszła Agnieszka Owczarczak, przewodnicząca Rady Miasta Gdańska.
Jak czytamy w uzasadnieniu uchwały, "działalność Jerzego Owsiaka, z urodzenia gdańszczanina, niewątpliwie wpisuje się w przesłania płynące z Gdańska o solidarności, obywatelskości, poszanowaniu różnorodności i wolności. Jest bez wątpienia wzorem do naśladowania".
Radni PiS nie poparli tej kandydatury
- Specjaliści ocenili tę sylwetkę, my natomiast pamiętamy, co Owsiak mówił o żołnierzach, jak pejoratywnie wypowiadał się o politykach i wyborcach PiS. Ostatnia bilboardowa akcja wyborcza WOŚP, była manipulacją, a manipulacja jest przemocą. Papier wszystko przyjmie, ale my tej kandydatury nie popieramy i robimy to w poczuciu dojrzałości i odpowiedzialności - stwierdził Kazimierz Koralewski, szef Klubu PiS.
Uroczyste wręczenie tytułu Jerzemu Owsiakowi na nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Gdańska ma się odbyć w marcu.
Niebawem kolejny finał WOŚP
Tegoroczny 32. finał WOŚP odbędzie się 28 stycznia. Pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do leczenia chorób płuc.
W ciągu 31 finałów WOŚP zebrała blisko 2 mld zł i kupiła 71,5 tys. urządzeń medycznych.
WOŚP - znasz odpowiedzi na wszystkie pytania?
Rozpocznij quizMiejsca
Wydarzenia
Opinie (478) ponad 100 zablokowanych
-
2024-01-18 10:55
Opinia wyróżniona
(101)
Mówcie co chcecie, ale gdy moje dziecko walczyło o życie to sprzęt ratujący był od niego. Ciekawe czy ten co mówi że to złodziej odmówiłby honorowo ratowania swojego dziecka takim sprzętem bo to od złodzieja. Nawet jeśli brałby jakieś pieniądze dla siebie to i tak robi kawał dobrej roboty.
- 214 483
-
2024-01-19 22:23
Szanowny Panie lekarze ratują życie, a nie sprzęt od biznesmena pośrednika dobrowolnego datku.
Natomiast zbiórka biznesmena Owsiaka to 0,02% budżetu państwa na służbę zdrowia jak informowało TVN24.
- 2 1
-
2024-01-19 11:37
To bardzo chory pomysł.
- 0 0
-
2024-01-19 07:58
To nie jest od niego tylko od darowizn
- 2 1
-
2024-01-18 22:16
Widziałem tez naklejki serduszka na autobusach miejskich to według POkemów Wosp tez autobusy miejskie kupił :) (1)
- 5 1
-
2024-01-19 10:48
a ty jesteś taki głupi czy tylko udajesz by ludzie się nad tobą litowali ?
- 0 0
-
2024-01-18 20:59
Od niego ? czy od ludzi dobrej woli?
Żadnej zasługi jego
- 1 1
-
2024-01-18 20:50
Niech Owsiak kupi ziemię, zbuduje szpital od podstaw, wyposaży we wszystko i utrzymuje wszystko, zatrudnia cały personel. Zobaczymy jak długo pociągnie i czy spiął by mu się budżet. Ja bym się w jego szpitalu nie położył, bo on po prostu by nie istniał...
Ja będąc w szpitalu bardziej wdzięczny jestem pani sprzątającej na oddziale.Niech Owsiak kupi ziemię, zbuduje szpital od podstaw, wyposaży we wszystko i utrzymuje wszystko, zatrudnia cały personel. Zobaczymy jak długo pociągnie i czy spiął by mu się budżet. Ja bym się w jego szpitalu nie położył, bo on po prostu by nie istniał...
Ja będąc w szpitalu bardziej wdzięczny jestem pani sprzątającej na oddziale. Nawet jak leżę na łóżku zakupionym z dobrowolnych datków przekazanych przez Polaków, w trakcie zbiórki finansowanej zorganizowanej ze środków samorządów i hojnych fundatorów, na którym przyklejono jakąś naklejkę pośrednika zgarniającego prowizję.- 4 0
-
2024-01-18 18:29
Może miało naklejkę na sprzęcie a sprzęt był własnością szpitala?
- 1 1
-
2024-01-18 18:28
Jego żebry doprowadziły do usunięcia Adamowicza... Jesteście nienormalni.
- 4 1
-
2024-01-18 16:27
Bolszewia
Faszyści i bolszewicy w natarciu.
- 1 1
-
2024-01-18 15:20
Za PO wosp miał najwieksza popularnosc i wsparcie mediów pasntwowych i samorzadow Mogli podniesc skladke zdrowotna ale wtedy
ze podnosi znowu podatki na wszystko wiec trzeba było stworzyc szopke by ludzie zwłasnej kasy dali pieniadze na szpitale i jeszcze podziękowali.Skro niebyło wolnych mediów to zostaly w całej Polsce na koszt podatników i mieszkancow organizowane te imprezy !!Nikt tam za darmo nie pracował mało tego artysci wystepujacy w tych imprezach zarabiali
ze podnosi znowu podatki na wszystko wiec trzeba było stworzyc szopke by ludzie zwłasnej kasy dali pieniadze na szpitale i jeszcze podziękowali.Skro niebyło wolnych mediów to zostaly w całej Polsce na koszt podatników i mieszkancow organizowane te imprezy !!Nikt tam za darmo nie pracował mało tego artysci wystepujacy w tych imprezach zarabiali wiecej niz normalnie wszystko było oplacane z kasy pastwa!!
Dlatego koszty organizowania WOSP co roku Były coraz wyższe!!wiecej niz to co uzbierali z puszek!!
Taki przekret jest tylko w POlsce mozliwy !!Wszyscy dalismy sie wkrecic bo wszystcy głosowalismy wtedy na PO i dawalismy kase do Puszek wosp !!Bo niebyło wtedy wolnych mediów tak jak juz teraz praktycznie niema ponownie !!!!
Róznica taka ze inteligentni jak ujawniono te przekręty przestali na POwskich złodziejow głosowac i dawac do puszki na te fundacje a zostali tylko ci bezrozumni .A jak wiadomo glupich zawsze jest wiecej .
Tal samo jak w skrajnie głupią propagande ze w szpitalu to 90% sprzetu to jest od tej fundacji tylko z ilorazem inteligencji 0 moze przyjmowac za prawde taka propagande .- 8 2
-
2024-01-18 15:14
Pieniądze nie są Owsiaka a ludzi którzy wsparli WOŚP. (1)
Możesz sobie pisać co chcesz.
Czy Owsiak wykonał wyrok sądu?
No właśnie.- 9 1
-
2024-01-19 10:48
pieniadze nie są rydzyka a stoczni gdańskiej , i kościoła który niby on reprezentuje
- 0 0
-
2024-01-18 15:08
Mówcie co chcecie
ale jego orkiestra g by zebrała, gdyby nie darmowe reklamy w TV, darmowe korzystanie ze sprzętu wojska, policji, straży pożarnej itp
- 12 1
-
2024-01-18 14:31
Tylko że Owsiak przyklejał naklejki WOŚP na państwowym szpitalnym sprzęcie. (1)
- 10 2
-
2024-01-19 10:49
jak można być taka ku..ą społeczną wytłumacz mi - byś nigdy tego sprzętu nie poTRZEBował , życze ci , bo na sorze człowiek rozumu dostaje - zwłaszcza tacy jak ty, a to trochę późno
- 0 0
-
2024-01-18 13:54
Skąd to podejrzenie, że sprzęt ochodzi ze srodkow WOŚP (4)
Serduszka naklejano nawet na starych szafkach przy łożkowych
- 16 3
-
2024-01-18 14:07
Może WOŚP kupił stare ze złomowca. (3)
- 3 5
-
2024-01-19 10:51
karma wraca - UFFF
a nie od handlarza bronią ? wg was złodziejstwo szumowskiego metoda na respiratory jest cacy a zbiórka na sprzęt który widać jest be ?? kto was tak wysterował barany ? co wy za guano w głowie zamiast mózgu nosicie ?
- 0 0
-
2024-01-18 14:38
Wystarczy że serduszko przykleił... (1)
- 8 2
-
2024-01-19 10:52
...tobie na tyłku i teraz wszyscy korzystają
- 0 0
-
2024-01-18 13:15
Taka Prawda
Gość wykorzystuje to ze nasz rzad jest tak złodziejski i takie osoby jak chore dzieci , dorośli maja głeboko w d....ie Taka jest prawda . Nie popieram Owsiaka . Pienadzę na takie choroby śmiertelne , dla dzieciaków musza być z podatków a nie z zbieraniny . Ale nasz rząd woli dac ok 400 mil Tadziowi bo po co kupowac karetki , po co ratowac dzieciaki jak wyborcy , głosy się liczą bardziej niż pomoc dzieciakom .
- 15 4
-
2024-01-18 12:54
Nie było by sprzętu z WOŚP to byłby z min. Zdrowia. No chyba żeby pan Arłukowicz by ten szpital zdążył zlikwidować.
- 15 4
-
2024-01-18 12:32
A nie było to tak, że dziecko zostało uratowane przez lekarzy, którzy otrzymują wynagrodzenie i szkolenie z naszych podatków? (1)
Chyba, ze bystry dzieciak sam sobie sprzęt obsługiwał.
- 14 3
-
2024-01-18 19:11
Czasem lekarz bez odpowiedniego sprzętu jest bezradny
- 2 1
-
2024-01-18 12:27
bzdury pleciesz (1)
był kupiony z naszych podatków
- 16 4
-
2024-01-18 12:38
lekarz też, łącznie z wykształceniem
- 13 1
-
2024-01-18 12:11
Oczywiście że bierze (2)
Każda fundacja i tym podobne biorą procent od tego co uzbierają. Tak to działa. Nie rozumiem zdziwienia ludzi. Chociaż wielu woli gadać zamiast poczytać jak wyglądają takie biznesy. Mało kto robi non profit, bo logiczne, że nie mógłby robić za darmo i żyć.
- 8 15
-
2024-01-18 13:05
"Każda fundacja i tym podobne biorą procent od tego co uzbierają." Owsiakowie bardzo sobie to cenią. (1)
1% od 2 miliardów zebranych w 31 finałach to kwota 20 milionów zł, 650 tyś zł rocznie. Biorę taką robotę. To jest 650 tyś średnio przez 31 lat. Również w czasach gdy za premiera z Sopotu pracowało się za 1 zł a jak ktoś miał szczęście to dostał 2,50 zł na godzinę.
- 17 1
-
2024-01-18 22:49
jaki on z Sopotu, tylko tam mieszka
- 3 0
-
2024-01-18 11:48
No to zacznijcie używać mózgów podczas wyborów i zastanów się dlaczego musi być zbierana kasa przez WOŚP albo siepomaga.pl itd. (1)
Trzeba rozwiązać problem, a nie go pudrować! Potrzeba totalnych reform!
- 25 3
-
2024-01-18 12:58
Kasa przez WOŚP musi być zbierana wyłącznie po to by państwo Owsiakowie żyli dostatnio.
Na sytuację pacjentów nie ma żadnego znaczenia.
- 16 3
-
2024-01-18 11:43
Jeśli wcześniaka ratowano w 1959r., w inkubatorze, w nowym szpitalu położniczym kilka lat wcześniej wybudowanym (1)
To wg ciebie 0wsiak i tamten szpital wybudował i kupił inkubator?? 65 lat temu za wczesnego Gomułki ?
- 24 3
-
2024-01-18 13:19
Jakoś szkoda, że to państwo nie dba samo tak o Polaków, za to o inne nacje to już tak.
- 4 7
-
2024-01-18 11:34
od niego?
On nie dokłada do zakupów tylko wyciąga kasę przy pomocy kilku spółek w których siedzą jego rodzina i znajomi.
Z tej kasy organizuje też te poland rocki czy woodstocki - nie wiem czy wszyscy wrzucający kasę do puszek "na chore dzieci" zdają sobie sprawę że finansują też te imprezy (żeby było jasne, nie mam nic do samej imprezy tylko doOn nie dokłada do zakupów tylko wyciąga kasę przy pomocy kilku spółek w których siedzą jego rodzina i znajomi.
Z tej kasy organizuje też te poland rocki czy woodstocki - nie wiem czy wszyscy wrzucający kasę do puszek "na chore dzieci" zdają sobie sprawę że finansują też te imprezy (żeby było jasne, nie mam nic do samej imprezy tylko do sposobu jej finansowania)
Poza tym poza mową miłosci i serdecznością jaką na codzień sprzedaje w mediach parę razy Jurek tak trysnął jadem, że mam powazne zastrzeżenia co do tej jego wspaniałej postawy życiowej.- 38 6
-
2024-01-18 11:31
Owsiak
Polityk (bo miesza się) nie jest honorowym obywatelem. Możecie nadać mu milion odznaczeń i to nic nie zmieni. Hanukowa hańba...
- 44 8
-
2024-01-18 11:29
chcesz mi powiedziec, że gdyby nie juras, to twoje dziecko by nie przeżyło???
to jakieś abstrakcyjne myślenie
- 48 8
-
2024-01-18 11:13
(6)
Szacun dla Owsiaka i WOŚP !!!
- 17 61
-
2024-01-18 19:15
Fundacja Pana Władka z NP czyni wiele dobrego, nie szuka poklasku.
A ja przyznałabym takie odznaczenie panu Władkowi z Nowego Portu.
- 6 0
-
2024-01-18 13:18
W początkach WOŚP w latach dziewięćdziesiątych urzędnicy celowo zmniejszali zamówienia do sprzętu do szpitali. (4)
Po to by stworzyć mit często tu powtarzany że bez WOŚP służba zdrowia by nie istniała.
To nie prawda bez WOŚP istnieje służba zdrowia w Niemczech, Francji i reszcie krajów UE. a sprzęt jest kupowany.
Przy budżecie min. Zdrowia dotacje z WOŚP to z roku na rok coraz mniejszy procent kompletnie bez znaczenia.
A koszt wszystkichPo to by stworzyć mit często tu powtarzany że bez WOŚP służba zdrowia by nie istniała.
To nie prawda bez WOŚP istnieje służba zdrowia w Niemczech, Francji i reszcie krajów UE. a sprzęt jest kupowany.
Przy budżecie min. Zdrowia dotacje z WOŚP to z roku na rok coraz mniejszy procent kompletnie bez znaczenia.
A koszt wszystkich imprez związanych z finałami WOŚP ponoszone przez samorządy oraz za rządów PO i przez ministerstwa równają się albo i przewyższają sumę zbiórek.
Ostatnio portal Onet podał że godzina lotu F16 kosztuje 70 milionów zł a w 2012 roku Jurek w dniu finału przeleciał się F16 przez całą Polskę !!!! WOŚP za to przecież nie zapłacił tylko podatnicy.
Policjanci i strażacy są wtedy w pracy też płaci im się jak za pracę w niedzielę to też jest chętnie przemilczany koszt zbierania.- 29 4
-
2024-01-18 14:30
I czemu kłamiesz? (3)
Nie 70 milionów, a 70 tysięcy. Mniej niż premia Morawieckiego.
- 3 16
-
2024-01-18 18:19
W zasadzie coś koło 7 tysięcy
70 mln to na wybory kopertowe poszło
- 2 3
-
2024-01-18 14:50
ryski trolu ty nawet niewiesz jakie klamstwa wypisujesz bo publikujesz brednie z TVnu za marne kilka kopiejek od Donalda
- 11 1
-
2024-01-18 14:46
Ile by nie było WOŚP za to nie płacił tylko podatnicy. To są ukryte koszty zbiórek WOŚP w każdym samorządzie takie są.
- 15 1
-
2024-01-18 11:12
Ale to nie Owsiak sponsoruje sprzęt, tylko wpłacający na konto WOŚP, on nic swojego nie daje. (12)
Co gorsza, Owsiak sprzęt szpitalom wypożycza - bo szpitale czasami odsprzedawały urządzenia i tu takie rozwiązanie byłoby OK jakby było za przysłowiową złotówkę - ale wypożycza ten sprzęt za konkretną kasę.
- 63 6
-
2024-01-18 11:35
A ta kasa to 0zł :) (11)
Śmiesznie się czyta takie wypociny, kiedy wszyscy wiedzą, że sprawozdania finansowe są jawne i były kontrolowane przez państwo.
- 7 39
-
2024-01-18 18:38
On rozlicza zebrane środki co do złotówki
Wałek polega na tym że przez 7 lat 400 000 000 zebrane leżą na lokacie w Banku i same odsetki to 25 000 000 zysku, którego nie rozlicza. I kupuje sobie dom na Florydzie, samochód za 600 000...
- 8 0
-
2024-01-18 11:52
"sprawozdania finansowe są jawne". Ale czyje sprawozdania finansowe ??? (7)
Bo sądowym sporze z Piotrem Wielguckim to pan Owsiak wolał przegrać w sądzie byle tylko nie ujawnić przepływów finansowych między WOŚP a swoimi firmami. w wośp owsiak pracuje za darmo, Ale WOŚP finansuje złote melony i inne złote mrówki całe i nie całe a te firmy już sowicie wieloma milionami opłacają nie tylko Jurasa ale całą jego rodzinę.
Bo sądowym sporze z Piotrem Wielguckim to pan Owsiak wolał przegrać w sądzie byle tylko nie ujawnić przepływów finansowych między WOŚP a swoimi firmami. w wośp owsiak pracuje za darmo, Ale WOŚP finansuje złote melony i inne złote mrówki całe i nie całe a te firmy już sowicie wieloma milionami opłacają nie tylko Jurasa ale całą jego rodzinę.
Ujawnienia tych przepływów Owsiakowie boją się jak diabeł św. wody bo wtedy wszyscy dowiedzieli by się co do złotówki ile z corocznych zbiórek Bierze pan Owsiak i jego rodzina do prywatnej kieszeni.
A dobrze poinformowane "wiewiórki" szepczą że Pan Obajek przy rodzinie Owsiaków to ubogi krewny krezusów od złotych melonów.- 51 3
-
2024-01-18 13:06
Wy chyba żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. (6)
"Wczoraj we Wrocławiu zapadł prawomocny wyrok uznający blogera i felietonistę Gazety Polskiej Piotra Wielguckiego winnym naruszenia dobrego imienia wolontariusza WOŚP Radosława Iwickiego."
- 2 22
-
2024-01-18 14:03
Tych procesów między panem Owsiakiem i panem Wielguckim było kilka. (5)
Ja pisałem o tym który Owsiak przegrał bo nie zgodził się ujawnić przepływów finansowych między swoimi Złotymi melonami mimo żądania sądu. Lepiej było przegrać sprawę niż ujawnić prawdę.
- 19 1
-
2024-01-18 14:29
Nie było takiego procesu, Wielgucki przegrał je wszystkie. (4)
- 1 18
-
2024-01-18 18:08
(2)
Nie było takiego procesu? No chłopie, ale masz odjazd, a wraz z tym zarzucasz, komuś, że żyje w alternatywnej rzeczywistości? xD Palisz frana bo ci za to płaca, czy masz jakieś defekty umysłowe od urodzenia?
- 9 2
-
2024-01-18 18:42
Nie daje Owsiak owi (1)
- 10 0
-
2024-01-18 19:11
Ja też nie daję.
Pieniądze które zbiera Owsiak są wykładnikiem zamożności sPOłeczeństwa. Każdy jaki by nie był rząd widząc to, dochodzi do wniosku, że jeszcze nie jest tak żle skoro ludzie dają. A jak dają to trzeba dokręcić im śrubkę. Jak przestaną dawać, to znaczy że jest już dobrze.
- 9 0
-
2024-01-18 14:47
To jest właśnie rzeczywistość alternatywna wykreowana w partyjnej TVN.
- 15 2
-
2024-01-18 11:48
Czemu nie pokazał w sądzie tych sprawozdan (1)
Jakie firmy zewnętrzne obsługują WOŚP? Tak ciężko sprawdzić?
- 38 5
-
2024-01-18 18:40
To WOŚP wymyśliły służby PRLu jak była zapaść po upadku komuny i uratowali D.
Później było tyle że doplacali do emerytur sbeckich. Dziś to chyba do PO dopłaca i KoDziarzy
- 10 1
-
2024-01-18 11:03
Meduzo umysłowa sprzet od tej fundacji to tylko tysięczna procenta tego co co roku kupuje państwo dla szpitali (9)
ale ty najwyrazniej powielasz te brednie od lat i pewnie nawet dzieci nie masz.
A pieniadze to nie sa jego tylko ludzie dawali !!
Ale zgadza sie skandalem jest ze sprzet nie został podarowany szpitalom tylko jest wypożyczony jest wpisany jako własność fundacji!!
I z kasy która dostaje na sprzet finansuje tez festiwale muzyczne to kolejny skandal bo otym tacy jak ty tez niewiedza- 91 25
-
2024-01-18 18:01
może jakieś dane skąd szpitale pożyczają sprzęt na ile czasu za jaką kwote itd...
- 2 0
-
2024-01-18 14:57
Meduzo umysłowa. (2)
Twierdzisz ze sprzęt z WOŚP to tysięczną procenta tego co kupuje państwo do szpitali? Więc teraz udowodnię twój meduzizm umysłowy niech WOŚP wyda na sprzęt powiedzmy 50 mln pln skoro twierdzisz ze to tysięczna procenta z tego co kupuje państwo więc budżet na sam sprzęt to 50 mln x 100000 a to się równa jakieś 5 bilionów pln czyli jakieś 10 rocznych
Twierdzisz ze sprzęt z WOŚP to tysięczną procenta tego co kupuje państwo do szpitali? Więc teraz udowodnię twój meduzizm umysłowy niech WOŚP wyda na sprzęt powiedzmy 50 mln pln skoro twierdzisz ze to tysięczna procenta z tego co kupuje państwo więc budżet na sam sprzęt to 50 mln x 100000 a to się równa jakieś 5 bilionów pln czyli jakieś 10 rocznych budżetów państwa polskiego więc nie wiem co tam w Polsce mają w tych szpitalach platynowe igły jednorazowe w strzykawkach rękawiczki jednorazowe wysadzane brylantami czy nie wiem co
- 3 17
-
2024-01-18 21:02
Roczny budżet NFZ to 100 MLD złotych
naprawdę, 50 milionów to wręcz pomijalna kwota; owsiak robi dużo szumu, a wkład jest symboliczny
- 8 1
-
2024-01-18 16:28
Wdzialem naklejki tego cwaniackiego przedsiewziecia dla frajerow przyklejone na kiblach, czy Owsiak tez je kupuje?
- 14 4
-
2024-01-18 13:08
(2)
Jest wypożyczony,żeby żaden komornik nie mógł go zabrać meduzo umysłowa.
- 11 17
-
2024-01-18 15:06
Pokemon gdybys miał mózg to bys wiedział ze zaden komornik niema prawa zabrac sprzetu ze szpitala a długi szpitala
musi spłacac rzad !!Ale najpierw musiał bys miec mózg
- 19 1
-
2024-01-18 14:52
Co więcej
Dzięki temu szpital nie może świadczyć usługi odpłatnie na WOŚPowym sprzęcie - a to kusi, prywatnie, bez kolejki, 200zl, ale badanie musi być prowadzone na sprzęcie należącym do szpitala - w przeciwnym wypadku łamią umowę
- 1 9
-
2024-01-18 11:46
Zobaczy naklejkę i myśli że Owsiak kupil (1)
Naklejek faktycznie kupuje mnóstwo
- 50 5
-
2024-01-18 18:35
Po ile w tym roku naklejka. Produkowana w Hamburgu.
- 7 1
-
2024-01-18 11:05
(1)
Nie zrozumie ten kto niebył w Twojej sytuacji...pozdrawiam
- 15 42
-
2024-01-18 12:30
Ale po czym sądzisz
Czy jak na produkcie jest naklejka UE to czy znaczy że za to ze swoich pieniędzy zapłacił któryś z europosłów? Nie. Zapłaciliśmy my, bo do eurokołchozu trzeba jeszcze dopłacać. Tylko się stosuje narrację, że to dzięki nim i od nich. Mieszanie.
- 26 4
-
2024-01-18 11:06
Jurek z Kartuskiej pochodzi, pozdro mordo (1)
- 9 43
-
2024-01-18 12:00
a nie z Kurkowej przypadkiem? ;)
- 30 5
-
2024-01-18 10:56
Nie był od niego tylko od zwykłych ludzi. (29)
- 151 18
-
2024-01-18 19:05
Tak masz rację źle ująłem. Z datków od ludzi biorących udział w WOŚP której przewodzi p. Owsiak.
- 2 0
-
2024-01-18 11:39
To czemu (27)
Nie był od państwa????
- 34 52
-
2024-01-18 18:30
Naklejali naklejki na wszystkim co popadnie na Zaspie w Szpitalu
On żyje z odsetek od 400 00 000 które trzyma w mBanku. Ale kto zabroni głupiemu dawać?
- 13 1
-
2024-01-18 12:28
Bo lekarze nie wykorzystują dzieci do zbierania pieniędzy na mrozie (2)
Mam czasem uwagi do ich pracy, ale wykorzystywania nieletnich im nie mogę zarzucić.
- 26 5
-
2024-01-18 14:35
Bo to dzieci zbierają na Owsiaka. (1)
- 22 1
-
2024-01-18 20:35
No a kto
Przecież nie ludzie 90+.
- 2 1
-
2024-01-18 11:45
Naklejka była od niego (22)
Sprzęt w szpitalach pochodzi z budżetu państwa. Te 0,002 % co kupuje i wypożycza Owsiak to najczęściej stoi w magazynie bo szpitale zwyczajnie nie potrzebują. Oczywiście Owsiak kupuje po rocznym opóźnieniu i to wychodzi jakieś 10 mln dla mrówki całej. Kto by tam sprawdzał sprawozdanie jak nawet sąd nie może się doprosić. Najważniejsze że Owsiak wspiera platformę i jest nasz
- 115 23
-
2024-01-18 18:31
Na Zaspie stoją w magazynie z 2014 roku nikomu nie potrzebne łóżka
- 8 1
-
2024-01-18 18:12
Trep
Ciebie to nieźle łeb boli
- 3 0
-
2024-01-18 17:59
(2)
ta jasne szpitale są tak bogate że trzymają niepotrzebny sprzęt
- 1 8
-
2024-01-19 01:23
Niestety tak bywało. Kupiony na siłę sprzęt stał nieużywany w magazynach. A długi szpitali rosły.
- 3 1
-
2024-01-18 18:34
Są
A on sprzęt urzycza a nie daje koszty obsługi obciąża szpitale
- 8 1
-
2024-01-18 15:35
Potwierdzam. Jak ostatnio wychodziłem ze szpitala i poszedłem się przebrać w cywilne ciuchy..
Zdejmuję szpitalne wdzianko i widzę, że mi naklejkę nawet na ptaka Owsiak nakleił.
- 16 6
-
2024-01-18 14:28
(6)
Powiadasz że WOŚP to 0,002% sprzętu na oddziałach szpitalnych więc ciekawi mnie skąd masz takie dane może podasz źródło? Bo moim skromnym zdaniem po obserwacjach naocznych są oddziały dziecięce gdzie sprzęt zakupiony przed WOŚP to grubo ponad 90% dla przykładu pobyt mojego dziecka na oddziale szpitalnym i jaki widok? Nawet łóżko oklejone
Powiadasz że WOŚP to 0,002% sprzętu na oddziałach szpitalnych więc ciekawi mnie skąd masz takie dane może podasz źródło? Bo moim skromnym zdaniem po obserwacjach naocznych są oddziały dziecięce gdzie sprzęt zakupiony przed WOŚP to grubo ponad 90% dla przykładu pobyt mojego dziecka na oddziale szpitalnym i jaki widok? Nawet łóżko oklejone serduszkiem nie wspomnę o kardio monitorze 4 pompach infuzyjnych sprzęt diagnostyczny typu USG tomograf EKG również jakoś posiada naklejki WOŚP więc chyba został zakupiony przez fundacje. Śmiem sądzić iż gdyby nie WOŚP to tego oddziału by nie było bo by nie było na czym i czym leczyć.
- 8 36
-
2024-01-19 01:10
Zaczekaj aż Grodzki i Arłukowicz zlikwidują większość szpitali zgodnie z obietnicą.
- 5 1
-
2024-01-18 20:26
Kupienie sprzętu to najmniejszy koszt funkcjonowania oddziału... ale z naklejkami i odpowiednim logo najbardziej zauważalne dla gawiedzi.
Roczne utrzymanie oddziału i wynagrodzenie dla wszystkich pracowników od sprzątaczki po lekarza, wielokrotnie przekracza to co PT Owsiak jednokrotnie temu oddziałowi jednokrotnie dał, który to PTKupienie sprzętu to najmniejszy koszt funkcjonowania oddziału... ale z naklejkami i odpowiednim logo najbardziej zauważalne dla gawiedzi.
Roczne utrzymanie oddziału i wynagrodzenie dla wszystkich pracowników od sprzątaczki po lekarza, wielokrotnie przekracza to co PT Owsiak jednokrotnie temu oddziałowi jednokrotnie dał, który to PT Owśiak jeszcze obdarowuje niepytawszy wcześniej czy coś jest potrzebne czy nie. Wiadomo, że każdy szpital przygarnie wszystko co może dostać nie ważne czy potrzebne czy nie, czy ma pracowników i kontrakt by to wykorzystać czy nie. Zawsze kasy zostanie na coś innego.
Ten koszt funkcjonowania całości ponosi rząd centralny i samorząd lokalny. Nie ważne która siła polityczna, w którym miejscu i momencie jest ale to ich decyzjami i za pieniądze z naszych podatków jakoś się to kręci.
Gdyby nie Owsiak to samorządy i rząd (via Ministerstwo Zdrowia) musiałby przeznaczać więcej środków na wyposażenie, ale po co jak jest mało kasy na wszystko, a by było więcej trzeba podnieść podatek, lub większy % przeznaczyć na ochronę zdrowia. A kto będzie głosować na tych co podatki zwiększają? Lepiej to finansować przez dobrowlony "datek/podatek" orkiestrowy. Wszyscy zadowoleni.
Nie wiadomo gdzie jest początek spirali tej patologii...- 8 0
-
2024-01-18 15:42
Naklejki powiadasz?
Jaki to problem przykleić naklejkę?
- 16 5
-
2024-01-18 15:10
Gdybys dzbanku pusty miał mózg to bys rozumiał co czytasz a informacje sa dostepne w ministerstwie zdrowia i sa publikowane (1)
trzeba byc naprawnie calkowitym dzbanem by wypisywac brednie ze 90% sprzetu w szpitalach to sprzet od Fundacji!!
Kolejny przykład skrajnej głupoty i taki ma prawa wyborcze!!- 39 3
-
2024-01-18 18:33
Jaki wstyd... On?
Przez jego żebracką imprezę zginął człowiek. No to czekam może dożyje ulicy Hitlera
- 12 1
-
2024-01-18 14:34
Żyj w błogiej nieświadomości. Oni chcą właśnie żeby bezmózgie Yeti widziało naklejki i myślało że to z WOŚP.
Dlaczego uciszali tych którzy o tym głośno mówili?
- 39 5
-
2024-01-18 11:48
Tak, tak, chodzą z Tuskiem, jeden przykleja nalepki na państwowy sprzęt, a drugi markerem podnosi ceny... (8)
- 12 58
-
2024-01-19 22:25
Oni mają te naklejki na kurtkach,, to oznacza że Owsiak je kupił.
- 1 0
-
2024-01-18 19:11
Nalepki na laptopy dla uczniów to nie ten rząd nakleił.Czy wreszcie zapłacono za nie?
- 3 5
-
2024-01-18 15:11
Pokemon sam widziałem jak personel medyczny nakleja na kazdy sprzet nalepki !
- 17 3
-
2024-01-18 11:51
Ma od tego dzieci i takich jak ty (4)
Wystarczy że rozda naklejki
- 62 6
-
2024-01-18 15:17
kolejne "rozdawnictwo" - kiedy z tym skończymy?!!!
Owsiak przytuli "prowizję" a POkemony myślą że ratuje całą służbę zdrowia :)))))
- 31 2
-
2024-01-18 13:05
Mówisz że dzieci chodzą po szpitalach i naklejają naklejki na sprzęt? (2)
Coraz lepsze jazdy :D
- 10 41
-
2024-01-18 18:31
Żebracy
- 7 1
-
2024-01-18 15:40
Tak jest.
- 13 1
Wszystkie opinie
-
2024-01-18 10:17
Brawo, honorowym obywatelem wolnego miasta Gdańsk (16)
Günter Grass, Lech Wałęsa sami patryioci.
- 193 25
-
2024-01-18 10:21
(2)
Tak a co?
- 10 14
-
2024-01-18 14:34
Elitka z PO. (1)
-Günter Grass, trzykrotny ochotnik do SS do swojej wymarzonej organizacji dostał się dopiero pod koniec wojny.
wcześniej nie spełniał kryteriów do przyjęcia. Ale za 3 razem doceniono konsekwencję i upór.
- Lech Wałęsa ps. Bolek jego własnoręczne donosy można poczytać. Rekordowa Seria wygranych w totolotka do dziś jest
nie pobita.
- Jerzy Owsiak w tym towarzystwie jest bardziej za zasługi swojego Ojca zawsze wiernego partii i szczerze
nienawidzącego kościół katolicki i wszystkich katolików. Taka rodzinna tradycja.- 15 2
-
2024-01-19 01:27
Róbta co chceta. Hejt na banerach wyborczych. Wstyd i hańba.
- 3 0
-
2024-01-18 10:24
(3)
Gratulacje !
- 10 17
-
2024-01-18 10:31
Gdanszczanin od którego pokolenia? (1)
Urodzony w Gdańsku?
- 12 11
-
2024-01-18 10:52
Praworządny Obywatel Polski?
A zdajesz sobie sprawę, że kiedy wasz pRezydent mówiąc o "terrorze praworządności" Tuska oficjalnie przyznał, że do tej pory było w Polsce bezprawie?
- 6 14
-
2024-01-18 10:34
Urodzony w Gdańsku?
- 6 13
-
2024-01-18 10:40
cieszę się, że wyprowadzam się z tego niepolskiego miasta (6)
- 17 10
-
2024-01-18 10:47
Szczęśliwej podróży. (1)
- 8 14
-
2024-01-18 12:22
a ty przestań wystawiać śmieci na korytarz, braniewski "Gdańszczaninie".
- 7 3
-
2024-01-18 10:52
Do Pcimia? (2)
- 6 10
-
2024-01-18 10:57
Do San Escobar XD
- 6 5
-
2024-01-18 14:32
Nawet Pcim lepszy od Gdańska.
- 5 2
-
2024-01-18 10:57
Bą włajaż.
- 5 8
-
2024-01-18 10:51
Ale się uśmiałem z tych patriotów.
- 5 7
-
2024-01-18 12:20
Wróć do szkoły, zajrzyj do słownika. Po prostu zrób coś z sobą.
- 0 0
-
2024-01-18 10:17
I bardzo dobrze (4)
Pozytywna postać
- 40 251
-
2024-01-18 10:30
Podobno (3)
to nie owsiak zbiera na dzieci to dzieci zbierają na owsiaka.
- 39 8
-
2024-01-18 10:40
(2)
może w przyszłym roku będzie zbierał na nowe mózgi dla tych przesterowanych na nienawiść pisową
- 12 36
-
2024-01-18 13:33
Raczej powinien zbierać na mózgi wyprane
przez nomenklaturę PZPR i ich dobrze ustawione dzieci.
- 18 1
-
2024-01-18 14:35
Honorowy tytuł to nagroda za promowanie 8 gwiazdek najważniejszego punktu programu PO
- 16 1
-
2024-01-18 10:21
(4)
Mam nadzieję że na finale WOSP w gdanku Jureczek za to zrobi ładny pokaz fajerwerków.
- 36 62
-
2024-01-18 10:22
Będą tylko lasery, frajerwerki są passe
- 2 15
-
2024-01-18 10:51
Jureczek robi pokazy fajerwerków tylko w Warszawce Pokemony z gdańska na to nie zasługują :)
- 16 5
-
2024-01-18 14:39
Fajerwerki Owsiaka nie szkodzą zwierzętom. Tak już mają.
- 9 0
-
2024-01-20 17:45
Ciekawe kogo teraz zabiją? TVP info i TVN24 tak szczuły wzajemnie społeczeństwo, że wszystkiego się można spodziewać.
- 0 0
-
2024-01-18 10:27
Brawo (3)
Popieram decyzję.
A PIS wam , już dziękujemy.- 42 259
-
2024-01-18 13:35
Tusk dopiero się rozkręca (1)
Urszula wprowadziła syndyka do Polski celem postawienia Rzeczpospolitej w stan likwidacji
- 20 2
-
2024-01-18 13:40
Likwidatura zaczyna nabierać tempa.
- 15 0
-
2024-01-18 15:19
Jaki Owsiak taka rada miasta
- 9 2
-
2024-01-18 10:31
(5)
Robi zbiórkę dla nas, my dajemy a on przekazał w ubiegłym roku kasę ukraińcom dlatego ja już mu nic nie dam. Chyba, że zrobi zbiórkę dla dzieci, kaleki ofiary ukraińskich bombardowań Donbasu od lat.
- 130 28
-
2024-01-18 10:42
(1)
kłamiesz jak mateusz- cieniasy kłamią bo tak mają
- 9 26
-
2024-01-18 20:40
Czytałeś kiedyś te rozliczenia WOŚP dostępne oficjalnie? Tam są pokazane miliony przekazane Ukraińcom, miliony na kampanie bilbordowa przed wyborami, miliony na galę WOŚP...
- 8 2
-
2024-01-18 13:36
Bo kasa jest jego
A ty głupi że wrzuciłeś
- 14 2
-
2024-01-18 13:58
Owsiak miał zbierać na dzieci a to dzieci zbieraja na Owsiaka. (1)
- 12 1
-
2024-01-18 14:40
Najważniejsze żeby kasa trafiła do Złotych melonów i do mrówek całych i nie całych.
- 7 1
-
2024-01-18 10:34
Ciekawe czy na nadzwyczajną sesję rady miasta ubierze garnitur? (8)
Zszokowałby wszystkich!
- 33 24
-
2024-01-18 10:38
Jak już to założy, (6)
nie ubierze.
- 10 6
-
2024-01-18 10:49
Jest sens spierać się o takie szczegóły jak wiadomo, że ani nie ubierze, ani nie założy?
- 9 6
-
2024-01-18 10:53
(1)
Mylisz się, wciągnie na siebie ;)
- 3 4
-
2024-01-18 13:42
Będzie w garniturze jak każdy porządny polityk.
- 3 2
-
2024-01-18 11:29
To może chociaz zacznie (1)
Przyodziewać się w garnitur?!
- 3 0
-
2024-01-19 08:53
A co to ma do rzeczy jak kto jest ubrany?
- 0 0
-
2024-01-19 01:33
A to nie uniwersytet się podpisał?
- 0 0
-
2024-01-18 13:37
Jak garnitur to tylko czerwony
Ulubiony kolor jego starego
- 6 0
-
2024-01-18 10:35
Jedną z nielicznych rzeczy za którą jestem wdzięczny PiSowi jest udowodnienie, że Fundacja WOŚP jest czysta jak łza. (22)
Gdyby było inaczej, byłoby rzeczą absolutnie niemożliwą, by przez te wszystkie lata, przy tak ogromnej niechęci, mając pod sobą cały aparat władzy, nie znaleźli ani jednego dowodu na jakikolwiek przekręt, czy przywłaszczenie choćby jednej złotówki.
- 57 201
-
2024-01-18 10:39
(7)
widać efekty jego zbiórek w przeciwieństwie do Caritasu , PCK czy dziada Rydzyka
- 20 38
-
2024-01-18 10:59
Bo PCK (1)
Nie ma wielkiego logo na paczkach ryżu podarowanych potrzebującym?
- 21 4
-
2024-01-18 13:47
Za to koszty zbiórek Critasu, PCK i innych wymienionych są 1000 razy mniejsze niż WOŚP.
Każdy samorząd gdzie odbywają się imprezy w dniu finału ponosi tego koszty. WOŚP za te imprezy nie płaci, a Policja czy straż nie jest tam gratis. Tylko WOŚP obciąża podatników kosztami swoich zbiórek i imprez im towarzyszących.
- 10 1
-
2024-01-18 11:00
Bo Caritas czy PCK nie przykleja do wszystkiego nalepek? (1)
- 23 5
-
2024-01-18 11:11
A Caritas diecezji płockiej już zwrócił 19mln zł wyłudzone z PFRON?
- 4 9
-
2024-01-18 11:09
porównujesz Rydzyka do Caritasu? Caritas pomaga bez rozgłosu, prowadzi noclegownie dla bezdomnych, wydaje posiłki, codziennie, nie tylko od święta i nie robi z tego pompy. Lepiej sprawdź ile % zebranych pieniędzy wydaje na pomoc Caritas a ile WOŚP.
- 20 3
-
2024-01-18 14:10
Prawdziwe dobro nie lubi rozgłosu, niech lewa ręka nie wie co czyni prawa. (1)
Caritas pomaga po cichu i nie robi szumu oraz nie zarabia na dobroczynności. Caritas pomaga tym najbardziej potrzebującym którzy o tę pomoc się nie upominają i nie dopominają.
- 8 1
-
2024-01-19 08:58
Tak taaak. Tak samo w kosciele katolickim pomaga innym ale najpierw zaplac co łaska 500 zł.
A tak z czystej ciekawosci skoro caritas podlega pod przepisy o opp to gdzie sa publicznie dostepne sprawozdania? Doszukaj sie przynajmniej jednego na jakiejkolwiek stronie. A ze na wniosek powiadasz...powodzenia- 0 1
-
2024-01-18 10:48
Pokemon jak zawsze musi sie glupota chwali i zaprzeczac faktom udowodnili setki razy ale co moze otym bezrozumowiec wiedziec (6)
skoro do pustego dzbanka dociera tylko hipnotyczny przekaz nienawiści z TuskVisioNetwork jaka kolwiek wiedza odbija sie od niego jak od sciany.
- 22 9
-
2024-01-18 10:50
Weź jakieś leki na ten syndrom odstawienia jadu TVPutin. (1)
- 7 10
-
2024-01-18 14:26
Właśnie zostaliście dotknięci tym samym jadem co w TVNiemcy i TVPutin.
TVP było nieskażone waszym chorym tvn- owskim przekazem i teraz to się niestety zmieniło. Owsiak syn UBeka na delegacji w Gdańsku i tyle miał wspólnego z Gdańskiem. Owsiak jest w układzie postkomunistycznym i nic tego nie zmieni. Pod koniec komuny władze zrobiły z niego kontrolowany wentyl bezpieczeństwa , min. Towarzystwo Przyjaciół Chińskich Reczników- niby takie śmieszne nie szkodliwe ale miało kontrolować młodzież. Obudźcie się!
- 5 2
-
2024-01-18 10:53
powtórz jeszcze raz, ale bez błędów bo cały ten komentarz wygląda jakbyś się chwalił głupotą
- 7 2
-
2024-01-18 10:56
Co mu niby udowodnili i dlaczego za to nie odpowiada? (1)
PiS przez osiem lat miał swojego Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego w jednym i Owsiak nie ma postawionych zarzutów? Nie daje ci to ani trochę do myślenia?
- 5 11
-
2024-01-18 14:18
Owsiak zrobił sobie z tego źródło dochodu.
Złoty Melon i Złota Mrówka- dlaczego nie wyjaśni i nie wytłumaczy jak jest naprawdę? A on pytany o to zawsze się wścieka czyli coś ma na sumieniu (sic!). Oficjalnie Owsiak zbiera na dzieci a tak naprawdę to dzieci zbierają na Owsiaka.
- 4 2
-
2024-01-19 00:03
Udowodnij tę tezę pisowski tłuku.
- 0 2
-
2024-01-18 10:58
Żyć bez nich nie możesz?
- 0 0
-
2024-01-18 11:05
nie znaleźli?
już 10 lat temu posypały się pierwsze wyroki sądów administracyjnych, obecnie jest ich kilkanaście prawomocnych - rozliczanie tej fundacji jest nieprzejrzyste, brakuje elementarnych reguł, które przy tego typu przedsięwzięciach obowiązują... obawiam się, że raz to kupowanie sprzętu jest na rękę każdemu rządowi a dwa to nie chcieli robić z niego męczennika...
- 11 5
-
2024-01-18 11:36
Kitujesz, było przeciwnie. W przeciągu 24h po z@bójstwie prezydenta A. służby powinny wejść do W0ŚP i wziąć się za komputery
Sprawdzić, czy 0wsiak miał znaczny wpływ przy ustaleniu (dla kasy) aż tak niskiego charakteru imprezy. Że tylko "zajęcie pasa drogowego". A to de facto współzab iło Ada m0wicza. Otóż PiS i Ziobro "wymiękli". bali się, że im słupki spadną. Nic nie zrobili, a wchodzić trzeba było niezwłocznie, a nie czekać, aż pracownicy 0wsiaka pousuwają z maili nt organizacji imprezy w Gdańsku, co się da.
- 6 2
-
2024-01-18 11:37
Na Giertycha również nie znaleźli. Cwani są i wied?A jak kraść
- 2 2
-
2024-01-18 12:38
nie wierzę że ty tak na trzeźwo piszesz!
- 4 1
-
2024-01-18 15:19
Bredzisz
- 2 0
-
2024-01-22 08:33
mylisz się kolego, to nieudolność PiS i nasze przepisy prawne
... jak wyglada nasze prawo widać po tym co teraz jest w sadownictwie, prokuraturaturach i mediach publicznych... chaos i obie strony udowadniające poprzez ekspertów prawa, że tylko oni maja rację.
A nieudolność PiS nie potrafiła postawić Tuska przed tTrybunałem STanu za Amber Gold.
Tusk przysięgał, że dobro obywateli będzie dla niego najświętszą powinnością a kiedy już wiedział, ze AG to piramida (jak zeznał syn Michał) to nic nie zrobił, żeby zakończyć ten przewał, ludzie dalej tracili dorobki życia, a dzieci dostawały kasę z OLX...- 0 0
-
2024-01-18 10:36
Wiatr zmienił kierunek więc PO montuje swoje symbole i pachołków. (3)
Wiatr się odwróci, czystki zaczną się od nowa. Tylko naród umęczony.
- 195 19
-
2024-01-18 10:45
idz do pracy a nie szczujesz i szczekasz jak wiejski pies zza płota bo zflustrowany cały dzień przy budzie
- 7 24
-
2024-01-18 13:48
Z tą różnicą że T.U.S.K. robi to na rympał. Zgodnie z tym jak rozumie prawo. On rozumie akurat tak. (1)
- 14 1
-
2024-01-18 14:27
Teraz Usłyszysz Same Kłamstwa!
- 7 1
-
2024-01-18 10:38
Bardzo dobry biznesmen (10)
ze świetnym pomysłem na zarabianie pieniędzy.
- 184 40
-
2024-01-18 10:39
Ale to nie o Rydzyku. (2)
- 12 26
-
2024-01-18 10:49
Obsesja programowa do Kościoła.
- 10 7
-
2024-01-18 13:51
Ojciec Rydzyk przy rodzinie Owsiaków to ubogi krewny. Złote melony, mrówki całe i nie całe to wspaniały biznes.
Kasa płynie na prywatne konta aż szum banknotów słychać w całym domu państwa Owsiaków.
- 12 1
-
2024-01-18 10:46
(2)
czyli w szpitalu odmawiasz z korzystania z jego sprzętu wolisz ten caritasu , rydzyka czy może respiratory szumowskiego
- 8 23
-
2024-01-18 13:52
Wolę ten sprzęt który min. Zdrowia kupiło za moje podatki. A ty korzystasz tylko ze sprzętu od WOŚP ?
- 8 1
-
2024-01-18 14:01
A co powiesz na to że Owsiaki wpadały do szpitali i naklejały na sprzęt szpitalny kupiony przez państwo naklejki WOŚP-u?
- 6 1
-
2024-01-18 10:49
Zgadza sie firma rodzina ale w Polsce wielu naiwnaików których mozna kroic (1)
- 20 4
-
2024-01-18 13:53
Nie jedna firma bo tych Złotych melonów i mrówek całych i nie całych jest całkiem pokaźna ilość.
A wszystko ochoczo smarowane przez samorządy pieniędzmi od podatników.
- 4 0
-
2024-01-18 14:02
Tylko że nie rozliczył się ze Złotego Melona i Złotej Mrówki.
- 6 0
-
2024-01-18 14:56
Raczej wyłudzanie
- 4 0
-
2024-01-18 10:38
(6)
Ponoć za dzieciaka na Stogach bywał,ale skąd w gdańsku pochodzi nie wiem.
- 42 13
-
2024-01-18 10:41
(1)
Mieszkał na Siedlcach :)
- 7 5
-
2024-01-18 13:56
Gdzieś na resortowym osiedlu w resortowym bloku. Taka Jurka pracował w SB zwalczał kościół katolicki i inne związki wyznaniowe.
To i Jurek jak już tym nasiąkł to taki resortowy jest do dziś.
- 16 2
-
2024-01-18 11:30
(1)
Mieszkał na Kartuskiej
- 6 3
-
2024-01-18 12:39
a powinien na Kurkowej
- 16 5
-
2024-01-18 12:43
Bywał bo grał z chłopakami na dworzu w różne gry. Mój ojciec m.in. też z nim śmigał po podwórku na Siankach.
- 3 2
-
2024-01-18 14:29
Ojciec UBek dostał delegację na Gdańsk i mieszkanie na Malczewskiego czy Ciasnej gdzieś w tych okolicach.
- 12 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.