- 1 Rozwód Koalicji Obywatelskiej z Dulkiewicz? (184 opinie)
- 2 Gdynia ma dwóch nowych wiceprezydentów (282 opinie)
- 3 Zuchwała kradzież w sklepie budowlanym (41 opinii)
- 4 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (77 opinii)
- 5 Kolejny pożar aut w Gdańsku. Podpalenie? (96 opinii)
- 6 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (207 opinii)
Kolejna kolizja z udziałem tramwaju
Zobacz skutki kolizji w Nowym Porcie
Ok. godz. 14:45 na skrzyżowaniu ul. Marynarki Polskiej i ul. Wyzwolenia w Nowym Porcie doszło do kolizji z udziałem tramwaju. To już kolejne tego typu zdarzenie, do którego doszło w ostatnich dniach. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy skład będzie nadawał się do dalszej eksploatacji.
W czwartkowe popołudnie tramwaj linii nr 10 typu Dortmund, który jechał w kierunku Nowego Portu, zderzył się z lawetą samochodową, która skręcała z ul. Marynarki Polskiej w ul. Wyzwolenia. Przyczyną zdarzenia było wymuszenie pierwszeństwa przez kierowcę staranowanego auta.
- To była stłuczka, nie ma osób poszkodowanych. Winę ponosi kierowca lawety, który podpisał już stosowne oświadczenie. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy tramwaj będzie wymagał przeprowadzenia poważnych prac remontowych - informuje Alicja Mongird, rzecznik prasowy spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje.
Jak można zaobserwować na załączonym do artykułu filmie, tramwaj częściowo wypadł z szyn. Do czasu usunięcia skutków kolizji pasażerowie będą musieli skorzystać z zastępczej komunikacji autobusowej. To już kolejna odsłona serii stłuczek i kolizji z udziałem gdańskich tramwajów, do której doszło w ostatnich dniach.
Jeśli okaże się, że tramwaj musi zostać tymczasowo wycofany z eksploatacji, to GAiT będzie dysponował jedynie dwoma składami rezerwowymi. Przypomnijmy, że gdański przewoźnik dysponuje obecnie 112 sprawnymi tramwajami. Aby obsługiwać połączenia w godzinach szczytu potrzeba natomiast 109 wozów.
Czytaj także: Trzymajmy kciuki za tramwaje, bo ich zapas jest coraz mniejszy
Miejsca
Opinie (130) 9 zablokowanych
-
2017-06-08 18:35
Prawo serii - czyli jak nie idzie to nie idzie
Posilkujac sie ergodycznym prawem serii, rozwiaznie matematyczne dla powyzszych zdarzen losowych przedsawione na osi czasu daje taki oto przebieg realizacji:
..........................................................................!.!...!.....!!...!....!!..........
gdzie:
(kropka) - symbolizuje jednostke czasu - tydzien,
! - to kolizja tramwaju z innym obiektem.
Oznacza to ze przed nami jeszcze ostnie dwie kolizje do zakonczenia danej serii zdarzen (nomen omen zderzen).- 3 1
-
2017-06-08 18:08
A może przekopać kanały, poszerzyć Strzyżę i Radunię, i puścić tramwaje wodne...?
wtedy kolizje raczej się skończą...
- 8 1
-
2017-06-08 17:57
Śpieszmy się kochać tramwaje...
...tak szybko odchodzą...
- 15 1
-
2017-06-08 17:36
Tylko sprzedaż zajezdni im w glowie (1)
Myślą tylko jak sprzedać zajezdnie na Hallera i dostać kasę od dewelopera !
Tak działa zarząd gait.- 10 0
-
2017-06-08 17:56
Spokojnie
Jeszcze 2 sklady zalicza dzwona i zajezdnia bedzie zbedna, caly tabor bedzie na trasie wkolko jezdzic motorniczy beda na petlach sie zmieniac.
- 6 0
-
2017-06-08 17:48
To może czas pomysleć o .....
...metrze?
- 1 3
-
2017-06-08 17:36
Precz
Tramwaje na tory !
- 5 0
-
2017-06-08 16:03
Wywalić po z gait (1)
Zatrudnić jako dyrektora i zastepce dwoch absolwentów pg wydziału mechanicznego mogą być ci najgorsi na roku. Wypadki się skończą.
- 20 2
-
2017-06-08 17:25
Zacznijmy od tego że oni nie kupowaliby n8c z napędem na 800V na trakcję o napięciu 600V. Albo od razu by zarządzili modernizację napędu
- 7 1
-
2017-06-08 17:19
Chwilę poczekajmy, to jeszcze się dotłuką
ale urwał!
- 8 1
-
2017-06-08 17:15
Stoimy u progu wielkiego kryzysu tramwajowego
No a władze miasta i dyrektorzy ds. komunikacji w jego obliczu robią to samo, co zwykle: NIC.
- 12 1
-
2017-06-08 17:02
Lis za słabo trzyma kciuki
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.