- 1 Pościg za nastolatkami. Znaleziono pistolet (285 opinii)
- 2 Tyle będzie zarabiać Aleksandra Kosiorek (133 opinie)
- 3 Nastolatkowie zginęli po 40-km pościgu (779 opinii)
- 4 Nowy przystanek kolejowy na granicy miast (109 opinii)
- 5 Samolot lądował przez atak paniki pasażera (59 opinii)
- 6 Zniesiono zakaz wstępu do lasu w Gdyni (97 opinii)
Koniec korków na Łostowickiej?
A wszystko to może się zmienić. Plany są ambitne i dość mocno skonkretyzowane. Tylko czy starczy na nie środków finansowych?
Dwa pasy jedni w każdą stronę na Łostowickiej - to marzenie wielu kierowców. By mogło się ziścić, przynajmiej kilka domów musiałoby zostać wyburzonych, a ich mieszkańców przenieść trzeba będzie w inne miejsca i przyznać stosowne odszkodowania. Większośc z nich zajmuje się wyrobem nagrobków, inna lokalizacja ich mieszkań i warsztatów może postawić pod dużym znakiem zapytania dalszą działalność w tym kierunku.
Ale z tymi problemami radzić sobie będzie miasto najwcześniej za rok.
Jak podaje gazeta "Dzień Dobry" dopiero za około 8 miesięcy sporządzona zostanie dokumentacja techniczna, ale pomarzyć można już w poniedziałkowym korku...
Opinie (37)
-
2002-08-03 21:34
zamiast się cieszyć
że krystalizuje się wizja nowej Łostowickiej to oni lamentują i bredzą coś o jakiś kosmicznych przeprawach mostowych
- 0 0
-
2002-08-03 19:14
oponenci
skrzyżowania słowackiego-potokowa, rakoczego-jaśkowa dolina i wiele innych są jednopoziomowe i sprawdzają się. trzeba wybudować dużą tzw. wyspę centralą która przejmuje ruch samochodów skręcających w lewo. nie trzeba wydawać ogromnych pieniędzy na projektowanie i budowę wiaduktów. podpisuje się oburącz za kompleksową modernizacją łostowickiej !
- 0 0
-
2002-08-03 18:59
moze sie okazac
ze budowa wiaduktu kosztuje podobna cene jak przeoranie zamieszkalych terenow pod budowe nowej nitki. warto wydac nawet dwa czy trzy razy tyle na dwupoziomowe skrzyzowanie niz na drugi pas. rozwiazanie takie powoduje mniejsze prawdopodobienstwo kolizji i duza przepustowosc. byloby to rozwiazanie podobne wylotu z gdanska na lodz. tyle ze nie tunel, a wiadukt. wyobrazacie sobie, jakie bylyby korki gdyby skrzyzowanie ulic warszawa - obwodnica z gdansk lodz bylo jednopoziomowe?
- 0 0
-
2002-08-03 18:10
do przedmówców
WIDZĘ, ŻE MYŚLENIE NIE JEST NIEKTÓRYCH NASILNIEJSZĄ STRONĄ. JAK SŁYSZĘ ŻE JEDEN PAS NA ŁOSTOWICKIEJ WYSTARCZY TO KREW MNIE ZALEWA. POMYŚLCIE CO BY BYŁO GDYBY POTOKOWA I RAKOCZEGO MIAŁY PO JEDNYM PASIE W KAŻDYM KIERUNKU, A PRZECIEŻ ŁOSTOWICKA TO ICH PRZEDŁUŻENIE. CO DO MOSTU TO NIEWĄTPLIWIE MA ON SWOJĄ PRZEWAGĘ NAD KLASYCZNYM SKRZYŻOWANIEM ALE TEŻ MA GŁÓWNĄ WADĘ... CENĘ. KTOŚ NAPISAŁ COŚ O ASFALTOWANIU ŁOSTOWICKIEJ I NISZCZENIU ZIELENI. CO TO ZA ZIELEŃ? CHYBA JEDYNIE TE CHWASTY PORASTAJĄCE WYSTAWIONE PROJEKTY NAGROBKÓW W OGRÓDKACH. NIC ZIELONEGO TAM NIE ZAUWAŻYŁEM OPRÓCZ GĘSTO ROZSTAWIONYCH PŁYT NAGROBKOWYCH. ZRESZTĄ PO CO KOMU NOWA DROGA W MIEŚCIE LEPIEJ PONARZEKAĆ, PRAWDA? I TO JEST NASZE GDAŃSKIE PIEKIEŁKO, NAJPIERW PŁACZĄ ŻE NIC NIE BUDUJĄ, A W MOMENCIE PRZECHODZENIA DO KONKRETÓW LAMENT ŻE NIBY PO CO ?
A KOLEGA Z TORONTO NIECH LEPIEJ TAM ZOSTANIE I AGITUJE ZA POZOSTANIEM PROWINCJI QUEBECK W KANADZIE.
CAŁE SZCZEŚCIE ZE W ZARZĄDZIE DRÓG I ZIELENI W GDAŃSKU SĄ LUDZIE STOJĄCY TWARDO NA GRUNCIE A NIE BUJAJĄCY W CHMURACH I HACZĄCY O JAKIEŚ NIEREALNE WIADUKTY NAD KARTUSKĄ- 0 0
-
2002-08-03 17:28
Oczywiście
..że most będzie tam najlepszym rozwiązaniem!
Tylko że trzeba uwazac zeby nie popełnić takie błędu jak na elblaskiej - wiadukt zaslania brame żuławska a przepustowość skrzyżowania jest mierna (jedynie!)- 0 0
-
2002-08-03 17:19
powoli ale do przodu
Powoli ale do przodu...
Rodacy co wy tylko narzekać umiecie, spróbujcie sobie po Warszawie a zobaczycie co to poranne korki. Jeśli chcą już coś zrobić to chwała i m za to, a że potrwa ,a to trochę to już normalne. Przecież i tramwaj ma kiedyś tam się kulać. Życzę pozytywnego myślenia.- 0 0
-
2002-08-03 17:12
CZY KTOS TU MYSLI?????????
PO CO KOMU DWA PASY. ULICA JEST ZATLOCZONA BO SKRZYZOWANIE NIE MA PRZEPUSTOWOSCI. BEDZIE DWUPOZIOMOWE SKRZYRZOWANIE TO NIE BEDZIE ZATLOCZENIA. OSOBY JADACE NA MORENE BY NIE MUSIALY STAC W KORKU TYLKO JECHALYBY PRZELOTEM NAD KARTUSKA . MIEJSCE JEST DOGODNE BO KARTUSKA LEZY W DOLINCE. JEST TO INWESTYCJA POROWNYWALNA Z DWOMA PASAMI TYLKO ZE CZTERY RAZY BARDZIEJ EFEKTYWNA. CO TE GLABY KAPUSCIANE W TYM ZARZADZIE DROG WYMYSLAJA???????????
PISZE DO WAS Z TORONTO W KANADZIE I TU NIE MA TRAFFICU BO WSZYSTKIE BARDZIEJ ZATLOCZONE SKRZYZOWANIA SA DWUPOZIOMOWE.
Te dwie jezdnie to jak budowanie zamkow z piasku - ladnie wyglada ale nie jest wogole funkcjonalne....
TAK,TAK, GLUPOTA SIE SZERZY!!!!!!!!!!!!!!!!
PODATNICY, NIE DAJMY SOBIE ZADAC KOLEJNEGO CIOSU.
TO JEST TRACENIE NASZYCH PIENIEDZY. JA CHCE PLACIC PODATKI NA KRAJ ALE CHCE ZEBY TE PIENIADZE BYLY MADZE WYKORZYSTANE.
KONCZAC CHCIALBYM ZA PRZYKLAD PODAC ULICE SLOWACKIEGO ZEBY NIE BYC GOLOSLOWNYM.
sA DWA PASY?? SA?? A KOREK JEST DALEJ!!!!!! DLACZEGO? BO NA GRUNWALDZKIEJ PRZEPUSTOWOSC SKRZYZOWANIA SIE NIE ZMIENILA I CZY TE SAMOCHODY STOJA JEDEN ZA DRUGIM CZY TEZ OBOK SIEBIE TO NIC NIE ZMIENIA. GDYBY NA GRUNWALDZKIEJ I SLOWACKIEGO BYLO 2 POZIOMOWE SKRZYRZOWANIE KOREK BY ZNIKNAL. TAM TEZ MAMY OBNIZENIE TERENU I NIE JEST TO ZBYT TRUDNA LOKALIZACJA NA 2 POZIOMY.
TO TYLE
POZDRAWIAM
MYSLICIELI Z RADY MIASTA- 0 0
-
2002-08-03 16:20
Zgadzam sie..
ze wszystkimi, ktorzy uwazaja ze dwa pasy to nie rozwiazanie. rozwiazanie problemu lostowiskiej stanowi MOST NAD KARTUSKA. nie trzeba ludzi wysiedlac, nie bedzie swiatel na wprost. same zalety.
- 0 0
-
2002-08-03 13:35
Ech marzyciel
Pomarzyć można tylko po co mieszać ludziom w głowie i robić nadzieję ?
ech..- 0 0
-
2002-08-03 12:26
Po co?
Samochodziarze i tak stoja i beda stac w korkach i nie ma po co wyburzac kolejnych domow, asfaltowac kolejnych terenow zielonych.
Nich sie przesiada do komunikacji zbiorowej i na rower, zamiast jak dbile stac 20 minut w korku, rowerem w minute, moze dwie sie tam zjedzie :-)- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.