- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (123 opinie)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (49 opinii)
- 3 Od soboty spore utrudnienia na A1 (76 opinii)
- 4 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (97 opinii)
- 5 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 6 Jak sprawa Amber Gold zmieniła prawo (39 opinii)
Mieli polecieć na wakacje, zostali na lotnisku. Samolot nie zabrał 30 pasażerów
Trwa wyjaśnianie, dlaczego około 30 pasażerów nie odleciało z gdańskiego lotniska do Burgas w Bułgarii, choć turyści dotarli na czas na odprawę bagażową. - Rozmawiamy o tym z agentem handlingowym, działającym na zlecenie Ryanaira - przekazała Agnieszka Michajłow z Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy.
Według relacji turystów, cytowanych przez rozgłośnię, trzy osoby, przy trzech bramkach obok siebie, próbowały obsłużyć kilkaset osób, które w bardzo krótkim czasie zgłosiły się na trzy różne loty tej samej linii lotniczej, co doprowadziło do opóźnień.
Pasażerowie mieli być także zapewniani, że odebrany od nich bagaż na pewno nie poleci bez właściciela, a samolot zabierze wszystkich turystów. Stało się jednak inaczej: pilot samolotu miał przekazać pasażerom że ma 1,5 godz. opóźnienia i nie wpuści więcej osób na pokład.
Radio podaje, że od tak zwanego agenta handligowego, obsługującego w Gdańsku firmę Ryanair, turyści dowiedzieć mieli się, że mogą - za darmo - przebukować swoje bilety na kolejny lot do Burgas. Samolot do Bułgarii ma odlecieć w środę, nie wiadomo jednak, czy dla wszystkich pasażerów znajdzie się miejsce.
- (...) przedstawiciel agenta (...) powiedział, że mamy przebukować bilety na środę. Natomiast nas było 30 osób, a miejsc było 26. Decydować miało pierwszeństwo, kto pierwszy, ten lepszy - opowiada niedoszły pasażer.
Przedstawiciele lotniska: takie sytuacje nie mogą się powtórzyć
O komentarz w sprawie poprosiliśmy przedstawicieli lotniska w Gdańsku.
- Ubolewamy, że część pasażerów nie odleciała z naszego lotniska do Burgas. Uważamy, że takie sytuacje nie mogą i nie powinny się powtórzyć. Rozmawiamy o tym z agentem handlingowym, działającym na zlecenie Ryanaira - poinformowała Agnieszka Michajłow, rzeczniczka portu lotniczego.
Potwierdza ona, że od handlingowego uzyskano informacje, że o tym, iż około 30 pasażerów nie odleciało do Burgas, zdecydowała linia lotnicza.
- I to do linii należy teraz kierować wszystkie reklamacje - podsumowuje nasza rozmówczyni.
Miejsca
Opinie (417) ponad 20 zablokowanych
-
2021-08-04 15:00
Nie dziwie sie, ze nie zabrał. Z lotniska takiego patrona....hmm
kiedy zmiana nazwy lotniska?
- 2 1
-
2021-08-04 13:45
Na polskich lotniskach dzieja sie cuda i waryjactwa. Rozrost kombinatorstwa, cwaniactwa, chciwosci...
..pasazer staje sie dodatkiem do prosperity- do kupna czegokolwiek w Baltonie za bajonska cene, do traktowania w licznych kolejkach jakby byl zapedzany do gazu, pokazu bezradnosci i olewactwa personelu, ktory jest niewlasciwie przeszkolony, arogancki i ktorego jest dramatycznie za malo, lub jest tam, gdzie byc nie powinien. To zaledwie wstep do mojej listy skarg i wnioskow, ktory tu ucinam, gdyz i tak pisze po proznicy.
- 0 1
-
2021-08-03 17:42
(2)
Gdańskie lotnisko jak i miasto to jeden wielki syf
- 8 12
-
2021-08-04 13:01
napisał pewnie bywalec z GKA lub GKS a może GWE .... na zakupy Gdańsk ok , do lekarza Gdańsk też ok - tylko zapychacie kolejki cebularze, a poza tym to feee i peło... heheheh
- 1 0
-
2021-08-03 23:17
Jakieś konkrety dzbanie ?
- 1 0
-
2021-08-04 10:41
(1)
I co z tego?
- 0 1
-
2021-08-04 11:39
To z tego
Głupie pytanie głupia odpowiedz
- 0 0
-
2021-08-03 14:22
(3)
Te śmiecie z ryana ukradli mi po wylądowaniu siatkę z prezentami która była w łuku bagazowym
- 4 5
-
2021-08-04 11:15
Tak, kapitan samolotu wyjmuje po lądowaniu wszystkie bagaże pasażerów z luków, takie hobby podnoszenie ciężarów. -,-
- 1 0
-
2021-08-03 14:58
Z łuku to sobie mozesz dzbanie postrzelać, od kiedy oddajesz siatkę do luku bagażowego?
- 2 1
-
2021-08-03 14:37
A kto nadaje siatkę do luku bagażowego Dzbanie ! Przecież siatka to bagaż podręczny !
- 7 1
-
2021-08-03 15:13
taka obsługa (13)
Niestety od lat obsługa wchodzących pasażerów jest powolna leniwa i opieszała, dodatkowo układ z bardzo krótkimi blatami na bagaż ( dużo gorzej zrobiona niż na wszystkich lotniskach ) jest problemem , dodatkowo za mało otwartych bramek . Nikt z obsługi nie tylko sie nie spieszy , ale wręcz odwrotnie - jako tłumaczenie mają bezpieczeństwo.
Dodatkowo wielu pasażerów nie umie się do odprawy przygotować.- 130 29
-
2021-08-03 23:38
tak im płaci PiS... dobrze zarabiają tylko w zarządzie ludzie z rodziny na swoim... (1)
- 2 5
-
2021-08-04 11:04
Jaki patron
takie lotnisko
- 3 2
-
2021-08-03 16:16
dziwne (3)
parę razy z Gdańska latałam i nigdy nie miałam problemu z obsługą, zawsze wszystko szło sprawnie
- 18 11
-
2021-08-04 08:04
No tak, skoro
Ty nie miałaś problemów, to jest dziwne, że ktoś inny miał...
- 1 0
-
2021-08-03 21:01
Też mi się nie zdarzyło abym miała jakikolwiek problem (1)
- 2 3
-
2021-08-03 23:39
jak masz wielkie bufory (bleee) i trafiasz na facetów to może i tak.
- 1 8
-
2021-08-03 16:09
Mają wywalane za takie pieniądze pracować (6)
- 16 9
-
2021-08-03 16:12
(5)
to trzeba się zwolnić a nie szkodzić ludziom
- 30 8
-
2021-08-03 16:30
Haha (3)
Jak się zwolnią to kto cię obsłuży? Myślisz, że są miliony chętnych do pracy 7 dni w tyg.,świątek, piątek czy niedziela, w stresie, z durnymi ludźmi za 2000 netto? Puknij się człowieku
- 24 16
-
2021-08-03 17:37
dopóki będą chętni, to takie będą stawki (2)
czemu ludzie nie rozumieją podstawowych praw rynku? co robi to nasze szkolnictwo?
- 20 1
-
2021-08-03 23:39
wprowadza obowiązkową religię i cnoty niewieście do szkół, nie czytasz ?
- 3 5
-
2021-08-03 19:31
Tak jasne
Takich masz chętnych, że ten nadmiar wszędzie widać - na check in, na płycie, w sortowni - uświadomię cię, wszędzie brakuje ludzi a ci co są, robią za kilku. Ta garstka doświadczonych uzupełniana jest na sezon zleceniowcami, którzy pracują tak a nie inaczej, po sezonie już ich nie będzie.
- 8 1
-
2021-08-03 20:52
A myślisz, że są inni chętni...
- 0 0
-
2021-08-03 11:38
wina opóźnienia lezy po stronie lotniska (17)
a samoloty nie będą czekać w nieskończoność bo lotnisko nie zapewnia odpowiedniej ilości obsługi w stosunku do ilości pasażerów. Wczorajsze problemy z odprawą wizzair to pewnie też wina przewoźnika? Obsługa mówiła o problemach z internetem.
- 143 68
-
2021-08-03 11:55
Przecież obsługa odprawy bagażowej leży po stronie linii lotniczych (4)
Ale widać Ty lotnisko widziałeś tylko na pocztówkach.
- 63 2
-
2021-08-04 10:46
To linia lotnicza zamawia ilość stanowisk do odpraw, a to kosztuje
- 1 0
-
2021-08-03 18:55
I co tyle ile linii tyle różnych obsług, a jak do kontroli bezpieczeństwa się mieszają ludzie to co wtedy? To są zewnętrzne firmy do obsługi lotniska i tyle
- 2 1
-
2021-08-03 15:59
No chyba jedank nie
- 1 2
-
2021-08-03 13:08
a internet dostarcza kto?
wizzair samolotem przywozi?
- 4 11
-
2021-08-04 10:46
bzdura! To przewoźnik zamawia ilość stanowisk do odprawy! Skąd wiesz, że nie sprzedali większej ilości biletów? Skąd wiesz, że nie dopuścili do lotu mniejszego samolotu! Skąd wiesz, że w danym momencie nie musieli przewieźć obsługi innych samolotów tej linii! Jaka w tym wina lotniska, że przewoźnik oszczędza ???
- 1 0
-
2021-08-03 15:17
Byłem w tym czasie (1)
Na lotnisku i ciągłe nawoływanie aby pasażerowie przyszli tam gdzie mają to chyba nie tylko wina obsługi ale ludzi też skoro nie potrafią się zmobilizować i czekać tylko łażą tam po całym lotnisku.
- 7 4
-
2021-08-03 16:01
Bylam świadkiem, jak Pani w sklepie wolnocłowym mówiła pasażerom robiącym zakupy...
Że nie zdążą a oni dalej swoje
- 7 1
-
2021-08-03 14:27
Wina
Wina opoznienia z winy lotniska w gdansku:)? Nie znasz sytuacji to nie dyskutuj....na lotnisku rozbudowuja nowy terminal, codziennie sa problemu ma checkinach z wozkami ktore nadaja bagaz i Panie musze pidawac bagaz gabarytem a z drugiej strony chlooaki na sortoeni odbieraja bagaz recznie i nosza jak woly .... Wina lotniska jest napewno to ze ludzie czekaja na swoj bagaz baaaardzo dlugo w soboty gdzie jest bardzo duzo lotow .. zdarza sie ze 1,5-2 godz ludzoe czekaja.... I za to port lotniczy powinien beknac
- 7 3
-
2021-08-03 12:24
Czytałeś artykuł? (2)
Mieli 3 osoby na checkinie, i trzy samoloty w tym samym czasie. Obsługę checkinów zapewnia agent handlingowy przewoźnika, a nie lotnisko. Ergo wina przewoźnika lub agenta.
- 47 0
-
2021-08-03 13:05
(1)
Samolot miał półtorej godz opóźnienia i jeszcze nie zdążyli się odprawić? Może ci pasażerowie wiedzieli o tym i specjalnie poźniej przjechali na lotnisko, a tu taki kocioł.
- 0 19
-
2021-08-03 13:41
Co to za moda na obwinianie poszkodowanych? Oby tobie się zdarzyło.
- 19 3
-
2021-08-03 12:43
SOL (2)
A szef SOL-u nadal twierdzi, że ma za dużo pracowników...
- 7 17
-
2021-08-03 12:52
(1)
A co ma SOL do check-inu??
- 22 1
-
2021-08-03 13:01
500 plusowiec wie lepiej
- 8 3
-
2021-08-03 12:11
A zauważyłeś, że w kilku ostatnio...
opisywanych tego typu przypadkach mowa wyłącznie o pasażerach tanich linii lotniczych? Winy spodziewałbym się raczej w ich nadmiernie odchudzonych kosztowo procedurach.
- 33 0
-
2021-08-03 11:56
Wina za opoznienie jest podmiotu obsługującego linię lotnicza ktora dziala na terenie lotniska, cala filozofia.
- 41 0
-
2021-08-03 21:39
Pasażer tego lotu (1)
Czekałem w kolejce na kontroli bezpieczeństwa i co chwilę czepiał się mnie otyly pracownik bezpieczeństwa. Bardzo duży brzuch. Waga chyba 145 kg. Typowy Swiniopas. Ludzie dajcie żyć!
- 3 5
-
2021-08-04 10:44
Proszę napisz czy otyłą część swojej rodziny też nazywasz "świniopasami" Wylewasz żal na mojej osobie za to co się stało? Szkoda że nie masz odwagi powiedzieć mi to w twarz, a jeżeli masz odwagę i wyleciałeś dzisiaj rano o 05:45 to na powrocie z wakacji zapraszam. Widzimy sie pod samolotem po wylądowaniu.
- 0 0
-
2021-08-03 11:33
(5)
Udziały w lotnisku
Gmina Miasta Gdańska
4.213 udziałów o wartości 42.130.000 złotych
Województwo Pomorskie
4.116 udziałów o wartości 41.160.000 złotych
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"
3.645 udziałów o wartości 36.450.000 złotych
Gmina Miasta Gdyni
280 udziałów o wartości 2.800.000 złotych
Gmina Miasta Sopotu
275 udziałów o wartości 2.750.000 złotych- 23 19
-
2021-08-04 10:42
ryanair
Co ma mają udziały gmin do fakty, że z winy przewoźnika nie odlecieli pasażerowie?
- 0 0
-
2021-08-03 13:01
Brawo!
W teraz czytamy artykul jeszcze raz, i jeszcze raz, i jeszcze raz. To teraz pytanie: kto jest odpowiedzialny za sytuację: organizator czy lotnisko? Podpowiedź: nie lotnisko.
- 8 0
-
2021-08-03 12:43
A co to ma do rzeczy?
- 5 0
-
2021-08-03 11:54
(1)
Ten swoje hahaha
- 3 0
-
2021-08-03 12:36
Świetnie, ale nie na temat.
- 5 0
-
2021-08-03 21:32
Agentki handlingowe (1)
Nie wpuściły mnie na pokład podle smarkule. Byłem na gate i naprawdę zarozumiałe dziewuszyska. To wszystko wola o pomstę do nieba. Widziałem już wiele. Mogę o sobie powiedzieć globtroter, ale takiej stajni Augiasza jak była na gate Burgas to nigdy.
- 3 3
-
2021-08-04 10:38
Niezly troll... na gate nie bylo wtedy zadnej kobiety ;)
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.