- 1 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (233 opinie)
- 2 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (480 opinii)
- 3 Kleksem asfaltu w gumę przy Zieleniaku (133 opinie)
- 4 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (198 opinii)
- 5 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (301 opinii)
- 6 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (152 opinie)
Mieszkańcy o wznowieniu Mevo. W czwartek pierwsze warsztaty
W czwartek w siedzibie Obszaru Metropolitalnego przy Długim Targu 39/40 odbędą się warsztaty z mieszkańcami dotyczące wznowienia działalności roweru metropolitalnego Mevo. Choć liczba miejsc jest ograniczona do 50, to wciąż można dopisać się do listy uczestników. Jeśli liczba chętnych będzie wyższa, odbędzie się kolejne spotkanie. Wstęp wolny.
- Zanim przygotujemy założenia i warunki do przetargu na wznowienie systemu roweru metropolitalnego Mevo, chcemy porozmawiać z mieszkańcami i użytkownikami o tym, jak ma wyglądać system w przyszłości. Zależy nam na opiniach dotyczących przede wszystkim: modelu systemu, rodzajów rowerów, sposobów wypożyczania, funkcjonalności aplikacji - mówi Alicja Mongird, rzecznik prasowy Obszaru Metropolitalnego Gdańsk, Gdynia, Sopot.
Liczba miejsc w warsztatach jest ograniczona do 50, ale organizatorzy zachęcają wszystkich zainteresowanych do zapisów. Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż przewidzianych miejsc, wówczas zostanie zorganizowane kolejne spotkanie.
Można też zgłaszać swoje sugestie dotyczące wznowienia Mevo na adres: mevo@metropoliagdansk.pl
Warsztaty w formule "world cafe"
Czwartkowe spotkanie ma potrwać ok. dwóch godzin. Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy, w których zastanowią się nad kształtem Mevo 2.0.
- Konsultacje będą się odbywały w ramach warsztatów przeprowadzanych według metody "world cafe". Polega ona na tym, że uczestnicy analizują dany temat, pracując jednocześnie w małych grupach. Każde zagadnienie jest analizowane przy osobnym stoliku, uczestnicy po omówieniu jednego zagadnienia przesiadają się do innego stolika, by przeanalizować wszystkie aspekty danego tematu - wyjaśnia Alicja Mongird.
Na jakie pytania będą musieli odpowiedzieć uczestnicy warsztatów?:
- KOSZTY (Ile jesteś w stanie zapłacić za wypożyczenie roweru? Ile więcej jesteś w stanie zapłacić? Różnicowanie taryfy - rower elektryczny i normalny, czy powinna być różnica opłat elektryk/zwykły? Czy jesteś w stanie, czy możesz płacić więcej za elektryka? Ile więcej jesteś w stanie zapłacić? Jaka powinna być różnica między jednym a drugim? Opłaty przy rowerach rozładowanych?)
- ABONAMENT (Ile czasu powinno być w ramach abonamentu? Czy byłbyś skłonny podpiąć kartę płatniczą?)
- CEL PODRÓŻY (Jak jeździsz rowerem - do pracy czy rekreacyjnie? Czy elektryk pozwala na dojazdy dalej? Czy przed Mevo używałeś swojego roweru? Czy po Mevo przestałeś używać swojego? Czy tylko Mevo, czy przesiadkowo (węzły komunikacyjne)? Jeżeli się przesiadasz, to na co, czy PKM, SKM, czy autobus, tramwaj? Czy udało się kogoś wyciągnąć z samochodu? Z jakiego środka transportu się przesiadłeś?)
- SPOSÓB PORUSZANIA PO MIEŚCIE (Czy korzystasz z hulajnóg po zawieszeniu Mevo? Czy przesiadłeś się na hulajnogi? Który rower byś wybrał - zwykły czy elektryczny? Czy byłbyś zainteresowany zwykłym Mevo? Jak wygląda twoja podróż do pracy/szkoły, czy jeździsz sam? Jakie korzyści ze zwykłego, a jakie z elektrycznego?)
- OCENA MEVO (Pomijając dostępność, czy poruszanie się Mevo było wygodne? Jak można udoskonalić? Co można poprawić? W jaki sposób zaangażować użytkowników w system ładowania baterii? Czy byłbyś skłonny korzystać z rozproszonych punktów ładowania? Co w aplikacji było dobre, intuicyjne, a co można by poprawić? Rezerwacje - plusy i minusy)
Rower metropolitalny Mevo funkcjonował w 14 gminach obszaru od 26 marca do 28 października 2019 roku. W tym czasie ponad 167 tys. zarejestrowanych użytkowników wypożyczyło 1224 rowery ponad 2 mln razy.
Początek spotkania przy Długim Targu 39/40 o godz. 17. II piętro, sala 209.
Rejestracja: https://forms.gle/grLZFUQ3n2h55tef7
Miejsca
Opinie (275) ponad 10 zablokowanych
-
2019-12-12 01:12
Nie czytałem artykułu
Bo co tu konsultować : normalne rowery bez elektryki!!! i tyle. Rozwiązałem problem mevo.
- 0 0
-
2019-12-12 01:55
Myślę (1)
Że to miasta Sopot Gdynia Gdańsk,powinny wystartować z rowerami miejskimi za darmo zwykłe klasyczne rowery nie elektryki w niektórych państwach ten system się sprawdził,nie można na wszystkim zarabiać,to jest moim zdaniem najlepszy sposób, zobaczcie jak dużo rowerów już nas otacza ludzie przypinają je i w ten sposób rano do pracy powrót w to samo miejsce i jest ok,w Szwecji widziałem przy dworcu parking rowerowy i tak to działa.
- 0 1
-
2019-12-12 06:56
Pamiętaj o polskiej mentalności
Jeżeli coś jest za darmo, nikt tego nie szanuję cyt. Piłsudski "Naród wspaniały, tylko ludzie ku...". Przy niewielkiej opłacie, zmienia się mentalność.
- 0 0
-
2019-12-12 06:26
Nie chcemy tego badziewia
- 1 0
-
2019-12-12 08:35
Komu? Komu? Bo ide do domu
Nie,nie! Najlepszy biznes, dobrze zbankrutowac! Sami swoi, więc karty rozdane
- 0 0
-
2019-12-12 08:40
Przestancie p...lic!
Kto się liczy z naszą opinią? Arogancja urzednicza nie pozwala na żadne jaja! Słuszną politykę prowadzi nasza władza!
- 0 0
-
2019-12-12 08:51
odebrać nagrody cwaniakom.
- 0 0
-
2019-12-12 13:26
Samochod Mevo
Kolo z mevo niech zabiera swojego busa z parkingu, ktorym parkuje na chlopskiej 40 to jest parking dla osobowek a nie dla 7 m busow
- 0 0
-
2020-01-29 23:11
Mevo hmmm niech ta mewa opisci 3miasto
Jak w tytule niech to zniknie to dobre do turystów sezon krótki krótko mówiąc po co nam to :(
Powymyslali te wynalazki bo sily w nogach nie mieli Kazmitz Pawlak 1974 r.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.