• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Halo, twórcy Mevo! Mamy XXI wiek

Michał Brancewicz
11 marca 2024, godz. 13:00 
Opinie (235)
Najnowszy artykuł na ten temat Rowery Mevo blokują miejsca parkingowe
Jazda Mevo to naprawdę duża przyjemność, warto byłoby nie zepsuć tego wrażenia niedopracowaną od miesięcy aplikacją. Jazda Mevo to naprawdę duża przyjemność, warto byłoby nie zepsuć tego wrażenia niedopracowaną od miesięcy aplikacją.

Po pół roku od rozpoczęcia testów i tuż po niedawnej deklaracji, że Mevo wróciło na ulice Trójmiasta w pełnym wymiarze, aplikacja nie ma ważnej dla użytkowników funkcji. Nie da się w telefonie zmienić subskrypcji z minutowej na miesięczną i trzeba przepłacać. Przypomnę tylko twórcom, że mamy XXI wiek.



Co sądzisz o Mevo?

W zeszłym tygodniu postanowiłem wrócić z pracy do domu Mevo. Było słonecznie i w miarę ciepło, nie chciałem jednak na razie kupować miesięcznego abonamentu, bo pogoda wciąż niepewna. Wystarczy zresztą dzisiaj wyjrzeć za okno.

Wybrałem więc opcję jazdy na minuty: 30 gr za 1 min na rowerze elektrycznym. Elektryk był mi potrzebny, żeby nie męczyć się podjazdem pod prowadzącą na Chełm ul. Cienistą.

Drogi transport indywidualny



Wrażenia z jazdy są super, ale cena nieco je osłabia. Za 22 min jazdy zapłaciłem 6,60 zł. Gdybym wybrał tramwaj czy autobus, to bilet na jeden przejazd kosztowałby 4,80 zł.

Pomyślałem więc, że co prawda drogo, no ale jest to jednak transport indywidualny.

W weekend chciałem z żoną przetestować Mevo. Doładowałem konto, ale pomyślałem, że zamiast za godzinę jazdy płacić 18 zł, to lepiej kupić miesięczny abonament za 29,90 zł, bo pewnie jeszcze w ciągu miesiąca zdążę się kilka razy przejechać.

Nie da się w aplikacji zmienić subskrypcji



Komunikat, jaki wyświetla się przy próbie zmiany subskrypcji w aplikacji Mevo. Komunikat, jaki wyświetla się przy próbie zmiany subskrypcji w aplikacji Mevo.
I tutaj pojawił się problem - jak się okazało - nie do przejścia z poziomu aplikacji.

Po pierwsze, nie dość, że bardzo trudno jest znaleźć w aplikacji zakładkę, gdzie zmienia się subskrypcję, to gdy już się to miejsce znajdzie, to zmiana z poziomu telefonu jest niemożliwa.

System "widzi", że mam wykupioną subskrypcję minutową, i nie pozwala mi wybrać innej na ten sam numer telefonu. Nigdzie nie ma też, wydawać by się mogło, najprostszego rozwiązania, czyli przycisku "zmień subskrypcję".

Chcesz zmienić subskrypcję? Dzwoń!



I co najlepsze (najgorsze?), aplikacja pokazuje mi, że subskrypcję minutową mam wybraną aż do 2029 roku.

Chcę czy nie chcę, mam wybraną subskrypcję minutową na najbliższe 5 lat. Chcę czy nie chcę, mam wybraną subskrypcję minutową na najbliższe 5 lat.
Czyli pół roku od rozpoczęcia testów, szumnej zapowiedzi, że od 1 marca Mevo wróciło w pełnym wymiarze, nikt takiej niedogodności nie zauważył?

- Aby zmienić abonament, należy wykonać telefon do Call Center, zrobią to od ręki - zapewnia Patryk Gochniewski, rzecznik OMGGS, który odpowiada za projekt Mevo. - Twórca aplikacji pracuje nad wprowadzeniem zmian, by można to było zmieniać z poziomu telefonu.
Cóż, w niedzielę dzwoniłem do Call Center, ale po wysłuchaniu kilku nagranych komunikatów, które w ogóle nie rozwiązywały mojego problemu, dałem sobie spokój.

I tak było warto



Pojeździliśmy więc w trybie na minuty, zapłaciliśmy co prawda jak za zboże (ok. 16 zł za osobę), ale żona była zadowolona, więc mimo wszystko było warto.

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (235)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane