- 1 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (336 opinii)
- 2 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (247 opinii)
- 3 "Majówkowa dyspensa": hit czy kit? (87 opinii)
- 4 Oszukane "30 stopni" w majówkę (7 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (361 opinii)
- 6 W Oliwie kwitną wiśnie jak w Tokio (60 opinii)
Mikołaj przyciągnie turystów poza sezonem?
Co święty Mikołaj robi na plaży w Trójmieście? Wypoczywa i zachęca rodaków do przyjazdu nad morze także poza sezonem. Kolejny etap akcji "Czas na Bałtyk" zainaugurowano na plaży w Brzeźnie. Tylko czy Mikołaj ze sztuczną brodą i monidła przekonają Polaków do wakacji nad Bałtykiem jesienią i zimą?
Za miesiąc skończy się lato, a tym samym manna z nieba dla nadmorskich hoteli, pensjonatów, pubów i smażalni ryb. Dlatego samorządy województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego blisko rok temu rozpoczęły pod hasłem "Czas na Bałtyk" walkę o turystę posezonowego. Jedną z pierwszych odsłon tej akcji była akcja "Plaża na stoku", gdzie na sztucznej plaży w Zakopanem, w samym środku zimy, przy kilkunastostopniowym mrozie piękne dziewczyny ubrane w... bikini, promowały spędzanie czasu nad Bałtykiem.
Teraz turystów do wydawania pieniędzy nad morzem ma zachęcić "Mikołaj na plaży" - święty z brodą i hostessami oraz monidła.
- Akcja trwa już prawie cały rok, a potrwa jeszcze kilka miesięcy i na pewno będzie ponawiana - zapowiada Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego. - Chcemy, by polskie morze było promowane permanentnie, bo konkurencja, zwłaszcza w obszarze Morza Bałtyckiego i Śródziemnego, jest niezwykle silna.
Tylko czy Polaków zainteresuje przaśna oprawa akcji - św. Mikołaj z ewidentnie sztuczną brodą, choć naturalnie wyhodowanym brzuchem - którego będzie można zobaczyć na aż 23 nadbałtyckich plażach, a do tego jeszcze rozstawione kiczowate monidła?
- W prowokacyjny sposób rozpoczęliśmy akcję [plażowiczki w bikini na mrozie w górach - przyp. red.], tak samo chcemy prowokować. św. Mikołajem, podkreślając walory tych miejsc w okresie zimowym. Myślę, że ta drobna prowokacja trafi do świadomości Polaków - mówi Mieczysław Struk.
W całorocznej akcji "Czas na Bałtyk" biorą udział 23 nadbałtyckie gminy oraz samorządu województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego. Projekt kosztuje ok. 700 tys. zł, które pochodzą z kas samorządu pomorskiego i zachodniopomorskiego, a także od Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akcja "Plaża na stoku".
Opinie (57) 7 zablokowanych
-
2010-08-10 00:47
Neptun zamiast Mikołaja byłby lepszy , a tak wyszła bzdura !
Kogo przekona spocony ,ciepło ubrany facet ? Rozebranych, opalających się plażowiczów ? Jak się nie ma pomysłu to trzeba odpalić taki bzdet i udawać że to zabawne ,przewrotne , odjazdowe itd.......lipa , a ktoś za pomysł skubnął pewnie co nieco.....
- 4 0
-
2010-08-09 21:04
fajnie (3)
każda inicjatywa jest dobra żeby przyciągnąć turystów
- 9 21
-
2010-08-09 21:12
(2)
oby tylko nie Adamowicz z Lisickim na plaży nudystów
- 4 8
-
2010-08-09 21:17
(1)
właśnie, oby nie oni ! wszyscy życzymy sobie, żeby w tej roli wystąpiły prawdziwe pisiory
- 2 6
-
2010-08-10 00:40
Platforma z nas wszystkich zrobi gołych i wesołych...
- 1 2
-
2010-08-09 23:05
Zniżki poza sezonem zamiast takich głupich akcji...
Zniżki poza sezonem zamiast takich akcji. Nic innego nie zachęci turystów. Za takie ceny każdy woli pojechać w bardziej pogodne kraje nadmorskie.
- 5 0
-
2010-08-09 22:34
a może w końcu całe Trójmiasto oczyści zasyfione plaże z glonów?
Niby jest lepiej - więcej koszy na śmieci, rano plaża jest zagrabiona (mówię o odcinku Sopot Wyścigi w stronę Gdańska, nie wiem jak jest gdzie indziej), ale i tak to za mało, szczególnie jak na przereklamowane uzdrowisko Sopot.
Szczycą się mariną, budowanym hotelem, zabetonowanym Monciakiem, a to co powinno być najważniejsze, jest nadal zaniedbane.
Co do akcji...jak dla mnie to akt desperacji, ale będę podziwiać gościa, który w 40 stopniach w słońcu wyskoczy na plażę nawet tylko w czapce i z brodą.- 7 0
-
2010-08-09 22:31
wycofać zakazy picia piwka na plaży
przychodzę z puszką, ciche pssss...i żaden Mikołaj mi do szczęścia nie potrzebny
- 3 1
-
2010-08-09 21:58
Mikolaj...
a ja Wam powiem ze jest ok...generalnie nie ma co sie czepiac...na plazy ma byc "fun" - do ulotek by nikt nie podszedl, wszyscy mają dosyć reklam...a tak dzieciaki chociaż mają frajdę
- 3 1
-
2010-08-09 21:31
Niestety jaki budżet i szefowie takie pomysły..... (1)
Mikołaj na plaży........ . Czy zimą zatrudnią "morsów", aby w slipkach biegali do ul. Długiej ? Nie tędy droga. Adamowicz wymyśla ECS i ładuje grube miliony, a parku rozrywki z prawdziwego zdarzenia dla całych rodzin ani widu ani słychu. To się nazywa atrakcja. A później zdziwienie i wyścig pomysłów pt. jak przyciągnąć turystów. Stąd i Mikołaj....... .
Nie dziwota, że głosowali za granicą na Gdańsk jako jedno z najnudniejszych miast.... .- 17 3
-
2010-08-09 21:53
smutno musi ci być w życiu
- 0 3
-
2010-08-09 21:40
Może i przyciagnie ale raczej nie do Gdańska
Tytuł tego artykułu to niezbyt mądre pytanie retoryczne.
- 5 1
-
2010-08-09 21:36
Lipa po całości z tym przebierańcem. Zimnego Lecha trzeba serwować za pół ceny, to się luda zbiegnie.
- 14 4
-
2010-08-09 21:21
W tym roku Bożego Narodzenia nie będzie bo .... w bombki strzeli
- 11 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.