- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (232 opinie)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (256 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (810 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (78 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (109 opinii)
- 6 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (30 opinii)
Minister-kapitan ochrzciła Stenę Vision
Na promie można skorzystać m.in. z nowoczesnego SPA.
Anna Wypych-Namiotko nadała imię Stena Vision pływającemu pomiędzy Gdynią a Karlskroną promowi, który zastąpił mały i ciasny Finnarrow. Teraz do Szwecji można podróżować w bardziej komfortowych warunkach.
W poniedziałek imię Stena Vision, które wybrane zostało w konkursie, na który zgłoszono 14 tys. propozycji, nadała mu wiceminister infrastruktury i jednocześnie kapitan żeglugi wielkiej Anna Wypych-Namiotko.
- Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków. Wiosną do eksploatacji wejdzie też drugi prom: Stena Spirit, który zastąpi Stenę Balticę - podkreśla Marek Kiersnowski, dyrektor zarządzający Stena Line.
To nie koniec inwestycji Steny Line w linię Gdynia-Karlskrona. Przebudowa dwóch promów, dostosowanie ramp do większych jednostkach, zmiany na nabrzeżu i w centrach zarządzania kosztować będą 420 mln zł. Zwiększyło się też zatrudnienie w firmie.
- Linia pomiędzy Polską, a północą Europy powinna być ważnym elementem gospodarki. Dlatego rozwijamy nie tylko ruch pasażerski, ale też przewóz towarów. Oczywiście robimy to również, by zarobić - uśmiecha się Niclas Martensson, dyrektor linii Gdynia-Karlskrona.
Z ambitnych planów przewoźnika cieszą się też władze Gdyni. - Historia zatoczyła niesamowite koło. Wybudowany w gdyńskiej stoczni statek wraca do nas po gruntownym remoncie. To szansa nie tylko dla naszego miasta, ale też całego regionu, by skorzystać na wymianie turystycznej - zauważa wiceprezydent Gdyni Bogusław Stasiak.
Dwie siostrzane jednostki mają po 175 m długości i 30 m szerokości. Mieszczą po 700 samochodów osobowych i 1,7 tys. pasażerów. Mają po 493 kabiny, w tym luksusowe dwupokojowe kabiny vipowskie.
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Opinie (60) 8 zablokowanych
-
2010-11-16 12:44
na swierza ta rdza na suficie miedzy pokladami
- 0 1
-
2010-11-16 12:11
SUPER !!!!
Fajny !!!! Pływałem podobnym we Włoszech,ale bardziej zdezelowanym - ten zapowiada się nieźle, z pewnością będę korzystał!!!
- 3 0
-
2010-11-16 11:02
(1)
lepszy by;by titanic..taki bardziej swiatowy
- 3 10
-
2010-11-16 11:55
podwodny
- 1 0
-
2010-11-16 11:52
Praca
Jestem ciekaw czy w związku z tym będzie dodatkowy nabór do pracy ?
Pracowałem kiedyś na pasażerach i teraz trochę ciągnie mnie spowrotem na morze :) tęsknie za częstymi próbnymi alarmami :D- 5 3
-
2010-11-16 11:45
Paranoja
I w przeszłości można było zbudować coś takiego w Polsce adzisiaj nikt już nie potrafi. Dwudziestoletnie statki, piętnastoletnie samochody , galerie handlowe, gratisy, wyprzedaże i przeceny oraz dicopolo to jedyne oczekiwania dla tubylców z Polenlandu ( zaplecza cywilizacji europejskiej )
- 23 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.