- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (86 opinii)
- 2 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (87 opinii)
- 3 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (20 opinii)
- 4 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 5 Od soboty spore utrudnienia na A1 (67 opinii)
- 6 Masz interes? Zostaw kartkę (143 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-09 22:09
Podać ich do sądu to obraza rodowitych i tych kochajacych swoje miasto gdańszczan.
- 4 0
-
2010-09-09 22:07
Pomysłodawcy ,autorzy i akceptujacy tę szmire mają we łbie samą słomę !!!
- 4 0
-
2010-09-09 22:04
TVN kpił z artyzmu tych filmów a wydawało by się że swój swego poprze
- 4 0
-
2010-09-09 22:01
Jaka władza taka reklama !Totalny wstyd !
Przy dziurawych drogach, parszywych korkach, obciachu Dominikańskim braku basenów i sal gimnastycznych w szkołach ......WTRYNIĆ KOLESIOM DWA MILIONY ZA TAKIE ŁAJNO .....KRYMINAŁ ZA SPRZENIEWIERZENIE LUDZKICH PIENIĘDZY!!!!!!!
KTO W TYM MIEŚCIE SIĘ NA TO GODZI ???? PUŚCIĆ WINNYCH NA GOLASA W KLOCKU SŁOMY !!!
sKĄD SIĘ WZIEŁA TA ADAMSKA ...RZADKI ALE WIADOMY OKAZ !- 4 0
-
2010-09-09 21:53
Warsiawiaki pokazali jak postrzegają Gdańsk
Widać to aż nadto, ludzie to wieśniaki żeby nie powiedzieć KASZUBY, transport publiczny idiotyczny jak ten latający motorniczy (po części prawda) drogi też jak na wsi (całkowita prawda) i jeszcze naiwne władze które zapłacą za każdą bzdurę 2 bańki. Wszystko na poziomie Budynia i imprezy ECS.
- 6 0
-
2010-09-09 21:46
a mi sie tam podoba
mieszkam w gdańsko dopiero rok, ale wiele tu się dzieje: w sektorze kultury i rozrywki, jak i takim przyziemnym- remonty ulic, budowa ścieżek rowerowych czy zakup nowych tramwajów. uważam że niesłusznie narzekają gdańszczanie na to co się tu próbuje robić... narzekać zawsze łatwo, ale znaleźć dobre strony już trudniej.
- 0 3
-
2010-09-08 16:37
traktorzysta wskakujacy do snopowiązalki w kraju gdzie co roku sektki dzieci i doroslych (2)
tracą ręce, nogi i życie w takich wlaśnie maszynkach to pokaz durnoty. goły tylek ma śmieszyć? dziekuję, opatrzone. skok do maszyny? chore. dobra jest końcowka - facet w slomie. ale nalezalo to inaczej sprzedać.
kierowca ZKM jest motylem? ćpun znaczy? ZKM, trasy, punktuoalnośc to jedna z najwększych porażek miasta. infantylizm tego filmiku bije po oczach.
A gospodyni domowa lecąca z gumy - dokąd? do zbankrutowanej stoczni, rozsypujacych sie resztek hal, zarastajacych chwastami. mialo być tam cos nowego jakies nowe centrum Nowe Miasto. hehe. no i nie ma. kobieta wybiera ruiny i pokrzywy. Inteligentna inaczej?!- 41 5
-
2010-09-09 20:19
to nie snopowiązałka !!!!!!!!! (1)
to jest prasa
- 0 1
-
2010-09-09 21:44
a kogo to obchodzi?
- 0 0
-
2010-09-08 16:12
tragedia, obciach (7)
strzelają sobie w stopę
- 88 51
-
2010-09-08 16:41
2 miliony strzałów w stopę? (6)
fajna reklama = zainteresowanie. dwa miliony odsłon świadczą, że kampania zadziałała...
- 14 10
-
2010-09-08 17:58
(2)
pytanie jak zadziałała w marketach rozdają też ulotki na promocjach a nawet jeśli zejdzie ich kilka tysięcy to nie zawsze jest to współmierne z odzewem także moim zdaniem nie strzał w stopę a bardziej w kolano ;)
- 8 7
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2010-09-09 21:43
mówisz o mamusi i tatusiu? parszywy faszysto?
- 1 0
-
-
2010-09-09 20:55
ekspert
ilość odsłon nie świadczy o tym, że kampania zadziałała panie ekspercie, tylko o ilosci odsłon, o tym czy zadziałała czy nie zadecyduje ilość potencjalnych turystów słaby panie ekspercie
- 3 0
-
2010-09-09 20:06
Też zobaczylem te filmy. Jestem zażenowany, tak zadzialała na mnie ta kampania.
- 3 0
-
2010-09-09 12:09
czymże są te 2 miliony osób wobec 8 milionów które odwiedziły jarmark dominikański
hahahaha- 6 0
-
2010-09-09 21:29
Dziadostwo totalne!!!
Dziadostwo totalne!!!
Jaka władza taka "reklama" (???)- 4 0
-
2010-09-08 16:38
BUDYN TERAZ MYSLI O KORYCIE I WYBORACH A NIE O ULICACH !!!!!!! (1)
- 14 4
-
2010-09-09 21:03
PAŁA
budyń to adamowicz?he,he.he...dobre
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.