- 1 Rozwód Koalicji Obywatelskiej z Dulkiewicz? (214 opinii)
- 2 Zuchwała kradzież w sklepie budowlanym (68 opinii)
- 3 Gdynia ma dwóch nowych wiceprezydentów (343 opinie)
- 4 Kolejny pożar aut w Gdańsku. Podpalenie? (101 opinii)
- 5 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (81 opinii)
- 6 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (222 opinie)
Nagi rolnik w beli siana promuje Gdańsk
Oto co robi rolnik, gdy dopadnie go fala GDN...
Filmiki z nagim rolnikiem zapakowanym w belę siana, latającym kierowcą autobusu i gospodynią domową wystrzeliwaną nad Stocznią Gdańską to wstęp do najnowszej akcji promocyjnej Gdańska. Efekt? Dwa miliony odsłon w Internecie i zagwozdka dla oglądających - czym są tajemnicze "fale GDN"?
Na krążących po sieci stylizowanych na amatorskie filmach możemy zobaczyć kilka przykładów hmmm... nietypowych zachowań. Rolnik zrzuca ubranie i wskakuje do snopowiązałki, kierowca autobusu zatrzymuje się na pasie startowym na Zaspie, wkłada skrzydła motyla i odlatuje, a zwykła dziewczyna wieszająca pranie wystrzeliwuje się w kierunku stoczni. Skąd te pomysły?
- Kampania jest niekonwencjonalna, bo ma trafiać przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego postawiliśmy na Internet i pozornie amatorskie, śmieszne filmiki, które internauci między sobą rozsyłają - mówi Adamska.
Efekty? Urzędnicy szacują, że filmy w sieci zobaczyło już blisko 2 mln. Oprócz tego na ulicach kilku największych miast można było zobaczyć pojazdy fikcyjnego Instytutu Rezonansu i Interferencji, jeżdżący którymi naukowcy w białych kombinezonach i antenach w ręku badali stężenie fal GDN. Największe odnotowano oczywiście w mieście nad Motławą.
Filmiki i paranaukowe happeningi to wstęp do nowej kampanii promocyjnej miasta prowadzonej pod hasłem "Gdańsk. Dotknij wolności", w ramach której na właśnie uruchomionej stronie www.dotknijwolnosci.pl ruszy niebawem konkurs dla mieszkańców, w telewizji pojawią się profesjonalne spoty, a w środkach komunikacji miejskiej reklamy.
- Wciąż trzymamy się głównego założenia strategii wizerunkowej miasta, czyli kojarzenia Gdańska z wolnością. W nowej kampanii odchodzimy jednak od jej pomnikowego charakteru i stawiamy na wolność działania i otwartość umysłu mieszkańców - mówi Adamska.
Koszt całej kampanii wynosi 1,9 mln zł, a przygotowała ją warszawska agencja reklamowa DSK odpowiedzialna m.in. za kampanie wizerunkowe takich firm jak Knorr czy Sephora.
Opinie (309) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-20 07:39
Fale GDN - nowa wizerunkowa kampania promująca Gdańsk pod lupą ekspertów
Dzień dobry,
"Niestety film promujący Gdańsk nie jest już taki wyróżniający jak wcześniejsze działania, ginie on w przekazie reklamowym. Wprawdzie wiadomo o jakie miasto chodzi, i tu już nie ma żadnych wątpliwości. Natomiast sama reklama wydaje się już gorzej zrealizowana. Zdjęcia przedstawiające części miasta, skrzypka, turystkę i młodą osobę nie budzą dużej ciekawości. Również filmowa interpretacja wolności jest bardzo grzeczna i nie do końca spójna z istotą tej wartości. Bo czy granie na skrzypcach, przebywanie na plaży czy pływanie motorówką jest sensem wolności...?"
Kampanię oceniają eksperci z rynku reklamy i marketingu.
Zapraszam do pełnego artykułu: http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-polecamy/1963-fale-gdn-nowa-wizerunkowa-kampania-promujca-gdask-pod-lup-ekspertow- 0 0
-
2010-09-18 22:50
TEn rolnik
czemu na podbierak się nie rzucil. Oni chyba prasy na oczy nie widzieli
- 0 0
-
2010-09-16 21:11
nie wierzę
szok. Najgorsza reklama miasta.
- 0 0
-
2010-09-08 17:48
Bardzo (1)
dobre , swiadczy o tym jak biedne sa nasze chlopy , nie maja nawet kasy na gacie , swietne !!
- 10 0
-
2010-09-16 21:08
Spójrzcie prawdzie w oczy
Jooo, mądre stwierdzenie. Bo nic innego z tych filmów nie można dostrzec ! "Nasze chłopy nie mają na gacie" A nasze baby wieszają pranie od dziedzińca, który jest w opłakanym stanie !! W dzisiejszych europejskich czasach ludzi powinno być stać na posiadanie suszarni w domu, lub chociaż wielkiego baklony na pranie !!!! Te filmy pokazują Gdańsk z najgorszych perspektyw ! Same dziury... mankamenty... Gdańsk wygląda jak wiocha, która nie daje żadnych możliwości, brak perspektyw a co dopiero mowa o "Dotknij wolności" !! Gdzie tu widać tę wolność ?? W lataniu .... ??? ;/
- 0 0
-
2010-09-08 16:51
MORDY WY MOJE (bo gdańskie) --- gratulacje są duże NIE TYLKO ODE MNIE (2)
Wreszcie coś pikantnie jajecznego z azymutu statecznych biurw.
Ożywcze zainteresowanie znudzonego nadkonsumpcją (atakujących zewsząd) pierdoł reklamowych odbiorcy (m. in. bezpolotowo ołowianych promocji miast i wsi bywszego województwa Tadzia i Bolka /obecnie Tadzia zastąpił sławojek/) jest kanonem skutecznej reklamy.
I to się wreszcie udało Biurze Promocji gdańskiego magistratu.
Ten sukces Grażynka okupiła zwiększonym zużyciem tytoniowych słomek, Ania kołatem swojego pięknie ukształtowanego serca - a chłopaki wzmożoną hałaśliwością.
Gratuluję.
Dopiero szczypta szaleju w każdej reklamie personifikuje i porywa jej adresatów (- vide ŻUBR = chociaż piwo tragiczne).
Autorka hasła GDAŃSK MORZE MOŻLIWOŚCI wreszcie zasypia spokojnie (pomimo w/w kołatki) - gdyż dotychczas slogan ten jawił się przysypiającym internautom jako
GDAŃSK MOŻE MOŻLIWOŚCI ?
GRĄDŹL- 8 9
-
2010-09-16 20:59
TOTALNA BEZNADZIEJA !!!
Nie ma czego gratulować.
- 0 0
-
2010-09-08 17:03
filmik z rolnikiem jest podebrany.
Filmik byl pokazywany w TVN - Szklo kontaktowe.
- zenada i wiocha- 4 4
-
2010-09-13 19:47
No i jest pierwsza ofiara fal GDN
http://kontakt24.tvn.pl/temat,smierc-w-prasie-do-siana,22307.html?token=0df8f12132269fcff7bdfc92fa7f608a
- 0 0
-
2010-09-08 19:03
żydki z gdańska wiedzą jak skompromitować Polaków w oczach świata... :( (6)
- 11 11
-
2010-09-12 02:27
correct
- 0 0
-
2010-09-08 21:59
Dokładnie, a zadziwiające jest to, że gdy to zaczyna działać w drugą stronę to jest wielki gewałt
a potem biedne pejsowate plemie deliberuje: "skąd taka nienawiść do nas, skąd ten cały holokaust - parszywe kundle panoszą się w każdym narodzie!
- 1 1
-
2010-09-08 21:10
panie admin (3)
zgodnie z polskim i nie tylko prawem za sformulowanie jw odpowiada sie zgodnie nie tylko z kpk i kk
- 4 2
-
2010-09-08 21:25
za obrażanie Polaków (artykuł, a przede wszystkim reklama-spot o nagim rolniku) też odpowiada sie zgodnie nie tylko z kpk i kk
:]
- 3 1
-
2010-09-08 21:18
Wolność słowa. Miliony ginęły, abyś ty gardził lekką rączką tym skarbem
Żyjemy w epoce pieniactwa.
- 3 3
-
2010-09-08 21:14
prawnik jak z koziej d u p y trąba
- 5 1
-
2010-09-11 15:35
jakie dnooooooooo :(
- 2 0
-
2010-09-11 12:24
NIECH NIK zajmie się tą sprawą a może prokurator !!
- 2 0
-
2010-09-08 18:31
niezła (1)
napewno inna niż wszystkie inne oklepane
- 4 11
-
2010-09-10 23:23
Tak, inna na pewno.
Gówno w stosie brylantów też się wyróżnia.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.