• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Napisy na PPNT w Redłowie. Wymyśl swój

Patsz
1 kwietnia 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Pomysłodawcy napisów na PPNT liczą teraz na ciekawe propozycje mieszkańców. Pomysłodawcy napisów na PPNT liczą teraz na ciekawe propozycje mieszkańców.

Ogromne napisy na szybach stały się jednym ze znaków rozpoznawczych Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Pomysły były w większości autorstwa osób zajmujących ozdobione biuro. Od niedawna prezentowane są propozycje mieszkańców.



Czy zwracasz uwagę na niecodzienne elementy architektury w mieście?

Skrzyżowanie ul. Stryjskiej i al. Zwycięstwa zobacz na mapie Gdyni to miejsce, gdzie zwykle trzeba "odstać swoje" w korku. Piesi na dłużej tu także nie zostają, spiesząc się na autobus, trolejbus czy SKM.

I nie wyróżniałoby się niczym oprócz szklanej elewacji budynku PPNT, gdyby nie fakt, że miejskie skrzyżowanie postanowili do ekspozycji wykorzystać przedstawiciele firmy Whizbrand. "Strzałem w 10" okazały się krótkie, zmieniające się w ciągu tygodnia napisy.

Pozytywne, przewrotne, z dozą ironii i humoru są częścią elewacji budynku od lipca. Według niektórych stały się wręcz jednym z jego symboli. Ich treść bywa przedmiotem codziennych dyskusji na portalach społecznościowych, a użytkownicy udostępniają je, traktując jako przesłanie na kolejne dni.

- Można zażartować, że to nasza forma protestu przeciw temu, że nie mogliśmy wyeksponować naszego logo. Dzięki nim chcieliśmy pokazać jednak przede wszystkim, że w budynku pracują ludzie kreatywni, pozytywnie nastawieni, którzy mogą podzielić się swoim przesłaniem z innymi i przy okazji może zmusić do myślenia i zastanowienia lub po prostu wprawić w dobry nastrój - wyjaśnia Marcin Więckowski, prezes firmy.

Litery są wykonane z białego kartonu - razem dostępnych jest 125 znaków. Każda litera występuje minimum 2 razy. Samogłoski mają przewagę, a wciąż docierają nowe. Pierwszy napis nawiązywał do rocznicy powstania firmy. Gdy pomysł "chwycił", pojawiły się kolejne, a całość już dawno wyszła poza zwykłą promocję marki. Razem pojawiło się ok. 150 haseł. Wszystkie udokumentowane na profilach firmowych na portalach społecznościowych, otrzymały nawet oficjalną nazwę #whiztalk.

- Nie pojawiają się tam treści reklamowe. Promocja spodobała się jednak władzom PPNT, którzy zwracają się do nas, gdy w parku dzieje się coś ważnego, byśmy zareklamowali wydarzenie. Odzew, z jakim spotkała się akcja zachęcił nas do udostępnienia szyby mieszkańcom. Każdy może zaproponować hasło. Ważne, żeby było ciekawe i nie za długie - dodaje Więckowski.

Nagród rzeczowych nie ma, ale przedstawiciele firmy obiecują, że każdy pomysłodawca, oprócz osobistej satysfakcji, będzie podpisany z imienia i nazwiska na profilach społecznościowych firmy.
Patsz

Miejsca

Opinie (123) 5 zablokowanych

  • Litery wykonane są z białego kartonu. (5)

    To rzeczywiście wysokotechnologiczny produkt.
    Proponuję hasło: jakie miasto, taki start-up.

    • 36 46

    • Prezes Więckowski :D

      • 1 0

    • (1)

      ten projekt akurat jest wysoce ekologiczny

      • 2 2

      • Jak umie-szczę płyny ustrojowe na elewacji, też będzie ekologicznie ...

        ale to tylko o to chodzi ?

        • 1 1

    • Wkurzył mnie sąsiad

      Więc na kawałku kartonu napisałem co o nim sądzę i wywiesiłem w oknie.
      Jestem innowacyjny

      • 4 1

    • i na ch.. te hasła miałyby być na wyświetlaczach prezentowane?!
      prosto, ciekawie i z humorem, tyle

      • 2 1

  • Chyba wiem co to za hasło na zdjęciu. (3)

    Redakcjo gdzie można przesyłać odpowiedzi?

    • 26 3

    • (1)

      Do Wojciecha Pijanowskiego...

      • 17 1

      • Brawo! Magda, pocałuj Pana...

        • 3 0

    • Guzik wiesz . Tam jest napisane klękaj przed Jozefem!

      • 0 2

  • proponuje napis "Gdynianie, tylko w tym roku dopłacicie do PPNT 21 000 000 zł" (2)

    bo zamiast normalnego i sporo mniejszego budynku wybudowano drogie w utrzymaniu szklane domy, które są w sporej części pustostanem

    • 22 4

    • G praw-a (1)

      PPNT jest miejscem tętniacym życiem młodych firm. Pochwal się, czym ty i gdzie się zajmujesz, marudo?

      • 1 15

      • o joasia

        już nadaje z wydziału propagandy um gdynia.

        • 7 0

  • Moja propozycja

    Moja propozycja: Won Szczu..e do kanału!!!

    • 5 2

  • jak kogoś to bawi i poprawia mu humor z rana to gratuluję. widocznie ta firma nie ma nic innego do roboty

    • 11 1

  • Mam propozycję

    "Ogarnijcie w końcu wentylację w halach łukowych!"

    • 3 0

  • "Szkoda lasów na codzienną głupawą reklamę"

    • 3 0

  • Brawo (3)

    Bardzo fajny pomysl , sledze z uwaga kolejne...

    • 1 5

    • Nie masz nic lepszego do roboty ?

      Czy zajmujesz się tymi i takimi głupotami zawodowo ? Bierzesz jeszcze za to publiczne pieniądze ?

      • 2 1

    • Proponuję: NIE PLEĆ W KWIETNIU (1)

      Serio, to moja propozycja jako hasełko na szybach w nawiązaniu do starego przysłowia: kwiecień plecień.... A ponadto jest co tu kryć odzywką na wpisy hajterów:))

      • 0 1

      • Joanna, fajne hasło - prosimy o kontakt na maila contact@whizbrand.com bądź na fb :)

        • 2 0

  • Tak naprawdę te literki to jedyna atrakcja Ppnt. Szkoda tylko że tyle mln trzeba bylo wywalic aby taką "inowacje" zobaczyć ;)

    • 9 3

  • Zaproponuj hasło #WhizTalk (3)

    Prześlij nam swoją propozycję hasła via Facebook lub mailem na contact@whizbrand.com. Codziennie wybierzemy jedno, które ustawimy w oknach. Ograniczenia: max 17 znaków ze spacjami (im mniej, tym lepiej), hasło nie może być reklamą i zawierać elementów personalnych (imię, ksywka etc.) . Czekamy na prawdziwą eksplozję kreatywności! :)

    • 9 1

    • Artykuł sponsorowany (1)

      • 0 0

      • Opinia o sponsorowaniu sponsorowana

        • 0 0

    • Zajmijcie się swoją pracą anie głupotami. Ani to śmieszne ani kreatywne

      • 0 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane