• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe filmy promocyjne Trójmiasta

Michał Sielski
2 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 

Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?



Podobają ci się filmy promocyjne naszych miast?

Nowy gdański film promocyjny osadzony jest w zimowych klimatach. To rzadkość, bo miasta najczęściej pokazują, jak dobrze jest spędzić w nich czas latem. To bowiem zdecydowanie łatwiejsze - można zagrać plażą i atrakcyjnymi, młodymi ludźmi. W nowym klipie atrakcyjnych ludzi też nie brakuje, ale mamy również zaśnieżony stadion piłkarski, plażę widzimy w mroźnych klimatach, a w jednej ze scen występuje nawet - co rzadkie i najbardziej zaskakujące - para emerytów.

W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.

Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.

Kierunek Gdynia.



Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.

- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.

W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.

Opinie (150) 1 zablokowana

  • Słabo

    Nie podoba mi się
    Najgorszy jaki do tej pory widziałem

    • 0 0

  • Twierdza Wisłoujście? Latania morska? Westerplatte? (1)

    Brakuje Twierdzy Wisłoujście, czy wejścia do Portu przy latarni, Westerplatte...Taki morskie symbole Gdańska. Zdecydowanie brakuje ich w tym spocie.

    • 4 4

    • Twierdza?

      Ta ruina, która ciągle jest w remoncie ( i dobrze)? Port, zrujnowane, prl-owskie Westerplatte? błeeeeee

      • 0 0

  • za mocno słyszę ten film

    filmik przyjemnie by się oglądało przy innej muzyce, ta zaorała mi mózg

    • 2 0

  • Gdańsk faataalnyyy film!

    Po co ten śnieg?! Jest czym się chwalić.... Gdańsk to nie rosja ku.wa!

    • 2 3

  • Gdańsk fatalnie....

    Jestem z Gdańska. U nas zima parę dni a Gdańsk śniegiem się chwali jakby tu była syberia jakaś! Potem potencjalni turyści zobaczą ten film i Gdańsk przykryty śniegiem (Bo był przez dwa dni tej zimy) i od razu zrezygnują! Gdynia to chociaż lato pokazała aż chce się tam jechać, ale Adamowicz wolał przestraszyć zimą :d Porażka

    • 6 1

  • Na filmie miasta tyle co kot napłakał (9)

    Promocja ??? Miasta ??? Czy aktorów wyginających się ze szczęścia że parę groszy wpadło za film o nich nie o mieście .
    Takie filmy są dowodem na to że jest prowadzony sabotaż turystyczny a nie promocja .Jak by ktoś chciał zobaczyć nasz rejon czy warto przyjechać np https://www.youtube.com/watch?v=nTvKj8kOAWk widać miasto a nie aktorów . Dodam film nie mój znaleziony z necie pierwszy z brzegu.

    • 71 8

    • Dokladnie to samo pomyslalam (3)

      Mieszkam zagranica i bardzo ucieszylam sie, ze powstal jakis filmik promujacy moje miasto. Chcialam rozeslac to video po znajomych, ktorzy nigdy nie byli w Gdansku i malo slyszeli o Polsce. Film szybko ostudzil moj entuzjazm. Co zobaczylam to przede wszystkim smutne polskie twarze aktorow. Dlaczego nie mozemy zrobic nic porzadnie :/

      Przy okazji gratulacje za filmik o Gdyni!

      • 13 3

      • brontozaur .. Bo nie morzemy zrobić nic dobrze .

        Paniusie z Panem przejadają naszą kasę w urzędach GD .Wkręcają nam takie właśnie historyjki twierdząc tak dobrze jest . I myślą ,że to dalej będziemy to akceptować . A właśnie że dość żartów.

        • 1 0

      • mam podobne odczucia do twoich

        gdask smutny, gdynia ok, wrażenia są jakie są,
        można lepiej bo widziałem lepsze produkcje ale
        przy takim małym budżecie chyba ok,

        pytanie, jak te filmiki zostaną użyte,
        gdzie potencjalny turysta może je zobaczyć?
        bo to chyba najważniejsze aby treść dostarczyć.

        • 10 0

      • Autorzy powinni zwrocic pieniadze za kompletny niewypal i zaplacic Panu, ktory zna sie na rzeczy: https://www.youtube.com/watch?v=XvknNZURjSI

        • 4 1

    • Taki film (3)

      ma za zadanie zachęcić do odwiedzenia miasta a nie pokazać miasto w pigułce. Uważam, że spełnia swoją rolę.

      • 4 11

      • (1)

        W sumie racja: nie pokazuje miasta i jego szkaradzieństw, na szczęscie aktorzy zakrywają ECS i stadion, więc rzeczywiście coś na plus. Szkoda jednak że nie pokazuje również atrakcji.

        • 7 4

        • Trafna uwaga

          Pomniki budynia przyćmione :) Aktorskimi wigibasami :)

          • 2 1

      • Ray

        Film ma zachęcić a nie wygenerować koszta produkcji.Widzimy nic ,nie jedziemy .Proste . Pokaż przyjadą. Tak to działa.

        • 1 0

    • Aktorzy

      dostali bilety do teatru, zero kasy...

      • 2 0

  • Nieeeee!! Znowu szastanie publiczną kasą (3)

    na promocję, promocyjkę a na koniec raut i melanż??

    • 30 63

    • Szastanie? (2)

      Za 13,5 tys. to jest absolutne arcydzieło. Ujęcia z lotu ptaka, kilka lokacji, aktorzy, muza i montaż. 13,5 tys. to jest pewnie dziennie w postaci kawy i ciastek przejadane w urzędzie.

      • 8 3

      • te 13 tys. to chyba tylko za montaż (1)

        Wyraźnie jest napisane, że wykorzystano wcześniej zrealizowane nagrania.

        • 1 0

        • Tak czy inaczej nie są to wielkie pieniądze.

          Jak raz do roku wydzadzą kilkanaście tysięcy to nie jest taki wielki problem. Jak Gdynia miliony na PR i różne "działania promocyjne" wydaje normalnie to jakoś wielu broni Szczurka.
          Tutaj to czepianie się szczegółów.

          • 2 0

  • Pomijając fakt które miasto bardziej lubię (1)

    Klip o Gdyni o niebo lepszy. Ten o Gdańsku jakiś taki kiczowaty jest...

    • 5 1

    • Mam dokładnie odwrotne spostrzeżenia

      • 0 0

  • ranking klipow (1)

    Gdynia
    trojmiasto
    nic....
    ....
    ...
    nic

    Gdansk

    • 7 3

    • Tak myślałem, że jak tylko wyjdzie nowy film o Gdyni to powstanie o tym artykuł a propaganda będzie go wychwalać na forum

      jaki to on cudowny i najlepszy.

      PS Jak dla mnie film może być ale bez jakiejś rewelacji

      • 0 0

  • Gdynia fatalnie

    Muzyka mi zupełnie nie pasuje do zdjęć, a sam film jakiś taki chaotyczny

    • 1 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane