• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe filmy promocyjne Trójmiasta

Michał Sielski
2 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 

Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?



Podobają ci się filmy promocyjne naszych miast?

Nowy gdański film promocyjny osadzony jest w zimowych klimatach. To rzadkość, bo miasta najczęściej pokazują, jak dobrze jest spędzić w nich czas latem. To bowiem zdecydowanie łatwiejsze - można zagrać plażą i atrakcyjnymi, młodymi ludźmi. W nowym klipie atrakcyjnych ludzi też nie brakuje, ale mamy również zaśnieżony stadion piłkarski, plażę widzimy w mroźnych klimatach, a w jednej ze scen występuje nawet - co rzadkie i najbardziej zaskakujące - para emerytów.

W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.

Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.

Kierunek Gdynia.



Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.

- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.

W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.

Opinie (150) 1 zablokowana

  • gdansk-filmik wiocha (1)

    Caly wstep w Sopocie, potem ponure ujecia plazy bez ludzi i miasta we mgle, najwiecej przypadkowo krecacych sie facjat ludzi i clou: DYMIACY KOMIN EC...;) :)

    • 10 3

    • Ale co w Sopocie?

      • 1 0

  • na filmie o Gdyni nie ma ani jednego ujęcia ulicy miasta, tylko plaża, woda, wiatr.. (3)

    • 13 0

    • po co dziury pokazywać?

      • 2 0

    • Bo są to rzeczy, których nie może zeszpecić Szczurek ze swoją kliką...

      • 5 4

    • no i co?

      pamiętaj, że turysta inaczej będzie widział niż my mieszkańcy,
      pod turystę to ma być, pokazujesz to co dla turysty jest ważne,
      ja bym pubów więcj pokazał bo to jest ważne dla turystów, którzy akurat nawiedzają Polskę ostatnio

      • 5 3

  • Gdyński - świetny, choć nie wiadomo po co tam sport. Gdański- dużo za dużo ludzi i sportu a o wiele za mało pięknych widoków.

    • 5 2

  • Dlaczego Trójmiasto.pl (1)

    Wkleiło swoje logo do tych filmików skoro nie sa ich autorstwa?

    • 3 0

    • Bo oglądasz je na stronie należącej do trójmiasta

      • 2 1

  • Bym zostawił ujęcie 0:12-0:13 z filmu trzeciego (1)

    I rozciągnął do 30 sekund. Taką mam koncepcję...

    • 2 0

    • i ona jest słuszna ta koncepcja

      i my ją teraz tą słuszną koncepcję przegłosujemy
      przez aplauz

      • 0 0

  • Strzał ze skałkowca i przebitka na rycerza to ewidentny plagiat z Arcanum

    skandal!

    • 1 2

  • Propaganda kłamstwa (1)

    Takie filmiki są marnowaniem kasy aby pokazać kłamstwo, za jak największe pieniądze w jak najkrótszym czasie, zlepek imprez i tłumów z jakiś tam okazji, a rzeczywistość jest całkowicie inna......Czyżby zbliżamy się do kłamstw CITY 17 ? :)

    • 1 5

    • ludzie nie potrzebują prawdy

      nie przełknęli by jej,
      na tym opiera się demokracja
      i sens życia

      • 2 0

  • Przepraszam..... Gdzie w Gdyni są takie ładne wiatraki jak na filmie????

    • 1 1

  • Niestety na swiecie taki spot nie zrobi wrazenia. (3)

    Nalezy ogladac CNN itd aby dojrzec jakie spoty robia wrazenie . Amatorzy na youtube o Warszawie robia lepsze spoty i maja szll w wielu sieciach i stacjach. Wrazenie robi dzis krotka forma lecz pokazujaca dynamiczne innowacyjne spojrzenie oraz obiekty super nowoczesne, wiezowce, szklo , stal plus dobra muzyka . Nikogo taki spot nie zainteresuje np. w USA i to jest juz pewne na 100 proc.. Wiem ze tu na nas to robi wrazenie i WoW ale nie na swiecie gdzie takie spoty to najwyzszy profesjonalizm i dopasowanie kazdej sekundy.

    • 13 3

    • realia

      ... i budżety w dziesiątkach, a nawet setkach tysięcy euro lub dolarów

      • 2 0

    • zgadzam się z tobą

      ale najważniejsze, że bez pieniędzy i umiejętności
      oraz z brakiem rozeznania i obycia w świecie
      coś próbują

      próbują w dobrym kierunku
      na miarę polskich możliwości

      • 3 0

    • ja bym powiedział, właśnie że fajnie zrobiony technicznie ale wieje nudą

      • 3 0

  • a gdzie pokazanie parku oliwskiego i Zoo

    Skoro Gdynia pokazała oceanarium

    • 4 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane