- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (231 opinii)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (256 opinii)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (806 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (78 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (108 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (162 opinie)
Nowe filmy promocyjne Trójmiasta
Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?
W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.
Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.
Kierunek Gdynia.
Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.
- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.
W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.
Opinie (150) 1 zablokowana
-
2016-03-02 11:04
Mogli cos powiedziec
o Bolku.
- 9 12
-
2016-03-02 10:59
sztucznawe,za mało miasta,za duzo anonimowych ludzi
ilośc twarzy w materiale-sugeruje bardziej promocje kremu niz miasta ...ludzie chcą tu przyjechać dla podziwiania przestrzeni,przyrody,kultury,rozrywki ,a nie dla twarzy..to sie ma na co dzień na f-zbuku
- 16 1
-
2016-03-02 10:59
opinia
pokazane sa jakies pióra, które walają się na molo i ukazują jaki tam jest brud, ujecia jak w Krakowie smog, do tego golebie, ktorych nikt nie lubi .. raczej film antypromocyjny.
- 11 2
-
2016-03-02 10:55
poprzedni filmik
ten z Gdańskiem we mgle był dużo lepszy
- 5 6
-
2016-03-02 10:53
Promocja Gdyni:
ul. Jana z Kolna
- 12 6
-
2016-03-02 10:47
Na Oruni nagrywają Gwiezdne wojny 3d
Premiera w lipcu w teatrze miejskim :)
- 34 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.