- 1 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (86 opinii)
- 2 Zuchwała kradzież w sklepie budowlanym (101 opinii)
- 3 Rozwód Koalicji Obywatelskiej z Dulkiewicz? (293 opinie)
- 4 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (63 opinie)
- 5 Gdynia ma dwóch nowych wiceprezydentów (413 opinii)
- 6 Jak zaprojektować centrum Południa? (75 opinii)
Poczta wyjaśnia, dlaczego działała krócej
Skracanie godzin pracy Poczty Polskiej w placówce na Morenie, które opisał ostatnio nasz czytelnik, wywołało dużą dyskusję w komentarzach. Okazało się, że nie jest to pojedynczy przypadek, a większy problem. Teraz przedstawiciele instytucji przepraszają za problemy i tłumaczą, z czego one wynikają.
- Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach - stwierdził nasz czytelnik.
Zauważył, że oficjalne godziny otwarcia poczty (9-20) znacznie odbiegają od tych rzeczywistych (9-15), o których dowiedzieć się można dopiero na miejscu, całując klamkę.
Sprawa wzbudziła duże emocje wśród naszych czytelników. W komentarzach pod tekstem ludzie podawali podobne przykłady skracania godzin pracy na pocztach. Wśród nich wymieniono np. pocztę na Ujeścisku i w Nowym Porcie.
Poczta Polska tłumaczy, z czego wynikają problemy
Poczta Polska przyznaje, że godziny pracy placówki pocztowej w CH Morena w Gdańsku były w ubiegłym tygodniu zmienione.
- Ze względu na trudną sytuację kadrową spowodowaną wzrostem absencji chorobowej oraz nieobecnościami wynikającymi z kwarantanny - wskazuje Justyna Siwek, rzeczniczka Poczty Polskiej SA. - Przepraszam klientów za niedogodności, jednocześnie pragnę podkreślić, że skrócenie godzin pracy placówki było podyktowane przyczynami niezależnymi od operatora pocztowego.
Justyna Siwek zapewnia, że Poczta Polska funkcjonuje nieprzerwanie pomimo epidemii i "zdecydowana większość placówek jest czynna w standardowych godzinach". Ale rzeczywiście nie wszystkie.
- Zmiany związane z funkcjonowaniem placówki mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji lub gwałtowny wzrost absencji wśród pracowników, i niestety właśnie taka sytuacja miała miejsce w tej gdańskiej placówce pocztowej. Placówka w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku po przeprowadzonej dezynfekcji i po przerwie świątecznej funkcjonuje obecnie w stałych godzinach pracy - przekonuje rzeczniczka.
"Reagujemy na bieżąco na pojawiające się zagrożenia"
Przedstawiciele PP informują, że od początku trwania epidemii na bieżąco reagują na pojawiające się zagrożenia i potrzeby, mając na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo klientów i pracowników - co również może wpływać na funkcjonowanie poszczególnych placówek w zakresie obsługi klientów.
- W spółce działa zespół ds. monitorowania i zapobiegania zagrożeniom koronawirusem. Zarówno absencja pracowników, jak i związane z nią funkcjonowanie placówek pocztowych są na bieżąco monitorowane - zaznacza Siwek.
Urzędy pocztowe w Trójmieście
Od początku pandemii Poczta Polska przeznaczyła kilkadziesiąt milionów złotych na środki ochrony osobistej swoich pracowników i dodatkowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa.
W placówkach pocztowych zainstalowano 5,6 tys. przesłon oddzielających klientów od obsługujących. Natomiast w sortowniach przesyłek przeprowadzono już blisko 850 prewencyjnych dezynfekcji.
Miejsca
Opinie (302) ponad 10 zablokowanych
-
2021-04-08 16:05
Opinia wyróżniona
Godziny otwarcia (15)
A nie można umieścić informacji na stronie internetowej tylko na drzwiach ? To samo na Łąkowej inne godziny pracy w internecie inne na drzwiach
- 139 9
-
2021-07-19 19:58
Kartuska
Poczta na Kartuskiej przy Ciasnej od godz. 10:00
- 0 0
-
2021-04-10 17:32
A wiesz, ze jest cos takiego jak telefon?
Wystarczy wczesniej sie upewnic, numer masz na awizie
- 0 2
-
2021-04-09 07:39
Zgłaszacie reklamacje (1)
- 0 0
-
2021-04-09 12:48
a co, za dużo masz czasu? nawet ewidentne przypadki odrzucają
w ostateczności kwitują bezwartościowym listem z takimi podziękowaniami, że masz wątpliwości czy ktoś cię obraża
- 0 0
-
2021-04-08 21:06
a z czego to wynika? pracownicy poczty pracuyja bez maseczek (1)
jeden zakaza drugiego. czemu poczta nie wyciagnie konsekwencji od samowolnych pracowniic poczty?
- 1 2
-
2021-04-09 13:35
nooo niech padają poPiSowo z braku tlenu
maseczki chronią - oto efekty gimbazy - bezmózgowie i nieuctwo nieoPiSane!
- 0 0
-
2021-04-08 18:32
W internecie..można
Ale po co?
- 10 0
-
2021-04-08 17:43
Jakoś z prywatnymi firmami nie ma problemu (3)
Tylko jak zwykle z państwowym, nierentownymi molochem.
- 14 6
-
2021-04-08 21:37
to nie kwestia firmy tylko braku mandatów (2)
za niestosowanie sie do ogolnych obostrzen.
Ta poczta, jak i inne nie gezwekwuja maczeczek u pan przy okienkach.- 1 5
-
2021-04-09 09:01
Nawet... (1)
Nawet jakby nosiła maseczke to by została wysłana na kwarantanne bo przebywała w jednym pomieszczeniu i to jest fakt. Na jednym z urzędów mimo noszenia maseczek i tak sanepid wysłał na kwarantanne.
- 3 1
-
2021-04-09 13:32
a w jednej szkole wysłali nauczycielkę i trzech uczniów - a reszta normalnie do szkoły ... i niech zarażają dalej
tak zadecydował poPiSowo Sanepid
- 0 3
-
2021-04-08 16:24
Zwolnienia są z dnia na dzień (3)
Tego nie przewidzisz
- 4 21
-
2021-04-08 21:36
tak, zwlaszcza jak przy epidemii nie przestrzega sie obostrzen
na poczcie obok siebie pracownice bez maseczek. Tam takze tak było.
- 2 5
-
2021-04-08 17:58
jakoś te zwolnienia
w cudowny sposób mnożą się przed świętami, dłuższymi weekendami itp.
- 15 4
-
2021-04-08 16:34
A do Internetu, jak wszyscy wiemy
informacje płyną około tygodnia. Litości.
- 43 3
-
2021-04-08 13:42
Opinia wyróżniona
Ciekawe jak sobie w sklepach radzą ze wzmożoną absencją. Nie widziałem, by zamykano je wcześniej. (15)
Ale gdyby były państwowe to na pewno by tak było.
- 339 28
-
2021-04-08 18:59
a ty to byś chętnie walił na dwie zmiany. bo co powie szef, przeciez mu przykrosci nie zrobisz
- 7 0
-
2021-04-08 15:10
(9)
W sklepach jest wiecęj chętnych bo są wyższe stawki, a przeszkolenie nie tak skomplikowane jak na poczcie, w handlu nowy pracownik praktycznie z dnia na dzień może sam pracować, czy to przy wykładaniu towaru, ustawianiu wózków, ściąganiu przeterminowanych rzeczy z półek, czy pustych kartonów, potem kasa itp a na poczcie pracownik nie stanie sìę z
W sklepach jest wiecęj chętnych bo są wyższe stawki, a przeszkolenie nie tak skomplikowane jak na poczcie, w handlu nowy pracownik praktycznie z dnia na dzień może sam pracować, czy to przy wykładaniu towaru, ustawianiu wózków, ściąganiu przeterminowanych rzeczy z półek, czy pustych kartonów, potem kasa itp a na poczcie pracownik nie stanie sìę z dnia na dzień samodzielnym listonoszem czy pracownikiem obsługi klienta bo za dużo jest rzeczy do przyswojenia i za duża odpowiedzialność na danym stanowisku
- 21 21
-
2021-04-09 09:18
Gdyby tak uwolnic te miliardy zlotych, ktore poczta utopila w bibeloty i tomiki poezji naczelnego obroncy pedofilii.
To by nie bylo az tak znowu duzo rzeczy do przyswojenia, a i pieniadze na godna pensje by sie znalazly.
- 3 5
-
2021-04-08 15:53
(7)
No tak na poczcie musi być przeszkolenie na picie kawy, sprzedawanie przepisów i wypisywanie awizo zanim listonosz wyruszy :)
- 25 28
-
2021-04-08 16:35
(5)
Przez ostatnie lata dużo osób odeszło właśnie z poczty od nas ( po kilku tyg. - miesiącach pracy) do handlu, bo nie wytrzymali ciśnienienia, dużej ilości rzeczy do ogarnięcia, ogromnej odpowiedzialności i małej kasy..
- 16 9
-
2021-04-09 09:47
(1)
mysle ze głownie chodzi o kase, skoro poczte stac na przeprowadzenie wyborów to moze i stac na podwyzki dla listonoszy. Z drugiej strony nie przesadzajmy z tą duzą iloscia obowiązków. Swiat sie rozwija listów co raz mniej, listonosz głownie nosi ulotki w torbie. Jak ma zabrac jakies polecone to woli zabrac mniejsze druczki awiza i zaprosic na
mysle ze głownie chodzi o kase, skoro poczte stac na przeprowadzenie wyborów to moze i stac na podwyzki dla listonoszy. Z drugiej strony nie przesadzajmy z tą duzą iloscia obowiązków. Swiat sie rozwija listów co raz mniej, listonosz głownie nosi ulotki w torbie. Jak ma zabrac jakies polecone to woli zabrac mniejsze druczki awiza i zaprosic na poczte. kasa w wiekszej czesci nie jak kiedys do raczki tylko przelewana na konta wiec i odpowiedzialność też mniejsza. pani na poczcie ma komputer który w duzej mierze robi za nia robote a to ze od czasu do czasu przystawi stempelek to chyba nie jest tragedia. No ale jak z poczty zrobiono kioski to co sie dziwic ze obowiązków doszło, trzeba spzredac goscia niedzielnego, jakąś krzyżówkę czy kolorowankę.
- 4 7
-
2021-04-09 12:07
czyli nigdy nie pracowałeś na poczcie. Jeśli swoja opinię opierasz na obserwacjach z drugiej strony okienka to nie wypowiadaj się nt. obowiązków pani z okienka, bo nie masz o tym bladego pojęcia
- 5 1
-
2021-04-08 22:13
(2)
Na tym właśnie polega patologia Poczty i za to jest krytykowana. Jeśli procedury są tak skomplikowane, to trzeba je uprościć, wdrożyć oprogramowanie wspomagające pracownika, podział obowiązków itp., itd. Jest to tak duża firma, że koszt opracowania efektywnych procesów powinien się zwrócić bardzo szybko.
- 6 4
-
2021-04-10 04:20
A co ty znowu wiesz gościu o poczcie uprościć
Więc geniusze poczta to firma urzytecznosci publicznej . I ma za zadanie powierzone przez organy państwa .. wszelkiej maści pisma muszą być przesłane przez nią. Sprawy sądowe , skarbowe itd.... ktoś powie a dlaczego nie konkurencja nie udał się ten eksperyment z in postem .. a dlaczego oni nie mają zasięgu ogólnokrajowego .... Przykład osoba
Więc geniusze poczta to firma urzytecznosci publicznej . I ma za zadanie powierzone przez organy państwa .. wszelkiej maści pisma muszą być przesłane przez nią. Sprawy sądowe , skarbowe itd.... ktoś powie a dlaczego nie konkurencja nie udał się ten eksperyment z in postem .. a dlaczego oni nie mają zasięgu ogólnokrajowego .... Przykład osoba mieszkająca np we wiosce w Karkonoszach ona musi dostać list polecony od poczty , lecz on post i inne firmy tego nie robią po prostu to się nie opłaca..... A poczta musi dlatego poczta jest deficytowa wolną itd .... Ludzie piszą a paczki docierają oki ale listy nie tylko nie porównuje się do siebie rzeczy nieporównywalnych...patrz skala
- 1 0
-
2021-04-09 00:04
Ale pocztowe stawki dla informatyków nie powalają mówiąc delikatnie w porównaniu do tego co oferuje rynek, dla kandydatów branży IT, więc nie ma co liczyć na szybkie i nowatorskie rozwiązania. Nawet jakiś czas temu byl jakiś przekręt z jakąś firma informatyczną, więc o czym my tu mówimy. Na samej górze wiadomo z jakiego nadania są ludzie, nie są to
Ale pocztowe stawki dla informatyków nie powalają mówiąc delikatnie w porównaniu do tego co oferuje rynek, dla kandydatów branży IT, więc nie ma co liczyć na szybkie i nowatorskie rozwiązania. Nawet jakiś czas temu byl jakiś przekręt z jakąś firma informatyczną, więc o czym my tu mówimy. Na samej górze wiadomo z jakiego nadania są ludzie, nie są to eksperci o bogatym doświadczeniu i wiedzy w dziedzinie którą się zajmują... do tego afera z wyborami.. która na wielu zwykłych pracownikach też się mocno psychicznie odbiła... a za wszystko i tak obrywa się pravownikom na samym dole i i od klientów i od władz PP - mega niskie wynagrodzenie, zwolnienia na dole, ( na górze też się zdarzają, ale tylko po to by przyjąć swoich bardziej ustawnych ludzi) brak docenienia itp itd
- 7 2
-
2021-04-08 16:06
Widac że nigdy Pan/Pani nie pracował na poczcie, nie ma Pan/Pani bladego pojęcia o czym mówi... ale to bardzo popularne w tym kraju, wypowiadać się szeroko i kwieciście o różnych rzeczach bez prawdziwej wiedzy na ten temat ( ani teoretycznej ani praktycznej) :-)
- 36 14
-
2021-04-08 14:28
Ci co chcą pracować to nie mogą bo im branże pozamykali (3)
A taka poczta może legalnie działać to kombinują. Przeżytek rodem z PRL. Unikam jak tylko mogę!
- 58 11
-
2021-04-09 19:02
(1)
Nie no spoko poczte tez możnaby zamknac na okres pandemii, nic przez to nikomu by sie nie stało, ludzie ci którzy przychodzą normalnie z różną częstotliwością na pocztę, nie mogliby robić opłat, otrzymać rent, emerytur alimentów itp sprawy sądowe, urzędowe też by wszystkie instytucje zawiesiły wszystkim obywatelom, spoko fajnie by było:-) całkowity paraliż wszystkiego.
- 2 0
-
2021-04-09 19:12
Codziennie do naszego urzędu tak na oko przychodzi łącznie 10000 przesyłek(jak nie więcej): listów poleconych, zwyklych, paczek, ciekawe kto to wszystko pisze i wysyła , chyba kosmici..
- 2 0
-
2021-04-09 13:36
na poczcie mają nieoPiSanie wybitnych specjalistów
właśnie ci pocztowcy teraz do Gdańska przyjechali reprywatyzować Lotos!
- 0 2
-
2021-04-08 13:25
Opinia wyróżniona
Trochę zrozumienia (26)
Czas jest trudny wykażmy trochę zrozumienia. Obsługa jest na tej poczcie bardzo miła. Zachorowania teraz zdarzają się wszędzie. To dobrze że ktoś reaguje i wdraża działania mające na celu zaprzestania rozprzestrzeniania się wirusa. Lepiej żeby chore Panie pracowały dalej ?
- 88 244
-
2021-04-09 12:44
to tylko wymysł rzecznika (absencja chorobowa)
- 0 0
-
2021-04-09 07:54
Gdyby to była prywatna poczta (3)
To nikt by nie był chory.Trzeba by było zapłacić ZUS,podatek i ileś tam innych opłat,to ta poczta była by czynna całą dobę
- 3 0
-
2021-04-09 09:24
I nkt by z niej nie korzystal. (2)
Żeby była rentowna ceny usług musiały by być z kosmosu.
- 2 1
-
2021-04-09 12:51
no.
tak jak nikt nie korzysta z usług inpostu czy firm kurierskich. masz rację. słuchaj dalej radyja.
- 0 0
-
2021-04-09 11:18
W Polsce nawet poczta nie moze byc rentowna. Nie da sie.
- 0 1
-
2021-04-08 21:19
Moze niech bedzie mila, ale niech zachowuja obostrzenia jak kazdy. w kazdym innym sklepie.
bo tam nie mieli i poszla cala zmiana na zwolenienie. i potem dezynfekcja.
- 1 1
-
2021-04-08 19:54
Nie, lepiej po prostu umieścić info w necie.
A nie niepotrzebnie fatygowac klientów.
- 3 1
-
2021-04-08 19:35
Pusto
Głowie nigdy nie zrozumie, aż ich choroba nie dopadnie.
- 0 2
-
2021-04-08 18:50
To może czas zatrudniać adekwatną do potrzeb liczbę pracowników? Prawie w każdej placówce kilka okienek a czynne jedno lub dwa (i tak było jeszcze przed zarazą). Trudno się dziwić, ze teraz jak zachoruje jedna osoba to system siada. Ale w Polsce tak już jest- najwięcej jest dyrektorów i kierowników.
- 13 1
-
2021-04-08 16:25
Zrozumienia?
A oni mieli zrozumienie dla dziesiątek ludzi stojących w kolejce na zewnątrz budynku? Żadnego zrozumienia dla urzędasów "chowających się przed petentem"
- 16 5
-
2021-04-08 14:49
(8)
Od tego są naczelnicy poczty, zeby tak zarządzać załoga, żeby wszystkie godziny pracy były obstawione i godziny otwarcia poczty były pokryte. To są podstawy zarządzania! Jakby każdy usługodawca by się tak zamykał i totalnie nie zarządzał takimi przypadkami to zastanów się czy miałbyś chleb na stole i dostęp do swoich pieniedzy!
- 30 9
-
2021-04-08 16:24
(7)
Jak Ci sie wysypuje 3 z 4 pracownikow to kim masz zarzadac? Do tego w pozostalych placowkach pewnie jest podobna sytuacja.
Pracuje w instytucji publicznej (nie PP). Z wydzialu 50 osobowego (z nieobsadzonymi 9 etatami) zostalo 13 pracownikow (takie jest obciazenie zadaniami, ze przy pelnym skladzie nie ma szans na terminowa realizacje).Jak Ci sie wysypuje 3 z 4 pracownikow to kim masz zarzadac? Do tego w pozostalych placowkach pewnie jest podobna sytuacja.
Pracuje w instytucji publicznej (nie PP). Z wydzialu 50 osobowego (z nieobsadzonymi 9 etatami) zostalo 13 pracownikow (takie jest obciazenie zadaniami, ze przy pelnym skladzie nie ma szans na terminowa realizacje). Naczelnik i kierownicy staja na glowie, ale nie ma szans na sciagniecie ludzi z innych wydzialow. Wszedzie sytuacja tak wyglada.
W meza pracy na przelomie lutego i marca z 30 osob zostalo dwoch pracownikow...
Jest jak jest. Nie zawsze mamy mozliwosc rozwiazania problemu.- 14 8
-
2021-04-10 10:41
......
Do pracy wielu ludzi chętnych .
Zawsze można przeszkolić i zatrudnić na śmieciową umowę.
Tam nie trzeba orłów.- 0 1
-
2021-04-09 12:50
to nie jest firma zatrudniająca 4 pracowników tylko 80 tysięcy
naprawdę da się kogoś przesunąć z jednego oddziału do drugiego.
- 0 0
-
2021-04-09 09:21
Wszyscy "chorzy"?
Dlaczego zostało tylko 13? Wszystkiego pandemią nie wytłumaczysz, trwa już ponad rok. Był czas na rekrutację nowych pracowników.
- 4 1
-
2021-04-08 21:32
Zarządzanie polega m.in. na opracowaniu planów awaryjnych... (1)
...na przykład na wypadek wzmożonych absencji. COVID jest od roku, nie jest już zaskoczeniem i jak faktycznie w firmie rodzinnej trudno coś zaradzić, tak duży podmiot spokojnie powinien być przygotowany na absencje.
- 8 1
-
2021-04-08 23:51
W dodatku te absencje są spowodowane kompletnym nie zwracaniem uwagi na obostrzenia i brakiem dbania o pracownika Moze na zewnątrz wydaje się że jest ok, bo panienka z okienka siedzi za szybką. Niestety w srodku pracownicy bez masek, na kupie siedzą jeden na drugim, zero dezynfekcji- to i się zarazaja tym co od ludzi przyniosą i masowo chorują, niestety również ciężko. A potem wielkie zdziwienie że nie ma kto pracować.
- 0 5
-
2021-04-08 18:54
Ciekawe skąd w tej instytucji takie niedobory kadrowe? Nieobsadzone etaty itd? Proponujecie tylko bezpłatne staże i wolontariaty? Może czas uświadomić tym kierownikom, którzy tak się dwoją i troją, ze ludziom się płaci za pracę?
- 10 1
-
2021-04-08 17:52
Zawsze jest jakieś rozwiązanie
Pierwsza dobra rada dla osoby zarządzającej w takiej sytuacji: od razu poinformować klientów/petentów o problemie i podać przyczynę. Gdyby krótka informacja o skróconych godzinach pracy z powodu braku pracowników pojawiła się na stronie PP tego dnia rano, nikt nie mógłby mieć pretensji do nikogo, sytuacja byłaby zrozumiała. Ile czasu coś takiego zajmie kierownikowi placówki/danej komórki urzędu? Góra 5-10 minut.
- 11 3
-
2021-04-08 14:09
Ale chodzi o to, żeby Poczta też wykazała zrozumienie! Czy to naprawdę jest takie trudne, żeby informację o skróceniu godzin pracy podać w internecie? To jest kompletny brak szacunku do klienta, żeby dowiadywał się dopiero na miejscu, że nic nie załatwi. Także to działa w obie strony. Niech się Poczta nie dziwi, że ludzie są wkurzeni.
- 39 4
-
2021-04-08 14:08
nmb A czy Panie kasjerki w sklepach to inny gatunek ludzi
Zastanów się co piszesz.Dziwne tylko że to urzedasy tak się boją
- 30 6
-
2021-04-08 14:06
(1)
Sasin niech przyjdzie pomóc!!!! Taki wolontariat.
- 27 6
-
2021-04-08 14:13
Albo scyrbaty toudi.
- 6 6
-
2021-04-08 13:32
jakiego zrozumienia? (2)
PP od lat zatrudnia połowę stafu, wychodząc z założenia ze spokojnie możesz sobie 30min w kolejce postać, bo na 5 okienek jedno otwarte to enough.
Poziom usług i elastyczność usługodawcy - wczesne lata 90'te.
W PP i SKM powinny wisieć orzełki bez korony ;)- 76 17
-
2021-04-08 14:15
"połowę stafu", "to enough"... Chcesz mieć profesora Miodka na sumieniu? (1)
- 33 10
-
2021-04-08 23:59
Dorobił/a się na zmywaku,
to i języka, tak przy okazji, liznął/ęła. Teraz to światoooowa osooooba!
- 10 9
Wszystkie opinie
-
2021-04-08 16:05
Opinia wyróżniona
Godziny otwarcia (15)
A nie można umieścić informacji na stronie internetowej tylko na drzwiach ? To samo na Łąkowej inne godziny pracy w internecie inne na drzwiach
- 139 9
-
2021-07-19 19:58
Kartuska
Poczta na Kartuskiej przy Ciasnej od godz. 10:00
- 0 0
-
2021-04-10 17:32
A wiesz, ze jest cos takiego jak telefon?
Wystarczy wczesniej sie upewnic, numer masz na awizie
- 0 2
-
2021-04-08 21:06
a z czego to wynika? pracownicy poczty pracuyja bez maseczek (1)
jeden zakaza drugiego. czemu poczta nie wyciagnie konsekwencji od samowolnych pracowniic poczty?
- 1 2
-
2021-04-09 13:35
nooo niech padają poPiSowo z braku tlenu
maseczki chronią - oto efekty gimbazy - bezmózgowie i nieuctwo nieoPiSane!
- 0 0
-
2021-04-08 17:43
Jakoś z prywatnymi firmami nie ma problemu (3)
Tylko jak zwykle z państwowym, nierentownymi molochem.
- 14 6
-
2021-04-08 21:37
to nie kwestia firmy tylko braku mandatów (2)
za niestosowanie sie do ogolnych obostrzen.
Ta poczta, jak i inne nie gezwekwuja maczeczek u pan przy okienkach.- 1 5
-
2021-04-09 09:01
Nawet... (1)
Nawet jakby nosiła maseczke to by została wysłana na kwarantanne bo przebywała w jednym pomieszczeniu i to jest fakt. Na jednym z urzędów mimo noszenia maseczek i tak sanepid wysłał na kwarantanne.
- 3 1
-
2021-04-09 13:32
a w jednej szkole wysłali nauczycielkę i trzech uczniów - a reszta normalnie do szkoły ... i niech zarażają dalej
tak zadecydował poPiSowo Sanepid
- 0 3
-
2021-04-09 07:39
Zgłaszacie reklamacje (1)
- 0 0
-
2021-04-09 12:48
a co, za dużo masz czasu? nawet ewidentne przypadki odrzucają
w ostateczności kwitują bezwartościowym listem z takimi podziękowaniami, że masz wątpliwości czy ktoś cię obraża
- 0 0
-
2021-04-08 16:24
Zwolnienia są z dnia na dzień (3)
Tego nie przewidzisz
- 4 21
-
2021-04-08 21:36
tak, zwlaszcza jak przy epidemii nie przestrzega sie obostrzen
na poczcie obok siebie pracownice bez maseczek. Tam takze tak było.
- 2 5
-
2021-04-08 17:58
jakoś te zwolnienia
w cudowny sposób mnożą się przed świętami, dłuższymi weekendami itp.
- 15 4
-
2021-04-08 16:34
A do Internetu, jak wszyscy wiemy
informacje płyną około tygodnia. Litości.
- 43 3
-
2021-04-08 18:32
W internecie..można
Ale po co?
- 10 0
-
2021-04-10 07:55
(4)
To może niech te placówki będą otwarte np. od 13-19?! Niepracującym bez różnicy czy przyjdą o 9 czy 0 13 a dla pracujących byłyby to godziny do zaakceptowania bo mogliby skorzystać z usług po pracy . Kto dziś pracuje do 14?
- 1 1
-
2021-04-10 17:26
Przeciez sa czynne od 9 - 20 (3)
- 0 0
-
2021-04-10 19:54
(2)
Nie przeczytałeś artykułu
- 0 1
-
2021-04-10 23:05
nie musialem. (1)
ja tam bylem jak gosc robil zdjecia. zwykly pieniacz.
- 0 0
-
2021-04-11 07:54
Policjant po zderzeniu dwóch samochodu pyta zgromadzonych ludzi czy ktoś jest świadkiem zdarzenia ,na to z tłumu wychodzi jeden ze zgromadzonych i mówi "ja , a co się stało?" . To nie byłeś Ty?
- 0 0
-
2021-04-10 23:22
Godziny otwarcia Gdynia Redłowo
Inne godziny działania poczty podane na kartce z informacja o czekającym liście poleconym, inne na drzwiach poczty. W piątek specjalnie wyszłam wcześniej z pracy, żeby dojechać na pocztę działającą podobno do 20, a na miejscu okazało się, że zamknięcie w piątki następuje o 15. Niepoważne. Szanujmy swój czas.
- 0 0
-
2021-04-10 21:28
aczkolwiek defacto ponieważ w rzeczy samej absolutnie
- 1 1
-
2021-04-10 15:02
A kto jeszcze korzysta z tego dziadostwa-poczty pisowskiej?! (2)
- 0 2
-
2021-04-10 19:52
Urzędy niestety
- 0 1
-
2021-04-10 17:26
Kazdy komu frustracja po przegranych wybrach nie odbebrala rozsadnego osądu.
- 0 0
-
2021-04-08 17:34
Zwolnienia (1)
Główną przyczyną zmiany godzin otwarcia są zwolnienia grupowe listanoszy i pracowników okienek
- 4 2
-
2021-04-10 19:49
I dobrze, że zwalniają listonoszy, jak oni tylko awiza roznosić umieją
- 0 1
-
2021-04-10 17:42
Listonosze to w ogóle jakiś żart od ponad roku pracuję jak dużo innych ludzi z domu, jestem w domu prawie cały czas, a i tak co chwila w skrzynce awizo, że niby listonosz nie zastał mnie w domu. Po co oni w ogóle chodzą po domach, jak i tak potem trzeba iść na pocztę?
- 1 0
-
2021-04-10 17:35
Obrońców
Punkt pocztowy . Te osoby pracują tam chyba za kare ..okienek pięć .Przyjmuje przeważnie jedna osoba .Druga walli pieczątki na listy ..szefowa siedzi za drzwiami i tylko listonoszy wpuszcza .. Zero uprzejmości zawsze źle
- 1 0
-
2021-04-10 17:32
ty oszolomie spod drzwi co cie widzialem jak robisz zdjecia ludziom
A wiesz, ze jest cos takiego jak telefon?
Wystarczy wczesniej sie upewnic, numer masz na awizie- 1 0
-
2021-04-08 13:01
(6)
No nie da się. I tyle. Polska.
- 38 5
-
2021-04-10 17:29
Poczta tak jak Lotos czy inne spolki
Poczta jest od wielu lat juz spolką. Nie jest urzedem panstwowym
- 0 0
-
2021-04-08 13:07
Trwa system dobrowolnych odejść w tej instytucji (2)
- 4 3
-
2021-04-08 21:10
raczej obchodzenia zasad maseczki - brak! (1)
wyslijcie tam kontrole. 4 poczty, w ktorych bylem to samo. Jedna pracownica zaraza drugą.
- 1 0
-
2021-04-09 08:57
Nawet
Nawet jakby miała maseczke by została wysłana na kwarantanne bo przebywała w jednym pomieszczeniu i to jest fakt.
- 0 1
-
2021-04-08 21:09
Da sie wszystko - tylko niech zaczna egzekwowac obostrzenia od pan na poczcie. Moze pare mandatów.
pracownicy poczty pracuja bez maseczek. ostatnie dwa miesiace widze to na kazdej poczcie.
jeden zakaza drugiego. czemu poczta nie wyciagnie konsekwencji od samowolnych pracownic poczty?
i z czego to wynika?- 0 0
-
2021-04-08 13:17
Ja to rozumiem ale...
może by tak od 15 do 20 bo normalni ludzie, do kur wyjętych z pod prawa, pracują i nie mogą sobie pozwolić na pocztę w tym czasie!
- 10 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.