- 1 Pod prąd uciekał przed policją (174 opinie)
- 2 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (531 opinii)
- 3 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (72 opinie)
- 4 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (507 opinii)
- 5 Wyręby w TPK mimo sprzeciwu społecznego (148 opinii)
- 6 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (303 opinie)
73-latek nie żyje. Sprawca wypadku zatrzymany, był nietrzeźwy
Wjechał w pieszego na pasach, a gdy się zatrzymał, to nie udzielił mu pomocy, tylko uciekł do pobliskiego lasu. W pogoń za sprawcą ruszyli świadkowie, ale nie udało się go zatrzymać - tak wyglądał niedzielny wypadek przy cmentarzu Witomińskim w Gdyni. Poszkodowany 73-letni mężczyzna w ciężkim stanie trafił do szpitala, ale niestety jego życia nie udało się uratować. Po południu policja poinformowała o zatrzymaniu sprawcy. Mężczyzna jest nietrzeźwy.
Aktualizacja, godz. 17:55.
Jak poinformowała gdyńska policja, poszkodowany w wypadku 73-latek zmarł w szpitalu.
Aktualizacja, godz. 16:10.
Gdyńska policja poinformowała, że udało się zatrzymać prawdopodobnego sprawcę wypadku. Funkcjonariusze zatrzymali go 20 km od miejsca wypadku w miejscowości Bieszkowice. To 34-letni mężczyzna. Jest nietrzeźwy. Został zatrzymany, dalsze czynności z jego udziałem będą prowadzone, gdy wytrzeźwieje.
O wypadku jako pierwsi poinformowali nasi czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za przesłany film, zdjęcia i wszystkie informacje.
Potrącenie na przejściu przy cm. Witomińskim (102 opinie)
Z relacji świadków wynika, że tuż przed południem kierowca osobowego seata, jadąc w kierunku Witomina, potrącił pieszego przechodzącego przez jezdnię. Do zdarzenia doszło najprawdopodobniej na przejściu dla pieszych, choć auto zatrzymało się kilkanaście metrów za nim.
Obecni na miejscu policjanci ustalają czy pieszy przekraczał jezdnię w dozwolonym miejscu. Według świadków - poszkodowany w chwili zdarzenia był na przejściu.
- Pieszy był na końcu przejścia. Seat z impetem go skosił. Sprawca natychmiast uciekł do lasu. Ludzie nie dogonili go - napisał w Raporcie jeden ze świadków.
Po godz. 13 działania na miejscu jeszcze trwały. Na czas działania policji i wezwanej na miejsce karetki pogotowia ruchem kierowali pracownicy ZKM. Podjęto decyzję o tymczasowym skróceniu linii autobusowych, które podobnie jak podczas 1 listopada, zawracały przy cmentarzu.
73-latek w ciężkim stanie
Jak mówią gdyńscy policjanci, poszkodowany pieszy to 73-letni mężczyzna. W ciężkim stanie został odwieziony do szpitala.
- Dziś około 11.20 otrzymaliśmy zgłoszenie o potrąceniu pieszego na przejściu dla pieszych przy ul. Witomińskiej. Potrącony 73-letni mieszkaniec Gdyni w ciężkim stanie został przewieziony do szpitala - informuje Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Jednocześnie potwierdza relację naszych czytelników co do okoliczności wypadku.
- Z relacji świadków sprawca potrącenia porzucił samochód i uciekł z miejsca zdarzenia. Na miejsce dyżurny od razu skierował policjantów z ruchu drogowego, przewodnika z psem służbowym oraz technika kryminalistyki, który zabezpieczył ślady. Funkcjonariusze ustalili świadków wypadku, okoliczności zdarzenia, wykonali oględziny i dokumentację fotograficzną oraz zabezpieczyli samochód kierowcy. Równolegle kryminalni oraz policjanci prewencji szukają kierowcy seata. Wszyscy, którzy widzieli wypadek lub dysponują nagraniem z kamerek samochodowych proszeni są o kontakt z Policją - apeluje Grunert.
Opinie wybrane
-
2022-11-06 17:36
co trzeba miec w glowie ? (21)
aby na bani wsiadac do auta :( koszmar z tym co dzieje sie ostatnio
- 220 6
-
2022-11-07 11:30
to jest zarezerwowane
dla celebrytów,im się zawsze upiecze.
- 1 1
-
2022-11-07 09:10
Woził ludzi do tego.
Przecież to taryfa na aplikację
- 0 1
-
2022-11-06 21:25
Wystarczy być uberem piszącym cyrylicą.
- 11 4
-
2022-11-06 21:22
O to chodzi ze nic nie mial w glowie.
- 7 0
-
2022-11-06 20:31
(4)
Mógł się napić po powrocie do domu, nigdzie nie jest napisane, że był nietrzeźwy w chwili wypadku
- 23 18
-
2022-11-08 18:19
to musisz byc mocno naiwny, inaczej dlaczego by uciekal? Myslal, ze i tak go nie znajda?
- 1 0
-
2022-11-07 09:36
(1)
Mógł się napić nie po powrocie do domu tylko po ucieczce z miejsca przestępstwa a to już samo w sobie kwalifikuje się do odosobnienia na długi czas. Kim jest człowiek który robi krzywdę komuś ,nie udziela pomocy poszkodowanemu i ucieka . A w to co piszesz że mógł się napić po ucieczce to sam nie wierzysz bo człowiek trzeźwy wie że jeżeli samochód
Mógł się napić nie po powrocie do domu tylko po ucieczce z miejsca przestępstwa a to już samo w sobie kwalifikuje się do odosobnienia na długi czas. Kim jest człowiek który robi krzywdę komuś ,nie udziela pomocy poszkodowanemu i ucieka . A w to co piszesz że mógł się napić po ucieczce to sam nie wierzysz bo człowiek trzeźwy wie że jeżeli samochód zostaje na miejscu tragedii to zatrzymanie kierującego jest kwestią czasu.. Prawo powinno stanowić jednoznacznie , uciekłeś z miejsca zdarzenia powinieneś być ukarany jakbyś był pod wpływem alkoholu czy narkotyków bez względu na to czy pod wpływem tych środków byłeś czy nie. Kara za samą tylko ucieczkę powinna być na tyle duża żeby sprawcy do głowy nie przyszła taka ucieczka. . Wypadek może zdarzyć się każdemu ale stań i przyjmij odpowiedzialność za to co zrobiłeś
- 2 9
-
2022-11-07 09:43
Niby z jakiej racji ucieczka powinna być traktowana jak jazda pod wpływem? Ucieczka owszem powinna być karana mocno, ale to nie jest to samo co jazda pod wpływem.
- 8 2
-
2022-11-07 07:12
bo to liche prawo jest , uciekłeś znaczy byłeś pod wpływem . żadnego tłumaczenia
- 6 11
-
2022-11-06 20:08
(2)
Nie! Nie ma zgody na to, by całą winę zwalać na alkohol. Alkohol oczywiście nie pomaga w prowadzeniu samochodu, ale też rzadko jest jedyną przyczyną wypadku. Ten kierowca z pewnością zazwyczaj jeździł ryzykownie i tym razem skończyło się tragicznie.
- 28 15
-
2022-11-06 21:04
(1)
Jak chcesz usprawiedliwiać swoje picie, to rób to inaczej, jak broniąc picia alkoholu pod artykułem o pijanym kierowcy, który śmiertelnie potrącił kogoś na pasach.
- 20 20
-
2022-11-07 00:50
gdzie ci on broni tego sprawcę wypadku? to, że sam pijesz to nie znaczy, że inni tak robią, a na marginesie to między 85 a 90 % śmiertelnych wypadków powodują trzeźwi
- 16 5
-
2022-11-06 18:28
(2)
Zapytaj pana Jerzego z Krakowa? On coś wie na ten temat.
- 32 28
-
2022-11-07 11:21
Czarnecki nie jest z Krakowa. (1)
Poza tym on nie prowadził tylko leżał we własnych rzygowinach.
- 1 1
-
2022-11-08 17:21
Lepiej leżeć w żygowinach
niż wsiadać po pijaku za kółko
- 1 0
-
2022-11-06 18:19
Większość ma w głowie to co na trzeźwo - przekonanie, że są w stanie bez problemu prowadzić samochód mimo iż są nietrzeźwi. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego jak bardzo spowolnione reakcje mają i jak bardzo niezborne są ich ruchy.
- 20 0
-
2022-11-06 17:39
(4)
z roku na rok od lat jest spadek wypadków, a udział pijanych jeden z niższych. najgorsze lata plagi pijanych na szczęście za nami
- 29 23
-
2022-11-06 19:16
(3)
Statystyki "poprawią" nam kierowcy ze wschodu, u nich są inne normy i zwyczaje, które próbują przenosić do nas.
- 33 13
-
2022-11-06 20:19
(2)
A Kierowca pewnie z Czeczeni albo z Ukrainy
- 19 9
-
2022-11-07 13:12
(1)
na szczęście ty jesteś z polski pisowska krowo
- 2 2
-
2022-11-08 17:20
POmylony jesteś
krowę to w swojej oborze (czytaj domu)znajdziesz.
- 1 6
-
2022-11-06 20:01
Niemożliwe! (1)
Przecież FreeNow miało stawiać na "kierowniczki", "kierownice"... czy jak tam oni zwali te panie, które miały wozić głównie inne panie (oczywiście chodzi o takie powyżej 25 lat, żeby już "nie dawały w szyję").
- 9 9
-
2022-11-10 11:28
Może kierowca niebinarny Mariusz tego dnia czuł się Marianną, a ty jesteś nietolerancyjny. Jutro będzie czuł się znowu Mariuszem ale w pierdlu współwiężniowie będą mieli Marysię.
- 1 0
-
2022-11-06 18:55
Dlaczego karetka (50)
nie jechała odrazu na sygnale z tym panem do szpitala tylko sterczała kupę czasu na miejscu?Może gdyby szybciej trafił do szpitala do by dało się go uratować.15 minut czekałam na autobus i cały czas stali.Ciekawe po ilu minutach od mojego odjazdu autobusem w końcu ruszyli do szpitala.
- 23 296
-
2022-11-08 11:48
Co za tępa kobieta
Bo go reanimowali i podłączali po sprzęt. Czy mieli go rzucić jak mięso na noszę i jechać?
- 1 1
-
2022-11-07 07:32
gdynianka jak coś napisze.
to napisze..
- 3 1
-
2022-11-07 03:23
losowa baba z internetu zna się lepiej na ratownictwie od ratowników
weź idź wiesz gdzie
- 9 3
-
2022-11-06 22:22
Internetowa ekspertka
Dziękujemy za opinie. Siadaj
- 5 3
-
2022-11-06 22:13
Zależy kogo reanimują (5)
Z postrzelonym prezydentem od razu pędzą na stół operacyjny. Zwykły obywatel najpierw musi poczekać na triaż leżąc na asfalcie.
- 9 28
-
2022-11-06 23:18
otóż to! Kennedy'ego ratowali wg starych procedur - pędem do szpitala (4)
dzisiaj by kwadrans ratowali na ulicy a potem do szpitala; jak to człowiek całe życie się uczy. Wina Redakcji, że nie wyjaśniła na czym polega ratunek z udziałem karetki lub helikoptera
- 4 9
-
2022-11-07 10:15
Inaczej postarzał inaczej potrącenie....
- 2 0
-
2022-11-07 08:49
(2)
Czy ja wiem czy wina redakcji, generalnie to nikt sobie takimi rzeczami na codzień nie zaprząta głowybyła jakiś czas temu taka sytuacja na euro, piłkarzowi stanęło serce podczas meczu. I leżał tak na murawie dobre pół godziny zanim go wzięli do karetki, podobnie było z Adamowiczem, no to teraz proszę już poszukać na własna rękę - dlaczego?
- 2 1
-
2022-11-07 10:47
"proszę już poszukać na własna rękę - dlaczego?"
a nie łatwiej podać link do oczywistego wyjaśnienia sprawy?
- 2 3
-
2022-11-07 10:46
z tą murawą to racja, ale jeśli zawodnik pada na murawę, ale nie z powodu wypadku, to na boisku reanimują go
bo w szpitalu by robili dokładnie to samo, natomiast opisywany wypadek na ulicy czy zabójstwo p. Adamowicza, to wypadki urazowe i w tym ostatnim przypadku właśnie krytykowano opóźnienie wyjazdu do szpitala, więc ten przykład ilustruje moje wątpliwości...
- 2 2
-
2022-11-06 21:31
Droga gdynianko
Poszukaj kursu pierwszej pomocy... bo z twojego pytania domyślam się, że nigdy nie brałaś w takowym udziału ani w szkole w trakcie nauki (już podstawówkach tego uczą) ani podczas żadnego szkolenia BHP w miejscu pracy
- 26 3
-
2022-11-06 21:08
Następny "znafca" od wszystkiego. A pupkę potrafisz podetrzeć, czy nadal mamusia to robi?
- 9 1
-
2022-11-06 20:52
A może gdybyś znała się choć trochę o zasadach reanimacji i transporu rannego do szpitala to nie pisała byś tych głupich wypocin...
- 35 3
-
2022-11-06 20:14
Teraz są kamery (7)
Wystarczy zobaczyć jak ratowali osobę czy czekali jak umrze
- 6 17
-
2022-11-06 20:34
nie o to chodzi, że nie ratowali, ale dlaczego nie ratowali jadąc na sygnale? (6)
- 8 31
-
2022-11-06 20:55
(5)
Kur.a ! Bo niektóre czynności nie można wykonać w pędzącej R !!! Dlatego reanimuje się wpierw na miejscu ,gdzie doszło do wypadku ,często ulica , asfalt , a dopiero po uzyskaniu parametrów życia , pacjenta wnosi się do karetki ! Zrozumiałeś ! Jak nie przeczytaj od początku głąbie !
- 51 4
-
2022-11-06 23:15
o, widzisz! nareszcie mi wyjaśniłeś, bo inni dawali minus bez wyjasnienia! (4)
Po prostu ja, jako 70-latek, nie wiedziałem tego, co wszyscy wiedzą, że w XXI w. najpierw się ratuje na miejscu bez jazdy np. 15 minut a potem daje się kitę na całego, aby ratować życie w szpitalu .Dlaczego ja o tym nie wiedziałem, a wszyscy to wiedzą?
- 8 15
-
2022-11-07 06:40
bo przechodzą szkolenia z ratownictwa? (prawo jazdy). Bo jeśli mieli PO na porządnym poziomie to mieli to wyjasnione?
w moim case - bo przechodzę co roku szkolenie z pierwszej pomocy jako instruktor nurkowy :D- 5 5
-
2022-11-07 04:35
(2)
Bo posiadają wiedzę fachową? Bo są ekspertami? Bo są dociekliwi? Bo lubią wiedzieć? Bo mieli w szkole lekcje ratownictwa? Bo uważali na lekcjach PO lub wychowania do bezpieczeństwa? Bo jak czegoś nie wiedzą to poszukują informacji w rzetelnych źródłach? Również w internecie. Bo dedukują? Bo najpierw używają logiki, a nie szukają sensacji? Itd.
- 23 4
-
2022-11-07 10:41
" Bo najpierw używają logiki" (1)
jeśli tak, to na logikę bym - jako logiczny laik - uznał, że można reanimację i jazdę karetką wykonywać jednocześnie... Ale widać, że logika może być zawodna. Logiki raczej się nie używa, lecz mózg/rozum...
- 2 6
-
2022-11-07 23:56
Masz 3 minuty na przywrócenie układu krążeniowo-oddechowego po jego zatrzymaniu stąd logiczne jest to, że najpierw wykonujesz czynności ratunkowe, potem przemieszczasz się do szpitala.
- 1 1
-
2022-11-06 20:10
A masz pojecie o medycznych czynnosciach ratunkowych? (4)
Myslisz, ze zespol pakuje chorego i odrazu wywozi do szpitala? takiego chorego trzeba zbadac, podjac decyzje, ustabilizowac i dopiero wtedy jedzie sie do szpitala
- 45 5
-
2022-11-06 21:07
Gdynianka I tak nie zrozumie. (2)
Szkoda czasu na dyskusje
- 25 7
-
2022-11-06 22:45
Lepiej się czujesz, jak tak kogoś podsumujesz? (1)
- 7 11
-
2022-11-07 10:39
no przecież każdemu na tym zależy...
- 1 1
-
2022-11-06 20:19
i wtedy jedziesz na maksa do szpitala, bo 15 minut badałeś, a teraz nadrabiasz czas? to tak jest na świecie?
- 9 48
-
2022-11-06 19:33
(3)
stali i palili peta czy może jednak podejmowali czynności na miejscu?
- 24 16
-
2022-11-06 20:03
Napisałam że palili pęta? (2)
Po co te głupie teksty? Trwało dość długo zanim pana wsadzili do samochodu.Co robili pożniej tego nie wiem.Pewnie ratowali go w środku.Jednak minimum 20 minut samochód stał.Każdy na przystanku zadawał pytanie dlaczego nie jadą z nim do szpitala.Może tak trzeba było...nie wiem.Dlatego zapytałam. Liczyłam że ktoś odpowie w normalny sposób.
- 8 61
-
2022-11-06 21:52
ale (1)
ty jesteś pustak. niedowiary
- 16 5
-
2022-11-07 06:48
Wróć do szkoły
naucz się zasad pisowni i wtedy błyszcz w internetach.
- 5 3
-
2022-11-06 19:25
Takie czasy (2)
Kiedyś to było Pogotowie Ratunkowe z lekarzem na pokładzie w karetce "R", a teraz tylko zwyczajne Ratownictwo Medyczne.
- 13 57
-
2022-11-07 08:40
A teraz są karetki P i S. W eSce jest lekarz. Poza tym nie martw się, ratownicy tez potrafią ratować życie i maja pełna wiedzę jak to robić i mogą podawać wszelkie leki ratujące życie.
- 13 1
-
2022-11-06 20:32
Lekarz
Na miejscu do wypadku przyjechał pełny zespół lekarz ratownik medyczny i kierowca!
- 42 1
-
2022-11-06 19:20
Nie pierwszy raz (11)
Ja też widzę, że reanimacja często odbywa się na asfalcie zamiast w szpitalu. Jest jednak chyba jakiś przepis zgodnie z którym, jak gość im umrze w karetce to załoga ma problem co z nim zrobić. A przecież każdy szpital ma kostnicę z chłodnią.
- 6 143
-
2022-11-07 08:13
Nie pierwszy raz (8)
karetka to nie karawan.
- 3 0
-
2022-11-07 05:19
.
Proszę. Nie znasz się nie komentuj. Zadałbys pytanie to pewnie dostałbyś odpowiedź od osoby, która ma jakąś wiedzę z ratownictwa i nie musiałbyś czytać takich odpowiedzi na swój dziwny komentarz.
- 9 3
-
2022-11-06 21:21
serio? (1)
Gdyby mieli czekać z reanimacją na dojazd do szpitala to by masa ludzi już dawno nie żyła...to trzeba tłumaczyć? czasem się zastanawiam jak niektóre jednostki przetrwały bez myślenia tyle lat....
- 65 5
-
2022-11-06 22:32
Normalnie jak to na utrzymaniu rodziców ;P
- 12 8
-
2022-11-06 21:10
(1)
Kolejny fachowiec od od wszystkiego. A pupkę potrafisz podetrzeć, czy nadal mamusia to robi?
- 45 4
-
2022-11-07 07:39
Zawsze czeka kwadrans po wykonanej czynności.
- 6 1
-
2022-11-06 20:47
uważaj na deszcz, echo od kropli w głowę może ci zęby wybić.... (1)
- 74 3
-
2022-11-07 10:46
:-)))
- 2 1
-
2022-11-06 19:48
to po to są superkaretki, aby reanimowali w niej a jednocześnie jechali na sygnale do szpitala (1)
sam widziałem z miesiąc temu to samo po potrąceniu rowerzysty przy pętli Karwiny - stali kwadrans a potem śmigali na sygnale
- 6 74
-
2022-11-08 06:28
Po jakiś 3 minutach
Masowania bez przerwy, padłbyś z wyczerpania. Załoga karetki jest dwuosobowa, jeden kieruje, drugi nie da rady sam wykonać wszystkich czynności
- 3 1
-
2022-11-06 19:27
....
W twojej wypowiedzi "milczenie jest zlotem" Reanimuja jak to napisales na asfalcie bo ratuja ludzkie zycie !!!!
- 135 5
-
2022-11-06 19:15
.... (4)
Nie jechala bo prowadziła czynnosci reanimacyjne! Jak ustabilizyje sie stan pacjenta po wypadku rusza na sor. Bez insynuacji tak!!
- 201 6
-
2022-11-07 10:37
"prowadziła czynności reanimacyjne" (1)
prościej "reanimowała"?
- 10 3
-
2022-11-07 11:22
Nie
- 1 3
-
2022-11-06 22:47
(1)
Głupkom nie tłumacz jego niewiedza go nie tłumaczy oczerniając ratowników
- 62 4
-
2022-11-07 08:57
Dzisiejszy poziom wiedzy...
Nie, no trzeba tłumaczyć, bo może faktycznie przy obecnym poziomie wykształcenia to ma wiedzę z historii (i teraźniejszości) oraz religii ale nie ma logicznego myślenia i wiedzy, że w karetce najpierw przeprowadza się często reanimację.
- 14 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.