- 1 Dulkiewicz niechętna do wymiany zastępców (212 opinii)
- 2 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (472 opinie)
- 3 Kleksem asfaltu w gumę przy Zieleniaku (115 opinii)
- 4 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (300 opinii)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (146 opinii)
- 6 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (120 opinii)
Prałat Mobile, czyli sieć z przesłaniem
Na rynku telefonii komórkowej już w wakacje pojawić się ma nowy gracz. Powstanie sieci o roboczej nazwie Prałat Mobile zapowiada prezes Instytutu Prałata Henryka Jankowskiego.
- Abonenci będą mogli zamówić logo, wygaszacze ekranów, dzwonki oraz tapety nie tylko związane z prałatem, ale też o charakterze patriotycznym - powiedział Olchowik, dodając, że abonenci będą także dostawać bezpłatne wiadomości o nowościach wydawniczych, imprezach, świętach narodowych i kościelnych.
Ceny mają być zbliżone do poziomu narzuconego przez czołowych polskich operatorów. Ze wstępnych szacunków Instytutu wynika, że na Prałat Mobile zdecyduje się kilka tysięcy osób. Najpierw jednak tego przywileju doświadczą głównie pracownicy i współpracownicy Instytutu. Zagwarantuje to nowemu operatorowi 3 tysiące odbiorców.
Pierwszy aparat ze specjalnym numerem otrzyma sam prałat. Sieć działać ma tylko na kartach prepaidowych. Startery oraz karty (doładowujące na kwotę 10, 20, 50, 100 i 150 zł) będzie można kupić między innymi przez internet, w Instytucie oraz sieci księgarnio-kawiarni (to inny pomysł instytutu, który ma zostać wcielony w życie).
W zestawie startowym znajdzie się także karta lojalnościowa uprawniająca do zniżek w księgarnio-kawiarniach. Olchowik ujawnił także, że w uruchomieniu Prałat Mobile instytutowi ma pomóc firma MNI Telecom obsługująca m.in. sieć komórkową Simfonia, dostępną na Mazowszu i Podlasiu. MNI Telecom zapewni rozwiązania technologiczne, a instytut wraz z osobą prałata, wyrazisty wizerunek.
Nowa sieć wyróżni sie nie tylko nazwą i nietypowymi usługami, ale także oryginalnym wyglądem aparatów. Będzie można bowiem kupić telefony komórkowe z wizerunkiem ks. prałata lub z logo instytutu.
Warto wspomnieć też inne oryginalne pomysły instytutu. Na rynku jest już woda mineralna i wino Monsignore, z wizerunkiem ks. Jankowskiego na etykietach. Pomysłu wypuszczenia wódki z wizerunkiem prałata jednak zaniechano. Z kolei w lipcu ubiegłego roku Instytut negocjował umowy na produkcję perfum z wizerunkiem swojego patrona.
Czekamy także na otwarcie sieci kawiarni, w których piękne kelnerki podadzą wspomniane wino i będzie można poczytać książki lub prasę. Instytut chce sprzedawać licencje na prowadzenie swoich klubokawiarni w ramach sieci Bardzo Miła Atmosfera. Gdy będzie ich już 10 w największych polskich miastach, Olchowik zapowiada wprowadzenie sieci na giełdę.
Opinie (88) 7 zablokowanych
-
2008-04-07 11:22
bałwochwalstwo! (2)
- 0 0
-
2008-04-07 17:58
złoty numer 666 666 666
:)
- 0 0
-
2008-04-07 23:30
SOry ale go chyb ajuż pogrzało
i to na maxa styki mu się przepaliły..
- 0 0
-
2008-04-07 11:23
Kolejny szalony pomysl. Na koncu pozostana juz chyba loty na Marsa:)
- 0 0
-
2008-04-07 11:23
nie ma co zamiast siedziec w konfesjonale i sluzyc ludziom to chce chwaly splendoru i kasy... nie tedy droga.
pozdrawiam- 0 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2008-04-07 11:28
:/
Brak słów...
Najaważniejsze aby biznes się kręcił...- 0 0
-
2008-04-07 11:37
Gocłowski odchodzi a prałat już zaczyna szaleć!!! Osobiście prałata bym wysłał do Sadr City żeby tam kanonizował :-)
- 0 0
-
2008-04-07 11:37
w głowie się przewraca
- 0 0
-
2008-04-07 11:40
wbrew pozorom pomysł nie jest szalony tzn mozliwy do zrealizowania. Na rynku jest juz sieć jednego z internetowych banków oraz producenta kosmetyków i klubu piłkarskiego Pytanie czy znajdą sie chętni ...
- 0 0
-
2008-04-07 11:41
:D
co za zdjęcie hehehehehe, idealne do reklamy T-Mobile...
dobra, kurde to już nie jest śmieszne...- 0 0
-
2008-04-07 11:44
taaaaaa
extra. szczyt debilizmu i pychy...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.