• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z T-mobile na Chełmie

mak
25 października 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
aktualizacja: godz. 12:35 (26 października 2011)
Najnowszy artykuł na ten temat Znowu problemy z T-Mobile
Mieszkańcy Chełmu skarżą się na problemy z T-mobile. Mieszkańcy Chełmu skarżą się na problemy z T-mobile.

Od kilku dni mieszkańcy gdańskiego Chełmu skarżą się na problemy z odbieraniem i wykonywaniem połączeń w sieci T-mobile. Jednak operator twierdzi, że problemów w Trójmieście z nadajnikami nie ma.



Aktualizacja 26 października godz. 12.33. - W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że na jednej stacji bazowej występują niewielkie zakłócenia w jej działaniu, które w dniu dzisiejszym powinny zostać wyeliminowane - mówi Wojciech Strzałkowski.- Przepraszamy klientów za ewentualne niedogodności z tym związane.

Czy poza telefonem komórkowym, masz też stacjonarny?

Na wielu nowych osiedlach, mieszkańcy rezygnują z instalowania telefonów stacjonarnych i polegają jedynie na telefonach komórkowych. Te jednak, a właściwie sieci komórkowe, w których działają, bywają zawodne. Przekonali się o tym mieszkańcy Chełmu, którzy od kilkunastu dni mają problemy z siecią T-mobile (dawna Era).

- Od kilku dni nie mogę wykonywać ani odbierać połączeń z mojego domu, ani okolicy - mówi pani Edyta, mieszkanka Chełmu. - Jest to dla mnie bardzo uciążliwe, ponieważ telefon w tej sieci jest jedynym moim telefonem do kontaktowania się z otoczeniem, a mam dwoje dzieci z poważnymi problemami zdrowotnymi. Nie wyobrażam sobie, że wydarza się coś nieszczęśliwego, a ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, nawet wezwać pomocy.

Takich historii usłyszeliśmy w ostatnich dniach kilkanaście. Wszystkie dotyczyły sieci T-mobile i okolicy ul. Dragana zobacz na mapie Gdańska na Chełmie. Jednak zapytany o problem operator, twierdzi, że w Trójmieście nie ma problemów z nadajnikami.

- Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia o tym, by któryś z naszych nadajników na terenie Trójmiasta był niesprawny - mówi Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile. - Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu. Gdybyśmy mieli numer osoby z Chełmu, która ma problemy z połączeniem, moglibyśmy go sprawdzić.

Sprawdź najbliższe biuro Obsługi Klienta T-mobile.
mak

Miejsca

Opinie (286) 9 zablokowanych

  • zakłócenia (2)

    mieszkam na kopeckiego i od momentu zamontowania podzielników ciepła mam ten sam problem

    • 2 2

    • z myśleniem masz problem!

      problem jest na chełmie, ul. spacerowej, na morenie i gdzieś w gdyni więc nie piernicz takich głupot

      • 0 2

    • wylacz ogrzewanie i otworz okno

      - bedzie lepszy zasieg - znajdziesz sie w polu ;)

      • 0 0

  • Reklamacja w T-mobile

    Wystarczyło zadzwonić do Biura Obsługi i zgłosić problem. Zapisać z kim się rozmawiało. Rozmowy są nagrywane. Dzwoniłem i słałem e-maile co dziennie. Efekt Zniżka 25% od opłaty abonamentowej! Samym narzekaniem się nic nie zwojuje. Ale u nas każdy czeka, aż ktoś za niego coś załatwi, bo kazdy ma do tego dwie lewe ręce. To tyle w temacie.A problemy były i jak się ich przycisnęło to się przyznali i przeprosili. Skróty ich e-maila:Dziękuję za zgłoszenia elektroniczne z dnia....Przepraszam Państwa za niedogodności. Rozumiem, że omówione okoliczności mogą nie zapewnić oczekiwanego z Państwa strony komfortu w ramach naszej współpracy. Z uwagi na przyczyny wystąpienia ze zgłoszeniami wobec Operatora podjąłem indywidualną decyzję o przyznaniu dodatkowych rabatów. Rabaty zrównoważy 25% opłaty abonamentowej za taryfy ustalone na kontach numerów 6XXXXXXXX, 6XXXXXXXX w okresie dwóch cykli rozliczeniowych. Rabaty zostaną uwzględnione w rozliczeniu najbliższych dwóch faktur. Ufam, że moja decyzja będzie wyrazem troski Operatora sieci T-Mobile o Państwa satysfakcję z naszej współpracy a jednocześnie pozwoli zrekompensować ewentualne niedogodności........Było tego więcej.....Z poważaniemKonsultant ds. Reklamacji

    • 3 3

  • T-Mobile i wszytko jasne, nie po to "niemce" kupili operatora, żeby inwestować, po to żeby zarabiać, to samo dotyczy orange

    idea...

    • 3 1

  • mam to samo tez na Chełmie!!! (1)

    Mam ten sam problem, ale oczywiście nie mam czasu wybrać się do biura! To jest koszmar, odbieram telefon lub dzwonię a w słuchawce echo mojego głosu:(((

    • 3 1

    • glosy

      z zaswiatow?

      • 0 0

  • Prawda są utrudnienia (1)

    Ja dzisiaj, będąc na ul. Biegańskiego ok.16.00 nie miałam połączenia. A mąż dzwoniąc do mnie miał sygnał, że mam numer zajęty, podczas gdy ja nie rozmawiałam i telefon był wolny.

    • 5 1

    • moze bylas zajeta :)

      albo maz dzwonil do kogos innego :D

      • 0 0

  • ...cholera a gdzie są ci co to wszystko zwalają na Jarka. Siedzą cicho bo to pewnie ich wina.

    • 2 1

  • boże... historia jak za głębokiej komuny

    to idziesz i przenosisz numer do innego operatora...ku...a widać że ten lud w głębokiej komunie dorastał

    • 2 0

  • bzdura :) wystarczy sprawdzic w jakiej odleglosci od dragana sa nadajniki:

    rog lostowicka/armii krajowej. Cieszyńskiego 1, Stanisława Worcella 44, Władysława Biegańskiego, dz.. 65/4, Kartuska 186:) To miejsca gdzie sa nadajniki t mobile najblizej dragana.Jak ktos ustawia w tel UMTS - jeden zakres to nie ma sie co dziwic. Gdy sygnal jest slaby to szuka innego nadajnika UMTS i pewnie nie znajduje.Wystarczy ustawic dwa zakresy GSM/UMTS :)Przy zakresie tylko GSM bateria telefonu dluzej wytrzymuje - rzadziej zmienia nadajnik

    • 0 0

  • sprawdzcie sobie (1)

    gdzie sa nadajniki a nie tylko nadajecie ze tel nie jest w polu ;D

    • 1 0

    • tu np

      btsearch. pl usun spacje przed pl

      • 0 0

  • Awaria na Chełmie - żadajcie obniżenia rachunków: boa@t-mobile.pl

    T-mobile wie doskonale o awarii, bo wielokrotnie zgłaszaliśmy problem. Po wielokrotnych interwencjach "wymusiliśmy" (bo inaczej nie można tego nazwać) odpowiedź. Dowiedziałam się przy okazji jak sieć zachowuje się w kryzysowej sytuacji. NIE SPISALI SIĘ. Namawiam wszystkich mających problem z siecią na Chełmie do zgłoszeń na adres mailowy: boa@t-mobile.pl i żądania natychmiastowego usunięcia awarii i żądania obniżenia rachunków. Mail to jednak pewien dowód, telefony na infolinie to strata czasu, nikt tam nic nie wie. Awaria trwa od 14 października. To po prostu skandal !!! Im więcej będzie zgłoszeń i żądań tym szybciej może zareagują i przestaną zamiatać problem pod dywan.

    • 3 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane