• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problemy z T-mobile na Chełmie

mak
25 października 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
aktualizacja: godz. 12:35 (26 października 2011)
Najnowszy artykuł na ten temat Znowu problemy z T-Mobile
Mieszkańcy Chełmu skarżą się na problemy z T-mobile. Mieszkańcy Chełmu skarżą się na problemy z T-mobile.

Od kilku dni mieszkańcy gdańskiego Chełmu skarżą się na problemy z odbieraniem i wykonywaniem połączeń w sieci T-mobile. Jednak operator twierdzi, że problemów w Trójmieście z nadajnikami nie ma.



Aktualizacja 26 października godz. 12.33. - W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że na jednej stacji bazowej występują niewielkie zakłócenia w jej działaniu, które w dniu dzisiejszym powinny zostać wyeliminowane - mówi Wojciech Strzałkowski.- Przepraszamy klientów za ewentualne niedogodności z tym związane.

Czy poza telefonem komórkowym, masz też stacjonarny?

Na wielu nowych osiedlach, mieszkańcy rezygnują z instalowania telefonów stacjonarnych i polegają jedynie na telefonach komórkowych. Te jednak, a właściwie sieci komórkowe, w których działają, bywają zawodne. Przekonali się o tym mieszkańcy Chełmu, którzy od kilkunastu dni mają problemy z siecią T-mobile (dawna Era).

- Od kilku dni nie mogę wykonywać ani odbierać połączeń z mojego domu, ani okolicy - mówi pani Edyta, mieszkanka Chełmu. - Jest to dla mnie bardzo uciążliwe, ponieważ telefon w tej sieci jest jedynym moim telefonem do kontaktowania się z otoczeniem, a mam dwoje dzieci z poważnymi problemami zdrowotnymi. Nie wyobrażam sobie, że wydarza się coś nieszczęśliwego, a ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, nawet wezwać pomocy.

Takich historii usłyszeliśmy w ostatnich dniach kilkanaście. Wszystkie dotyczyły sieci T-mobile i okolicy ul. Dragana zobacz na mapie Gdańska na Chełmie. Jednak zapytany o problem operator, twierdzi, że w Trójmieście nie ma problemów z nadajnikami.

- Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia o tym, by któryś z naszych nadajników na terenie Trójmiasta był niesprawny - mówi Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile. - Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu. Gdybyśmy mieli numer osoby z Chełmu, która ma problemy z połączeniem, moglibyśmy go sprawdzić.

Sprawdź najbliższe biuro Obsługi Klienta T-mobile.
mak

Miejsca

Opinie (286) 9 zablokowanych

  • (3)

    a mi lodówka nie chce chłodzić :( myslicie, że te dwi sprawy sie łączą?

    • 8 2

    • sprawdź czy masz worek pusty w odkurzaczu?

      • 2 0

    • kup nowa !

      ta nie ma freonu - F22

      • 0 0

    • łączą się

      Jak wyjdę na balkon - komórka działa. Ale zimno jak w lodówce.

      • 0 0

  • inne okolice

    W Kiełpinie górnym też były problemy

    • 0 0

  • Wojciech Strzałkowski łże!! (2)

    Sam niedawno zgłaszałem problem zanikającego sygnału dla T-Mobile w Gdyni. W odpowiedzi na reklamację usłyszałem, że jest tylko tyle "kresek" zasięgu i więcej nie będzie, bez wyjaśnienia przyczyny. Póki występowali pod szyldem Ery takich problemów nie doświadczyłem. Ogarnijcie się!!

    • 7 0

    • Jak czytam to zaczynam rozumieć bo to samo działo się z z Idea jak przeszła na Orange. Totalna klapa. Ciągle sieć zajęta lub ludzie nie mogli się do mnie dodzwonić. Trwało to ponad 3 lata i nadal się powtarza. Jak w T-mobile będzie podobnie to tylko współczuć.

      • 0 0

    • Potwierdzam. Za Ery było ok

      ... teraz badziewie

      • 0 0

  • Ludzie Oświeceni i Prawdziwi Europejczyzycy nigdy nie pozwolą sobie na tak brutalny język! Nie piszemy łże, tylko mija się z

    prawdą.

    • 0 0

  • Kiedyś wcale nie było tel. komórkowych... (2)

    ...i jakoś sobie ludzie radzili. Nawet ci z chorymi dziećmi czy innymi problemami. Teraz to się ludziom w głowach poprzewracało! Bez telefonu kom to jak bez ręki! Choć z drugiej strony jak już mamy ten telefon to niech ma on porządny zasięg - to fakt

    • 3 2

    • za free (1)

      wiesz gdyby to było za darmo to pal ich licho ale za to płacimy!

      • 0 1

      • To własnie napisałam

        czytamy ze zrozumieniem

        • 0 0

  • Pan rzecznik Starzłkowski kłamie

    problem był zgłaszany nie tylko przeze mnie do biura obsługi w Tesco na Chełmie .Pani z Biura powiedziała ze nadajnik jest zepsuty i go naprawiają a co teraz nagle nie wiedzą . Chyba czas zmienic operatora , nie spotkałam sie jeszcvze taką nierzetelnością

    • 11 0

  • a ja bardzo często mam problem z dzwonieniem w Orange.mieszkam na środku grunwaldzkiej a wokół pełno stacji bazowych PTK Centertel. I co na to operator??

    • 0 0

  • mieszkam na chełmie na Cebertowicza mam nr w plusie . Rozmowcy zwracaja mi uwage ze chwilami pezrywa rozmowe

    zaczęło się to ( tak mi się wydaje ) po wymianie liczników ciepła na te z odczytem radiowym

    • 6 1

  • problem jest zgłoszony..... (1)

    Co za bzdury opowiada p. Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile, problem jest zgłoszony na pewno w salonie firmowym w Tesco na Chełmie, chyba że Panie które tam pracują oszukują Nas, ponieważ powiedziały że powiadomiły kogo trzeba i że jest uszkodzony nadajnik i dalej nic nie wiedzą....To jest skandaliczne...była Era było ok, jest T-mobile i już nikt nic nie wie i nic nie działa!!!! A abonament trzeba płacić....chociaż z telefonu nie można korzystać!!!!

    • 5 0

    • Reklamacja

      Prawie żadna firma sama od siebie nie uwzględni danego problemu zmniejszając rachunek w celu wynagrodzenia za zaistniałą sytuację. Niestety żyjemy w takich czasach gdzie sami musimy zadbać o siebie samego. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak napisać reklamację o uwzględnienie tego problemu w najbliższych rachunkach. Do takiego pisma muszą się ustosunkować i my mamy w razie co podkładkę, że robiliśmy coś w tym kierunku.

      • 1 0

  • Niech sie pan Wojciech Strzałkowski nie ośmiesza!!! (1)

    "Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu". Co za bzdury mi tu bedzie gadał - punkt obsługi klientów w tesco na chełmie ma juz zakaz przyjmowania zgłoszeń związanych z brakiem możliwości połączenia się z kimkolwiek oraz odebrania połączenia od kogokolwiek mając telefon w tmobile! Mówią tylko że jest awaria i jest naprawiana i że nie wiedzą co sie dzieje. Wiem bo mieszkam na chełmie i sam jestem uczestnikiem tej degrengolady z zasięgiem tej pożal sie bosze sieci.... To ja sie pytam ile bedziecie to naprawiali - problem trwa już od czwartku 13 października!!!!!! dzisiaj mija już 12 dni i dalej nie wiedzą co i jak.... Wstyd wstyd wstyd, jak tylko mi sie skonczy umowa uciekam od tym niedorajdów!!

    • 6 0

    • 22 413 43 00 biuro prasowe T-mobile

      Też zgłaszałem w tamtym okresie, ale okazało się, że nikt nie przyjął zgłoszenia. Pierwsze zgłoszenia wpisane do ich systemu są z 15.10.2011 r. Co do abonamentu: za każdy dzień awarii, rekompensata 1/15 abonamentu...

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane