- 1 Jeden z pierwszych w Polsce "bliźniaków" (49 opinii)
- 2 Zapomniany minister i jego gdyńska historia (20 opinii)
- 3 Upiorne syreny i największe pożary w Sopocie (19 opinii)
- 4 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (501 opinii)
- 5 Z dworca na Jasień 80 zł (494 opinie)
- 6 Auto wjechało w pieszych i w budynek (295 opinii)
Problemy z T-mobile na Chełmie
Od kilku dni mieszkańcy gdańskiego Chełmu skarżą się na problemy z odbieraniem i wykonywaniem połączeń w sieci T-mobile. Jednak operator twierdzi, że problemów w Trójmieście z nadajnikami nie ma.
Aktualizacja 26 października godz. 12.33. - W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że na jednej stacji bazowej występują niewielkie zakłócenia w jej działaniu, które w dniu dzisiejszym powinny zostać wyeliminowane - mówi Wojciech Strzałkowski.- Przepraszamy klientów za ewentualne niedogodności z tym związane.
- Od kilku dni nie mogę wykonywać ani odbierać połączeń z mojego domu, ani okolicy - mówi pani Edyta, mieszkanka Chełmu. - Jest to dla mnie bardzo uciążliwe, ponieważ telefon w tej sieci jest jedynym moim telefonem do kontaktowania się z otoczeniem, a mam dwoje dzieci z poważnymi problemami zdrowotnymi. Nie wyobrażam sobie, że wydarza się coś nieszczęśliwego, a ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, nawet wezwać pomocy.
Takich historii usłyszeliśmy w ostatnich dniach kilkanaście. Wszystkie dotyczyły sieci T-mobile i okolicy ul. Dragana na Chełmie. Jednak zapytany o problem operator, twierdzi, że w Trójmieście nie ma problemów z nadajnikami.
- Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia o tym, by któryś z naszych nadajników na terenie Trójmiasta był niesprawny - mówi Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile. - Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu. Gdybyśmy mieli numer osoby z Chełmu, która ma problemy z połączeniem, moglibyśmy go sprawdzić.
Sprawdź najbliższe biuro Obsługi Klienta T-mobile.
Miejsca
Opinie (286) 9 zablokowanych
-
2011-10-25 12:05
(3)
a mi lodówka nie chce chłodzić :( myslicie, że te dwi sprawy sie łączą?
- 8 2
-
2011-10-25 12:54
sprawdź czy masz worek pusty w odkurzaczu?
- 2 0
-
2011-10-25 13:14
kup nowa !
ta nie ma freonu - F22
- 0 0
-
2011-10-25 15:50
łączą się
Jak wyjdę na balkon - komórka działa. Ale zimno jak w lodówce.
- 0 0
-
2011-10-25 12:09
inne okolice
W Kiełpinie górnym też były problemy
- 0 0
-
2011-10-25 12:11
Wojciech Strzałkowski łże!! (2)
Sam niedawno zgłaszałem problem zanikającego sygnału dla T-Mobile w Gdyni. W odpowiedzi na reklamację usłyszałem, że jest tylko tyle "kresek" zasięgu i więcej nie będzie, bez wyjaśnienia przyczyny. Póki występowali pod szyldem Ery takich problemów nie doświadczyłem. Ogarnijcie się!!
- 7 0
-
2011-10-25 14:49
Jak czytam to zaczynam rozumieć bo to samo działo się z z Idea jak przeszła na Orange. Totalna klapa. Ciągle sieć zajęta lub ludzie nie mogli się do mnie dodzwonić. Trwało to ponad 3 lata i nadal się powtarza. Jak w T-mobile będzie podobnie to tylko współczuć.
- 0 0
-
2011-10-26 12:03
Potwierdzam. Za Ery było ok
... teraz badziewie
- 0 0
-
2011-10-25 12:16
Ludzie Oświeceni i Prawdziwi Europejczyzycy nigdy nie pozwolą sobie na tak brutalny język! Nie piszemy łże, tylko mija się z
prawdą.
- 0 0
-
2011-10-25 12:20
Kiedyś wcale nie było tel. komórkowych... (2)
...i jakoś sobie ludzie radzili. Nawet ci z chorymi dziećmi czy innymi problemami. Teraz to się ludziom w głowach poprzewracało! Bez telefonu kom to jak bez ręki! Choć z drugiej strony jak już mamy ten telefon to niech ma on porządny zasięg - to fakt
- 3 2
-
2011-10-25 12:24
za free (1)
wiesz gdyby to było za darmo to pal ich licho ale za to płacimy!
- 0 1
-
2011-10-25 12:27
To własnie napisałam
czytamy ze zrozumieniem
- 0 0
-
2011-10-25 12:23
Pan rzecznik Starzłkowski kłamie
problem był zgłaszany nie tylko przeze mnie do biura obsługi w Tesco na Chełmie .Pani z Biura powiedziała ze nadajnik jest zepsuty i go naprawiają a co teraz nagle nie wiedzą . Chyba czas zmienic operatora , nie spotkałam sie jeszcvze taką nierzetelnością
- 11 0
-
2011-10-25 12:26
a ja bardzo często mam problem z dzwonieniem w Orange.mieszkam na środku grunwaldzkiej a wokół pełno stacji bazowych PTK Centertel. I co na to operator??
- 0 0
-
2011-10-25 12:28
mieszkam na chełmie na Cebertowicza mam nr w plusie . Rozmowcy zwracaja mi uwage ze chwilami pezrywa rozmowe
zaczęło się to ( tak mi się wydaje ) po wymianie liczników ciepła na te z odczytem radiowym
- 6 1
-
2011-10-25 12:36
problem jest zgłoszony..... (1)
Co za bzdury opowiada p. Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile, problem jest zgłoszony na pewno w salonie firmowym w Tesco na Chełmie, chyba że Panie które tam pracują oszukują Nas, ponieważ powiedziały że powiadomiły kogo trzeba i że jest uszkodzony nadajnik i dalej nic nie wiedzą....To jest skandaliczne...była Era było ok, jest T-mobile i już nikt nic nie wie i nic nie działa!!!! A abonament trzeba płacić....chociaż z telefonu nie można korzystać!!!!
- 5 0
-
2011-10-25 12:42
Reklamacja
Prawie żadna firma sama od siebie nie uwzględni danego problemu zmniejszając rachunek w celu wynagrodzenia za zaistniałą sytuację. Niestety żyjemy w takich czasach gdzie sami musimy zadbać o siebie samego. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak napisać reklamację o uwzględnienie tego problemu w najbliższych rachunkach. Do takiego pisma muszą się ustosunkować i my mamy w razie co podkładkę, że robiliśmy coś w tym kierunku.
- 1 0
-
2011-10-25 12:40
Niech sie pan Wojciech Strzałkowski nie ośmiesza!!! (1)
"Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu". Co za bzdury mi tu bedzie gadał - punkt obsługi klientów w tesco na chełmie ma juz zakaz przyjmowania zgłoszeń związanych z brakiem możliwości połączenia się z kimkolwiek oraz odebrania połączenia od kogokolwiek mając telefon w tmobile! Mówią tylko że jest awaria i jest naprawiana i że nie wiedzą co sie dzieje. Wiem bo mieszkam na chełmie i sam jestem uczestnikiem tej degrengolady z zasięgiem tej pożal sie bosze sieci.... To ja sie pytam ile bedziecie to naprawiali - problem trwa już od czwartku 13 października!!!!!! dzisiaj mija już 12 dni i dalej nie wiedzą co i jak.... Wstyd wstyd wstyd, jak tylko mi sie skonczy umowa uciekam od tym niedorajdów!!
- 6 0
-
2011-10-25 14:57
22 413 43 00 biuro prasowe T-mobile
Też zgłaszałem w tamtym okresie, ale okazało się, że nikt nie przyjął zgłoszenia. Pierwsze zgłoszenia wpisane do ich systemu są z 15.10.2011 r. Co do abonamentu: za każdy dzień awarii, rekompensata 1/15 abonamentu...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.