• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Przejazd przez ul. Pucką wreszcie remontowany

Michał Sielski
22 kwietnia 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Zamkną przejazd przez tory na Hutniczej

Gdyby stworzyć ranking najgorszych przejazdów przez tory, ten z pewnością zająłby miejsce na podium. Nie wiadomo tylko jakie emocje towarzyszą teraz korzystającym z niego kierowcom: szok czy radość? Bo przejazd na ulicy Puckiej w Gdyni wreszcie jest remontowany.



W tym miejscu zobacz na mapie Gdyni nie było odważnych. Nawet słynący z brawurowego pokonywania drogowych nierówności posiadacze służbowych samochodów woleli nie ryzykować. Różnice poziomów na przejeździe przez kilka torów kolejowych w niektórych miejscach wynosiły nawet kilkanaście centymetrów. W niektórych miejscach tory były dużo wyżej, niż ułożona pomiędzy nimi, rozpadająca się kostka brukowa, w innych było odwrotnie.

- Taka nawierzchnia straszyła tam od lat. Gdy nie było jeszcze Trasy Kwiatkowskiego, przejazd był totalnie rozjeżdżany przez TIR-y. Pozostało tylko jedno: zacisnąć zęby, noga na hamulec i powoli do przodu. Obiecywano nam kolejne terminy remontu, ale nikt w nie nie wierzył - przyznaje Karol Bielawa, który codziennie dojeżdża tamtędy do pracy.

Aż tu nagle... stało się. Od poniedziałku 20 kwietnia tory omija się bokiem, bo na przejeździe zaczęły się prace. Co ciekawe - przynajmniej na razie - objazd jest dużo równiejszy, niż jezdnia przed remontem...

- Mieliśmy już wiele sygnałów od kierowców, ale to nie nasz teren, więc nie mogliśmy rozpocząć prac. Przejazd należy do Polskich Linii Kolejowych - mówi naczelnik wydziału dróg w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdyni, Stefan Benkowski. - Wykonawcy powinni jednak zrobić to dobrze, ostatnio wyremontowali przejazd na ul. Chrzanowskiego i jeździ się tam ładnie - dodaje.

- Według mnie przejazd był całkiem niezły, na pewno nie gorszy niż prowadzące do niego drogi dojazdowe - twierdzi z kolei Leszek Lewiński, wiceszef Zakładu Linie Kolejowe, odpowiadającego za m.in. za przejazdy przez tory. - Był przejezdny, ale zostało nam trochę pieniędzy z remontu linii kolejowej i postanowiliśmy przeznaczyć je na ten remont - dodaje.

Remont ma zakończyć się 2 maja.

Jakie jeszcze miejsca na trójmiejskich drogach wymagają szybkiego remontu? Wasze opinie przekażemy służbom odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Opinie (99) 5 zablokowanych

  • (9)

    lepiej by sie postarali i jakis wiadukt zbudowali...no ale wiadomo, miejsca i kasy brakuje...wyremontuja i znowu sie bedzie fajnie stalo :-/

    • 24 5

    • (8)

      ale tam akurat sie rzadko stoi. wiadukt (a wlasciwie tunel) powinni wybudowac na przejezdzie obok dworca chylonia

      • 1 2

      • (7)

        mam na mysli pucka oczywiscie

        • 0 2

        • (6)

          nie pucka tylko polnocna:D

          • 2 1

          • nie północa tylko (5)

            połudiowa

            • 2 2

            • (4)

              nie połudiowa tylko wschodnai

              • 1 3

              • (3)

                Każdy chyba wie, że chodzi o zachodnią.

                • 2 2

              • (2)

                nie tędy droga

                • 2 2

              • a moze (1)

                4. wymiar?

                • 1 2

              • ej chyba do góry w ogole?!

                • 0 0

  • Leszek Lewiński - temu Panu juz podziękujemy (2)

    Niech lepiej dalej rozwija swoją pasje czyli makietę kolejową.

    • 17 5

    • (1)

      CZym Jeżdzi Pan Lewiński? CZyżby BigFootem?

      • 0 0

      • Ten facet

        lubi niestety koleje, ale w przedziale makiet. Co do realnego rozporządzania czymkolwiek niestety nie ma o niczym pojęcia o czym przekonaliśmy się nie raz. Szczególnie MY - osoby podwładne. Jest Pan beznadziejny, ale niestety w tych czasach gdy nie ma się perspektyw trzeba pracować tam gdzie się jest. Śmiał się Pan z tego przejazdu, że dzięcioły niech kupią sobie jeep'y jak im nie pasuje albo jadą inną drogą, czemu nie powtórzy Pan tego reporterom?
        Wieczne nic-nierobienie tego Pana, czemu my musimy orać, a on spotyka się ze znajomymi osobami w ciągu dnia i siedzi z nimi przy kawie? Lub jedzie na pseudo służbowe spotkania na których ze znajomymi je obiad? Zwykły zastępca robi co chce, typowa PRLowska służbówka.
        Ale - jak powiedział, kasę mają, ale z grzeczności jego wydziałów zrobią coś dla NAS, dziękujemy! Czemu tylko nie mam jeep'a, pewnie dlatego że za moje pieniądze zarobione dla tej firmy robi Pan wiele rzeczy omijając kruczkami, których reporterzy się nie dostrzegli, a ja mówię wprost: BĘDZIE AFERA.
        Gość jest służbistą, przyjaciel policji i innych służb mundurowych, typowy trep :-)
        Obstawić normalnych ludzi to i normalnie rozwiązywane będą problemy bo artykuł wnosi jedno:

        Pan WC ... :-) jest bohaterem i gwiazdą bo przejazd o którym mowa jest zmasakrowany i zniszczony, co lepsze, specjalista Lewiński nawet nie stwierdzi KTÓRY PRZEJAZD bo na ul. Puckiej są dwa.

        Ale brawo, super, dziękujemy, kochamy, buzi buzi Panie Lewusie Obijaczu i Nicnierobie.

        Twoi podwładni
        (PS: Może ktoś w końcu weźmie się za Twoje boki gnojku)

        • 0 0

  • Czy na kolejowych spóleczkach PKP dalej jest mocny beton?

    • 13 1

  • A Makuszyńskiego (1)

    A kiedy łaskawie miasto weźmie się za utwardzenie odcinka Makuszyńskiego- co Panie Prezydencie?

    • 2 3

    • jutro rano

      • 0 1

  • TIR (5)

    Mało kto wie, że jeden samochód ciężarowy niszczy drogę, tak jak 164000 samochodów osóbowych.
    Dlatego uważam, że przynajmniej trazyt powinien powinien odbywać się na torach. :)

    • 12 4

    • Jeszcze mniej wie, że jeden pociąg towarowy niszczy tory jak... (3)

      ...13.543,57 pociągów osobowych.
      Dlatego uważam, że tranzyt powinien odbywać się kanałami.

      • 3 4

      • zapewne nikt się nawet nie domysla, (1)

        że jeden samochód osobowy niszczy drogę w takim samym stopniu co 3453221 rowerów.
        Ale i tak jestem ciekaw co na to pani g@llux

        • 3 3

        • i z pewnością nikt też nie wie

          ze jeden rower z kierowcą 80kg ma taki nacisk na droge na cm2 jak 21 345 457 mrówek które by musiały stanąć na tym cm2

          • 3 2

      • hehehe

        Gdzie to wycztałeś o tych pociągach? :))
        A pomysł z kanałami ciekawy:))))) Już sobie wyobrażam trasę Odessa-Lwów-Kraków-Poznań-Hamburg i zwiążki zawodeowe flisaków zamiast solidarności w PKP :D

        • 3 2

    • TIRY NA TORY !

      • 0 1

  • "Według mnie przejazd był całkiem niezły."...twierdzi z kolei Leszek Lewiński: "Był przejezdny" (3)

    I co narzekają na nasze drogi? Są przejezdne? Na pewno. Czyli są niezłe.

    • 9 6

    • Ty chyba nigdy tamtędy nie jechałeś..

      Ty chyba nigdy tamtędy nie jechałeś!!
      Gorszego przejazdu w całej Polsce nie ma tragedia dziwne że dopiero teraz się wzieli za remont!!

      • 1 0

    • potwierdzam! były przejezdne! (1)

      z prędkością 5km/h ale przejezdne!

      Może Pan Lewiński jeździ maluchem?

      • 1 1

      • pan L

        przejezdza tory rowerem a potem wsiada w auto i frunie do domu...

        • 0 0

  • chyba rzeczywiście się im coś pomyliło? (3)

    Znacznie większe dziury są na Północnej. Na Puckiej nie było tragedii, co nie zmienia faktu, że rogatki otwierają tam bardzo opornie.

    • 4 3

    • Ale tu nie chodzi o przejazd na Puckiej w Chylonii tylko dalej w kierunku "serpentyn"... Zobacz na mapę.

      • 0 0

    • (1)

      Gość reprezentuje Linie Kolejowe a więc z jego punktu widzenia przejazd był przejezdny. Żaden z kierujących pociągiem nie narzekał na nierówności ;-)

      • 4 0

      • a to mało prawdopodobne, bo akurat szyny też się zapadały na tym przejeździe.

        • 0 0

  • "Według mnie przejazd był całkiem niezły..."- twierdzi z kolei Leszek Lewiński - "Był przejezdny" (2)

    I co narzekają na polskie drogi? Są przejezdne czyli niezłe.

    • 2 7

    • (1)

      powtarzasz sie

      • 0 0

      • Co ty nie powiesz.

        • 0 0

  • "Nawet słynący z brawurowego pokonywania drogowych nierówności posiadacze służbowych samochodów woleli nie ryzykować"

    I dlatego SKANSKA poszła po pomysł do głowy i daje pick-upy - a tak to biedne PLK musi wydawać piniendze na remont przejazdów :-(

    A tymczasowy objazd bokiem na czas prac usypany z piachu i kamieni rzeczywiście jest dużo lepszy niż właściwy przejazd przed remontem.

    • 2 2

  • i tak najgorsza jest ta leniwa baba od szlabanu na puckiej (9)

    Kiedys ją kierowcy wykopią tego okna. Zamknie szlaban na 20 min. bo jej sie nie chce podnosic. Ludzie stoją w sdznurze po 10 min i nic nie jedzie. Kiedys policzyłem. 3 skm-ki z Wejherowa i 2 z Gdańska. Na pólnocnej nie ma z tym problemu.

    • 23 6

    • taa, ciekawe czy też byś tak mówił jakby ktoś zginął... (1)

      • 1 5

      • bo tam potrzebny jest tunel i tyle w tym watku...

        • 2 1

    • Regulamin (1)

      Poczytaj sobie w regulaminie po jakim czasie się powinno otwierać przejazd po przejechaniu pociągu.Zobaczysz że ta Pani szybko otwiera.I to ona odpowiada za ludzi którzy jezdzą przez ten przejazd.

      • 5 2

      • Ona otwiera wtedy gdy jej dyżurny ruchu z Chyloni na to pozwoli a nie kiedy ma na to ochotę

        • 5 1

    • podnieś sobie buraku ręcznie...

      i jak Cię pociąg skasuje to będzie wyłącznie twoja wina ;D

      • 0 1

    • Dokładnie tak jest

      Niestety na Północnej jest podobnie.
      Nieraz się stoi z 10 minut i nic kompletnie nie jedzie... Z tego co wiem to te przejazdy są po prostu nie zautomatyzowane. Wszystko odbywa się na TELEFON. Babka dzwoni do dyżurnego ruchu i otwiera kiedy dostanie pozwolenie. A problem w tym, że dyżurny ruchu też musi się nieraz wysikać albo rozmawia z kimś innym akurat i czas mija... i mija... i mija...
      A jak już można by otworzyć to nie warto bo zaraz pojedzie następny...

      • 3 0

    • PIASKOWA RULES (2)

      Tak bronicie tej baby na puckiej i gadacie o jakims dyzurnym ruchu ... to dlaczego kobita na pisaskowej otwiera kiedy inne przejazdy sa zamkniete .... PIASKOWA RULES !!!! na pólnocnej potrafi przez 10 min nic nie jechac a po 12 min keidy dalej nic nie jedzie ona otwiera szlaban !!!! Obudziała sie ?????

      • 2 0

      • też to zauważyłem

        kiedyś to z 10 pociągów widmo przemknęło w 10 min. i dopiero wtedy można bylo otworzyć szlaban

        • 1 0

      • Przejazd na Cisowej

        Akurat na Piaskowej Kobieta nie musi czekac na pozwolenie z gory.Dlatego jest szybciej.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane