• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Ryanair otwiera swoją bazę na lotnisku w Rębiechowie

Michał Stąporek
8 kwietnia 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Po otwarciu bazy irlandzkiego przewoźnika w Gdańsku, lotnisko w Rębiechowie będzie miejscem stacjonowania jednego Boeinga 737-8AS linii Ryanair. Po otwarciu bazy irlandzkiego przewoźnika w Gdańsku, lotnisko w Rębiechowie będzie miejscem stacjonowania jednego Boeinga 737-8AS linii Ryanair.

Ryanair, największy przewoźnik lotniczy w Europie, otworzy w Gdańsku swoją bazę lotniczą. Na początku będzie z niej operował jeden samolot typu Boeing 737-8AS.



Szef Ryanaira, Michael O'Leary odwiedził Trójmiasto latem. Tym razem przysłał do nas Nialla O'Connora, jednego ze swoich menedżerów. Szef Ryanaira, Michael O'Leary odwiedził Trójmiasto latem. Tym razem przysłał do nas Nialla O'Connora, jednego ze swoich menedżerów.
Na zwołanej we wtorek konferencji prasowej ogłosił to Niall O'Connor, zastępca dyrektora ds. rozwoju połączeń linii Ryanair. Będzie to trzecia - po Krakowie i Wrocławiu - baza tych linii w Polsce. Zostanie ona otwarta w październiku 2014 r. Tego samego dnia ogłoszone zostanie także otwarcie bazy w Modlinie.

Co dla lotniska oznacza otwarcie takiej bazy? Zwykle jest to większa częstotliwość połączeń lotniczych oraz dogodniejsze dla pasażerów godziny startów i lądowań. Ryanair zapowiedział, że liczba połączeń z Rębiechowa wzrośnie z 54 do 94 tygodniowo.

To nie pierwsza baza linii lotniczych na lotnisku w Rębiechowie. W Gdańsku swoją bazę ma też Wizzair. Stacjonują w niej na stałe cztery samoloty typu Airbus A320 tego przewoźnika. Także dzięki nim węgierski przewoźnik lata z Gdańska do 23 miast.

Z kolei Ryanair obsługuje z Gdańska 13 tras.

Na trójmiejskim lotnisku nocują także samoloty Eurolotu, SAS-u i Lufthansy.

W pierwszym kwartale 2014 roku Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy obsłużył 590 104 pasażerów, co oznacza 3,5-proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

- Odnotowany wzrost w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku jest dobrym wynikiem biorąc pod uwagę, że dopiero wchodzimy w sezon letni, w którym nasza siatka połączeń obfituje w wiele nowości - mówi Tomasz Kloskowski, prezes zarządu Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

Linie Eurolot zainaugurowały loty do Brukseli, Helsinek i Zurychu. Ryanair po uruchomionym połączeniu do Modlina, w piątek zaczął latać z Gdańska do Pizy, a latem również na połączeniach krajowych do Krakowa i Wrocławia.

W sezonie letnim w ruchu regularnym z Rębiechowa można polecieć do:

Airberlin: Berlina
Eurolot: Amsterdamu, Brukseli, Dubrownika, Helsinek, Krakowa, Lublina, Splitu, Wrocławia, Zadaru, Zurychu
PLL LOT: Warszawy
Lufthansa: Frankfurtu, Monachium
Norwegian: Oslo
Ryanair: Birmingham, Bristolu, Cork, Dublina, Edynburga, Modlina, Krakowa, Leeds Bradford, Londynu Stansted, Manchesteru, Oslo Rygge, Pizy, Wrocławia
SAS: Kopenhagi, Oslo
WizzAir: Alesund, Barcelony, Bergen, Doncaster-Sheffield, Dortmundu, Eindhoven, Glasgow-Prestwick, Goteborga, Hamburga-Lubeki, Haugesund, Kolonii/Bonn, Kristiansand, Liverpoolu, Londynu Luton, Malme-Sturup, Mediolanu-Bergamo, Oslo Torp, Paryża-Beauvais, Rzymu, Stavanger, Sztokholmu-Skavsta, Trondheim oraz Turku.

Miejsca

Opinie (224) 8 zablokowanych

  • O'leary you piece of rubbish (5)

    Takie zera jak ten czlowiek zniszczyły branżę lotniczna, pozabieraly umowy o prace kapitanom samolotów, każą stewardessom placic 3000 euro za wlasne szkolenie, pozniej każą wciskać ludziom podczas lotu puszki coli za 40 zl i kawe za 35zl jak nie wyrobią limitu to won, musza placic za własny uniform i nie maja płacone za sprzątanie samolotu ani przygotowanie do lotu czyli po 30 min przed i po locie!!!!! Sam spi na milionach euro a wyzysk gorszy niż w rosyjskich łagrach ! Takie smiecie powinny byc zamykane w więzieniach za doprowadzanie ludzi na skraj rozpaczy i upokorzenia !!!!, a glupi Polacy cieszą sie ze przyjdzie do trójmiasta.... . .

    • 28 17

    • Myślisz że w SOLu jest lepiej?

      jak siedzisz po znajomościach to może i tak, ale ogólnie to 30 min wcześniej za free przed służbą musisz być, służbę kończysz zazwyczaj z 25-30 minutowym opóźnieniem za które nikt nie płaci, jak jest duży "kocioł" na lotnisku to nawet nie masz czasu na przerwę bo ludzi brakuje i ogólnie jeden wielki stres.

      • 9 1

    • Ciesz się, że nie pozwolili mu zrobić miejsc stojących w samolotach (1)

      Wtedy byłby ścisk jak w tramwaju w godzinach szczytu ;-)

      • 10 0

      • To był chwyt marketingowy za kaczkę dziennikarską... ;)

        • 0 0

    • Jakiś niepełnosprytny chyba jesteś... MOL nikomu niczego nie zabrał

      .. a obowiązku pracy u niego chyba nie ma?

      Gdyby nie lowcosty do dziś płaciłbyś 2000zł za lot do Warszawy...

      • 4 1

    • Biedronka i hipermarkety to zera. zniszczyly drobnych przedsiebiorcow

      mialem sklep, zatrudnialem trzy osoby z super pensjami, ludzie kupowali, bylo milo i co? biedronka sie otworzyla obok, a do tego market zbudowali

      • 3 3

  • Przynajmniej łatwiej będzie wyjechać z tego śmiesznego kraju. (1)

    • 16 16

    • Tylko nie zapomnij słomy z butów wytrzepać przed odprawą.

      Au revoir, Sayonara!

      • 0 1

  • Byłoby milej gdyby się pochwalili że lepiej (1)

    TRAKTUJĄ PRACOWNIKÓW, a nie jak ktoś ma coś do powiedzenia to staje się niewygodny, zmuszają do podpisania już wypisanego przez dowódcę zaległego urlopu i do widzenia "port lotniczy nie jest zadowolony z wykonywanej przez Pana/Panią pracy" byleby chronić d*pska tych co siedzą po znajomościach. Żałosne co się tam dzieje.

    • 17 0

    • A od czego są związki zawodowe? A przepraszam, związki są zajęte wydawanie milionów na spoty. I tyle w temacie.

      • 2 0

  • najgorsze linie (4)

    najgorsze linie jakimi latalem,szopki jakie odstawiaja z bagazem podrecznym to jeszcze nie widzialem w zadnych liniach

    • 16 10

    • Może konkretniej ?

      Bo zarówno wymiary bagażu podręcznego jak i niedopuszczone do przewozu w nim przedmioty, są podane na ich stronie.

      • 8 0

    • Latam Ryanairem kilkanaście razy w roku i nigdy żadnych problemów z bagażem podręcznym nie miałam.

      Wystarczy stosować się do przepisów, które akceptujesz kupując u nich bilet.

      • 10 0

    • jak sie nie podoba to lataj SAS-em lub Lufą

      • 5 0

    • To poleć sobie Wizzairem

      i spróbuj im wciskać, że czegoś o "małym bagażu kabinowym" nie doczytałeś na bilecie

      • 3 0

  • Chyba 4 baza ... (1)

    "Będzie to trzecia - po Krakowie i Wrocławiu - baza tych linii w Polsce. Zostanie ona otwarta w październiku 2014 r. Dziś jednak ogłoszono także otwarcie bazy w Modlinie." To która to w końcu baza? Czyżby Modlin nie leżał Polsce?

    • 7 2

    • Modlin otworzą później

      • 2 0

  • Rękoma i decyzją Komisji Europejskiej w spr.lotniska w Gdy-Kos. wyeliminowano (16)

    możliwość takie bazy w Gdyni-Kosakowie. Na tym przykładzie widzimy jak dziś działa kapitalizm państwowy w UE, a zwłaszcza w Polsce. Na dodatek Gdynia i gmina Kosakowo musiały zaskarżyć tę decyzję KE w sprawie lotniska tym samym wikłając się w długotrwałe procesy z których nawet gdy zostaną wygrane już tracimy Bazę Ryanair'a w Gdyni, choć i tak szczęście, ze będzie w Gdańsku. Lecz przy tak niskim standardzie obsługi i buty prezesa tego lotniska nie sądzę aby dłużej tam pozostał. Jedyna nadzieja, że skarga zawierająca konkretne gdyńskie wnioski o wstrzymanie decyzji Komisji Europejskiej szybko zadziała prawnie i Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu sprawiedliwie i szybko ją rozpatrzy ku uciesze nas wszystkich.
    W wtedy Ryanair jak zwykle szukający bardziej dochodowych połączeń dla swoich samolotów w ramach obecnych i przyszłych możliwości flotowych zmieni bazowanie do tego jakie miał w planach. A te przecież są ograniczone - i wynikają z siatki połączeń a wypadają z nich najsłabsze bazy i trasy.

    A wtedy ich korekta po głębszej analizie wyników sprawi normalną biznesową decyzję linii lotniczej. Jeszcze jeden aspekt należy tu wziąć pod uwagę a mianowicie kryzys ukraiński, który mocno zaczyna rzutować na Polskie zaangażowanie w niego w szczególności, po uruchomieniu tak wielu tras oczywistym stanie sie, że niektóre będą się sprzedawały gorzej niż oczekiwano.

    Zwłaszcza, że przyszłość pokaże o niektórych zawieszonych trasach nie jest jeszcze do końca przesądzona i że trwają rozmowy z portami. To typowa dla Ryanaira gra taktyczna mająca na celu minimalizację swoich kosztów w portach lotniczych.

    Wracając do Gdyni to Komisja, nie podając argumentów na poparcie swojej tezy, uznała lotnisko za nieistotne dla rozwoju regionalnego. Tym samym postawiła tezę, że Polska to DZIKI KRAJ i nie obowiązują w nim żadne długoterminowe zadania i formułowania strategii regionalnych czym ogólnopolskich, które przecież są też przecież w kompetencji samorządu województwa, państwa. Szkoda wielka, że przed tymi pomówieniami przyszło bronić polskiej i regionalnej racji stanu tylko prezydentowi W.Szczurkowi.

    • 11 46

    • Rozwiązanie jest wbrew pozorom proste. (9)

      Lotnisko nie posiada kasy, ale posiada wierzytelności. Głównym wierzycielem jest Gdynia. Tak więc prezydent Gdyni musi doprowadzić do upadłości tego portu, tak aby zaczął nim zarządzać syndyk. Syndyk masy upadłościowej powinien wówczas starać się sprzedać te lotnisko za 100 czy więcej mln zł. Z uzyskanych środków syndyk spłaca wierzycieli, a lotnisko stanie się lotniskiem w pełni prywatnym. Miasto odzyskałoby wówczas część pieniędzy włożonych w budowę tego lotniska (może nawet i całość), ale nie miałoby już żadnych dochodów z jego funkcjonowania, poza podatkami ustawowymi i wpływami z podatków generowanego przez większy ruch turystyczny.

      • 2 3

      • jest to jakieś wyjście, (8)

        ale znając naszych syndyków i ich operatywność, będą zwlekali, kluczyli i szukaliprzyszłowiowych kwadratowych jaj, aby sobie przy okazji doskonale przy tym POżyć:))

        Jest jeszcze jedno wyjście z uwagi na położenie Lotnisko a przecież jest czynnym wojskowym lotniskiem, posiadającym infrastrukturę niezbędną do uruchomienia cywilnej działalności lotniskowej. Wcześniej zostały poczynione na nim inwestycje w ramach offsetu m.in. ILS, TAKAN i inne systemy naprowadzania. NATO w obecnej sytuacji powinno wywrzeć nacisk na Polskie władze, bo jeśli one nie potrafią docenić takiego gospodarskiego podejścia Gdyni i Kosakowa, a wywlekają skargi do Brukseli, to pozwala na ich butę i utrzymanie. Skoro latają tam wyłącznie tacy przewoźnicy, których trzeba dotować i do tego bagienka próbują wciągać Gdynię?. Ile dotychczas kasy wyrzucono w blotko na budowę i ciągłe rozbudowę Rębiechowa, bo nigdy nie mieli planu docelowego i utrzymywanie przez dobre kilkanaście lat zarządu i grupy ludzi, którzy nic nie robili tylko ciągnęli wysokie pensje. A kiedy pojawił się "STRASZAK Lotnisko GDYNIA" i zauważyli, że ze Szczurkiem to nie przelewki wiec poprzez swoich unijnych kolesi dopiero zadziałali, tym samym próbując wyeliminować P.Szczurka. Szkoda, że Unia nie zapyta jaki jest sens tworzenia lotniska tam, gdzie wiadomo, ze sa ograniczenia środowiskowe, (dolina i częste występowanie mgieł,...) i juz w momencie otwarcia lotnisko zaczyna działać na granicy swoich możliwości...nie ma zatem wiele miejsca na większe operacje, ktore przynosiłyby pieniądze i pozwoliliby na to, aby poniesione koszty na stworzenie i zbudowanie lotniska odzyskać. Jedyny sens w tym to handel przez znajomych w pobliżu prywatnymi działkami ale tylko dla znajomych królika samorządu. Natomiast Gdy-Kos to wspaniale inwestycja, ktore potrafi przygotować nas w skok cywilizacyjny i dalekosiężny planu rozwoju inwestycji lotniskowych w Północnej Polsce. A nie układowych stolików do rozdania dla swoich i kasy publicznej plynacej do ich prywatnych kieszeni. Ale publika tego nie zauważa, ma jedynie radochę i sie podnieca, ze polityczne miasto Gdańsk ma lotnicho i fruwa. Faktem jest, że gdyby NATO prowadziło działalność gospodarczą w pierwszej kolei by kupiło BD, bo dysponuje wspaniała drogą startową a nawet dwoma o zmiennej długości, wystarczy powiększyć płaszczyznę postoju samolotów i paroma ułatwieniami. W ostatnim kwartale tego roku wybudowało na miarę potrzeb terminal pasażerski, zdolny do obsługi 500 tysięcy pasażerów, a w sytuacjach wyjątkowych nawet 1 miliona, Budynki związane z bezpieczeństwem i zaopatrzeniem. Spółka opracowała już także koncepcję architektoniczno-urbanistyczną zawierającą na wszystkie elementy docelowej infrastruktury około lotniskowej. Zaczęto szukać i znaleziono chętnych na budowy tych elementów lecz dziś rozpocznie i pozyskanie dla spółki partnera biznesowego i zapewnieniu odpowiednich środków finansowych po KE stało się zablokowane. Jak również wydłużeniu drogi startowej oraz remont i modernizacja tego drugiego, większej płaszczyzny postoju samolotów i tego aby port lotniczy posiadał kod 4D.

        Zatrzymanie tego lotniska to nie tylko straty materialne poniesione na jego modernizacje i przystosowanie dla celów cywilnych, ale także, a może przede wszystkim straty moralne i ekonomiczne a częściowo techniczne, bo nieużywany sprzęt zużywa się przecież również.

        • 2 10

        • ogarnij się człowieku Bezstronny (6)

          bo bajbulisz......jak babcia dzieciom na dobranoc, bajki czytala

          • 9 3

          • To napisz w którym miejscu (5)

            ja pisze może mniej składnie za to operując faktami i dowodami ty może lepiej powinieneś występować w dziale LITERATURA.

            Proszę o zarzuty merytoryczne bo innych nie przyjmuje. Są POdobnej treści jak ten podszywający sie pod mój nick Bezstronny czy Bezstronna. No ale co zrobić społeczeństwo nam chamieje a zwłaszcza blogerzy i Formowicze.

            • 1 6

            • Merytoryczne... (4)

              proszę bardzo: nie zrobiono rzetelnych analiz ekonomicznych funkcjonowania lotniska Kosakowo, nie doczytano zasad pomocy unijnej dotyczących pomocy publicznej, bez powyższego na podstawie mrzonek Prezydenta wywalono grubą kasę na budowę terminala pasażerskiego ( na podstawie wątpliwej jakości prognoz ruchu pasażerskiego), pobudowano najnowocześniejszą jednostkę straży pożarnej w Polsce, zatrudniono tam około 50 osób, które od pół roku siedzią i kaszlą w stołki. Nie wzięto pod uwagę protestów okolicznych mieszkańców, itd itd. I nie widzę tu związku z PO, bo jak rozumiem zaczynanie każdego wyrazu z dużych liter PO ma to na celu??? I jeżeli to jest "gospodarskie podejście" o którym piszesz, to może się ekonomii poucz troszeczkę :)

              • 7 1

              • Pomoc publiczna ?

                Tylko i wyłącznie dla kolebki tak ?
                Tam idzie cała kasa dla województwa .
                Dziwne to jakieś takie ?
                Co do prognoz ?
                Jedna się od wielu lat sprawdza , mgła !!!!! nad Rebiechowem !
                Nie mówiąc już o wspaniałej hali przylotów , prawie XXI wiek , z tym prawie to oczywiście taki tam żarcik !!!!!!!!!!!
                A w hali odlotów ile stanowisk do odpraw , jaki przy nich ruch !
                Po jaką cholerę taki duży obiekt wybudowano , chyba aby świecił pustkami !
                Bo tak jest w rzeczywistości !!!!
                No ale to było na pewno na podstawie prognoz projektowane zapewne ?
                To tak jak z tym stadionikiem na Euro na 2 meczyki !
                Państwo i minstra zapewne tak , szefowie tych stadioników też podobno zarobili za prowadzenie tych obiekcików , , ono może tak ale nie my podatnicy którzy teraz do tego szemranego interesu dokładają i dokładać jeszcze będą kupę lat !
                A OPAT jak nie ma tak nie ma !
                Bo i po co ?

                • 2 7

              • jesteś najbardzie kompetentnym anonimem (2)

                - >Wiec dziwie sie, że jeszcze nie wystapiłeś o likwidacje Sejmiku Województwa Pomorskiego, który przyjął a wczesniej długo debatował nad Strategią Rozwoju Transportu no i ja uchwalł, a nastepnie Wojewoda tez nie zakwestionował i tak się znalazła z orzełkiem na winecie:)))

                - > Myliło się także MAW Telecom podpisał z MON umowę na dostawę TACAN-u, który znajduje się na wyposażeniu Baz Lotniczych a przecież ten uznany brytyjski koncern Fernau Avionics. Amerykańskie radiolatarnie dookólne NDB, ułatwiające m.in. podchodzenie do lądowania, które zdają swój praktyczny egzamin z Southern Avionics Company (SAC). Czyzby dostarczone do Babich Dołów przez Spółkę systemy miały słuzyć jako EKSPONATY? a nie służyć również lotnictwu cywilnemu. W Pyrzowicach korzysta z oferowanego przez MAW systemu ILS firmy Thales Communications, czyli radiowego systemu nawigacyjnego, wspomagającego lądowanie samolotu w warunkach ograniczonej widzialności i niskiego zachmurzenia. Z tego widać wynika że Śląsk jest gospodarny a Pomorze NIE??

                -> o specjalistów obsługi operacyjnej lotów, techników lotniczych, obsługi prawnej, specjalistów cash handlingu. Co więcej, lotnisko tego typu powinno stanowić część interdyscyplinarnego węzła transportowego, w którego skład wchodzą lotnisko, szybki dojazd kolejowy, autostrada lub droga szybkiego ruchu i ewentualnie przeładunkowa baza transportu morskiego. W Polsce są tylko dwa takie miejsca spełniające większość tych wymogów, to jest Gdańsk

                - > Gdy-Kosakowo ma swoje uzasadnienie biznesowe, bo jest portem wykorzystującym istniejący potencjał lotniska wojskowego. Obok funkcji wojskowych mają tu zostać wprowadzone funkcje cywilne o czym przedstawili to najwybitnejsze firmy doradcze i konsultingowe.

                - >to nie budowa gdyńskiego lotniska, ale źle przygotowany projekt inwestycyjny jest powodem problemów, a źle rozbudowywane lotnisko w Rębiechowie. Bo komunistyczny aparatczyk, który zadecydował o budowie tego lotniska w latach siedemdziesiątych zrobił to zza biurka, bez żadnych badań związanych z topografią terenu i warunkami meteorologicznymi tam panującymi. Była potrzeba przeniesienia lotniska z Zaspy, które zbudowali jeszcze Niemcy (nota bene, świetnie ulokowali wówczas to lotnisko - doskonałe tam panowały warunki meteo, a prądy powietrza znad zatoki same prawie wynosiły samoloty w przestrzeń), bo teren ten był już praktycznie w sercu miasta, zatem administracyjnie zadecydowano, że zbuduje się w Rębiechowie. I skutki tej decyzji ponosimy do dziś - w tym miejscu po prostu warunki sprzyjają pojawianiu się mgieł, które nie mają szansy zostać tam rozwiane. Ile to lotów zostaje w skali roku odwołanych,
                skierowanych na inne lotniska, opóźnionych, itd

                To tak na poczatek, bo nie mam czasu opisywać mankamentów ogólne znanych:))

                Ten prawdziwy!!

                • 1 5

              • (1)

                bezsromny .... proszę przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz i do szkoły na lekcję podstawy ekonomii - tylko proszę nie rekomendowanej przez um gdynia

                • 1 0

              • "bezsromny"

                "do szkoły na lekcję podstawy ekonomii" chodziłeś, bo gdybyś chodził do rekomendowanej przez U.M.Gdynia to wiedziałbyś, że nie ma takiego pojęcia ekonomicznego. Nie mówiąc, że nie ma takiego słowa:))

                • 0 0

        • Beł...

          ...kot

          • 4 1

    • Joanna Grajter znowu dorwała się do internetu??

      • 10 2

    • Trzeba było dwa razy pomysleć (3)

      a nie tworzyć drugie lotnisko, w zapadłej dziurze, poparte jakimiś pseudo analizami opłacalności. I się w końcu zdecydujcie: albo miało to być lotnisko dla general aviation, albo od razu dla samolotów rejsowych. I pomyśleć, że jeszcze pare lat temu uważałam Szczurka za jednego z lepszych i bardziej ogarniętych prezydentów w tym kraju :/

      • 12 2

      • Tworzyć ? (2)

        To lotnisko było tam od wielu lat !
        Gotowe , w idealnym położeniu , nie powiesz mi że nie byłoby przydatne jako uzupełnienie dla zamglonego Rębiechowa !
        Argument , Niemcy mieli swoje we Wrzeszczu a nie w Rębiechowie .
        Dlaczego , bo byli praktykami a nie teoretykami bądź politykami !
        Jakoś do dzisiaj ich pozostałości stoją w bardzo dobrym stanie , w przeciwieństwie do konstrukcji blaszano szklanych które się zapadają , zarywają , przewracają .

        • 2 6

        • zamglony to ty masz mózg przez PR Gdyni :)

          • 5 1

        • zamglone... przy nowym systemie ILS, o ktorym w gdyni mozna pomarzyc, to zamgli sie we łbie

          zamglone- jedyny argument. Stary podaj mi ile przez mgłę w roku 2013 odwołano wylotów i lądowań? ale bierz pod uwagę mgłę, nie wiatr czy śnieg, który to samo by robil w kosakowie

          • 1 1

    • Bredniopisarz.

      Bezradny towarzyszu, dzisiaj liczą efekty, nie próżne gadanie.

      • 1 0

  • Czy beda latac do Kosakowa-Szczurkowa?

    • 18 4

  • Rynair (5)

    Mogli by otworzyć loty na teneryfe .
    na pewno ten kierunek byłby oblegany

    • 10 8

    • A co? jest robota na Teneryfie? (1)

      • 9 0

      • Robota to głupota ,picie to jest zycie

        • 8 1

    • Zlikwidowali z Oslo Teneryfę a to połączenie było po przystępnych cenach (2)

      teraz GDN - STN - TFS- STN-GDN to ok 1000 zł

      wolę dopłacić 600 zł i lecieć do Tajlandii z WAW

      • 4 0

      • (1)

        urzekła mnie twoja historia.

        • 6 1

        • a mnie Twoja tępota powaliła

          • 5 0

  • ostatnia nadzieja gryzonia prysla

    Będzie siara na wybory. Hehe

    • 13 3

  • Loty na południe Europy (7)

    Więcej lotów na południe Europy w okresie letnim chociażby takie porty jak Ateny. Saloniki; Limassol; Warna; Bukareszt

    • 20 1

    • Bukareszt? (5)

      syf ,kiła i mogiła....i tanie dziwki.

      Porażające są cele urlopowe.

      • 5 2

      • W rumuni tanio, ciepło i paszportu nie trzeba (2)

        • 3 1

        • to kup bilet na autobus R i bedziesz po chwili w rumunii (1)

          • 1 2

          • "Rumunii".

            • 0 1

      • Bukareszt (1)

        Jest o wiele piekniejszy niż Warszawa, Mediolan i inne beznadziejne miejsca. Rumunii mówię tak!! A kto nie był niech lepiej zamknie japę

        • 0 2

        • byłem 3 razy w Bukareszcie i niczego pięknego w tym mieście nie zauważyłem. Oświeć mnie proszę!
          Tak poza tym Rumunia fantastyczny i piękny kraj. Jedyny mankament to te hordy bezpańskich psów i cyganie.

          • 1 0

    • ale masz problem, w 2 minuty znalazłem połaczenia z Gdańska bez przesiadek do

      Burgas: 1099 zł w dwie strony
      Korfu: 999 zł w dwie strony
      Warna: 869 zł w dwie strony
      Kreta- Chania: 950 zł w dwie strony
      Rodos: 1100 zł w dwie strony
      Dubrownik: 1150 zł w dwie strony
      w okresie lipcowym, powrot po 7 dniach. W cenie masz oczywiscie bagaz rejestrowany do 20 kg i jest to cena koncowa. Powodzenia w poszukiwaniu podobnych cen u biedolotow

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane