- 1 Wypadek i blokada obwodnicy. W akcji LPR (220 opinii)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (153 opinie)
- 3 Napad na bank miał być żartem (131 opinii)
- 4 W majówkę ruszają linie sezonowe (42 opinie)
- 5 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (159 opinii)
- 6 2,5 roku więzienia dla rosyjskiego szpiega (98 opinii)
SKM łączy nowe pociągi w jeden skład
Kolejarze wreszcie poszli po rozum do głowy i połączyli dwa nowe pociągi Newag Impuls w jeden dłuższy skład. Takie rozwiązanie proponowaliśmy już w momencie premiery najnowszych pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej.
Już wtedy sugerowaliśmy, by ze względu na nieprzemyślane rozplanowanie wnętrza dla ruchu miejskiego, eksploatować je wyłącznie w jednym składzie. Nasze spostrzeżenia potwierdziły później liczne wiadomości od mieszkańców, którzy skarżyli się na ciasnotę w nowych kolejkach.
Kilka dni temu kolejarze postanowili wreszcie wsłuchać się w opinie pasażerów i zespolili Impulsy. Dzięki temu w godzinach szczytu podróż powinna być nieco bardziej komfortowa.
- Skład Impulsów kursuje obecnie na trasach do Lęborka i Wejherowa. W sezonie letnim rośnie liczba pasażerów, stąd decyzja o połączeniu dwóch pociągów w jeden dłuższy skład - informuje Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży PKP SKM w Trójmieście.
Kolejarze zapewniają również, że wbrew plotkom, oba Impulsy są w pełni sprawne i gotowe w każdej chwili do jazdy jako osobne pojazdy.
- Pociągi są w pełni sprawne. Już wcześniej testowaliśmy taką jazdę w jednym składzie. Nie jest to absolutnie podyktowane awarią któregoś z Impulsów - zapewnia Głuszek.
Impulsy złączone ze sobą mają kursować przez cały dzień. Rozłączanie ma następować jedynie w sytuacji awaryjnej np. gdy zajdzie nagła potrzeba wzmocnienia lub wykonania kursu za inny pociąg.
Materiał z marca br.
Prezentacja pociągu Newag Impuls dla SKM Trójmiasto.
Materiał z marca br.
Newag Impuls na stacji Słupsk.
Miejsca
Opinie (127) 9 zablokowanych
-
2016-06-22 15:09
jak kulą w płot
Ciągle piszę, że stare składy z berlińskiego metra były w latach 30 - tych lepiej dostosowane niż obecne. Ciągle piszę , że w obecnych składach jest za mało drzwi, ale nasi projektanci wykonują projekty pod widzimisię producenta a nie pod aktualne potrzeby.
- 9 2
-
2016-06-22 15:05
Nowe (po)kasociągi jak hamujo straśnie piszczo
- 4 0
-
2016-06-22 13:55
Brak uchwytów w najnowszej SKM (2)
Nowe SKM -ki nie mają rączek do trzymania i nie a gdzie sie zpłapać - brawo dla producenta ! moze zarząd SKm pomyśli i je zamontuje
- 25 0
-
2016-06-22 14:06
ja się trzymam pędzla (1)
- 4 2
-
2016-06-22 14:46
Ty sie trzymasz za swojego pędzla a ja kolegi czasem przypadkowego pasażera
- 4 1
-
2016-06-22 14:40
odpowiedź w ankiecie:
Jest mi wszystko jedno, nie jeżdżę kolektywnie. Samochód i motocykl są o wiele przyjemniejsze.
- 5 5
-
2016-06-22 14:10
bez sensu. po co pociongowi cztery lokomotywy
- 6 4
-
2016-06-22 13:42
skrócić o głowę
""...ze względu na nieprzemyślane rozplanowanie wnętrza dla ruchu miejskiego...",
Czy ktoś zatwierdzał projekt przed złożeniem zamówienia i odbiorem ? Czy ktoś, kto zamawiał jechał kiedykolwiek "kolejką" w godzinach szczytu ? W dawnych czasach za taki brak wyobraźni transportowej leciała głowa.
Istnieją tu pewne analogie : nie każdy obiekt budowlany - przeszklony, kolorowy i "fajny" jest funkcjonalny.- 27 0
-
2016-06-22 13:29
Jeden nowy skład w SKM, rekord świata za kilka miliardów PLN z UE
Brawo hahaha
- 20 2
-
2016-06-22 13:03
Wkońcu! Dziękujemy :) (1)
- 50 5
-
2016-06-22 13:05
Proszę bardzo!
- 4 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.