- 1 Oślepiał śmigłowiec podczas derbów (85 opinii)
- 2 Reklamują nagrobki z samochodu bo mogą? (120 opinii)
- 3 Po karach na 1 mln zł twórcy Fali zabrali głos (189 opinii)
- 4 MTM dokończy drogę rowerową na Rolniczej (60 opinii)
- 5 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (148 opinii)
- 6 Masz interes? Zostaw kartkę (175 opinii)
- Prywatyzacja SKM jest dla nas sprawą bardzo żywotną - powiedział "Głosowi" marszałek Jan Kozłowski. - Jeśli my będziemy znać oczekiwania inwestorów, a oni nasze możliwości pomocy kolejce, będzie to korzystne i dla nas, i dla nich. Uważamy że po prywatyzacji kolejka powinna stać się elementem zintegrowanego systemu komunikacji lokalnej. Chcemy też wiedzieć gdzie pójdą pieniądze z prywatyzacji. Powinny pozostać na Pomorzu, choćby dlatego, by przyczynić się do poprawy stanu naszych kolei. Uważam też, że kolej powinna przekazać dworce lokalnym samorządom. Najczęściej dworce kolejowe to najbardziej zaniedbane budynki w mieście.
Według władz PKP, to już ostatni dzwonek na sprzedaż. Jeśli kolejka nie zostanie sprzedana, za kilka lat będzie w takim stanie, że nikt nie będzie jej chciał nawet za darmo.
Opinie (290)
-
2004-01-16 12:30
mama
A, ty miałaś kiedykolwiek swoje zdanie? :)))
- 0 0
-
2004-01-16 12:33
ale babsko zawziune
- 0 0
-
2004-01-16 12:34
zawsze
od najwcześniejszych lat dzieciństwa
a dla rozwiania twoich wątpliwości pragnę ci wyjaśnić że słowo "własne" nie znaczy "koniecznie różne od wszystkich innych..."- 0 0
-
2004-01-16 12:35
miała zawsze własne zdanie, znaczy galluxa własne zdanie... :))))))
- 0 0
-
2004-01-16 12:36
Bilety i rozklad jazdy
Co wy robicie z pieniedzmi za bilety? Dlaczego bilety tak czesto drozeja . Zacznijcie dokladnie rozpozadzac pieniedzmi, ktore macie za sprzedane bilety. Gdyby bilety byly tansze i nowe sklady pociagow to napewno wiecej osob by jezdzilo pociagami. Dlaczego zmniejszacie liczbe pociagow lub dajecie nonsensowe polaczenia? Gdybyscie mieli sensowne polaczenia (np. gdy jezdzi najwiecej ludzi do pracy i szkoly, a nie wtedy gdy to nie ma zadnego sensu gdy ludzie dojechali juz do pracy i szkoly puszczacie pociagi), nowe sklady pociagow i sensowne ceny to by napewno mielibyscie wiecej pasazerow.
Nie musicie wcale sprzedawac SKM-ki. Sensownie gospodarujcie.- 0 0
-
2004-01-16 12:40
Poszedł Galux do doktora
moja głowa bardzo chora.
Doktor spojrzał Galuxowi w oczy
oj depresja ciebie toczy.
Potem szarpnął się za wąsy,
damy ci elektrowstrząsy.
Podłączyli go do prądu
aż mu cała klata lata.
Cóż taki jest los
Wariata.- 0 0
-
2004-01-16 12:51
stary
a tobie co dolega
krótkowzroczność?
demencja starcza?
omamy i zwidy?
teoryjkę wysnułeś tylko rzeczywistość jakoś do niej nie przystaje...- 0 0
-
2004-01-16 12:55
zgadzam się z kancikiem,
PKP to nie gospodarz, ale synonim destrukcji,
degrengolady i upadku.
mieszkam w kamienicy po- kolejowej
i po okresie ich "rządów" do ładu
dojść nie można z niczym.
wszystko się sypie.
gorzej być nie może- 0 0
-
2004-01-16 12:56
prywatyzowac, prywatyzowac, prywatyzowac....
...jasne, że tak, każda prywatna kolej (chyba całe 3 są w Polsce) przynosi dochody i jest intratnym interesem, tylko trzeba nią odpowiednio zarządzać.
Niepotrzebnych jest 4 faciów obsługujących tabor, wystarczy jeden (po co maszyniście pilot?
Moze żeby drogi nie pomylił hahahaha)
a bilety też nie sa wcale droższe.
SKM, WKD - ledwo przedą bo są beznadziejnie administrowane!
to bardzo dziwne zjawisko...- 0 0
-
2004-01-16 12:57
już dawno była mowa o tym zeby oddzielis skm od PKP
i że to tylko wyjdzie na zdrowie temu pierwszemu- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.