• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

SKM na sprzedaż

M.W.
16 stycznia 2004 (artykuł sprzed 20 lat) 
Do końca marca można składać oferty na zakup trójmiejskiej kolejki elektrycznej. Polskie Koleje Państwowe dopuściły do rokowań z ewentualnymi inwestorami przedstawicieli samorządów miejscowości leżących na trasie SKM.

- Prywatyzacja SKM jest dla nas sprawą bardzo żywotną - powiedział "Głosowi" marszałek Jan Kozłowski. - Jeśli my będziemy znać oczekiwania inwestorów, a oni nasze możliwości pomocy kolejce, będzie to korzystne i dla nas, i dla nich. Uważamy że po prywatyzacji kolejka powinna stać się elementem zintegrowanego systemu komunikacji lokalnej. Chcemy też wiedzieć gdzie pójdą pieniądze z prywatyzacji. Powinny pozostać na Pomorzu, choćby dlatego, by przyczynić się do poprawy stanu naszych kolei. Uważam też, że kolej powinna przekazać dworce lokalnym samorządom. Najczęściej dworce kolejowe to najbardziej zaniedbane budynki w mieście.

Według władz PKP, to już ostatni dzwonek na sprzedaż. Jeśli kolejka nie zostanie sprzedana, za kilka lat będzie w takim stanie, że nikt nie będzie jej chciał nawet za darmo.
Głos WybrzeżaM.W.

Opinie (290)

  • mama

    A, ty miałaś kiedykolwiek swoje zdanie? :)))

    • 0 0

  • ale babsko zawziune

    • 0 0

  • zawsze
    od najwcześniejszych lat dzieciństwa
    a dla rozwiania twoich wątpliwości pragnę ci wyjaśnić że słowo "własne" nie znaczy "koniecznie różne od wszystkich innych..."

    • 0 0

  • miała zawsze własne zdanie, znaczy galluxa własne zdanie... :))))))

    • 0 0

  • Bilety i rozklad jazdy

    Co wy robicie z pieniedzmi za bilety? Dlaczego bilety tak czesto drozeja . Zacznijcie dokladnie rozpozadzac pieniedzmi, ktore macie za sprzedane bilety. Gdyby bilety byly tansze i nowe sklady pociagow to napewno wiecej osob by jezdzilo pociagami. Dlaczego zmniejszacie liczbe pociagow lub dajecie nonsensowe polaczenia? Gdybyscie mieli sensowne polaczenia (np. gdy jezdzi najwiecej ludzi do pracy i szkoly, a nie wtedy gdy to nie ma zadnego sensu gdy ludzie dojechali juz do pracy i szkoly puszczacie pociagi), nowe sklady pociagow i sensowne ceny to by napewno mielibyscie wiecej pasazerow.
    Nie musicie wcale sprzedawac SKM-ki. Sensownie gospodarujcie.

    • 0 0

  • Poszedł Galux do doktora
    moja głowa bardzo chora.
    Doktor spojrzał Galuxowi w oczy
    oj depresja ciebie toczy.

    Potem szarpnął się za wąsy,
    damy ci elektrowstrząsy.
    Podłączyli go do prądu
    aż mu cała klata lata.

    Cóż taki jest los
    Wariata.

    • 0 0

  • stary

    a tobie co dolega
    krótkowzroczność?
    demencja starcza?
    omamy i zwidy?
    teoryjkę wysnułeś tylko rzeczywistość jakoś do niej nie przystaje...

    • 0 0

  • zgadzam się z kancikiem,

    PKP to nie gospodarz, ale synonim destrukcji,
    degrengolady i upadku.
    mieszkam w kamienicy po- kolejowej
    i po okresie ich "rządów" do ładu
    dojść nie można z niczym.
    wszystko się sypie.
    gorzej być nie może

    • 0 0

  • prywatyzowac, prywatyzowac, prywatyzowac....

    ...jasne, że tak, każda prywatna kolej (chyba całe 3 są w Polsce) przynosi dochody i jest intratnym interesem, tylko trzeba nią odpowiednio zarządzać.
    Niepotrzebnych jest 4 faciów obsługujących tabor, wystarczy jeden (po co maszyniście pilot?
    Moze żeby drogi nie pomylił hahahaha)
    a bilety też nie sa wcale droższe.
    SKM, WKD - ledwo przedą bo są beznadziejnie administrowane!
    to bardzo dziwne zjawisko...

    • 0 0

  • już dawno była mowa o tym zeby oddzielis skm od PKP
    i że to tylko wyjdzie na zdrowie temu pierwszemu

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane