• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

SKM zatrudni na Euro "antyupychaczy"

piw
10 maja 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Kłopoty z wejściem do przepełnionej kolejki? Zmagamy się z tym problemem od dobrych kilkudziesięciu lat (na zdjęciu przystanek SKM w roku 1973). Kłopoty z wejściem do przepełnionej kolejki? Zmagamy się z tym problemem od dobrych kilkudziesięciu lat (na zdjęciu przystanek SKM w roku 1973).

Mają być stanowczy, ale grzeczni. Trójmiejska SKM zatrudni przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej 18 osób, które będą "pomagały równomiernie zapełnić kolejki".



Czy "antyupychacze" sprawdzą się podczas Euro?

- Mówimy o nich "antyupychacze", bo działać będą zupełnie inaczej niż "upychacze", znani na przykład z tokijskiego metra. Nie będą wpychać kibiców do kolejek, mają im raczej pomagać bezpiecznie i wygodnie dojechać na mecz - mówi Marcin Głuszek, dyrektor SKM ds. marketingu i sprzedaży.

"Antyupychacze" będą pracować w dniach meczowych, spotkamy ich na peronie w Gdańsku Głównym oraz na stacji Stadion-Expo w Letnicy. Przez kilka godzin poprzedzających mecz, oraz przez kilka godzin po każdym meczu, kolejki będą jeździć na tej trasie co 12 minut.

- Rolą naszych pracowników będzie więc czasami powstrzymanie kibiców przed wsiadaniem do zapchanej już kolejki i wytłumaczenie im, że za chwilę pojawi się następna, która zabierze kolejne 1500 osób. Dlatego też na pewno będziemy chcieli zatrudnić osoby równie grzeczne, co asertywne, które będą potrafiły spokojnie, ale twardo, powiedzieć kibicowi, że dana kolejka jest już pełna - mówi Głuszek.

Tak "upychacze" od lat pracują na tokijskich dworcach kolejowych. SKM zapewnia, że u nas - zamiast upychać pasażerów - będą powstrzymywać ich przed wsiadaniem do przepełnionych kolejek.



Linia kolejowa na stadion w Letnicy

Gotowa jest już linia kolejowa i przystanek przy stadionie piłkarskim w Letnicy.

piw

Opinie (187) 7 zablokowanych

  • (1)

    Bardzo dobre posunięcie. Bo niestety jak będę jechały trzy kolejki jedna za drugą to i tak zawsze wpychają się wszyscy do tej pierwszej. Tak samo jest z tramwajami i ten stoi bo nie może drzwi zamknąć, a zanim prawie pusty jedzie

    • 6 2

    • Trzy kolejki jedna za drugą?

      Trochę Cię poniosło.

      • 0 0

  • "Zmagamy się z tym problemem od dobrych kilkudziesięciu lat" (2)

    Był ktoś w Londynie? Wielka metropolia. I co? Tam nie ma problemów. Po prostu metro w godzinach szczytu jeździ częściej.... A u nas dodatkowo jeszcze składy skracają.... ehhhh.....

    • 9 1

    • Nie porównuj rozbudowywanej od ponad 100 lat londyńskiej sieci do naszej jednej linii z odnogą. (1)

      to niebo a ziemia

      • 1 0

      • nie za bardzo, gdyż jedna linia mniej problemów - wiele linii więcej a jakoś jak zwykle problemy w Polsce na jednej linii - SKM nawet jakby linii torów nie posiadało miałoby problem hahahahahha

        • 1 0

  • Na pierwszym zdjeciu widac jak kiedys ludzie chodzili schludnie ubrani

    qrestfffooo było tylko pod latanią/

    • 7 2

  • Czystych japonczykow to mozna upychac, ale u nas zaraz trafilby sie jakis "kloszardinio" (3)

    ktory po nacisnieciu, wyproznillby sie jak purchawka.

    • 27 1

    • :D

      • 1 0

    • Uwielbiałem rozgniatać purchawki

      A tak swoją drogą rozbawiło mnie to bo wyobraziłem sobie taką akcje :)))

      • 2 0

    • dobre, ale sie usmialem :)

      pozdrawiam!

      • 0 0

  • UPYCHACZE :))))))))))))) (1)

    • 1 0

    • dopychacze /ulepszacze

      • 1 0

  • Za komuny powstałaby Społeczna Obywatelska Komisja Kolejkowa i wpuszczała do kolejki tylko (3)

    wg kolejności zapisu.
    Ja jeszcze poproszę o "antyupychaczy" w kolejce do lekarza specjalisty. Robi się to w określony jeden dzień w roku, przeważnie w I kwartale. Przynajmniej ludzie nie będą się tratować. Ot poczekają rok, dwa dłużej...

    • 1 6

    • Takie tam-g@llux dał piardnięcie. (2)

      • 2 1

      • Pchaj miły, pchaj. Człowiek sobie w tych ciężkich czasach roboty nie wybiera. (1)

        • 0 2

        • Jak to nie wybiera ?

          Zawsze jest wybór,albo zbieranie psich kup,albo koszenie trawy.

          • 1 0

  • Głuszek

    Cały pomysł badziewny Głuszka - Głupka

    • 2 2

  • ahha a renoma sie nie nadaje?

    nie przystąpili do przetargu???

    • 0 0

  • Gdańsk to nie Londyn ani Berlin. (3)

    W dużych europejskich miastach duże obiekty sportowe są tak zlokalizowane aby był do nich wygosny i szybki transport. W Gdańsku prawie do końca nie było wiadomo co z koleją. At hoc wykonano remont torów i peronu, ale kolejki muszą jeździć co 12 min z jednego banalnego powodu. Widzę, że wiele osób tego nie wie więc spieszę wyjaśnić, że kolejka będzie jechała z Gdańska do przystanku przy stadionie zabierała pasażerów i wracała do Gdańska PO TYM SAMYM TORZE. Następnie będzie jechała PO TYM SAMYM TORZE PUSTA do stadionu i tak na okrągło.
    Na stadionie może być 42 tys. widzów. Jeśli więc tylko 1/3 wybierze SKM (reszta może polować na tramwaj albo iść pieszo ul. Marynarki Polskiej do przystanku SKM Politechnika), to zakładając te 1,5 tys. pasażerów na skład i odjazdy co 12 min ostatni fani piłki nożnej będą musieli czekać 2 GODZINY na pociąg!
    Myślę, że nie ma "antyupychaczy" dość asertywnych żeby kogokolwiek do tego namówić.

    • 11 1

    • Wracać puste miały linią towarową. Coś się zmieniło?

      • 0 0

    • (1)

      na czas euro powinny zostać utworzone nowe linie autobusowe, po euro można je zlikwidować.
      Jakoś na czas np. wszystkichh świetych to działa, wiec czemu nie spróbować czegoś podobnego?
      Jak nie ma busów, to niech będą autokary. Każdy srodek lokomocji tego typu sie przyda

      • 0 0

      • To się nie sprawdzi

        Nie sprawdzi się ponieważ jako środek transportu do/ze stadionu przyjęto nogi kibiców, któzy będą musieli zasuwać na piechotę do SKM Politechnika.

        • 0 0

  • Ha! I niech teraz jeden skład wjedzie w drugi, na skutek awarii np...

    Masakra. Nawet nie chcę myśleć co by było.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane