- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (33 opinie)
- 2 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (38 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (276 opinii)
- 4 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (56 opinii)
- 5 Pod prąd uciekał przed policją (266 opinii)
- 6 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (895 opinii)
Śmiertelny wypadek w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym
55-letni mężczyzna został w poniedziałek wieczorem przygnieciony przez kontener po tym, jak na stojącą ciężarówkę z ładunkiem najechała portowa suwnica, przewracając pojazd. Do wypadku doszło w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym w Gdyni.
Aktualizacja, godz. 10 Prokuratura wszczyna śledztwo w sprawie wypadku. Już teraz wiadomo, że ciężarówka uderzona przez suwnicę stała w nieprzeznaczonym do tego miejscu.
Do tragicznego wypadku doszło ok. godz. 19.30. Jak informują policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni suwnica najechała na stojącą ciężarówkę z ładunkiem, przewracając ją.
Próbujący się wydostać z pojazdu 55-letni kierowca został częściowo przygnieciony.
Mimo podjętej reanimacji nie udało się go uratować.
- Według wstępnych ustaleń ciężarówka była nieprawidłowo zaparkowana. Wiadomo, że suwnicowy w momencie wypadku był trzeźwy. Na miejscu był prokurator, Państwowa Inspekcja Pracy i przedstawiciele zakładu - informuje Jarosław Biały z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Akcja ratownicza po wypadku w BTC
Miejsca
Opinie (186) 10 zablokowanych
-
2017-10-17 09:28
Mimo rozpaczy, niech rodzina stara się o bardzo wysokie zadośćuczynienie z OC Portu (9)
- 42 13
-
2017-10-17 10:12
(6)
"Według wstępnych ustaleń ciężarówka była nieprawidłowo zaparkowana."
- 5 2
-
2017-10-17 14:13
(1)
Zaparkuj w nocy na środku autostrady i wyłącz wszystkie światła w pojeździe...
Zobaczysz czyją winę uznają jak pierwsza ciężarówka rozniesie cię na 50-ciu metrach...- 3 3
-
2017-10-17 17:00
Ale po co na autostradzie? Chyba ci bajki przeskoczyły.
- 3 0
-
2017-10-17 11:26
To nie powód (3)
Nieprawidłowe zaparkowanie nie daje nikomu legitymacji do tego, żeby mógł bezkarnie ciebie najechać i zabić.
- 8 4
-
2017-10-17 12:30
(2)
Taka suwnica waży 120 ton i mimo, że jedzie 6km/h, to jej droga do pełnego zatrzymania to ponad 5-10 m. Poza tym dochodzi jeszcze ograniczona widoczność z kabiny. Dlatego to suwnica zawsze ma pierwszeństwo. Niestety święte krowy na tirach i tak mają te szkolenia w d... i są takimi samymi ignorantami na drogach publicznych.
- 9 4
-
2017-10-17 14:28
nie kłam kłamczuchu
suwnica nie potrzebuje do zatrzymania 5 - 10 metrów bezczelny kłamco. BEDZIECIE PŁACILI KASĘ GRUBĄ !!!
- 3 1
-
2017-10-17 12:56
Takimi mniej więcej ignorantami, jak w wielu przypadkach operatorzy rtg i innego ustrojstwa.
- 3 1
-
2017-10-17 09:55
(1)
No niech się stara, ale jeżeli stał na przejeździe, to ciekawe, kto rodzinie da to odszkodowanie :)
- 17 4
-
2017-10-17 10:02
No tak, trzeba ustalić po czyjej stronie leży wina.
- 3 0
-
2017-10-17 16:09
Zasuwaja na tych przejazdach suwnicowi I ciagle wypadki w BCT, wiekszosc sie zatrzyma I popatrzy, ale co niektore stare wygi maja to gdzies bo sie czuja zbyt pewnie tam.u gory
- 7 1
-
2017-10-17 16:05
Kierowca
Stala w miejscu ciezarowka, I jej nie zobaczyl, to on nie wie ze na przejazdach trzeba zachowac szczegolna ostroznosc, pomimo pierszenstwa.
- 6 0
-
2017-10-17 10:36
gdzie w bct jest wyznaczone miejsce żeby odryglować kontener albo ściągnąć lub rozciągnąć rame???? (1)
Kierowca stał w miejscu nie wyznaczonym
- 6 6
-
2017-10-17 15:44
Odryglować bądź rozciągnąć naczepę można wszędzie byleby zestaw nie stał na torach jazdy suwnic oznaczonych żółto-czerwoną lub żółtą linią przerywaną.
- 1 1
-
2017-10-17 09:29
A teraz czekamy na opinie znawców którzy nie widzieli wypadku na temat jak doszło do nieszczęścia i kto jest winny (1)
- 50 6
-
2017-10-17 15:19
a najgorsze, że znawcy też nic mądrego nie orzeczą
- 2 0
-
2017-10-17 12:04
Bylo do przewidzenia (4)
Wina jak dla mnie lezy po obu stronach. Kierowca nie zachowal nalezytej ostroznosci i bct tez jest tu nie bez winy poniewaz suwnica przy przejezdzaniu do nastepnego sektora powinna przy wyjezdzie sie zatrzymac i upewnic ze pozostali kierowcy ja widza. Tak to funkcjonuje w dct. A operatorzy w bct ida pelna dzida. Mozna bylo to przewidziec ze kiedys dojdzie do tragedii
- 9 5
-
2017-10-17 14:29
oczywiscie popieram
w dct zawsze zatrzymuja sie
- 4 0
-
2017-10-17 12:51
masz rację (1)
Nie znam przepisów z Gdyni ale w DCT tak to funkcjonuje że suwnica podczas zmiany pola składowego zatrzymuje się przed skrzyżowaniem,operator upewnia i dopiero kontynuuje przejazd. Za nieprzestrzeganie tej zasady można wylecieć z roboty. W DCT jest olbrzymie parcie na bezpieczeństwo mimo że cześć operatorów narzeka to jednak wszystkim to wychodzi na dobre.
- 9 0
-
2017-10-17 13:29
Gdańsk taki piękny
- 3 1
-
2017-10-17 12:59
Nic dodać, nic ująć - po prostu - tak to w BCT wygląda.
- 3 0
-
2017-10-17 14:08
wazne
Przeciez wiadomo jakie sa fikcyjne szkolenia bhp a myślicie ze w Gdańsku inaczej jest?
- 7 3
-
2017-10-17 12:33
tak wyglada dobrazmiana w praktyce
- 3 11
-
2017-10-17 11:59
reklama
bardzo zajefajna jest tu ta reklama podpierająca się filmem o śmierci człowieka
- 1 1
-
2017-10-17 09:05
Straszne (4)
Szkoda człowieka, stracił życie w pracy, nie tak miało być
- 167 2
-
2017-10-17 10:03
75 % czasu dnia ludzie spedzaja w pracy (3)
- 6 6
-
2017-10-17 10:05
Na szczęście nie wszyscy (2)
- 8 3
-
2017-10-17 10:29
a Ty ile spedzasz ? (1)
- 5 1
-
2017-10-17 11:53
On jest stałym klientem pośredniaka - tak się cwany gapa urządził w życiu.
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.