- 1 Powstanie kilometrowy tor do jazdy rowerem (111 opinii)
- 2 Piękne werandy odtworzone w kamienicy (38 opinii)
- 3 Remont "Słoneczka". Będzie nowy wystrój (88 opinii)
- 4 Od soboty spore utrudnienia na A1 (74 opinie)
- 5 Całe Trójmiasto w strefie zakażenia ASF (260 opinii)
- 6 Lody Miś były serwowane na ruinach zamku (122 opinie)
Sophie Marceau będzie promować pomorski bursztyn
Francuska aktorka Sophie Marceau prawdopodobnie jesienią zostanie Ambasadorem Bursztynu. Gwiazda europejskiego kina będzie przez rok promować bursztynową biżuterię na salonach Europy.
Pełnomocnik prezydenta Gdańska ds. Bursztynu, Robert Pytlos nie chciał nam potwierdzić tych informacji. Przyznał jedynie, że dobrze by było, gdyby kolejny ambasador bursztynu był osobą znaną i cenioną w całej Europie.
- Bursztyn jest niedoceniany w świecie, dlatego każde nazwisko pozyskane dla jego promocji podnosi prestiż i międzynarodową pozycję naszego bałtyckiego skarbu - tłumaczy Robert Pytlos.
Sophie Marceau jest jedną z największych gwiazd francuskiego kina. Debiutowała jako aktorka w wieku 14 lat rolą zbuntowanej nastolatki w filmie "Prywatka". Od tej pory zagrała w kilkudziesięciu filmach, trzy z nich reżyserowała. Grała nie tylko w filmach francuskich, międzynarodową sławę przyniosła jej rola w filmie "Braveheart" Mela Gibsona. Przez wiele lat była związana z polskim reżyserem Andrzejem Żuławskim.
Francuska aktorka byłaby już trzecim ambasadorem bursztynu. Przed nią tę role pełniły fotograf i była modelka Lidia Popiel oraz dziennikarka i prezenterka telewizyjna Monika Richardson.
Projekt Ambasador Bursztynu jest elementem strategii promocyjnej Gdańska Delta Bursztynu, której celem jest stworzenie jak najlepszych warunków działania firmom bursztynniczym działającym na terenie Pomorza. Z naszych informacji wynika, że to firmy zrzeszone w klastrze sfinansują kontrakt Sophie Marceau.
Sophie Marceau miałaby się pojawić w Gdańsku na gali Amber Vogue Show w hotelu Hilton, która prawdopodobnie odbędzie się na początku października 2010 roku. W tym samym czasie miałoby się tam odbyć I Design Forum dla projektantów mody i biżuterii oraz cykl pokazów pod hasłem Amber Vogue Show.
Polscy spece od marketingu chętnie stawiają na współpracę z gwiazdami francuskiej kultury popularnej. Szlaki przecierał aktor Jean Reno, który w 2000 r. wystąpił w reklamie piwa EB. Pomoc "Leona zawodowca" na niewiele się zdała, ponieważ marka i tak zniknęła z rynku.
Więcej szczęścia swojemu zleceniodawcy przyniósł inny francuski aktor Gerard Depardieu, który tej wiosny reklamuje konto oszczędnościowe w banku BZ WBK. Akcja okazałą się sukcesem: bank otworzył ok. 100 tys. nowych kont.
Opinie (85) 5 zablokowanych
-
2010-05-31 13:44
Ambasador bursztynu i co jeszcze? (2)
Skąd się biorą takie pomysły?
Wychodzi na to że nasze miasto ma tyle kasy, że juz nie wiadomo co z nią zrobić.
Muszę być ślepa, że nie widzę w jakim dobrobycie przyszło mi żyć.- 17 25
-
2010-05-31 18:15
To nie idzie z kasy miasta
Przecież to nie idzie z kasy miasta a ze środków od firm i sponsorów
- 0 1
-
2010-05-31 13:46
doczytaj tekst słonko, to nie miasto zapłaci za jej kontrakt ;-)
- 5 3
-
2010-05-31 13:33
To tyż piknie (4)
- 18 9
-
2010-05-31 17:14
Tylko bezmózgi kierują się reklamą (1)
Nic dodać nic ująć, jak ktoś nie potrafi myśleć to TV zrobi to za niego i powie mu co ma kupić i na kogo głosować.
- 3 0
-
2010-05-31 17:22
Sama prawda. Najczęstszą metodą socjotechniki jest wykorzystywanie sondaży oraz powszechnie znanych osób. Bardzo piękny przykład manipulacji mediów znajduje się na youtube pod hasłem "Rzetelność TVP".
Chodzi o wypowiedź JKM, która została wycięta w taki sposób, że zupełnie odwróciła sens wypowiedzi.- 3 0
-
2010-05-31 14:20
perły są ładniejsze (1)
- 2 4
-
2010-05-31 14:47
kolejna
Promuje się na krzywdzie innych! Wstyd!
- 2 3
-
2010-05-31 13:50
PORAZKA (2)
aktor Jean Reno, który w 2000 r. wystąpił w reklamie piwa EB. Pomoc "Leona zawodowca" na niewiele się zdała, ponieważ marka i tak zniknęła z rynku.--HEHHE-- I TAK BEDZIE Z ZOCHĄ!
- 13 16
-
2010-05-31 14:47
Marka zniknęła w sposób zaplanowany, (1)
po tym jak przejął ją Heineken. Chcąc promować Warkę musiał uśmiercić EB, które było wewnętrzną konkurencją. A EB to było nowoczesne piwo, spokojnie konkurujące z takimi Carlsbergami i Heinekenami.
- 9 0
-
2010-05-31 17:17
Niedobry
Heineken/Żywiec też uśmiercił browar w Gdańsku przy pomocy naszych "nieudolnych" włodarzy, którzy za bezcen oddali browar. Dziwię się jak Gdańszczanie mogą pić piwa produkowane przez tą złodziejską korporację. Mi chyba nigdy nie przejdzie przez gardło takie piwo jak Specjal, Żywiec, Warka czy Tatra.
- 5 0
-
2010-05-31 17:11
Piekna sławna, kobieta i piękny, polski bursztyn.
Oby polski bursztyn też stał się sławny.
- 3 3
-
2010-05-31 16:31
Bursztyn jest piekny, ale (1)
jest malo kobiet ktorym ten rodzaj bizuteri pasuje
- 3 1
-
2010-05-31 17:02
tak... nie licząc seniorek ...
- 0 1
-
2010-05-31 16:50
fajnie
- 2 1
-
2010-05-31 16:41
Ta pani nigdy nie będzie
kojarzyła sie z bursztynem bo kojarzy się z Żólawskim.Chybiony pomysł.
- 2 2
-
2010-05-31 16:21
Sophie Marceau będzie do twarzy w bursztynach
To naprawdę dobry wybór. Mam nadzieję, że negocjacje zakończą się sukcesem.
- 6 3
-
2010-05-31 16:18
Sophie Marceau Amber lady!!!
Trzymam kciuki za to aby udało się pozyskać Panią Marceau do promocji bursztynu bałtyckiego. Pozdr R
- 5 2
-
2010-05-31 14:03
No tak, a taka Gdynia ma piekną Przybylską. A kogo ma Sopot ???? Dode ?? Mandaryne ?? (2)
- 2 16
-
2010-05-31 15:42
Piękną Przybylską? Zapisz się po numerek do okulisty! (1)
- 6 3
-
2010-05-31 15:50
gej ?
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.