- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (156 opinii)
- 2 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (720 opinii)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (250 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (103 opinie)
- 5 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (63 opinie)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (142 opinie)
Mevo: nie ma nowych rowerów, ale jest nowy szef
Wciąż nie wiadomo, kiedy znów będzie można dokonywać opłat w systemie Mevo. Od momentu uruchomienia roweru metropolitalnego nie został odebrany żaden nowy rower. Problemy z Mevo zbiegły się z odwołaniem Roberta Lecha, prezesa Nextbike Polska.
Przedstawiciele firmy Nextbike Polska nie wiedzą, kiedy użytkownicy będą znów mogli zasilać swoje konta w systemie.
- Możliwość dokonywania płatności w systemie Mevo została wstrzymana ze względu na bardzo dużą popularność systemu i przyrost nowych użytkowników Mevo. Była to trudna decyzja, zależy nam bowiem na tym, by docelowo jak najwięcej mieszkańców Obszaru Metropolitalnego korzystało z systemu Mevo. Naszym priorytetem jest więc jak najszybsze wznowienie możliwości dokonywania płatności w pierwszym możliwym momencie - mówi Marek Pogorzelski, rzecznik prasowy Nextbike Polska.
"Przyznajemy: Mevo działa źle"
Pęknięta rama, uszkodzone opony i wyłamane nóżki
Do tej pory średnio każdy rower Mevo wypożyczony został 130 razy, nie dziwi więc fakt, że serwisanci mają pełne ręce roboty. Uszkodzone opony, rozregulowane przerzutki, wyłamane nóżki to najczęstsze powody uszkodzenia rowerów Mevo. W jednym z rowerów pękła też rama.
- To często efekty niewłaściwej eksploatacji roweru, co może wynikać z niewiedzy użytkowników. Dlatego apelujemy do użytkowników, by szanowali powierzony im sprzęt, by unikali ostrego najeżdżania na krawężniki, zmiany biegów podczas pedałowania, a przede wszystkim, by składali nóżkę zanim wsiądą na rower. Dzięki temu uda się uniknąć wielu niepotrzebnych usterek i zwiększyć dostępność rowerów dla wszystkich mieszkańców - mówi Marek Pogorzelski.
Kradzieży rowerów na razie nie odnotowano, ale na skutek dewastacji czy wypadków kilka pojazdów zostało na tyle zniszczonych, że ich naprawienie będzie bardzo trudne lub niemożliwe.
Do tej pory najczęstsze kary, jakie zostają nakładane na użytkowników wynoszą 3 zł - za pozostawienie roweru poza oficjalną stacją Mevo.
Nowe rowery stoją przed stadionem, ale nie zostały jeszcze odebrane
Jak zauważyli nasi czytelnicy, do Trójmiasta przyjechało już kilkadziesiąt nowych rowerów, które w pierwszej połowie kwietnia można było zobaczyć stojące w kartonach przed stadionem w Letnicy. Rzeczywiście rowery dojechały, ale przedstawiciele Mevo ich jeszcze nie odebrali.
- Od startu systemu do tej pory przyjęliśmy dostawy kilkuset rowerów. Należy jednak podkreślić, że wymagały one jeszcze prac dostosowujących je do funkcjonowania w systemie. Po ich przeprowadzeniu rowery będą udostępniane użytkownikom - zapewnia Marek Pogorzelski.
Nowy prezes firmy Nextbike Polska
Spółka Nextbike Polska podała, że rada nadzorcza firmy odwołała ze stanowiska dotychczasowego prezesa zarządu Roberta Lecha, a w jego miejsce powołała Pawła Orłowskiego, założyciela firmy Larq, która jest większościowym akcjonariuszem Nextbike Polska - posiada 67,8 proc. akcji.
- Sukces biznesowy Nextbike Polska nie przekładał się jednak ostatnio na wyniki operacyjne tej spółki. Miniony rok nie był dla akcjonariuszy satysfakcjonujący pod kątem osiągniętych wyników finansowych. Dlatego też podjąłem się wyzwania przejęcia zarządzania spółką w celu uporządkowania bieżącej sytuacji i przygotowania organizacji do realizacji zadań biznesowych w taki sposób, aby sukces Nextbike Polska znajdował odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnącej liczbie wypożyczeń czy użytkowników naszych systemów, ale przede wszystkim w wynikach finansowych spółki - powiedział Paweł Orłowski.
(15 opinii)
Miejsca
Opinie (679) ponad 20 zablokowanych
-
2019-04-19 10:56
Opinia wyróżniona
Pomysł dobry, tylko wykonanie tragiczne (12)
Pomysł sam w sobie na rower metropolitalny był świetny, problemem jest tylko tragiczne wykonanie. Po pierwsze - ciągłe opóźnienia startu systemu, a mimo to, Mevo wygląda jakby było tworzone i uruchamiane na kolanie. Po drugie rozlokowanie stacji - w wielu miejscach kilka stacji postawionych jest co kawałek, dla odmiany na południu Gdańska albo
Pomysł sam w sobie na rower metropolitalny był świetny, problemem jest tylko tragiczne wykonanie. Po pierwsze - ciągłe opóźnienia startu systemu, a mimo to, Mevo wygląda jakby było tworzone i uruchamiane na kolanie. Po drugie rozlokowanie stacji - w wielu miejscach kilka stacji postawionych jest co kawałek, dla odmiany na południu Gdańska albo Kowalach ani jednej stacji. Ja wiem, że dla miasta południe jest złem koniecznym, a jego mieszkańcy są trochę jak ten gorszy sort, ale to jednak w dalszym ciągu Gdańsk i mieszka tam mnóstwo ludzi, którzy nie mają dostępu do Mevo. Po trzecie brak rowerów - włączając aplikację można odnieść wrażenie, że stacji jest więcej niż rowerów, bo na większości stacji nie sposób uświadczyć jakiegokolwiek roweru. Po czwartek jakość tych rowerów - wydaje mi się, że to nie jest normalne, jeżeli w rowerze łamie się rama. Oczywiście pytanie pod wpływem czego ta rama się złamała, ale jednak nie jest to normalne. Parę dni temu jechałem pierwszy raz Mevo - podczas pedałowania ciągle coś skrzypiało, strzelało... Te rowery są używane ledwo miesiąc czasu - pytanie co będzie na koniec sezonu, jeśli po miesiącu tak to wygląda.
Na razie Mevo to dla mnie przerost formy nad treścią. Może jednak lepiej było zrobić tradycyjny system, oparty na normalnych rowerach, który jednak będzie działał, niż tworzenie modelu (w pewnym sensie) otwartego z rowerami wspomaganymi elektrycznie, który jednak nie działa praktycznie w ogóle.- 144 13
-
2019-04-20 08:53
d**il i mitoman
- 1 0
-
2019-04-20 07:29
krytykowac kazdy potrafi
sam widziałem jak na jednym rowerze jechaly 3osoby. to może z całym szacunkiem skutkować złamaniem ramy i pekaniem szprych. trzeba miec troche wyobraźni zeby to zrozumiec. proponuje nabrac troche wiecej optymizmu.
- 1 1
-
2019-04-19 15:59
(1)
Przecież już tłumaczyli, czemu na południu nie ma stacji MEVO -- bo to za daleko od centrum Gdańska.
- 1 2
-
2019-04-19 18:40
Masz na myśli Zakopane?
- 1 0
-
2019-04-19 14:39
(2)
Po pierwsze narzucono na operatora bardzo wymagające warunki biznesowe dając w zamian bezkosztowe nabycie rowerów (z dotacji UE). Z punktu widzenia miasta idealne rozwiązanie (jak często w Gdańsku - patrz PKM, stadion, Teatr, - inni płacą, miasto korzysta). Nextbike jako monopolista w Polsce wziął kontrakt, by zablokować wejście do Polski
Po pierwsze narzucono na operatora bardzo wymagające warunki biznesowe dając w zamian bezkosztowe nabycie rowerów (z dotacji UE). Z punktu widzenia miasta idealne rozwiązanie (jak często w Gdańsku - patrz PKM, stadion, Teatr, - inni płacą, miasto korzysta). Nextbike jako monopolista w Polsce wziął kontrakt, by zablokować wejście do Polski konkurencji. Tak trzeba patrzeć na ten kontrakt a nie na wyniki finansowe. (I tak nieźle, bo jest od kogo wymagać. Pozostali konkurenci to były startupy i dziś by się po prostu zwinęli zostawiając niedokończony system.) W konsekwencji zbyt wygórowanych wymogów vs polityka Nexbike wyszedł gniot (coś podobnego do zatrudniania włoskich firm do budowy naszych autostrad).
Przy okazji a propos stacji - przypominam, że od lat właśnie ich brak miał być rzekomą rewolucją (poza elektrycznymi rowerami). Rowery miały być zostawiane wszędzie. Z tym, że taki system powoduje, że nigdy nie wiadomo, skąd je się weźmie. Później jednak dodano stacje ale na doczepkę i tu jest podstawowa kwestia. Gdyby od początku był wymóg stacji, to te stacje same by ładowały rowery (tak, jak jest w Veturilo) a nie jakieś wymienne baterie.- 8 1
-
2019-04-19 15:03
(1)
Nie narzucono wymagań, tylko Nextbike dobrowolnie podpisał umowę z której się nie wywiązał.
- 9 0
-
2019-04-20 08:55
znaleźć odpowiedzialnego i powiesić
dać przykład pozostałym oszustom i cwaniakom, jeśli nie zaczniemy się w ten sposób bronić to będą nas okradali cały czas
- 2 2
-
2019-04-19 13:06
są złe założenia to nigdy w tej formie nie ruszy (2)
nie są w stanie wymieniać baterii w rowerach raz dziennie. A taka jest potrzeba z tego co widać. Przy 4000 rowerów nawet jak by dziennie połowę wymieniali to muszą mieć przynajmniej 1000 baretii w ładowarkach 1000 na samochodach i przynajmniej tyle ładowarek. Odpowiednia liczba ekip. Po 2 latach wszystkie baterie do wymiany bo liczba cykli ładowania max 400
- 6 3
-
2019-04-19 22:31
Nie, to się tak nie skaluje. Obecnie jest ok 600 rowerów i jest problem.
Zwiększenie olosci rowerów nie zwiekszy proporcjonalnie ilisci koniecznych do wymiany baterii.
To tak jak byś powiedział: jak będzie milion rowerów to trzeba hedzie codziennie zmieniać 2-3 miliony baterii. To tak nie działa.
Rowerów jest po prostu za mało. Wiecej zapewni większy bufor i da czas na reakcję srrwisowi.- 3 3
-
2019-04-19 18:38
400 cykli to będzie krócej niż rok
- 2 1
-
2019-04-19 12:39
(1)
Niestety łatwiej jest ryzykować nie swoimi pieniędzmi i dlatego wymyślili taki skomplikowany system całościowo elektrycznych rowerów- przecież w razie wpadki nikt siedzieć za to i tak nie pójdzie a co gorsza ze swoich nie będzie musiał oddawać
- 10 1
-
2019-04-19 18:37
Dokładnie.
Zapomnieli, że zakupy/zamówienia to tak samo ważny segment w firmie jak sprzedaż. Trzeba być specjalistą, żeby przemyśleć, co kupić, a nie byle szybko, dużo, tanio.
- 6 1
-
2019-04-19 10:26
Opinia wyróżniona
Do tego dochodzi... (3)
Wkurzony klient, który liczył na to, że sobie gdzieś podjedzie Mevo. Do pracy/ na uczelnię/spotkanie. Doznaje frustracji/rozczarowania/zdenerwowania, bo ani na czas nie dojedzie, ani korzystać z czegoś na co liczył nie może. Społeczność użytkowników mevo ma rosnące poczucie beznadzieji...na cholerę mi to było. I dochodzi do wniosku, że lepiej
Wkurzony klient, który liczył na to, że sobie gdzieś podjedzie Mevo. Do pracy/ na uczelnię/spotkanie. Doznaje frustracji/rozczarowania/zdenerwowania, bo ani na czas nie dojedzie, ani korzystać z czegoś na co liczył nie może. Społeczność użytkowników mevo ma rosnące poczucie beznadzieji...na cholerę mi to było. I dochodzi do wniosku, że lepiej liczyć na swojego jednoślada bez silnika, hulajnogę lub tłoczno- zapierdzianą SKM-kę/bus.
Mądre powiedzenie: chcesz liczyć na kogoś-licz na siebie. Z pewnością nie na Mevo.- 104 9
-
2019-04-20 08:56
jak nie może jak może?
o czym ty piszesz pajacu?
- 0 5
-
2019-04-19 13:17
Ależ to jest klasyka gatunku! (1)
Tak jest prawie zawsze jeśli coś ma działać na styku publiczne/prywatne. Gdyby to było zrobione w całości po stronie prywatnej to nikt by sobie nie pozwolił na takie cyrki. Tak samo ruszał w wielkich bólach system informacji dla komunikacji (tablice elektroniczne na przystankach). A prywatne przedsięwzięcia, takie jak Traficar czy MiiMove działają
Tak jest prawie zawsze jeśli coś ma działać na styku publiczne/prywatne. Gdyby to było zrobione w całości po stronie prywatnej to nikt by sobie nie pozwolił na takie cyrki. Tak samo ruszał w wielkich bólach system informacji dla komunikacji (tablice elektroniczne na przystankach). A prywatne przedsięwzięcia, takie jak Traficar czy MiiMove działają znakomicie, bo działają w oparciu o kalkulację biznesową, a nie widzimisię urzędasa. A nawet jeśli upadną, to stracą prywatni inwestorzy, a w takie Mevo są zaangażowane pieniądze publiczne.
- 24 3
-
2019-04-22 13:17
To jeszcze napisz ile kosztuja te super prywatne trafikary mimuwy blinkasy ekoszery i jumiaki.
- 0 0
-
2019-04-19 12:15
Opinia wyróżniona
Zadowolona! (15)
A ja się bardzo cieszę, że mamy możliwość korzystania z mevo. Wczorajsza wycieczka sprawiła mi ogromną radość, a największą było pedałowanie pod górkę. Zero zmęczenia, czysty relaks! W ostatnich dniach nie miałam problemu z wypożyczeniem roweru. Stacji jest sporo, a przejście 5 minut do następnej, nie stanowi większego kłopotu. Z cierpliwością, czekamy na uruchomienie 100% rowerów. Trzymam kciuki!
- 47 127
-
2019-04-20 13:37
Droga Patrycjo!
W ostatnich dniach nie miałaś problemu z wypożyczeniem roweru, gdyż stopniowo kurczy się grono osób, które w ogóle mają taką możliwość. Dla przykładu naświetlę Ci moją sytuację: wczoraj skończyły mi się załadowane jakiś czas temu na konto piniążki i już do odwołania nie mogę nic doładować. W dniu wczorajszym odbyłam moją ostatnią póki co
W ostatnich dniach nie miałaś problemu z wypożyczeniem roweru, gdyż stopniowo kurczy się grono osób, które w ogóle mają taką możliwość. Dla przykładu naświetlę Ci moją sytuację: wczoraj skończyły mi się załadowane jakiś czas temu na konto piniążki i już do odwołania nie mogę nic doładować. W dniu wczorajszym odbyłam moją ostatnią póki co przejażdżkę mevo. Wnioskuję, iż takich ludzi jest więcej! Również Ciebie namawiam do wyciągnięcia podobnych wniosków! Lada moment pokończą się pierwsze abonamenty miesięczne i kolejna rzesza użytkowników przestanie nimi być. Czysty relaks i ogromna radość, którą masz z pedałowania pod górkę, stanie się dobrem wysoce reglamentowanym.
- 6 0
-
2019-04-19 16:49
(1)
Bo korzystałaś z roweru w celu turystycznym, dlatego podejście do kolejnej stacji te "5 minut" to nie był problem. I pewnie godzina korzystania była też turystyczna, a nie "szczytowa". Ale wyobraź sobie, że ten rower powstał głównie do celów komunikacyjnych, wręcz szybkiej komunikacji, codziennej, a nie wycieczek rekreacyjnych. I w takim celu szukanie dostępnych rowerów przed 5-10 minut mija się z celem.
- 12 1
-
2019-04-20 13:35
Nie dla roweru w autobusie
Kto myślał , że to będzie działać to nie miał wyobraźni ani wiedzy technicznej na podstawowym poziomie.
- 1 0
-
2019-04-19 15:38
...
Czytała Pani. Mevo padnie. Trzeba zmienić operatora wyegzekwować kary wynikające z umowy od obecnego podmiotu i tyle....
- 6 1
-
2019-04-19 15:25
o infolinia się zgłosiła
- 5 1
-
2019-04-19 14:54
Kółeczko+kijek
Patrycje nigdy nie miały dużych wymagań.
- 5 2
-
2019-04-19 12:58
Patrycja nie oszukuj!!! Sporo wysiłku fizycznego ci się przyda.
Nie ma oszukiwania i udawania ze się ruszasz. Tylko siła własnych mieści
- 2 3
-
2019-04-19 12:52
Ojej. (3)
Twoja opinia jest wyróżniona.
Przez kogo? Raczej nie przez ludzi.
Fajny ten system gdzie dodatkowo wypycha się "odpowiednie" politycznie komentarze na przód poprzez "wyróżnienie" redakcji.
Bareja upadłby ze śmiechu.- 32 6
-
2019-04-19 23:42
pisowska małpiarnia bezustannie troluje (1)
moderacja jest niezbędna
- 3 7
-
2019-04-20 08:57
ale ten portal jest pisowską prostytutką
i to ich własne trole tu trolują,
inaczej już 4 lata temu by było logowanie i moderacja- 0 6
-
2019-04-19 15:27
ja bym pozostawił tylko przychylne komentarz tzw prawomyślne - resztawon
- 6 3
-
2019-04-19 12:22
(3)
Patrycjo zapomniałaś dodać że Twoja wycieczka była o 3 w nocy. W tym czasie ma się jakąkolwiek szanse na rower.
- 28 3
-
2019-04-19 12:51
moze po prostu ma abonament i uzywa mozgu (1)
w przeciwienstwie do ludzi ktorzy niszcza nowe opony, jezdza z wystawiona 'nozka' postojowa itd, jakim trzeba byc przyglupem zeby zepsuc nowy rower? czy po prostu wystarczy byc n... jak szpadel ?
- 8 21
-
2019-04-19 15:07
Abonament
Ja mam abo i nie korzystam, bo znaleźć rower w mojej okolicy niemal codziennie graniczy z cudem...
- 12 0
-
2019-04-19 12:40
I trochę
koksu by się znalazło w krwi Patrycji też
- 14 3
Wszystkie opinie
-
2019-04-19 10:42
szukam chętnych na pozew zbiorowy o zwrot pieniędzy zgodnie z odstapienie od umowy (3)
- 25 4
-
2019-04-19 10:45
(2)
Dlaczego?
- 1 5
-
2019-05-21 08:30
Dlatego że rowerów nie ma
Wpłacasz kasę a codziennie żadnego roweru w pobliżu. Powinna być możliwość odstąpienia jak przy zakupie na odległość.
- 0 0
-
2019-04-19 10:47
4 ekszyn
- 3 2
-
2019-04-19 10:29
Ludzie chcą zwrotu pieniędzy z abonamentów ? (4)
I na infolini mówią że nie ma takiej możliwości . Gdańszczanie chcą spowrotem swoich pieniędzy które władowały w abanmenty jak można je odzyskać ????
- 25 5
-
2019-04-19 10:41
(2)
Przeceiż są rowery dostępne tylko nie ma jak kupować abonamentu
- 2 5
-
2019-05-21 08:27
W centrum Gdańska 3 rowery na 20 stacji wokół dworca
I tak codziennie. Mam abonament ale jak dojechać do pracy w takiej sytuacji? Zanim dojdę do roweru jestem prawie na miejscu.
- 0 0
-
2019-04-19 10:43
Pisz do UOKIK
- 5 0
-
2019-04-19 10:44
Spadaj trollu.
- 1 5
-
2019-04-27 05:31
arnold nie pisz bzdur.
- 0 0
-
2019-04-24 15:55
Nowy szef...
Moi drodzy jak kuchenka działa źle, to nowe garnki nie pomogą. Tu trzeba wymienić cały sztab ludzi, którzy "myśleli, że dadzą radę". Nie dają i sam nowy szef tu nie pomoże.
- 0 0
-
2019-04-19 23:35
Aplikacja (3)
Kiedy będzie aplikacja na Symbiana?
- 4 0
-
2019-04-19 23:40
(1)
Na co?
- 3 0
-
2019-04-23 23:32
Na Symbiana, czyli na smartfony jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek: Nokię. Wbrew pozorom wciąż popularnego i używanego systemu na smartfony. Nie każdy używa produktów z logiem ogryzka lub robota.
- 0 0
-
2019-04-20 08:14
Któż to?
- 2 0
-
2019-04-19 10:04
Trzeba sie pogodzic ze na wakacje dalej mevo nie bedzie (4)
- 158 10
-
2019-04-23 10:20
Przecież na wakacje się wyjeżdża.
Zapraszamy do Warszawy mamy dużo rowerów.
- 0 0
-
2019-04-19 11:52
Przez ostatnie X lat też go nie było (1)
- 12 1
-
2019-04-23 10:05
Ale nikt wcześniej nie przepie..olił na to kasy z naszych podatków ;)
- 0 0
-
2019-04-19 17:30
Taki Miś 21 wieku
Za grube miliony
- 9 0
-
2019-04-19 10:03
czy naprawdę nie mozna było tego zrobic uczciwie? (13)
- 320 19
-
2019-04-19 10:07
Jest uczciwie tylko podczas planowania coś nie pykło :( (1)
- 7 23
-
2019-04-23 10:03
A co to jest startup studentów, że nie pykło coś podczas planowania?
- 0 0
-
2019-04-19 10:40
Jak ty coś kupisz i to nie działa (2)
to jesteś oszustem?
- 6 13
-
2019-04-19 11:45
Tak (1)
Jak kupujesz coś co nie jest tyle warte, jak kupujesz pomysł którego nikt nie chce kupić bo potrafi liczyć ( powinny być normalne rowery, zero kłopotów z baterią i użytkowaniem roweru) i na koniec jak kupujesz to za nie swoje pieniądze i jest to 5 razy droższe niż inny wydatek to tak jesteś oszustem. Notabene rower w cenie dobrego skutera... Kupiono elektryczne rowery mimo że są już elektr skutery. Mógł bym podac masę powodów dla których ten pomysł jest bezsensowny.
- 16 4
-
2019-04-19 12:25
Były konsultacje społeczne.
A rower i skuter to dwie różne rzeczy...
- 2 9
-
2019-04-19 10:07
(1)
w pl ?? pęknięta rama bo pewnie we trzech jechali
- 20 3
-
2019-04-19 11:16
no popacz jacy ci gdańszczanie oszczędni
... prawie jak ci poznaniacy :))))
- 8 3
-
2019-04-19 10:27
w Gdańsku nawet spinaczy nie kupuja uczciwie:) (2)
- 22 8
-
2019-04-19 10:39
Dostałeś książkę i nie wiesz co z nią zrobić, kacperku? (1)
- 8 23
-
2019-04-19 11:10
Wyrwie kartki i zapcha szpary w oknach xD
- 4 13
-
2019-04-19 10:18
nie w Gdańsku (1)
- 14 4
-
2019-04-19 10:40
Pamiętajcie przy następnych wyborach
- 16 4
-
2019-04-19 10:35
ja
nie
- 2 0
-
2019-04-19 10:04
(68)
Co trzeba robić z rowerem żeby połamać ramę?
- 200 9
-
2019-04-22 20:30
Rama uległa złamaniu podczas jazdy. Człowiek spadł z roweru i uległ powaznemu wypadkowi. Z tego co wiem leży połamany...
- 0 0
-
2019-04-20 23:55
Głosowac na Peło moze?
- 0 0
-
2019-04-19 10:16
Chyba.. (8)
Wjechac na krawężnik z impetem :)
- 9 7
-
2019-04-19 11:23
to i tak - powinny się szprychy wygiać .... a nie RAMA pęknąć !!!! (7)
- 33 4
-
2019-04-19 12:28
Przy dobrze zaplecionych kołach zawsze pada rama albo widelec (6)
Dlatego jak spojrzysz na mtb, mają w tym miejscu dospawane grube kawały żelaztwa :)
- 3 6
-
2019-04-20 23:07
ok może jestem stary, to trochę wyjaśnia,
ale w życiu w moich rowerach pękały
ramy
felgi
szprychy (wielokrotnie)
widelce
zawiasy składaków
bagażniki
błotniki
łancuchy
nawet piasta raz pekla, przednia, w poprzek
a rama mevo ma taki kształt, że aż się prosi o pęknięcie,
strach się bać- 2 0
-
2019-04-19 12:32
grube kawały czego???? (2)
- 9 3
-
2019-04-19 17:40
guffna mrożonego!!
- 2 3
-
2019-04-19 13:54
żelaztwa
też nie wiem co to;)
- 4 3
-
2019-04-19 13:42
tyle, że to jest rower miejski ... a nie góral do hopków (1)
- 6 0
-
2019-04-19 14:10
I dlatego pęka, jak ktoś hopki zalicza
Proste
- 5 1
-
2019-04-19 10:20
Zamontować baterię i silnik (6)
Podnoszący wagę do 30 kg :)
I z ciekawości sprawdziłem tą apkę i słabo to wygląda, rejestracja na nr tel i pin??? A potem przysyłają pin mailem - gdzie jakieś standardy bezpieczeństwa? Czemu nie normalnie, email i hasło? Czemu nie można prosto zalogować się przez fb, google, itp? Po co pesel? Jak można usunąć konto? Nie można??? Jakby dokładnie to przetestował to pewnie można by się przyczepić do wielu rzeczy - pewnie studenci to pisali i dane użytkowników nie są zabezpieczone :)
I dostępność systemu przekroczyła niedawno 50%, ale to zasługa raczej wykruszania się użytkowników i braku nowych a nie powiększenia liczby rowerów czy szybszej wymiany baterii.- 33 3
-
2019-04-19 10:25
(5)
PESEL dlatego że mieszkasz w obozie europejskim zwanym Polską
- 4 9
-
2019-04-19 10:41
w wersji angielskiej nie ma peselu... (1)
- 5 4
-
2019-04-20 22:54
nie ma
ale jak podasz polski numer telefonu
to skrypt chce pesel tez w wersji angielskiej
a jak podasz numer fikcyjny albo wirtualny
to nie dostaniesz pinu, bo posylaja go smsem
pułapka
użyczy ktoś numeru zagranicznego na dziesięć minut
2 hack the bad system?- 1 0
-
2019-04-19 10:43
Tak, tak (2)
tragedia
- 4 0
-
2019-04-19 13:45
bo na pesel to można i kredyt w banku wziąść i na OLX bez płacenia coś zakupić (1)
jak podpowiada doświadczenie ...
- 9 0
-
2019-04-19 22:48
wziąć
- 7 4
-
2019-04-20 20:00
Albo naprzykład utopic rower
- 0 0
-
2019-04-19 10:51
(4)
Pękła podczas zwykłej jazdy. Osoba, która na nim jechała, odniosła niestety poważne obrażenia.
- 14 0
-
2019-04-19 11:49
Chyba narkotycznej zwykłej jazdy. (1)
Od zwykłej jazdy rowerem nie pęka rama. Dobry towar musiał mieć kolega.
- 2 11
-
2019-04-20 14:49
Albo Nextbike kupił g.wniany towar.
- 3 1
-
2019-04-19 11:21
To mój kolega miał ten wypadek. Odniósł poważny uraz. (1)
Ma od tego czasu ksywkę "Azja".
- 7 0
-
2019-04-19 11:28
hahahaha dlaczego?
- 2 3
-
2019-04-19 17:07
(2)
Błąd produkcyjny. Po prostu egzemplarz z wadą ukrytą.
- 2 5
-
2019-04-19 21:04
(1)
Pewnie humanista...
Więc tłumacze
W obecnych czasach taki defekt spoiny/materiału jest niedopuszczalny i łatwy do wychwycenia.
Zwlaszcza jak produkcja powtarzalna.- 7 0
-
2019-04-20 14:48
Żeby wychwycić to trzeba próbować.
Kontrola jakości po stronie zamawiającego ograniczała się do kontroli ceny.
- 3 0
-
2019-04-20 11:57
Wystarczy źle pospawać
- 5 0
-
2019-04-19 10:10
(9)
Jeśli pękła podczas zwykłego użytkowania bo raczej dh czy fr nikt tym nie jeździ to jest to fakt niedopuszczalny i zagrażający zyciu/zdrowiu.
To powinno być wyjaśnione, że jest to tandeta to wiadomo, ale ze Az taka?- 86 4
-
2019-04-19 10:19
Racja (8)
Dodajmy że tandeta za 12 000 zł...
Jeżdżę jednym rowerem ponad 10 lat, za 800zł ale ze sklepu rowerowego. Robiłem na nim cuda w różnych warunkach i nawet nie pomyślałem że tam coś może się złamać...- 62 5
-
2019-04-19 10:40
czy twój rower waży 30kg? Ile ty ważysz? (6)
- 5 10
-
2019-04-19 11:17
Wada fabryczna, gdzie żeby rama pękła? (2)
Ramy pękały w Wigry 3, ale to był głęboki PRL, za taką kasę rower powinien być z dobrych materiałów i odpowiednio zespawany!
- 28 2
-
2019-04-20 10:09
Mi za flaszke Vistuli rame pospawali i hulal 20 lat ze hej az zerdzewial.
- 2 0
-
2019-04-19 20:01
Mi pekly wigry. Ale dopiero po kilku latach niemalze codziennego uzywania. Tutaj pekaja po miesiacu!
- 12 0
-
2019-04-19 11:02
(1)
W mokrych ciuchach 75 :-)
- 9 3
-
2019-04-19 14:33
tylko majty mokre?
- 8 7
-
2019-04-19 12:42
Rower 15kg
Ja 100 kg
Rower typowo trailowy
Dropy, małe hopy- 5 0
-
2019-04-19 10:24
Ale pamiętałeś o zabezpieczeniu?
- 5 8
-
2019-04-20 10:07
KArb strukturalny przy spoinie- poczytaj sobie o tym. np przy winie
- 2 0
-
2019-04-19 10:21
(11)
Hm, moja koleżanka ważąca 100 kg kiedyś złamała ramę w swoim rowerze...Może w tym rzecz?
- 10 4
-
2019-04-19 10:24
(5)
Więc jechała jakimś szitem.
Normalny rower nie pęka od 100kg- 16 4
-
2019-04-19 10:26
(4)
Pewnie masz rację, to był jej rower, za jakieś 1200zł :)
- 8 0
-
2019-04-19 11:25
stare wigry za 1200? (1)
- fiuuu fiuuuu !!!
- 4 1
-
2019-04-19 21:28
Teraz sa tyle warte
- 4 0
-
2019-04-19 11:06
cena nie jest jedynym wyznacznikiem jakosci (1)
- 12 3
-
2019-04-19 11:22
Jasne, ja jeżdżę rowerem za 500 zł od wielu lat. Kwestia co to znaczy "normalny rower", dla mnie normalny rower to też mój i też rower mojej koleżanki :) Widocznie bywa różnie i nie należy wierzyć parametrom, że max. to 120 kg :)
- 7 0
-
2019-04-19 10:27
(3)
Sama czy z ....
- 4 0
-
2019-04-19 19:37
Bez siodełka
- 1 2
-
2019-04-19 10:30
(1)
z torbą w koszyku :)
- 4 0
-
2019-04-19 11:11
A torba z jajkami?
- 5 0
-
2019-04-19 11:50
Twoja koleżanka?
Chyba Ty!
- 3 2
-
2019-04-19 13:22
Co trzeba robić z rowerem żeby połamać ramę? (2)
Jak to co, żreć codziennie ja świnia, utuczyć się do 150 kg i potem wsiadać na rower
- 6 8
-
2019-04-19 16:40
Za PRLu prawie wszystkie moje ciotki mialy po 100 i wiecej kg. Wszystkie jezdzily na Jubilatach i Wigrach. Co dzien. Faktycznie, JEDEN z tych rowerow nie wytrzymal, ale stalo sie to po wielu latach jazdy. Te mevo to jakis totalny, przeplacony szajz.
- 15 3
-
2019-04-19 13:46
tak to tylko Krycha+ w Sejmie potrafi
- 5 8
-
2019-04-19 15:57
Źle zespawać ?
- 2 1
-
2019-04-19 14:57
TUV i wszystko jasne
To zależy od tego jakie certyfikaty mają te "rowery".
- 6 0
-
2019-04-19 14:52
jazda bez trzymanki
Polecam spróbować jechać bez trzymanki na mevo. Filmik z mojej próby jest na insta. Sztywność konstrukcji roweru jest.. hmm.. inna.
- 7 4
-
2019-04-19 14:35
Nie zadawaj trywialnych pytan
- 1 2
-
2019-04-19 14:10
Głosowac na Peło...
- 7 5
-
2019-04-19 14:05
No właśnie, tandeta.
- 8 0
-
2019-04-19 13:40
(1)
To mogła być zwykła wada konstrukcyjna, przy takiej partii mógł się zdarzyć jakiś defekt, który spowodował pęknięcie ramy
- 3 8
-
2019-04-19 13:49
Taki defekt nie ma prawa się zdarzyć.
- 9 0
-
2019-04-19 11:07
Aby połamać ramę
Należy obniżyć jakość kontroli międzyoperacyjnej podczas spawania ram.
- 22 0
-
2019-04-19 10:19
miec 150 kg wagi. to wystarczy (2)
te przyjmuja max 120 kg bez uszkodzenia.
- 11 3
-
2019-04-19 10:21
(1)
150kg to normalny miejski rower bez problemu wytrzyma
To nie jest odchudzony karbonowy ścigacz dla kolesi co ważą 60kg- 27 2
-
2019-04-19 11:05
ten nie wytrzmuje. nie sprawdzaj tego na sobie ;)
- 8 0
-
2019-04-19 10:32
niekoniecznie cokolwiek - jeśli jest źle zespawana
- 7 0
-
2019-04-19 10:16
zjechać/skoczyć ze schodów
- 14 2
-
2019-04-19 11:01
Mevo tylko dla mieszkańców lepszych dzielnic i mających wyższe wykształcenie (3)
raczej nie jest tajemnicą, że uszkodzenia rowerów to dzieło tych żyjących z socjalu, biorących zasiłki i wynajmujących mieszkania. Mevo powinno być tylko dla ludzi w wyższym wykształceniem, posiadających swoje mieszkania bez kredytu. Wtedy wszystkie byłyby jak nowe.
- 8 13
-
2019-04-22 20:27
Co to w ogóle za żenujący tekst... Co ma piernik do wiatraka? Abonament na rower to jedna rzecz. A posiadanie własnego mieszkania zupełnie inna. Naprawdę sądzisz, że każdy kto nie ma swojego mieszkania żyje z socjalu??? I odczep się od ludzi, którzy mają mieszkania na kredyt. Bo w moim pokoleniu z lat osiemdziesiątych tylko na kredyt ludzie kupują. A i dostać kredyt nie jest łatwo.
- 0 0
-
2019-04-21 09:35
Janusze
Ostatnio widziałem "burżujów" jak po kocich łbach jeździli
- 0 0
-
2019-04-20 13:54
chyba że,
oni też napija się w piatkowy wieczór, doprawia koksem i jeszcze piwo zabiorą na drogę do domu.
Mam takich sąsiadów- 1 0
-
2019-04-19 10:26
Opinia wyróżniona
Do tego dochodzi... (3)
Wkurzony klient, który liczył na to, że sobie gdzieś podjedzie Mevo. Do pracy/ na uczelnię/spotkanie. Doznaje frustracji/rozczarowania/zdenerwowania, bo ani na czas nie dojedzie, ani korzystać z czegoś na co liczył nie może. Społeczność użytkowników mevo ma rosnące poczucie beznadzieji...na cholerę mi to było. I dochodzi do wniosku, że lepiej liczyć na swojego jednoślada bez silnika, hulajnogę lub tłoczno- zapierdzianą SKM-kę/bus.
Mądre powiedzenie: chcesz liczyć na kogoś-licz na siebie. Z pewnością nie na Mevo.- 104 9
-
2019-04-19 13:17
Ależ to jest klasyka gatunku! (1)
Tak jest prawie zawsze jeśli coś ma działać na styku publiczne/prywatne. Gdyby to było zrobione w całości po stronie prywatnej to nikt by sobie nie pozwolił na takie cyrki. Tak samo ruszał w wielkich bólach system informacji dla komunikacji (tablice elektroniczne na przystankach). A prywatne przedsięwzięcia, takie jak Traficar czy MiiMove działają znakomicie, bo działają w oparciu o kalkulację biznesową, a nie widzimisię urzędasa. A nawet jeśli upadną, to stracą prywatni inwestorzy, a w takie Mevo są zaangażowane pieniądze publiczne.
- 24 3
-
2019-04-22 13:17
To jeszcze napisz ile kosztuja te super prywatne trafikary mimuwy blinkasy ekoszery i jumiaki.
- 0 0
-
2019-04-20 08:56
jak nie może jak może?
o czym ty piszesz pajacu?
- 0 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.