• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Taksówkarz chce zwrócić pieniądze pokrzywdzonej

Rafał Borowski
5 listopada 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Sprawa kursu za 850 zł została zgłoszona policji, która prowadzi postępowanie w tej sprawie. Sprawa kursu za 850 zł została zgłoszona policji, która prowadzi postępowanie w tej sprawie.

Przeprosiny, zwrot skradzionych pieniędzy oraz darmowa przejażdżka po Gdańsku w ramach rekompensaty. Oto, co zadeklarował taksówkarz, który pod koniec października zainkasował od turystki z Norwegii 850 zł za kilkuminutowy kurs po centrum Gdańska. - Chcę tylko odzyskać moje pieniądze, nie chcę mieć z nim nic wspólnego - odpowiada oszukana Norweżka.



Czy potrafisz przeprosić za swój błąd?

W ubiegłym tygodniu opisaliśmy zdarzenie, do którego doszło w centrum Gdańska pod koniec października. Za trwający kilka minut kurs przez centrum Gdańska taksówkarz zażądał od obywatelki Norwegii 85 zł, a na terminalu i tak nabił 850 zł. Sprawa opisanej przez nas kradzieży odbiła się szerokim echem w mediach w całym kraju.

Jak udało nam się ustalić na początku tego tygodnia, taksówkarz skontaktował się z oszukaną klientką. Przesłał jej drogą mailową wiadomość, w której przeprosił za swoje postępowanie.

Taksówkarz: bardzo przepraszam



Zadeklarował również, że zamierza zwrócić przywłaszczone pieniądze. Nie wiemy, w jaki sposób wszedł w posiadanie adresu Norweżki, ale znamy pełną treść maila. W oryginale została ona napisana po angielsku, tłumaczenie pochodzi od redakcji.

- Zostałem poinformowany, że doszło do pomyłki podczas płatności kartą. Chciałbym Panią przeprosić, nie miałem zamiaru Pani oszukać. To mój błąd, który popełniłem z powodu przemęczenia. Jeśli wyraża Pani zgodę, chcę zwrócić pieniądze, proszę podać numer konta bankowego i pobraną kwotę w koronach norweskich - brzmi pierwsza część nadesłanej przez taksówkarza wiadomości.

Tłumaczenie zablokowania drzwi auta



Warto wspomnieć, że przywłaszczenie pieniędzy to niejedyny zarzut, jaki postawiła taksówkarzowi okradziona Norweżka. Oprócz tego wszystkie drzwi samochodu miały zostać zablokowane, gdy doszło do sprzeczki o zapłatę za kurs. Skruszony kierowca przedstawił swoją wersję tego incydentu.

- Chciałbym również Panią przeprosić za to, że wydawało się, iż zamknąłem drzwi w mojej taksówce. W moim samochodzie automatycznie blokują się drzwi podczas jazdy, mogę je otworzyć dopiero po zatrzymaniu się. Stąd właśnie wziął się dźwięk, który błędnie został uznany przez Panią za zamknięcie drzwi. Było odwrotnie - ja właśnie otworzyłem drzwi. Mam nadzieję, że pewnego dnia wróci Pani do Gdańska, a ja wtedy z przyjemnością odbiorę Panią z lotniska, a potem zawiozę z powrotem. Oczywiście za darmo, w ramach przeprosin za całe zamieszanie. Raz jeszcze bardzo przepraszam - kontynuuje kierowca taksówki.

Norweżka: mam nadzieję, że czegoś go to nauczyło



O skomentowanie powyższej wiadomości poprosiliśmy okradzioną Norweżkę. Nasza rozmówczyni nie kryła swojego rozgoryczenia. Poinformowała, że do chwili obecnej wciąż nie otrzymała obiecanego przelewu i - delikatnie mówiąc - nie zamierza skorzystać ze złożonej jej propozycji dowozu z i na lotnisko.

- Nie otrzymałam jeszcze żadnych pieniędzy. Chcę tylko je odzyskać i nie chcę mieć z nim żadnego kontaktu. On wie, co zrobił, a e-mail nie rozwiązuje problemu. Rozumiem, że obawia się utraty pracy, ale powinien o tym pomyśleć, zanim mnie oszukał. To nie jest w porządku. Nie mam pojęcia, w jaki sposób taksówkarz zdobył mój adres e-mailowy. Byłam zaskoczona, gdy odczytałam wiadomość od niego. Ja chcę tylko odzyskać moje pieniądze i mam nadzieję, że czegoś go to nauczyło - skomentowała turystka z Norwegii.
Próbowaliśmy skontaktować się z taksówkarzem, aby wyjaśnić, dlaczego jego klientka nie otrzymała zwrotu pieniędzy. Jednak do chwili publikacji artykułu mężczyzna nie odpowiedział na naszą prośbę o kontakt.

Opinie (439) ponad 20 zablokowanych

  • Pod sąd hochsztaplera!

    I won z zawodu!

    • 67 4

  • Janusz (2)

    Typowy taxi Janusz a ubera to się czepiają

    • 94 7

    • Złotówy minusuja hue hue

      • 0 1

    • Własnie dlatego.

      .

      • 0 0

  • Jak było naprawdę to wiedzą tylko oni (1)

    Może było faktycznie jak opisuje taksówkarz, a może to skrucha i obawa przed utratą pracy czy innymi konsekwencjami. może było tak jak opisywało to Norweżka, a może podeszła do sprawy na wyrost np. z tymi zamykanymi drzwiami i się przeraziła. Może zespół dziwnych przypadków... to pozostanie tajemnicą polsko-norweską.

    • 19 45

    • 85zł za dwa kilomety też było pomyłką?to zwykli złodzieje którzy oszukują skandynawów, wiedząc że nie będzie im się chciało bawić sie z policją itd. Tfu złodzieje i oszuści

      • 6 0

  • "Darmowa przejeżdzka po Gdańsku"

    Ale nie za długo i bez ogrzewania

    A tak na poważnie - zabrać mu licencje

    • 116 6

  • Powinien miec dozywotni zakaz wykonywania zawodu i sprawe w sadzie

    • 97 4

  • Próba ratowania d..y, a nie przeprosiny! Chyba nikt w to nie uwierzył!?

    • 128 2

  • Jak się kogoś przeprasza

    to trzeba mówić prawdę, a nie ściemniać ze zaszła jakaś pomyłka. Takie przeprosiny to kolejna zniewaga.

    • 110 3

  • Buraki...

    Chamy zlodzieje i cwaniaki ......tfuuuu na pohybel tym wąsatym cwaniakom...

    • 74 4

  • Grrr ... (1)

    Łaski burak nie robi!!!

    • 41 3

    • Zgadzam się... policja tylko łaskę robi, że w kryminale złodziej jeszcze nie siedzi. Kradzież w biały dzień i jest na to paragraf.

      • 1 0

  • Ktoś wie co to za złotówiarz? Gdzie zazwyczaj stoi na słupku? Jakie auto? Korporacja czy niezrzeszony? (13)

    Z chęcią skorzystam z jego "usług". Zobaczymy ile mnie skasuje.

    • 68 3

    • Tak (1)

      Chrysler C300 kombi

      • 8 3

      • Nie

        Panda w gazie

        • 0 2

    • zabrać koncesje (2)

      a nazwisko nr ?

      • 6 1

      • Nazwisko jego Hakon V (1)

        • 1 1

        • dociekliwy czytelnik

          Podobno to złotówa z czarnego Passata wszyscy już o nim mówią !!! Uwaga na czarnego Passata

          • 3 3

    • na 99% były (?) policjant

      Stąd możliwość dotarcia do adresu mailowego klientki... Tylko nie wiadomo, po co ściemnia, że nie wie, na jakie konto bankowe ma dokonać zwrotu? Przecież ma je na wyciągu ze swojego rachunku. Ze swojej strony radziłabym wszystkim pokrzywdzonym w ten sposób klientom zgłaszać takie przekręty dowolnemu urzędowi skarbowemu (z załączeniem kopii dowodu płatności, z którego wynika nr rachunku bankowego złotówy).

      • 14 2

    • Do pracy się weźcie! (1)

      Etatowcy... Po pracy biedaki stoicie w korkach i Wam się nudzi. Typ się pomylił, przyznał do błędu i tyle. A Wy dalej sensacji szukacie. A może ten, a może tamten. Obrażacie wszystkich, a g...no wiecie. W artykule norweskim jest nawet zdjęcie tej taksówki.

      • 0 31

      • "pomylił się" i skasował 85 zamiast 20-30 za 2km

        "pomylił się" i skasował 850 zamiast 85

        • 8 0

    • Robert (1)

      Też chętnie skorzystam z tego k,. Wy usług. Tylko że się nie wywinie

      • 4 1

      • Nie chojracz tyle, bo się przejdziesz.

        • 2 0

    • (1)

      To berety które stoją na skrzyżowaniu stągiewnej i chmielnej.
      Same stare Alfy, Alhambry, Sharany i inne czarne padalce.

      • 7 1

      • Tramwaj zaprasza

        Jak Ci się nie podoba, co tam stoi, to nikt wsiadać nie każe.

        • 2 10

    • haha

      haha pitolnij się w musk d**ilu

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane