- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (105 opinii)
- 2 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (17 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (313 opinii)
- 4 Neptun jak nowy. Zobacz, jak go myto (45 opinii)
- 5 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (49 opinii)
- 6 Pod prąd uciekał przed policją (276 opinii)
Także rugbiści inspirują inżynierów IT
Młody inżynier wędruje po Gdańsku. Szuka i znajduje tu inspirację dla swojej pracy.
Miasta zwykle reklamują się pokazując w spotach swoje najciekawsze miejsca. Prywatne firmy robią zwykle inaczej, ale czasami robią wyjątek. W tym wypadku, bardzo udany.
W tej kilkudziesięciosekundowej migawce nie ma komputerów, układów scalonych, kilometrów kabli, słowem tego, co kojarzy się przeciętnej osobie z firmą z sektora najnowszych technologii teleinformatycznych.
Zamiast tego w krótkim filmie występują m.in. rugbiści Lechii Gdańsk, stadion przy Traugutta 29, mewy, pomnik Neptuna, port w Gdańsku, Aleksandra Olszewska, opiekunka pomnika Poległych Stoczniowców na Placu Solidarności oraz Bazylika Mariacka, uliczki Plebania i Piwna.
A także Marcin Fuszara, inżynier z Ośrodka Badawczo Rozwojowego Intela, który po Gdańsku spaceruje, i którego widziane w Gdańsku rzeczy inspirują do pracy.
- Ten film nie jest reklamą, nie opowiada o technologiach i produktach firmy Intel. Wywodzi się z tradycji Discovery Short, krótkich materiałów opowiadających o ciekawych ludziach, miejscach i zjawiskach. Film powstał przy okazji projektu Discovery Ciekawość, którego partnerem jest Intel. To historia o tym jak ciekawość świata i inspirujące otoczenie sprzyja innowacjom. Opowiada ją młody inżynier, pracownik ośrodka badawczo-rozwojowego firmy Intel w Gdańsku - mówi Łukasz Kowalik z Intela.
Pomysłodawcą filmu jest Jacek Szymczyk z telewizji Discovery.
- Pojawił się pomysł, by wyprodukować interesujący, lokalny materiał filmowy - i przez niego przybliżyć koncept "Ciekawosci" polskim widzom. Nie sposób w tym kontekście pominąć Gdańska jako miasta, w którym mieszkają i pracują osoby, których praca ma wpływ na nasze życie, miejsca bardzo związanego ze współczesną historią Polski, co zresztą w naszym filmie zaznaczyliśmy - tłumaczy Jacek Szymczyk.
Najnowszy spot reklamowy Gdańska, który powstał w ramach kampanii "Wyjdź poza ramy".
Miejsca
Opinie (72) ponad 10 zablokowanych
-
2011-10-26 23:47
"stadion przy Traugutta 29"
to ten w 00:05?
- 0 2
-
2011-10-26 14:25
A ja już od 2 lata staram się o pracę w Intelu i nic.. (3)
A kupiłem już sobie nawet sandały i skarpetki w różnych kolorach
- 57 13
-
2011-10-26 20:25
Ważne
i nie podcierać się po robieniu kupki bo to nie po hipisowskunie przyjmą Ciebie ;)
- 1 3
-
2011-10-26 14:34
musisz jeszcze dokupic koszule w krate i miec tluste wlosy... (1)
- 30 8
-
2011-10-26 14:35
Młody, Stary, do roboty!
- 18 0
-
2011-10-26 20:21
Także rugbiści inspirują inżynierów IT
"Także rugbiści inspirują inżynierów IT"Jak ich rugbyści zainspirują to balkony inżyniery pod okami będą mieli;D
- 0 0
-
2011-10-26 18:40
zakamuflowana opcja niemiecka?
W 9 sekundzie pojawiła się twarz starszego mężczyzny w czymś w rodzaju tyrolskiego(?) kapelusza, i jednocześnie wyskoczył mi baner "Adler - szkoła języka niemieckiego"
- 6 1
-
2011-10-26 15:43
Autobus na długiej oraz inne bzdury co pokazuje klip? (1)
klip nic ciekawego nie pokazuje przerost formy nad trescią .Jezioro łabedzie na molo? Ten klip by sie nadawał gdyby był udawany jako porabana jak zawsze nowoczesna forma artystyczna wkórej jak zawsze niewiadomo oco chodzi.
- 5 16
-
2011-10-26 18:33
po pierwsze: nie na Długiej ...
(to już zresztą wyżej wyjaśniono), a po drugie - artykuł jest o innym klipie, ale jak się domyślam, jest za długi, żebyś dał radę go przeczytać :P
- 2 1
-
2011-10-26 15:50
(1)
juz sami odpowiedzieliscie sobie co umiemy i mozemy. nie umiecie tych samych zadan i czynnosci nawet nazwac po polsku tylko uzywacie obcych nazw, a dopuki tak bedzie i tym nawet sie cieszyc nic i nikt nas nie bedzie zauwazal. do tego nasi niby ,,kapitalisci,, nie widza udanych inwestycji gdy nie zarobia szybko 400 lub 500 procent.
- 0 1
-
2011-10-26 18:31
a ty nawet nie umiesz...
po polsku napisać słowa "dopóki"
- 2 0
-
2011-10-26 15:13
zgodnie z prawem, miasto powinno zaplacic podatek od korzysci, ktore (1)
ponosi w zwiazku z bezplatna reklama. w koncu wszyscy sa rowni.
- 17 7
-
2011-10-26 16:25
Leć i zapłać
jeśli czujesz się w powinności. Jako mieszkaniec jesteś częścią tego miasta. Ja posiedzę. Właściwie nie jesteś częścią miasta, jesteś częścią towaru, który jest reklamowany. Do tego wszystko się sprowadza. Jak już wszystko w swoim życiu uprzedmiotowisz to zgłoś swój mózg do elektrowni z powodu tego, że wytwarza energię elektryczną na twoje potrzeby, żeby ci założyli licznik i zapłać podatek od tej korzyści.
- 4 0
-
2011-10-26 14:47
polak z krwi i kości. taka tradycja narodowa.
- 0 0
-
2011-10-26 14:44
mnie inspiruja murale na zaspie, myśle sobie wtedy że dawno takiego cyrku na zaspie nie było.
- 13 2
-
2011-10-26 14:44
baletnice na molo, dobre,dobre.
- 11 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.