• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

Krzysztof Koprowski
23 października 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Biuro Rozwoju Gdańska to jednostka miasta powołana do przygotowania przede wszystkim planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych opracowań urbanistycznych. Biuro Rozwoju Gdańska to jednostka miasta powołana do przygotowania przede wszystkim planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych opracowań urbanistycznych.

Świeczki zapachowe, komplety do badmintona, jabłuszka do jazdy na śniegu, a nawet worki na psie odchody, ogrzewacze do rąk i śrubokręty - takie przedmioty do autopromocji zamówiło Biuro Rozwoju Gdańska zajmujące się planowaniem przestrzennym miasta.



Jak oceniasz pomysł na autopromocję BRG?

Biuro Rozwoju Gdańska rozpisało niedawno zapytanie ofertowe na dostawę łącznie 4220 gadżetów promocyjnych opatrzonych logotypem BRG, podzielonych na 30 kategorii.

Wśród nich znajdziemy typowe materiały papiernicze, jak zakreślacze w pięciu kolorach (150 szt.), zestawy piśmiennicze (100 szt.), długopisy (300 szt.) oraz filiżanki (100 szt.) i kubki/szklanki (100 szt.).

Asortyment zamówionych produktów jest jednak znacznie szerszy. Na liście widnieją również:

  • świeczki zapachowe w metalowym pudełku, zamykane wieczkiem (200 szt.),
  • komplet do badmintona z dwoma lotkami w etui (150 szt.),
  • jabłuszka zjazdowe na śnieg (150 szt.),
  • zasobniki z woreczkami na psie odchody (150 szt.),
  • zestawy plażowe z wiaderkiem, foremkami i łopatkami (100 szt.).

Biuro Rozwoju Gdańska pragnie także przygotować się na niekorzystne warunki atmosferyczne, stąd w zamówieniu odnajdziemy m.in.
  • peleryny przeciwdeszczowe (70 szt. dla osób dorosłych, 70 szt. dla dzieci),
  • parasole (170 szt.),
  • ogrzewacze do rąk (500 szt.).


Gdyby doszło jednak do awarii któregoś z gadżetów, z pomocą mogą przyjść śrubokręty z sześcioma końcówkami i lampką LED (100 szt.), a w razie nieudanej naprawy pocieszeniem mogą okazać się pluszowe pacynki z wizerunkiem lwa (150 szt.) lub maskotki w kształcie lwa (150 szt.).

Wśród zamówionych gadżetów są także m.in. etui na karty płatnicze z ochroną przed skanowaniem (150 szt.), ekologiczne torby na zakupy (200 szt.), pokrowce na siodełka rowerowe (150 szt.) oraz pompki rowerowe (70 szt.).



Urzędnicy zamówione gadżety chcą rozdawać przede wszystkim mieszkańcom dzielnic objętych rewitalizacją. Na zdjęciu dyskusja nad planem ul. Nowej Wyzwolenia w Nowym Porcie, po której odrzucono wszystkie wnioski do projektu planu zagospodarowania. Urzędnicy zamówione gadżety chcą rozdawać przede wszystkim mieszkańcom dzielnic objętych rewitalizacją. Na zdjęciu dyskusja nad planem ul. Nowej Wyzwolenia w Nowym Porcie, po której odrzucono wszystkie wnioski do projektu planu zagospodarowania.
Zamówione gadżety nie trafią jednak do pracowników BRG, lecz zostaną rozdane mieszkańcom. Będą dystrybuowane przez organizacje i stowarzyszenia, z którymi Biuro współpracuje przy rewitalizacji czterech obszarów Gdańska. Będą też rozdawane podczas festynów organizowanych np. z okazji otwierania placówek przeznaczonych na działania społeczne.

- Wszystkie materiały promocyjne wskazane w zamówieniu ofertowym będą wykorzystywane w celach edukacyjnych lub aktywizujących dla mieszkańców podobszarów rewitalizacji - tłumaczy Ewa Pielak, zastępca dyrektora BRG. - Jedną z dodatkowych form współpracy z organizacjami pozarządowymi, oprócz realizacji projektów rewitalizacyjnych dofinansowanych ze środków UE, jest pomoc podczas organizacji różnych wydarzeń na podobszarach rewitalizacji, w trakcie których materiały te będą rozdawane mieszkańcom.
Biuro Rozwoju Gdańska na realizację zamówienia planuje przeznaczyć do 46 tys. zł brutto.

Miejsca

Opinie (180) ponad 20 zablokowanych

  • worek na kupe z napisem gdansk? lubie to!

    • 35 2

  • Psiarze niech sobie sami worki kupują.

    • 17 2

  • Bawią się w gadżety

    a spalarnia wykonana w wygaszanej technologii ze względu na szkodliwość będzie nas truła przez dekady?

    • 27 0

  • (1)

    O, będzie komplet do zabawy w kuwecie na Dolnym Mieście! Super!

    • 18 0

    • Jeszcze jest?

      Czy tylko taki złośliwy gość z ciebie?

      • 1 0

  • (1)

    Słuchajcie, jak się jednostki samorządowe/państwowe nie promują, to ludzie mówią, że są zacofane. Jak próbują w ten sposób zwrócić uwagę na swoją działalność, zarzucacie im marnotrawienie kasy.

    • 8 21

    • No ale przekupywac mieszkańców NP

      Gadżetami to raczej nie halo.

      • 9 0

  • Kolejne urzedasy którym sie wydaje ze kasa mieszkanców to ich prywatna i niemuszą informowac co i za ile kupowali!

    Tak jak było z lozami Vip na stadionie

    • 25 1

  • trafione w 100%

    zasobniki z woreczkami na psie odchody z logo BRG

    jakość i profesjonalizm ich pracy widzimy codziennie
    pasuje jak ulał

    • 28 1

  • Dajcie urzędnikom pieniądze a oni na pewno je jakoś wydadzą (2)

    Potwierdza się stara prawda, że najłatwiej wydaje sie nie swoje pieniądze na nie swoje potrzeby

    • 26 0

    • (1)

      Rząd jest tego świecącym przykładem

      • 1 7

      • Rząd też, podobnie jak nasi lokalni ostatni wojownicy o wolność i demokrację

        • 6 0

  • Ostatnio byłem na Stogach, matko Boska czas tam się zatrzymał chyba w 69 ,to jest promocyjny obraz miasta

    • 26 0

  • A czemu portal nie interesuje się gadżetami zamawianymi np. przez wojewodę i rządowe agendy w Gdańsku? Kacperek zabronił? (3)

    Widać, że trojmiasto.pl dostało polecenie zajęcia się Miastem Gdańsk - pewnie pod szantażem wycofania reklam Energii, Lotosu i innych państwowych spółek. Tak wygląda wolność mediów w Polsce!!

    • 17 22

    • Na czym jedziesz dzisiaj?

      • 10 0

    • znowu oplułes monitor

      • 9 1

    • Kidawa mówiła ze oni chcą łaczyc ludzi i stop nie nawisci tylko jak widac wychodzi zupełnie odwrotnie!!

      Ciekawe dlaczego? najlepszy jest właśnie ten troll ziejący nienawiścią cała dobe .

      • 9 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane