- 1 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (200 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (259 opinii)
- 3 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (47 opinii)
- 4 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (143 opinie)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (41 opinii)
- 6 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (60 opinii)
"Weekend za pół ceny" - kolejny za prawie rok
Mniej klientów, krótszy czas oczekiwania na dania i co najważniejsze przejrzyste zasady. Druga edycja akcji "Weekend za pół ceny" dobiegła końca. Restauratorzy zapowiadają -"kolejna akcja tak, ale tylko raz w roku".
Ładna pogoda, choć nie tak słoneczna jak w kwietniu, podczas pierwszej edycji "Weekendu za pół ceny", przyciągnęła na Główne Miasto sporo osób. Tłumów jednak nie było, a więc i czas oczekiwania na dania był dużo mniejszy, co cieszyło tych, którzy zdecydowali się zjeść w sobotę i niedzielę na mieście.
II edycja "Weekendu za pół ceny".
Po doświadczeniach z kwietnia, restauratorzy zorganizowali wrześniową akcję już bez chaosu i na przejrzystych zasadach. A klienci to docenili.
- Myślałem, że będzie tłum, zwłaszcza, że było po już godz. 12, a tu nic. Obsługa miała czas, "chciało" się jej. Następnym razem pójdę na ziemniaczki - przejrzałem już menu innych miejsc. A pójdę już bez zniżki pewnie - bo zanim będzie następna mogę się nie doczekać - napisał jeden z internautów. - Chciałbym żeby ta akcja odbywała się częściej.
Mimo to nie brakowało też gorzkich słów pod adresem obsługi lokali. - Byłam w jednej z restauracji na ul. Świętego Ducha . Obsługa tam też chyba była "za pół ceny", bo robiła wielką łaskę, że coś ma podać, chociaż ludzi nie było wielu, i starała się obsłużyć jak najmniej klientów. Do tego dania były mocno okrojone. Uważam, że tak ok 50-70 proc. Jedynie kawa była podawana w 100 proc. ponieważ nie była objęta rabatem - pisze czytelniczka.
Jednym z problemów, który mógł zaskoczyć korzystających z akcji mieszkańców i turystów to... ilość mandatów jaką wlepiali strażnicy miejscy.
- Jako jedna z licznych uczestniczek akcji "Weekend za pół ceny" skusiłam się na ofertę gdańskich lokali. Niestety sporo ludzi przyjechało do centrum miasta samochodami - w tym ja z rodziną. Każdy stawał gdzie się dało, a straż miejska tylko czekała.... i zakładała blokady na koła i kasowała 100 zł - pisze pani Marcjanna. - O ile dobrze pamiętam Gdańsk i straż miejska przy poprzedniej akcji zadeklarowały, że w tym czasie straż będzie pobłażliwie patrzeć na osoby parkujące w centrum Gdańska..... ale jak zwykle woleli zrazić do siebie kierowców.
Jednak jak twierdzi Straż Miejska żadnych takich wytycznych nie dostała.- Nie było żadnej umowy między strażą miejską a Urzędem Miejskim w sprawie łagodnego traktowania osób, które źle zaparkowały. Strażnicy wykonują swoje ustawowe zadania, a jednym z nich jest dbanie o porządek i ład w ruchu drogowym- mówi Bartłomiej Kłodnicki, z biura prasowego Straży Miejskiej w Gdańsku.
W drugiej edycji w akcji wzięły udział 45 restauracje, o blisko połowę mniej niż w pierwszej. Do tego kilka hoteli, muzeów i ZOO.
Opinie (210) ponad 10 zablokowanych
-
2010-09-27 09:15
portal trojmiasto.pl też sprawia wrażenie jakby pracował za pół ceny i na konkretne zapotrzebwanie, a mianowicie gdańskich (2)
restauratorów cztery artykuły w sumie o doopie maryni i jej żołądku
to już naprawde nie ma nic ciekawszego w gdańsku?
czy to jest normalne, że półmilionowej metropolii nic się nie dzieje?
a może coś o szczepieniach przeciw grypie, darmowych dla osób 70+?
albo o ogłaszanym szumnie pikniku tramwajowym z udziałem jednego tramwaju z bydgoszczy (bez obsługi i serwisu, bo szkolenie jest dopiero planowane) z udziałem budynia??
sprawa wygląda interesująco, bo już widać, że przed wyborami w listopadzie tramwaj raczej na trase nie wyjedzie, ale budyń wyborczy lepszy jest od kiełbasy:-)- 17 7
-
2010-09-27 09:45
racja!
bravo Galuxik
- 5 2
-
2010-09-27 18:33
Tobie to nikt nie dogodzi, chyba, że sam to sobie zrobisz.
- 1 0
-
2010-09-27 09:17
63 restauracje kwiecień, 48 (nie 45!) wrzesień
to nie "o blisko połowę mniej niż w pierwszej". Liczenie, uczą tego w szkole :)
- 8 0
-
2010-09-27 09:19
Porażka...
Danie mniejsze o 1/3 porcji a ceny chyba podnieśli przed akcją żeby dać rabat i wyjść na swoje.
Obiad dla dwóch osób to 54 zł (pizza, zupa i drugie danie) czyli normalnie zapłaciłbym 108zł ??? Jakiś absurd!!!- 6 3
-
2010-09-27 09:31
Kicha
Drugi raz i drugi raz kicha, ja jestem zrażony. Podobno nie miały obowiązywać rezerwacje - kompletne dno zaprezentował kelner w restauracji Zeppelin, co najmniej trzy stoliki puste, wszedłem z córką i podszedłem do baru zobaczyć co jest w karcie, nie zdążyłem tego zrobić bo już słyszę opryskliwe "wszystkie stoliki zajęte, wszystkie!". W dwóch restauracjach na Piwnej mimo braku tłoku usłyszałem że czas oczekiwania wynosi godzinę bo mają mnóstwo zamówień - nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że jest to sposób na zniechęcenie klientów, nie tylko ja rezygnowałem, a jak wspomniałem tłoku nie było - w sezonie gdy jest przecież znacznie więcej ludzi bywałem w tych samych miejscach i nie przypominam sobie bym czekał dłużej niż 20-30 minut i to tez wydawało mi się długo. Z kolei w Mieście Aniołów w którym w końcu zjeść się udało czas oczekiwania był przyzwoity (ok 20-25 min) porcje z ofert za pół ceny choć smaczne chyba były jednak mniejsze niż zwykle, ale może to już moje przeczulenie i rozczarowanie kolejną akcja która wcale nie była udana.
- 10 1
-
2010-09-27 10:00
tak ZOO wzielo udzial ale (1)
tez w okrojonym zakresie-za pol ceny byly tylko bilety normalne-a przeciez ulgowy bilet tez mozna bylo obnizyc
- 5 3
-
2010-09-27 13:14
ZOO
Przecież muszą miec kasę na karmę i inne potrzeby zwierzaków! Raz w roku możesz zapłacic za ulgowy w całości, sknerusie!
- 6 0
-
2010-09-27 10:01
Zoo
Byłem 3 w Zoo i jestem zadowolony frajerze
- 4 2
-
2010-09-27 10:07
malinowy ogrod
polecam! bylo bardzo bardzo smacznie, nawet alkohol byl za pół ceny.
na pewno tam wrocimy- 5 3
-
2010-09-27 10:10
Obsługa
Sam pomysł OK ale obsługa w niektórych restauracjach beznadziejna. Balzac i Neapoli to jakas porażka. Tam chyba pracują kelnerki z przypadku i łapanki. Niekompetencja i chamstwo. Właściciele powinni pomyślec o zmianie personelu...bo szkoda tak smacznego Menu......
- 4 1
-
2010-09-27 10:14
odnoszę wrażenie, że większą część opinii piszą sami restauratorzy (te na OK) i konkurencja (te na BE)
- 4 0
-
2010-09-27 10:19
Buddha- nigdy więcej (2)
Buddha- niemiła, niekompetenta obsługa- zamówilismy zupe i drugie danie, zupy nigdy nie podano (kelner.... zapomnial...), czekalismy pol godziny... zeby otrzymac zielone swiatlo z kuchni bo tyyyyyle zamowien bylo (knajpa nawet w polowie nie zapelniona!!!!), potem jak juz zamowilismy to czekalismy prawie godzine... a jedzenie srednio smaczne i bardzo malo go bylo. Daleko nam do normalnych standardow oj daleko. Podsumowujac: BUDDHA- NIGDY!!!!!!
- 3 2
-
2010-09-27 12:55
Buddha-Najsmaczniejsza Kuchnia Gdańska (1)
"Daleko nam do normalnych standardow oj daleko". Masz racje daleko nam do normalnych konsumentów, którzy robią z siebie światowych smakoszy chodzących do restauracji tylko wtedy gdy jest promocja, a najwięcej mają do powiedzenia.
W takie dni jak ten weekend trzeba być bardziej cierpliwy i wyrozumiały. Postaw sie na miejscu ludzi, którzy robią dla Ciebie wszystko byś mogł się najeść za 50% bo widzać Twój komentarz dochodze do wniosku, że kolejna Twoja wizyta w restauracji bedzie na 3 edycji " Gdańsk za pół ceny".- 2 3
-
2010-09-27 14:39
No niestety zawiodę Cię, bo regularnie staram się odwiedzać ciekawe miejsca na mapie kulinarnej Trójmiasta i jednego jestem pewien- do Restauracji Buddha nigdy więcej nie przyjdę... na szczęście jest kilka miejsc, które warto polecić :) I taką reklamę robię wśród znajomych, a także zapraszając tam gości z zagranicy na kolacje służbowe. Wybacz, ale Buddha już odpowiednio została przeze mnie "rozreklamowana"... błędy się zdarzają, ale spędzenie dwóch godzin, aby nie otrzymać zamówionych przez siebie dań, gdy restauracja nawet w połowie nie jest zapełniona... to już szczyt żałości. Gdybyście mieli 100% zajętych stolików to goście chyba czekaliby na jedzenie 24h!!!
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.