- 1 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (337 opinii)
- 2 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (248 opinii)
- 3 Oszukane "30 stopni" w majówkę (12 opinii)
- 4 "Majówkowa dyspensa": hit czy kit? (91 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (361 opinii)
- 6 W Oliwie kwitną wiśnie jak w Tokio (61 opinii)
Wirtualnie czy tradycyjnie
Jednak czas pokazał, że pomimo naszego powszechnego dostępu do nowego medium informacji, wolimy celebrowac zakupy - ogladać, mierzyć, zastanawiać sie a potem płacic i od razu cieszyć sie zakupem. Internetowe zakupy nie dają takiej satysfakcji.
Są jednak dziedziny, gdzie wirtualna sprzedaż sprawdziła się. Jedna z nich są podróże. Kupując wycieczkę w biurze podróży (tradycyjnym lub internetowym) nie oczekujemy natychmiastowego "przekazania towaru" za raz po zapłacie. Wykupioną imprezę zrealizujemy we wskazanym czasie stawiając się we wskazane miejsce odjazdu/odlotu. Wykorzystując w tym przypadku brak konieczności przesyłania do klienta produktu tak forma sprzedaży sprawdziła się w Internecie (np. bilet na samolot jest np. odbierany bezpośrednio na lotniku)
Największym w Polsce serwisem prezentującym i sprzedający ofert przez Internet jest trójmiejski Portal Turystyczny www.wakacje.pl Jednak przeprowadzana na stronach ankieta pokazuje, ze aż 29% osób odwiedzających stronę czuje obawę przez zakupem przez Internet. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych turystów firma otwiera także tradycyjny punkt sprzedaży. Mieścić się on będzie w Alfa Centrum - w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej. Czy możliwość porozmawiania ze sprzedawcą (nie jedynie przez telefon) przyczyni się do większego zaufania do firmy i oferowanej wycieczki ? Czas pokaże, czy mając do wyboru możliwość załatwienia wszelkiego formalności jedynie za pośrednictwem Internetu, wybierzemy wersję tradycyjną - wizytę w centrum Handlowym i przy okazji zakupów - wykupienie upragnionego wyjazdów do ciepłych krajów (który wcześniej odnaleźliśmy w Internecie).
Opinie (14)
-
2003-07-18 00:13
tak poza tym, to naszym rodakom brakuje kilkudziesieciu lat, aby zmienic sposob rozumowania i sposob zarabiania i wydawania pieniedzy. U nas zawsze wszystko jest odwrotnie :(
- 0 0
-
2003-07-18 00:16
wiesniaki o allegro nie slyszeli, co to ma byc, czyzbym dal sie sprowokowac, zenada, leeeeeeeeeeeee
- 0 0
-
2003-07-18 00:34
sam jesteś żenada!
A, co ma Allegro z tym wszystkim wspólnego?
- 0 0
-
2003-07-18 08:08
dlaczego się dziwią?
aaa pewnie faceci
przez internet nie da się przymierzyć dajmy na to bluzki
a nuż nie bedzie pasować...
zanim dostarczą marchewkę może być już po obiedzie...- 0 0
-
2003-07-18 09:14
mamo
przecież to zwykły artykuł sponsorowany, wciskają ludziom pierdoły i tyle, przecież wakacje.pl nie są największym tego typu portalem w Polsce, tylko travelplanet.pl
- 0 0
-
2003-07-18 10:18
nawet się nie podpisali
anonimowość netu?- 0 0
-
2003-07-18 10:48
Piotrukas
A po czym wnosisz kto jest wiekszy ?
Chyba dwa miesiace temu widzialem ranking biuro w Rzeczpospolitej. Z tego co mnie pamiec nie myli - wakacje.pl byly wyzej w rankingu, ale chyba tez gdzies pod koniec pierwszej setki.- 0 0
-
2003-07-18 10:53
No to mały komentarz
Reklama
Reklama
Pranie mózgu już od rana :))))))))))- 0 0
-
2003-07-18 11:12
ZK
w pewnym sensie mam z obydwiema firmami kontakty na grunciem zawodowym, trudno jest oceniać co to znaczy "największy": ma największe obroty? wysyła za granicę najwięcej klientów? współpracuje z największą liczbą tour-operatorów? czy może zatrudnia najwięcej osób?
przydałoby się jaśniej,
te rankingi Rzepy są niewiele warte, możesz mi wierzyć, podobnie jak przeprowadzane wśród mężczyzn ankiety dotyczące liczby ich partnerek...- 0 0
-
2003-07-18 11:40
Rankingi
Co do rankigow to sie z Toba zgadzam "piotrukas".
Trudno ustalic ktore parametry nalezy porownywac?
Fajne motto bylo ostatnio na trojmiasto.pl jak dzieli sie klamstwa: klamstwa, wielkie klamstwa, statystyki ;-)- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.