- 1 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (87 opinii)
- 2 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (117 opinii)
- 3 Był las i błoto, dziś jest 6 mln pasażerów (254 opinie)
- 4 Remont przed budową Drogi Zielonej (158 opinii)
- 5 Weszły do sklepu i ukradły towar za 1650 zł (18 opinii)
- 6 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (361 opinii)
Marszałek Mieczysław Struk wśród zakażonych koronawirusem
Koronawirus na Pomorzu. Marszałek województwa Mieczysław Struk otrzymał w sobotę, 28 marca, wynik badania dotyczącego koronawirusa i okazało się, że jest zakażony. W tej chwili marszałek czuje się dobrze, pozostaje w domu, w izolacji od bliskich. Ciągłość pracy Zarządu Województwa zostaje zachowana, natomiast decyzje dotyczące innych pracowników Urzędu Marszałkowskiego są zależne od wytycznych inspekcji sanitarnej.
Aktualizacja, 30 marca, godz. 15:21 W poniedziałek po południu Mieczysław Struk poinformował, że na początku marca przebywał m.in. w Brukseli (zawodowo) a także we Włoszech, dokąd pojechał po swoją wnuczkę.
Pełna treść oświadczenia marszałka Mieczysława Struka
- Wśród osób, które dziś zostały wymienione w komunikacie Ministerstwa Zdrowia, jestem niestety również ja. Na szczęście objawy, które się u mnie pojawiły w zeszłym tygodniu, są stosunkowo łagodne, przypominają typowe przeziębienie. Oczywiście zgodnie z wytycznymi GIS nie bagatelizowałem ich i od zeszłego tygodnia ograniczyłem do minimum swoją aktywność publiczną i większość zadań realizowałem w trybie zdalnym - poinformował Mieczysław Struk na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Marszałek jest w kontakcie z pozostałymi członkami zarządu, którzy nadal mogą podejmować wszelkie decyzje w imieniu Samorządu Województwa Pomorskiego. Funkcjonowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zależne będzie od wytycznych inspekcji sanitarnej. Wiadomo jednak, że ok. 70 proc. pracowników urzędu przeszło na tryb pracy zdalnej - wykonywanej z domu.
- Raz jeszcze mocno apeluję do wszystkich was o zostawanie w domach i ograniczenie kontaktów. Jak sami widzicie - wirus może zaskoczyć każdego z nas - zakończył swój wpis marszałek Struk.
Raport Sanepidu z soboty, 28 marca
W sobotę na Pomorzu potwierdzono cztery nowe przypadki zakażenia. Łącznie zakażonych jest 36 mieszkańców naszego województwa.
Koronawirus: jak się zachować, jeśli podejrzewamy zakażenie?
- z podejrzeniem koronawirusa nigdy nie powinniśmy zgłaszać się do lekarza rodzinnego ani na szpitalne oddziały ratunkowe
- w przypadku wątpliwości zadzwonić na całodobową infolinię NFZ - 800 190 590 lub telefonicznie skontaktować się z właściwą ze względu na miejsce zamieszkania/obecnego pobytu powiatową stacją sanitarno-epidemiologiczną
Stacje sanitarno-epidemiologiczne w Trójmieście:
Wojewódzka SSE w Gdańsku ul. Dębinki 4, tel. 605602195
Powiatowa SSE Gdańsk ul. Wałowa 27, tel. 698941776
Powiatowa SSE Gdynia ul. Starowiejska 50, tel. 605462480
Powiatowa SSE Sopot ul. Kościuszki 23, tel. 663399599
Graniczna SSE w Gdyni ul. Kontenerowa 69, tel. 608358721
Ministerstwo Zdrowia: 5 nowych zakażeń na Pomorzu (41 opinii)
Opinie (741) ponad 200 zablokowanych
-
2020-03-29 08:53
Opinia wyróżniona
Nie można robić testów jeśli nie ma się objawów (27)
Choroba rozwija się po5 - 6dniach ty zrobisz test w 2 - 3 dniu i wynik wyjdzie ujemny i co wtedy stwierdzisz że masz grypę albo przeziębienie bo wynik ujemny i czas ucieka na twoją niekożyść albo co gorsza pójdziesz na SOR tak więc zanim będziecie pisać głupoty zastanówcie się Najlepszym zabezpieczeniem jest higiena maseczki nawet kiedy jesteś zdrowy i izolacja
- 185 21
-
2020-03-30 15:59
A jak ktoś wraca z Włoch to nie powinien czasem poddać się kwarantannie? JPRDL
- 5 0
-
2020-03-30 12:52
Jeżeli się wraca z urlopu z rejonów zagrożonych, to siedzi się w domu na kwarantannie o czym mówiono od początku.
- 6 0
-
2020-03-29 22:32
Co ty pitolisz !
Miał kontakt z osoba zarażona sam siedzi zdrowy a ilu zaraził ?!!!
- 2 2
-
2020-03-29 18:31
A co p. Tusk na to? (3)
Nie zżyma się, że ludzie władzy mają testy poza kolejką?
- 13 1
-
2020-03-29 20:11
Tusk się zamknął na 14 dni udając chorego (1)
- 8 1
-
2020-03-29 22:08
Czy słońce Peru kazało zamknąć dulce urząd ?
Kwarantanna po badaniu struka !!!
- 7 0
-
2020-03-29 20:05
Jak to dotyczy jego kumpli to siedzi cicho.
- 7 0
-
2020-03-29 17:50
Niemcy widac głupsi od Polaków. - Chcą testowac 200 tys osób dziennie.
- 6 4
-
2020-03-29 13:41
Stary komuch to zna uklady. (1)
Marszałek Struk, działacz Platformy Obywatelskiej, w latach 1988 -1990 pełnił funkcję naczelnika Jastarni. Powołany na stanowisko został przez wojewodę stanu wojennego, gen. brygady dr. Mieczysława Cygana. Marszałek uzależnił swoją kandydaturę od przydziału mieszkaniowego. Otrzymał mieszkanie w Jastarni jednak jednopokojowy lokal go nie zadowalał.
Marszałek Struk, działacz Platformy Obywatelskiej, w latach 1988 -1990 pełnił funkcję naczelnika Jastarni. Powołany na stanowisko został przez wojewodę stanu wojennego, gen. brygady dr. Mieczysława Cygana. Marszałek uzależnił swoją kandydaturę od przydziału mieszkaniowego. Otrzymał mieszkanie w Jastarni jednak jednopokojowy lokal go nie zadowalał. Na potrzeby naczelnika okazało się za małe, wnosił o większe.
Do jego obowiązków należała współpraca z organami Milicji Obywatelskiej i ORMO w celu utrzymania ładu i porządku publicznego, a także realizacja celów społeczno-gospodarczych.
W grudniu 2011 roku Marszałek Struk jako pierwszy ciągnął samolot firmy OLT Jetair, należącej do Marcina P. twórcy piramidy finansowej aber Gold.- 26 7
-
2020-03-29 19:26
I chciał zamknąć szpital zakaźny
dzięki niemu w 3 city mamy bajzel w ochronie zdrowia, szpitale pseudospółki, molochy dla których pacjent jest tylko procedurą.
- 19 2
-
2020-03-29 13:24
Czy gis zamknął urzędy i ustalił z kim się potykał (1)
Czy odkażony urzędy ? Gdzie Dulkiewicz ?
- 17 0
-
2020-03-29 22:31
Dulkiewicz nie było na konferencji prasowej
Zaraziła wszystkich i się leczy - dlaczego służby się nią nie zajmą i ukrywają kwarantannę - ilu pracowników i klientów się zaraziło ?
- 9 0
-
2020-03-29 11:11
Powinni raz jeszcze sprawdzic Grodzkiego
Bo wychodzi na to, ze za szybko zrobil test
- 30 2
-
2020-03-29 10:45
no popatrz a WHO określa to jako najlepszy sposob walki z epidemią i chiny singapur korea dokladnie to robiły (3)
to ze z powodu zbliżających sie wyborów nie chcemy powodować paniki i testujemy tylko tych których absolutnie musimy (chyba ze jest sie zlepszego sortu wtedy wystarcza objawy przeziebienia) to nie znaczy ze to dobry sposób walki z epidemią
- 22 14
-
2020-03-29 14:10
To akurat
Wyborcza twierdziła, że WHO twierdzi.
- 11 1
-
2020-03-29 13:38
WHO zalec a też usuwanie ciąży jako choroby (1)
- 22 1
-
2020-03-29 13:58
i nie uznaje Tajwanu tylko Chiny Ludowe
- 15 0
-
2020-03-29 10:38
Poczytaj o Koreii (4)
I jak opanowali tam epidemie testami przesiewowymi, robionymi wszystkim, wszędzie
- 24 11
-
2020-03-29 11:04
(3)
testami opanowali epidemię? A rozumiesz w ogóle, jak ten test działa i co wykrywa?
- 21 12
-
2020-03-29 13:14
jeśli test przesiewowy wypada pozytywnie to masz 100 % pewnośći że jesteś chory
jeśli negatywnie to mogłeś być przetestowany zbyt szybko
co to daje? testy przesiewowe robi się ludziom bez objawów - pozwalają wysłać na kwarantanne ludzi którzy:
zarażają w zakładach pracy
personel medyczny żeby nie zaraził pacjentów onkologii
pielęgniarki w domach starców...
nie robiąc testówjeśli negatywnie to mogłeś być przetestowany zbyt szybko
co to daje? testy przesiewowe robi się ludziom bez objawów - pozwalają wysłać na kwarantanne ludzi którzy:
zarażają w zakładach pracy
personel medyczny żeby nie zaraził pacjentów onkologii
pielęgniarki w domach starców...
nie robiąc testów przesiewowych narażamy na zakażenie i śmierć pacjentów i współpracowników
nie robiąc testów przesiewowych powodujemy że laboratoria muszą badać próbki ludzi którzy mogli mieć potwierdzenie zrobione testem trwającym 15 minut (wynik pozytywny jest zawsze prawdziwy)- 8 4
-
2020-03-29 12:07
izolowali pozytywnych
- 11 0
-
2020-03-29 11:07
wykrywa koronke hehehe
- 1 8
-
2020-03-29 09:29
(4)
Nieprawda,to nalezy robic testy po 6-7 dniach.Ludzie ,ktorzy byli w szpitalu opowiadaja,ze nie chca robic chorym testow.
- 21 13
-
2020-03-29 12:06
nie chcą, czy nie mają czym? (3)
- 5 8
-
2020-03-29 12:34
czy tylko dla wybranych? (2)
- 14 5
-
2020-03-29 13:34
DLA marszałka BYŁY !!! (1)
DLA marszałka BYŁY !!!
- 30 2
-
2020-03-30 21:55
Czysto po ludzku życzę powrotu do zdrowia .
Ba i to dwa razy . Pierwszy test zaraz po powrocie z Włoch był ujemny / zdrowy / , a następny po kilku dniach , jak choroba już dawała oznaki i niestety wynik testu pozytywny .
- 0 0
-
2020-03-28 22:59
Opinia wyróżniona
Do młodych , nie bagatelizujcie zagrożenia uważając ,ze to was nie dotyczy tylko czas pokaże (40)
,ze gdy zachorujecie teraz jakie będą skutki uboczne tego świństwa z czasem . Pamiętajcie koronawirus to nie opryszka a czas upłynie i to dopiero zrozumiecie , a więc myślecie bo myślenie nie boli.
- 230 67
-
2020-03-30 11:18
Edukacje polecam
Opryszczka to nie jest byle jaki wirus, w postaci utajonej siedzi cale zycie w organizmie czlowieka, dodatkowo ataluje gdy ten jest oslabiony. Iles osob w tym roku umrze na powiklanie opryszczki - opryszczkowe zapalenie mozgu.
- 0 0
-
2020-03-29 11:09
Zagrożenie jest w waszych głowach
Nie ma żadnej pandemii. W Chinach i we Włoszech rozpylono broń biologiczną
- 2 4
-
2020-03-29 09:37
Nie zarazić
Problem jest nie z młodzieżą która musi siedzieć w domach. Większy problem jest z takimi osobami jak ten pan w artykule które chodzą zarażone do pracy i jeszcze mogą zarazić inne. A mogą pracować zdalnie. Problem jest z nieodpowiedzialnością i głupotą ludzką.
- 8 0
-
2020-03-29 09:17
Do starych, nie wychodźcie z domów (2)
To wy jesteście w grupie ryzyka nie my.
- 3 13
-
2020-03-29 10:14
to jesteś głupi ,bo i młodzi ryzykują , gdy zachorujesz lekko to przejdziesz ale z czasem
się dowiesz ,ze masz płuca jak sitka ,a poza tym siedz w domu bo gospodarka pada , a szybciej ruszy gdy nie będzie przez nikogo ten syf roznoszony
- 3 2
-
2020-03-29 10:07
Na pewno
zdziwisz się młody,pomyślałeś o babci i dziadku którzy od poczęcia cię wspierają.
- 6 1
-
2020-03-29 01:14
Głupia jak zawsze wyrózniaona .Blondy ty przeciez prostego tekstu nie potrafisz przeczytac ,
kogo straszysz głupia jak kataru od grypy nie rozróżniasz .Jak by ci powiedzieli ze woda utleniona to szczepionka to bys lała ją litrami na głowę.:)
- 9 10
-
2020-03-29 00:07
Nie ma to absolutnie żadnego znaczenia (4)
"Kryzys w szpitalu we Wrocławiu. Potwierdzono 41 zakażeń koronawirusem" - niedługo wirus będzie w każdym szpitalu, przychodni, domu opieki itp. itd. etc. Gdy ktoś jest wypisywany ze szpitala to zaraża potem osoby w domu, część z nich znów trafia do szpitala/przychodni i tak się to kręci. Ludzie młodzi zarażają się w ostatniej kolejności, bo oni
"Kryzys w szpitalu we Wrocławiu. Potwierdzono 41 zakażeń koronawirusem" - niedługo wirus będzie w każdym szpitalu, przychodni, domu opieki itp. itd. etc. Gdy ktoś jest wypisywany ze szpitala to zaraża potem osoby w domu, część z nich znów trafia do szpitala/przychodni i tak się to kręci. Ludzie młodzi zarażają się w ostatniej kolejności, bo oni najmniej korzystają ze służby zdrowia - na pierwszy ogień idą starzy i schorowani.
90% zaraz się w domu lub szpitalu - taka jest niestety prawda. Jak możecie to unikajcie przychodni i szpitali, szczególnie dużych.- 21 6
-
2020-03-29 00:23
Ciekawe jak z czasem po lekkiej chorobie koronawirus u młodych będą wyglądały (3)
płuca pewnie jak ser szwajcarski ,a wiec młodzi uważajcie nie zarażajcie bo sami będziecie cierpieć ,nie dzisiaj ale potem
- 11 14
-
2020-03-29 00:42
(1)
A moze tak :
Drodzy młodzi posiedzcie jeszcze troche na d*pie. Przeciez wszyscy chcemy miec radosne, beztroskie lato i wakacje bez wirusa. Czy nie lepiej teraz sie przemeczyc gdy pogoda i temperatury nie sa jeszcze tak fajne jak w czerwcu czy lipcu by potem moc sie bawic na festiwalach do białego rana ?
A tak nigdy z tego nie wyjdziemy. I zrobi sie max niebezpiecznie.- 22 12
-
2020-03-29 01:26
Niezła beka. Przed chwilą do seniorów, teraz do młodzieży... A może by tak pomyśleć nad jakimiś mądrzejszymi rozwiązaniami niż siedzenie na d*pie?
- 13 18
-
2020-03-29 00:38
Strach ma wielkie oczy, ale tu już przechodzi w paranoję.
Powinieneś się leczyć już w tej chwili. Psychicznie.
- 17 12
-
2020-03-28 23:26
po co straszysz? żyjmy bez niepotrzebnego lęku (16)
zdecydowana większość koronawirus przechodzi bez większych objawów, to też tłumaczę moim dzieciom
w Polsce codziennie umiera ponad 1050 osób , tak po prostu, bo śmierć jest wpisana w naturę ludzką- 27 19
-
2020-03-29 08:59
koronowirus jest groźniejszy (1)
adam powiedz to krają które mają kilka tysięcy zgonów że to nic takiego ,i przez takich ludzi jak Ty ,to inni są narażeni na utratę życia ,mówić dzieciom że nie mają się przejmować ,tak tylko że to one mogą przez 4 tygodnie zarażać innych i to jest udowodnione że dzieci tak długo są nosicielami
- 11 1
-
2020-03-29 10:02
Czy chodziło ci,, powiedz krajom"?
Nic nie jest udowodnione w sprawie koronowirusa ,zaskoczył i tyle
- 2 3
-
2020-03-29 08:50
Tak niby przechodzą łagodnie, ale lekarze zwracają rónież uwagę na nie wiedzę co do skutków ubocznych przejścia choroby. Masz rację umiera ok 1000 osób ale czemu ma umierać np. dodatkowe 600 jak we Włoszech? Zastanawiają mnie takie wpisy o przechodzeniu bez objawowym. Skąd Ci ludzie mają pewność, że jeśli wogole się zaraza to na pewno przejdą bezobjawowo. Życzę zdrowia
- 14 1
-
2020-03-29 01:10
(1)
Nie to żebym bagatelizował problem i mówił, że to zwykła grypa, czy coś w tym stylu, ale masz rację. Straszenie siebie nawzajem jest złe, a lęk i stres na pewno nam nie pomoże w obecnej sytuacji, podobnie jak brak ruchu.
- 16 0
-
2020-03-29 09:14
Co brak ruchu Cię zabije?
Poruszaj się w domu, nie szwędaj się
- 4 11
-
2020-03-29 00:05
nie rozumiesz treści to nie komentuj albo poproś kogoś mądrzejszego od ciebie
do wytłumaczenia
- 7 2
-
2020-03-28 23:48
jak zachorujecie, nie proście o respirator ok? (3)
nawet nie jedźcie do szpitala
- 14 17
-
2020-03-29 01:02
(2)
Ja na pewno do szpitala nie pojadę, chyba że będę już w tak ciężkim stanie, że zabierze mnie karetka. A Ty sobie ten respirator weź i wkręć
- 15 10
-
2020-03-29 12:09
Ciekawe czy będziesz tako kozak jak będziesz walczyć o oddech
- 6 0
-
2020-03-29 09:55
Ooooooo!
Znam takich ,karetka sama nie zabiera jak nie chcesz ,więc jesteś ocalony.
- 5 1
-
2020-03-28 23:39
Zarazić się może 70% ludzi (5)
prawie 3 mln będzie potrzebowało respiratorów, umrze co najmniej 160 tys. do miliona.
Tak nawet milion ludzi może umrzeć jeśli olejemy sprawę.- 23 13
-
2020-03-29 01:15
gdyby chodziło o takich głupoli co wypisuja brednie wyzsane spalca to czemu nie:)
- 2 2
-
2020-03-29 00:39
Realnie to nawet do 1,5 mln ale oby nie było nawet 50 osób (3)
módlmy się o zakończenie tej pandemii jak najszybciej
- 19 11
-
2020-03-29 07:13
modlą się modlą i modlą a chorych nie ubywa tylko przybywa więc sam klepaj (1)
różaniec
- 14 16
-
2020-03-29 08:49
Tych co się nie modlą przybywa hehe ksiądz też człowiek. ;D
- 0 5
-
2020-03-29 05:02
Modlitwa akurat nic tu nie pomoże.
- 21 18
-
2020-03-28 23:23
powiedz to politykom
i takim osobom jak Struk
- 22 6
-
2020-03-28 23:17
Popieram i też apeluję do młodych (9)
Żebyście się nie stali za parę lat rencistami z niewydolnością płuc bez możliwości wykonywania wielu zawodów
- 27 25
-
2020-03-29 00:07
zgadzam się z Tobą
- 6 4
-
2020-03-28 23:35
Żyj ze śwaidomością że rozniosłeś wirusa i zaraziłeś setki a może dzięsiątki tysiący osób. (7)
Żyj ze świadomością, że twój spacerek albo inne głupie zachowanie zabiło kilkaset a może kilka tysięcy osób, w tym starszych członków twojej rodziny.
Może zarazisz 10-20 osób a te kolejne i już domino ruszyło...
Wolę siedzieć na d*pie i nie ryzować, że kogoś wyślę na tamten świat albo pozbawię go respiratora- 35 29
-
2020-03-29 00:56
Jakie inne głupie zachowanie miałeś na myśli? Oj świntuszku
- 9 15
-
2020-03-29 01:12
(5)
Kilkaset albo kilka tysięcy? Może miliony od razu?
Ludzie, przestańcie pisać to co wam się wydaje. Wartość R0 dla tego wirusa wynosi 1,4-3,9. Tak, jedna osoba zaraża średnio właśnie tylu ludzi. To nie ospa że przejdziesz koło kogoś i już jest zarażony.- 27 16
-
2020-03-29 08:50
dla tych co piszą takie głupoty :Może miliony od razu? Ludzie, przestańcie pisać to co wam się wydaje. Wartość R0 dla tego
powiedz to włochom że przesadzamy i że umieralność jest mała już ponad 10000 osób
- 16 8
-
2020-03-29 05:36
Efekt motyla (1)
Jeden Chińczyk tysiące kilometrów stąd zjadł... (kto wie czy nietoperza czy łuskowca) i cały świat stanął.
To się nazywa "wpływ jednostki na społeczeństwo". Nie ma co tego ignorować.- 42 10
-
2020-03-29 11:06
jasne, bajeczki naprawdę ryją beret
- 9 2
-
2020-03-29 03:55
4->16->64->256->1024->4096 (1)
Zobacz co się stało w Grójcu, jeden lekarz w samym Grójcu doprowadził do około 50 zarażeń, zaraził też pielęgniarki, Jedna pielęgniarka przeniosła chorobę do Nowego Miasta i cały szpital padł, druga zaraziła w szpitalu w Skarżysku 16 osób(na chwilę obecną) trzecia zaraziła co najmniej 60 osob (kolejne 21 niepotwierdzonych) w Domu Pomocy Społecznej
Zobacz co się stało w Grójcu, jeden lekarz w samym Grójcu doprowadził do około 50 zarażeń, zaraził też pielęgniarki, Jedna pielęgniarka przeniosła chorobę do Nowego Miasta i cały szpital padł, druga zaraziła w szpitalu w Skarżysku 16 osób(na chwilę obecną) trzecia zaraziła co najmniej 60 osob (kolejne 21 niepotwierdzonych) w Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu.
Obawiam się że to jeszcze nie koniec tego łańcuszka.
Jeden lekarz i masz 120-150+chorych w dwóch etapach.
Jeden bar w Austrii zaraził pół Europy, 544 przypadki z Norwegi związane z jednym barem w Ischgl większość przypadków z Islandii również ma tam swoje źródło, w Danii podobnie. Masa przypadków w Niemczech i Szwecji. W samej Austrii 2000 przypadków...
W Korei Południowej sprawnie tropili wszystkie przypadki aż trafiła się jedna kobieta, która zaraziła 500 osób w ciągu tygodnia, następny tydzień i te 500 osób spowodowało kolejne 2000 przypadków!
Jak jesteś tym 1% bezobjawowych rozsiewaczy to może sprzedasz wirusa kasjerce, albo pasażerom w autobusie, albo zwyczajnie pielęgniarce, która przyniesie chorobę od ciebie do szpitala i zrobi się kolejne kółeczko jak w Grójcu.
Może zarazisz tylko jedną osobę ale skąd wiesz że na tym się skończy? Zresztą nawet jedna osoba to za wiele.- 46 14
-
2020-03-29 11:06
Korea pd
Oni są niesamowici, mieli pod kontrolą łańcuszki od wszystkich początkowych przypadków, nawet pacjentów mieli ponumerowanych od 0 i tak dalej i kontrolowali kontakty np. pacjenta nr 31....
- 6 1
-
2020-03-28 22:17
Opinia wyróżniona
Marszałek nie marszałek wirus trafia i koniec (26)
może wyzdrowieje a może nie a województwo musi mieć Marszałka
- 107 69
-
2020-03-29 10:29
Dlaczego ,komy potrzebny ?
- 4 1
-
2020-03-29 10:26
A inni sko jeden zarażony i marszałek cudownie (1)
Gdzi testy dla pospólstwa ?
- 8 1
-
2020-03-29 11:05
dokładnie, testują VIP
- 7 1
-
2020-03-29 10:10
Ciekawe ,gdzie się zaraził ? (2)
Nas pozamykali w domach,a sami się spotykają .
- 14 2
-
2020-03-29 16:21
(1)
We Włoszech?
- 7 0
-
2020-03-29 17:58
bingo
- 2 0
-
2020-03-29 08:06
Ale teZ moze moze miec nowego ;))))
- 2 0
-
2020-03-29 06:34
(6)
Przez wiele lat nie było takiej funkcji i województwo dawało radę.
- 35 5
-
2020-03-29 10:43
To były czasy komuny (3)
jak nie było samorządu i marszałków.
Chcesz aby pomorskim rządził jeden poseł z Wawy?- 6 12
-
2020-03-29 11:58
synekury (1)
Dlatego należy zlikwidować ten szczebel samorządu. Gdyż jest to powtórzenie struktury partyjnej na szczeblu wojewódzkim. Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistym samorządem!
- 12 5
-
2020-03-29 13:39
Podobnie jest w RM, gdzie dominują funkcjonariusze partyjni, zamiast prawdziwych, apolitycznych rajców.
- 13 0
-
2020-03-29 11:29
Co to za różnicą skoro rządzi przewodniczący partii ? w tym przypadku nijaki Budka. Wszyscy jego partyjni poddani robią co im karze.
- 13 3
-
2020-03-29 09:00
No i musiał się pojawic ten marszałek (wtedy wice) (1)
i kolej z Wrzeszcza na górny taras została odbudowana.
- 7 11
-
2020-03-29 11:59
Każdy urzędnik u władzy zrobiłby to za pieniądze unijne.
panie kłamczuszku
- 14 3
-
2020-03-29 00:34
(3)
Sciema to polityczny wybieg
- 23 6
-
2020-03-29 07:23
Dokładnie.wczesniej oficjalnie mówiono w urzędzie że robił testy i jest ok
- 13 2
-
2020-03-29 00:46
(1)
Mam nadzieje ze po wszystkim zrobimy z nimi wszystkimi porzadek
- 22 7
-
2020-03-29 01:32
Moze lepiej nie czekac na po wszystkim
Bo moze byc ciężko robić porządek z wladza totalitarna w rzeczywistości totalnej inwigiliacji i zamordyzmu.
- 17 19
-
2020-03-28 23:43
Jak będę miał łągodne objawy to też mi zrobią test, tak jak marszałkowi? (7)
- 67 6
-
2020-03-30 07:38
(1)
Kiedy pobrano panu marszałkowi materiał na test skoro w piątek około południa kręcił się jakby nigdy nic bez maseczki z chyba z rodziną przy Copernicusie?
- 6 0
-
2020-03-30 20:26
Może był u swoich koleżków
z Copernicusa - daj Boże!
- 0 0
-
2020-03-29 18:26
żartujesz chyba :)
- 0 0
-
2020-03-29 09:01
Nie zrobią test jest dla Wybrańców !
- 15 1
-
2020-03-29 03:08
Wirusa złapiemy wszyscy. Podatni umrą ( jakieś 1mln ludzi starszych i z noworworami). Rząd federalny zrobi wybory i wygrają. (1)
Gardzą naszym życiem. Trzeba powołać Armię Krajową 2
- 17 25
-
2020-03-29 13:38
Chroń las i TY możesz zostać partyzantem.
- 9 1
-
2020-03-29 01:02
nie
- 47 2
Wszystkie opinie
-
2020-03-29 08:20
Testy (1)
Czyli w Gdańsku można robić bardxo szybko testy ,dla wybranych.
- 25 0
-
2020-04-01 23:33
dla towarzyszy z PZPR,którzy lecą sobie do Włoch w czasie pandemii
- 0 0
-
2020-03-29 00:34
Wyjazd do Bergamo (1)
Marszałek nieodpowiedzialnie wyjechał do Bergamo i naraził przez to wiele osób...
- 55 6
-
2020-04-01 23:30
ten towarzysz z PZPR ma to gdzieś
- 0 0
-
2020-03-29 00:30
Czy Dulkiewicz miała kontakt z zakażonym koronawirusem Strukiem ? (3)
przecież wcześniej to byli na konsultacjach cały czas. Czy Dulkiewicz ma koronawirusa ?
- 54 5
-
2020-04-01 23:29
ona ma zanik mózgu,to gorsze niż ten wirus
- 0 0
-
2020-03-29 09:47
Ty tez mozesz miec i nawet o tym nie wiesz
- 1 4
-
2020-03-29 00:43
A moze Ty masz ?
- 4 17
-
2020-03-28 23:47
Czy to pamiatka z Bergamo (7)
Z tego co wiem to marszałek ostatnio był we Włoszech , w Bergamo- moze dziennikarze to wyjaśnią..
- 90 3
-
2020-04-01 23:28
poleciał tam 8 marca,pewnie jak Petru na Maderę w ważnych sprawach politycznych
- 1 0
-
2020-03-29 00:46
(5)
Ile tych postów jeszcze machniesz.
Takie jest zycie.
Jeden zarazil sie w Bergamo drugi w Koluszkach. To juz jest nie istotne. Wazne jak to opanowac- 5 49
-
2020-03-29 18:54
A wiesz co się dzieje i działo
w Bergamo?
- 8 0
-
2020-03-29 06:23
nie to istotne - bo władza zastała i zamiast zamykać ludzi w domach powinna w lutym lub na początku marca zamknąć granicę (1)
a nie mierzyć temepraturę na lotniskach bo to śmieszne było
i nawet teraz dalej śmieszne jak ludzie sobie przylatują i jadą sobie spokojnie przez pół Polski do domu i dopiero tam kwarantanna - a że po drodze zarażają ....
ręce opadają- 18 5
-
2020-03-29 17:07
Kto ci to powiedział?
- 1 0
-
2020-03-29 07:26
(1)
To jest istotne. Bo pokazuje, jacy nieodpowiedzialni ludzi są aktualnie u steru.
- 31 0
-
2020-03-29 14:20
W Senacie i na urzedach marszałkowskich totalnie oderwani od rzeczywistości ?
- 9 1
-
2020-03-28 23:40
Czyżby kolejny z wakacji? (2)
- 38 2
-
2020-04-01 23:26
ano wybrał się do Włoch 3 tyg. temu ! po co ? typowy komuch z PZPR
- 0 0
-
2020-03-29 11:11
Tak
- 8 0
-
2020-03-28 23:12
Struk jest osoba publiczna - powinno byc oficjalne info- gdzie sie zarazil i z kim mial pozniej kontakt !!!! (4)
- 89 6
-
2020-04-01 23:25
był we włoszech 8-10 marca,tylko po co ?
- 0 0
-
2020-03-28 23:29
Osoby z sejmiku powinny domagac sie informacji !!! (1)
- 19 1
-
2020-03-28 23:37
Sejmiku nie bylo od dłuższego juz czasu
- 3 5
-
2020-03-28 23:20
Z kim miał kontakt, od kogo się zaraził, ile osób narazili na zakażenie???
Wszyscy, którzy mieli z nim kontakt od 8ndni muszą iść na kwarantannę!!!!
- 26 0
-
2020-03-28 22:53
Pan Struk miał typowe objawy przeziębienia ... (4)
...nie bagatelizował tego i zrobił test.
Ciekaw jestem ile osób mających objawy przeziębienia i chcących zrobić sobie dla spokoju ducha test , odbija się od drzwi sanepidu / szpitala. Mamy teraz okres przeziebieniowo grypowy , ludzi których łamie w kościach z pewnością nie brakuje , jednocześnie zewsząd słychać ze zeby wogole był sens zgłaszać sie do sanepidu musza być jakiekolwiek ku temu podstawy - gorączka , wyjazd za granice etc. i niema co panikować.
Wychodzi na to ze wirus jest juz powszedni a objawów mogących wzbudzać przypuszczenie ze mamy doczynienia z koronawirusem co chwile przybywa - przekrwione oczy , biegunka, brak smaku węchu itd itd . Zaraz ból zęba bedzie świadczył ze cos sie dzieje.
Testy powinny być ogólnodostępne i na życzenie ...ale wiadomo marzenie ściętej głowy.- 94 12
-
2020-04-01 23:24
był 3 tygodnie temu we Włoszech ! tylko po co / typowy komuch z PZPR
- 0 0
-
2020-03-29 08:58
A dlaczego powszechne
A zapłać za to
- 1 3
-
2020-03-28 23:00
(1)
Żona dzwoniła w połowie zeszłego tygodnia do swojego ubezpieczyciela z pracy z prośbą o wizytę lekarską bo strasznie kaszlała..oddzwonili że 8 placówek w Trójmieście odmówiło bo to są typowe objawy koronawirusa. Polecono jej kontakt z sanepidem...obdzwoniła wszystkie numery które podaje min. ten portal i można się cmoknąć w pompkę. Jedyne porady przez telefon to, że skoro nie wróciła z zagranicy to się nie kwalifikuje na test, a jak jest tak bardzo źle to niech jedzie sama do zakaźnego ale jeżeli nie musi to niech tam lepiej nie jedzie. Cyrk poprostu...te całe testy to jakaś ściema
- 21 0
-
2020-03-28 23:15
Otóż właśnie , są równi i równiejsi - a Ty -szary obywatelu- ...pozostań w domu , nie panikuj , napewno masz grypę aaaalbo co najwyżej przeziębienie
- 15 0
-
2020-04-01 23:22
towarzysz Struk przyciągnął z Włoch wirusa tak jak ciągał samolocik Marcinka z Amber Gold,po poleciał do Italii 8 marca,ma tam jakąś włoszkę ?
- 0 0
-
2020-03-28 22:34
Zdrowia szanowny panie marszałku (3)
Tylko niech pan nie czyta ani mojego ani żadnego komentarza na tym portalu bo jest on opanowany w większości przez trolli pis plujących jadem nienawiści i kłamstw na każdego zdrowego ,chorego a nawet umarłego przeciwnika pis
- 41 130
-
2020-04-01 23:17
szanowny towarzyszu Struk { był w PZPR} dziękujemy za prezent ,który przywiozłeś z Włoch
- 0 0
-
2020-03-29 20:04
Obsesja?
- 5 0
-
2020-03-29 08:31
Napisał pracownik kancelarii
- 14 3
-
2020-03-28 22:32
skoro czuł się dobrze to dlaczego miał test? (6)
- 122 8
-
2020-04-01 23:15
bo poleciał sobie 8 marca do Włoch
- 0 0
-
2020-03-28 22:38
(2)
Bo jest wybrańcem, a nie plebsem jak my.
- 35 4
-
2020-03-29 06:38
Wybrańcem? Czego?
- 5 4
-
2020-03-29 00:32
Dokladnie
- 8 0
-
2020-03-29 01:09
Wrócił z Włoch
- 19 1
-
2020-03-28 22:33
bo podejrzewał że zrobił coś źle
ot co !
- 26 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.