- 1 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (43 opinie)
- 2 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (375 opinii)
- 3 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (262 opinie)
- 4 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (114 opinii)
- 5 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
- 6 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (743 opinie)
Za mundurem samochody sznurem
Eksperyment z sezonowym deptakiem na ul. Piwnej w Gdańsku sprawdza się coraz gorzej. Po ulicy poruszają się radiowozy, z których kierowcy biorą przykład. Dlatego urzędnicy planują montaż blokady na... pilota.
Piwna została częściowo zamknięta dla ruchu 1 lipca (do 15 września). Na 80-metrowym odcinku, od ul. Tkackiej do Koziej, od godz. 9 do 1 w nocy mogą się poruszać tylko radiowozy, ale w uzasadnionych przypadkach. Niestety, pozostał problem kierowców, którzy nagminnie łamią zakaz wjazdu.
W środę ok. godz. 12.30 na deptak najpierw wjechał policyjny radiowóz, a zaraz za nim samochód osobowy. W przeciągu kilkunastu minut Piwną przejechało kolejne pięć aut. - Policja dosyć często przejeżdża deptakiem, więc kierowcy biorą z niej przykład. W dodatku odcinek ten pokonują z większą prędkością niż zwykle, bo wiedzą, że łamią prawo - żali się pani Magdalena, mieszkanka gdańskiego Głównego Miasta.
Kierowców nie powstrzymują nawet kwietniki, które bronią im dostępu do ulicy. - Policjanci najpierw je omijali, wjeżdżając na chodnik, a teraz ktoś, co rano, przesuwa je na bok. Przydałyby się betonowe - mówi jeden z restauratorów. - Ponadto za mało znaków pokazuje, że to strefa pieszych.
Janusz Staniszewski, szef pomorskiej drogówki: - Nie znam sytuacji, ale wyjaśnię ją z szefem tamtejszego komisariatu.
Blokada ul. Piwnej nie zdaje egzaminu. Dlatego urząd, przykładem zachodnich miast, planuje w przyszłym roku montaż stałej blokady otwieranej przez pogotowie czy policję pilotem.
Opinie (96) 1 zablokowana
-
2008-09-04 20:53
Taniej byłoby
postawić tabliczkę "Nie dotyczy Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia Ratunkowego". Do komisariatu muszą dojechać, nie oszukujmy się. Na interwencję też muszą. No i to chyba jasne, że lepiej szybciej niż wolniej.
A jak te słupki zwyczajnie popsują się i pozostaną wysunięte, albo przymarzną trochę w zimie, i ktoś wyciągnie kopyta, bo Pogotowie lub Policja nie dojadą na czas, to może ktoś wyciągnie jakieś wnioski. Ale będzie już na późno, niestety.- 0 0
-
2008-09-04 20:13
MAJą PROBLEM CHLOAPKI NIECH ZAMONTUJA 2 SłUPY CHOWANE W ZIEMIE NA JAKAS KARTE BY SIOE OTWIERAłY TYLKO DLA POLICJI CZY STRAZY JAK BY BYLA POTRZEBA A TAK TO ZAKAZ WJAZDU DLA WSZYSTKICH NA ZACHODZIE TO NORMA
- 0 0
-
2008-09-04 18:46
(2)
Boshe !!!tylko wkółko potraficie najeżdżac to na SM to na policje...dajcie im swiety spokój oni pracuja pod ciagła presja,wszedzie robia im zdjecia nagrywaja i strasza ze pojda do faktów...ŻENADA
- 0 0
-
2008-09-04 19:36
(1)
strasza, że pójda do... gdzie? faktów? wszak jak niewinni sa to im sie nie nalezy, a jesli winni....? no cóz, władza ma byc dla dobra obywateli a nie dla dobra władzy.
nie ma to jak dobry prykład idacy " z góry"...- 0 0
-
2008-09-04 19:44
FAKTY-wspaniała gazeta która nawet owego czasu płaciła za takie zdjecia.Ja tam uważm ze nie byłoby fajnie gdyby zlikwidowano SM......odwalaja najgorsza robote i przez to sa znienawidzeni a polijanci wybieleni
- 0 0
-
2008-09-04 09:40
(3)
a gdzie jest Straz Miejska? a gdzie Policja,która wszak na Piwnej na siedzibę? Co tam kwietniki, jest znak czy go nie ma?
Prosty sposób na zdyscyplinowanie niezdyscyplinowanych: mandaty, mandaty i jeszcze raz mandaty.
Jak juz urzad zdecydował ulice zamknąć to niech rekami swoich strazników sciaga kasę.I po problemie- 0 0
-
2008-09-04 18:33
Te NIEROBY z tzw."straży" n i c się problemami miasta nie (1)
interesują!Wystarczy popatrzeć na przystanki, oklejane wciąż na żółto"pożyczkodawcami"!!!Czemu tutaj US-skarbówka nie pyta tej mafii,SKĄD ma na te pożyczki???!!!
- 0 0
-
2008-09-04 19:25
Nie
Nie ma takiego artykulu w kpow ,ktory pozwalalby karac firmy zlecajace ludziom naklejanie ogloszen. Zrozum to w koncu "yntelygencie" Pisano o tym wielokrotnie.
- 0 0
-
2008-09-04 10:04
ciebie mogliby ukarac mandatem i to najwyzszym
- 0 0
-
2008-09-04 18:02
hmm...
Przepraszam, ale jak tekst tego artykułu ma się do jego tytułu...?
- 0 0
-
2008-09-04 16:31
Skoro tam jest komisariat, (1)
to radiowozy muszą móc tam dojeżdżać, nie oszukujmy się... Ludziom i tak źle i tak niedobrze - raz narzekają, że policji w ogóle nie ma, jak sie cos dzieje. Z kolei, jak policja jeździ, to też im przeszkadza... dajcie spokój:/
- 0 0
-
2008-09-04 16:32
tzn wiem, że
chodzi o to, ze inni kierowcy mysla, ze skoro policja tam wjezdza, to wszyscy mogą, ale artykuł brzmi tak, jakby nawet te radiowizy przeszkadzały
- 0 0
-
2008-09-04 16:32
starówka bez samochodów
Jak wida wszystkim przeszkadzają samochody teraz jeszcze do tego pretensje do policjantów. Ja często tam jeżdze jako dostawca do sklepów barów i mam duży problem żeby gdziekolwiek zaparkowac nie narażając sie na mandat lub jakiegoś z****nego mieszkańca. Proponował bym żeby śmieciarki też przestały tam jeździc i będzie po problemie. Jak stare miasto bez aut to moim zdaniem nie powinno byc wyjątków
Pozdrawiam- 0 0
-
2008-09-04 09:38
apel do komentujących (10)
rzygać się chce jak się czyta wasze pseudo ironiczne komentarze, jak macie jakieś zastrzeżenia to napiszcie lepsze artykuły, załóżcie własny portal, który będzie idealny, bez błędów, a każdy artykuł będzie porażająco ciekawy, mam wrażenie, że zadowoleni jesteście dopiero gdy w artykule opisane jest zamordowane dziecko, albo inna tragedia, a i wtedy jest zawsze coś do czego można sie przyczepić... I nie życzę każdemu, kto zdecydowałby się na własną stronę takich czytelników jak wy...
I na koniec, nie jestem i nigdy nie byłam pracownikiem trojmiasto.pl, a mój komentarz jest jedynie apelem czytelniczym- 1 0
-
2008-09-04 10:05
wybitna inteligentko! (3)
jak ci sie nie podobaja komentarze to po co je czytasz?? Zaloz sobie wlasny portal albo poszukaj innego. Rozkapryszone dziecko jestes czy faceta ci brak ?
- 0 0
-
2008-09-04 10:54
Kasia ma rację (2)
Ja też zauważam, że pod każdym artykulem znajduje sie pare glosów krytyki na portal. Czyli, że czytający często tu zagląda... i mu nie pasuje.... coś mi tu nie gra ;). Mi się też nie podobają często durne komentarze, które albo nie są związane z artykulem (tak jak mój teraz), albo ciągle psioczą na wszystko. Ale zamierzam nadal czytać te komentarze bo ciekawi mnie w jakim spoleczeństwie żyje i tylko mam nadzieję, że nie jest to reprezentatywna grupa badanych ;)
- 0 0
-
2008-09-04 16:17
Kasi wyraznie brakuje milosci, czulosci i przede wszystkim seksu.
Rodzi to frustracje ktora wylewa wyzywajac sie w internecie:)
Kasiu ale na brak partnera siedzenie w siedzi nie pomoze ;)
pozdrawiam- 0 0
-
2008-09-04 11:18
Ty chyba z pisu jestes
oni uwazaja ze tylko ich argumenty sa sluszne i nie znosza slowa sprzeciwu.
- 0 0
-
2008-09-04 13:30
Kasiu - masz racje
I chyba najlepiej omówiłaś ten problem jałowych odzywek. Reszta komentujących twój komentarz popełnia ten sam błąd co osoby przez ciebie krytykowane.
Nawet najbardziej absurdalna krytyka ale z argumentacją - ma swoją wartość. Nawet gdy to jest niewspólmiernie ostre skrytykowanie literówki.
Wiadomości nie sa do "lubienia" Po prostu są wiadomościami dla różnych czytelników.- 0 0
-
2008-09-04 10:14
Kasia, masz rację w 100%! (3)
O czym by nie był artykuł: o wybudowaniu czegoś (brzydkie), o rozpoczęciu remontu drogi (będą korki, decydenci - kretyni), o oddaniu drogi do ruchu (beznadziejna), o lotach z Rębiechowa (bez sensu), o czymkolwiek, co się dzieje w mieście - dyżurna nienawiść zawsze czuwa. Po stylu "wypowiedzi" widać, że większość komentujących to pryszczaci i zgorzkniali frustraci z nadmiarem wolnego czasu, których naczelną zasadą w życiu jest "kopnij padającego". Nie znają zasad poprawnej polszczyzny, nie mają nic do powiedzenia, ale się produkują, aż dym idzie. Na dodatek są prawdopodobnie masochistami; jeśli wszystko na tym portalu i w naszym mieście jest takie złe, to czytanie zamieszczonych tu artykułów i ich komentowanie musi im sprawiać dużo bólu... :) Pocieszam się, że ćwiartoli jest mimo wszystko niewiele, są tylko hałaśliwi. Normalny człowiek przeczyta artykuł, rzuci okiem na "ko-męta, że...", pokiwa z politowaniem głową i pójdzie dalej. Trudno walczyć z dysmózgowiem i pocieszające jest, że od czasu do czasu widać tu głos rozsądku - taki, jak Twój. Dla mnie nasze Miasto, Trójmiasto i Pomorze są od zawsze piękne i pełne historii. Patrzę na nie przede wszystkim oczami prof. Januszajtisa, Pawła Huelle, autorów 30 Dni i innych pasjonatów. Serdeczne pozdrowienia! :)
- 0 0
-
2008-09-04 10:28
A ty co kulejny cudak? (2)
Jesli pisza o durnych pomyslach realizowanych przez miasto, w artykule jest mnostwo bledow ortograficznych i skladniowych to mamy jeszcze chwalic i bic brawa? Zastanow sie co piszesz, to redaktorzy i artykuly sa dla czytelnikow, nie na odwrot. Czasy komuny dawno sie skonczyly, wiec nie pisz tu jakis bzdur. Np artykuly na 3 zdania, z czego jedno to tytul, o tym ze w gdansku cos sie pali, nie wiadomo co dokladnie ale ze widziano dym w okolicach aresztu sledczego sa takie fajne? Albo kosmiczne wizje redaktorkow ktorzy pisza jakies bajki o kosmodromach w babich dolach sa ciekawe?
Wiem ze wiekszosc redaktorkow z trojmiasto.pl pracuje za darmo, wiec sa to czesto ludzie bez zadnego talentu, ktorym wydaje sie ze moga byc dziennikarzami.
A tak poza tym wazniejsze sa dla cieie komentarze czy sam artykul? Skoro ci sie nie podobaja, to nie czytaj, zostaw nas komentujacych w spokoju.- 0 0
-
2008-09-04 10:53
Co innego bezkrytyczne wychwalanie, a co innego jałowe czepialstwo i krytykanctwo. (1)
Myślisz, że którykolwiek z decydentów przejmuje się np. opinią, że jest durniem? Nie sądzę, bo artykuł na ogół nie omawia stanu umysłu władz miasta, tylko podjęte decyzje. :) Nie drażni mnie, jeśli zostanie wytknięty błąd rzeczowy, czy niski poziom merytoryczny artykułu. Ale potępianie wszystkiego w czambuł, jak leci lub "błyskotliwy" komentarz typu "Pierwszy!" nie jest ani mądre ani zabawne.
- 0 0
-
2008-09-04 11:10
Akurat z "pierwszym" jest inny problem.
To jest komentarz, który wyraża wielką radość z nowego artykułu. Każdy, jak tylko odpowiednio się zaweźmie i będzie odświeżał stronę regularnie ma szanse na takie małe zwycięstwo. To jest wzruszający przejaw polityki równych szans.
Tylko czemu zawsze znajdzie się cymbał, który wszystkich pierwszych pokasuje?- 0 0
-
2008-09-04 10:01
ja osobiście najbardziej lubię psioczyć na rozplaskanych na masce auta motocyklistów i głupie matki z dziećmi
- 0 0
-
2008-09-04 15:25
ja nie czaje w czym problem
Jest zakaz wjazdu a ludzie go lamia=mandat. Jedynym rozwiazaniem jest chyba Policjant lub SM wypisujaca mandaty za to przewinienie.
Mozna z tego wyciagnac sporo kasy. Jak sie postawi slupek to kasy z mandatow nie bedzie. Jak mozna sie samemu pozbawiac dochodu?!
A co do slupkow to nie rozumiem po co wtedy zakaz wjazdu skoro i tak beda slupki. Zaden, ale to zaden idiota nie wjedzie na te ulice gdyby staly slupki nawet jesli bylby tam nakaz skretu w te droge....
U mnie na osiedlu jak jest zakaz to nikt nie wjezdza-zadnych slupkow nie ma, tym bardziej na pilota.. Ile to cudo by kosztowalo 30-50 tysiecy? za te kase to mozna by zafundowac porzadny pkt informacji turystycznej, albo wydrukowac jakies fajne darmowe mapki Gdanska dla turystow tak jak to jest wszedzie w wiekszych miastach na zachodzie...
a co do zdjecia to widze, ze ten deptak jest jakis niemrawy. Pieciu przechodniow na calej dlugosci ulicy... jak na wsi.- 0 0
-
2008-09-04 09:30
(1)
No co wy nie wiecie że od zawsze byli równi i równiejsi? Czyżby doskonały monitoring przeoczył "kwietnikoprzesuwacza"?To straszne co się dzieje w Gdańsku!
- 0 0
-
2008-09-04 15:22
kwietnikoprzesuwacza-dobre:):)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.